Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609009#p609009:2g74e406 je napisao(la):
KrCan » 16 Мар 2019 09:21 am[/url]":2g74e406]@Gaga ili bilo ko drugi ko ima preciznije informacije nek nam kaze gde bi se tu trebao smestiti buduci nacionalni stadion, posto je Surcinska petlja, najcesce pominjana lokacija?
@Крцане, на теми „Национални стадион“, @Бежанинац је написао пре неки дан:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606896#p606896:2g74e406 je napisao(la):
Bezaninac » 07 Мар 2019 05:23 pm[/url]":2g74e406]Homer Jay je u pravu. Kompleks stadiona ce se naci u nesposrednoj blizini petlje koja je u izgradnji, jugoistocno od nje.
Izmedju stadiona i petlje, samo u potezu juzno od buduce saobracajnice Surcin- NBGD, na koju se petlja nastavlja, nacice se i nekih 23 ha komercijalnih sadrzaja. Ovo naravno nije sve vec samo srz buduceg megalomanskog mpleksa od preko 300 ha raznoraznih sadrzaja, vrlo ambicioznih, jedinstvenih i zanimljivih...
viewtopic.php?f=21&t=3011&start=850#p606896

Значи то би било отприлике овако некако, црвено поље које сам означио на карти. Ко је вичнији и зна, као Михаило, може да уцрта стадион на ортофото снимку.

 
Lokacija Nacinalnog stadiona je obeležena narandžastom bojom ostalo su komercijala, tehnološki park, stanovanje itd.
 
@Gaga i @Igore hvala, sad nam je apsolutno i pregledno i jasno sve na ovom potezu! :kk:
Tek kad vidim ovaj Igorov prilog, shvaim koliko bi ipak bila bolja varijanta da je trasa od Obrenovca ka obilaznici isla sa juzne, umesto sa severne strane Jakova! Vazdusnom linijom deonica od Obrenovacke do Surcinske petlje je 14,5 km sto je 5km krace ili 25% deonice, a jos kraca znatno bi bila da je izasla na ovoj juznijoj petlji na obilaznici, blize Savi!
Znam da je o tome ovde i ranije raspravljano i argumenti za ovu krivudavu severnu varijantu su bili da je u pitanju vojni objekat, kao i vodozasticeno podrucje! Pa i ova buduca planirana pravolinijska saobracajnica od ove male petlje ka Jurija Gagarina /zuta pravolinijska/ ide istim tim vodozasticenim podrucjem, pa zasto ne bi mogao i AP? A vojni objekat se na istom rastojanju mogao obici i sa juzne strane! Ta varijanta drasticno kraca, dakle bila bi i drasticno jeftinija! Samim tim bi se i brze mogla izgraditi! Druga velika prednost je mogla biti sto je pruga tu znatno udaljenija od obilaznice i mogla se konstruisati "detelina" umesto "trube" jer prostor dozvoljava, a i bila bi mnogo vise paralelnija sa starim Obrenovackim putem!
Nazalost sad je kasno, znam da su "svi generali posle bitke pametni," a i ono "posle boja, kopljem u trnje" ali je bilo sigurno strucnih ljudi i tada, nego je verovatno neciji privatni interes, verovatno zbog namestenih expropriacija, odlucio da se radi ova severna i duza varijanta! :bash:
Ja sam zaista gradjevinski laik ovo je cisto logicno razmisljanje, a ako gresim da me neko od vas strucnih demantuje! Bez obzira sto je sve sad kasno, cisto razmene misljenja i pogleda, radi! Hvala unapred! :kk:
 
Vest sa sajta B92 od pre sat vremena:

“Govoreći o putevima, Vučić je istakao da će uskoro biti gotov ceo autoput od 120 kilometara od Beogada do Čačka.
"Zajedno sa deonicom Surčin - Obrenovac koja će biti gotova do decembra ove godine, a već u maju ili 1. juna najkasnije biće otvoren autoput od Obrenovca do Čačka".
Vučić dodaje da kreće i gradnja autoputa Preljina - Požega od 31 km i gradnja će početi pre leta.
Onda će biti nastavljena gradnja autoput do Duge Poljane i Boljara, što je veoma važno i za Srbe i Bošnjake zbog veze sa Beogradom i Sarajevom, pošto će se graditi i atuoput ka Kotromanu i Višegradu.
Vucić je naglasio da će se graditi i Moravski koridor koji će spojiti koridore 10 i 11”.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609484#p609484:18u1xjpi je napisao(la):
bokili84 » Ned Mar 17, 2019 11:46 pm[/url]":18u1xjpi]Vest sa sajta B92 od pre sat vremena:

“Govoreći o putevima, Vučić je istakao da će uskoro biti gotov ceo autoput od 120 kilometara od Beogada do Čačka.
"Zajedno sa deonicom Surčin - Obrenovac koja će biti gotova do decembra ove godine, a već u maju ili 1. juna najkasnije biće otvoren autoput od Obrenovca do Čačka".
Vučić dodaje da kreće i gradnja autoputa Preljina - Požega od 31 km i gradnja će početi pre leta.
Onda će biti nastavljena gradnja autoput do Duge Poljane i Boljara, što je veoma važno i za Srbe i Bošnjake zbog veze sa Beogradom i Sarajevom, pošto će se graditi i atuoput ka Kotromanu i Višegradu.
Vucić je naglasio da će se graditi i Moravski koridor koji će spojiti koridore 10 i 11”.
Glasam za njega na sledećim izborima ako budem krajem ove godine vozio od Surčina do Preljine autoputem bez prekida.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609346#p609346:28a1tntf je napisao(la):
KrCan » 17 Мар 2019 01:47 pm[/url]":28a1tntf]@Gaga i @Igore hvala, sad nam je apsolutno i pregledno i jasno sve na ovom potezu! :kk:
Tek kad vidim ovaj Igorov prilog, shvaim koliko bi ipak bila bolja varijanta da je trasa od Obrenovca ka obilaznici isla sa juzne, umesto sa severne strane Jakova! Vazdusnom linijom deonica od Obrenovacke do Surcinske petlje je 14,5 km sto je 5km krace ili 25% deonice, a jos kraca znatno bi bila da je izasla na ovoj juznijoj petlji na obilaznici, blize Savi!
Znam da je o tome ovde i ranije raspravljano i argumenti za ovu krivudavu severnu varijantu su bili da je u pitanju vojni objekat, kao i vodozasticeno podrucje! Pa i ova buduca planirana pravolinijska saobracajnica od ove male petlje ka Jurija Gagarina /zuta pravolinijska/ ide istim tim vodozasticenim podrucjem, pa zasto ne bi mogao i AP? A vojni objekat se na istom rastojanju mogao obici i sa juzne strane! Ta varijanta drasticno kraca, dakle bila bi i drasticno jeftinija! Samim tim bi se i brze mogla izgraditi! Druga velika prednost je mogla biti sto je pruga tu znatno udaljenija od obilaznice i mogla se konstruisati "detelina" umesto "trube" jer prostor dozvoljava, a i bila bi mnogo vise paralelnija sa starim Obrenovackim putem!
Nazalost sad je kasno, znam da su "svi generali posle bitke pametni," a i ono "posle boja, kopljem u trnje" ali je bilo sigurno strucnih ljudi i tada, nego je verovatno neciji privatni interes, verovatno zbog namestenih expropriacija, odlucio da se radi ova severna i duza varijanta! :bash:
Ja sam zaista gradjevinski laik ovo je cisto logicno razmisljanje, a ako gresim da me neko od vas strucnih demantuje! Bez obzira sto je sve sad kasno, cisto razmene misljenja i pogleda, radi! Hvala unapred! :kk:
@Крцане, молим и други пут :sesir:

На орто фото снимку који је @Игор поставио недостаје петља "Сурчин 1", означио сам црним кругом где треба да буде, а то је она мала петља која становнике тог дела града води на укључење на аутопут А2 и обилазницу.

Pogledajte prilog 1
Петља на обилазници која је уцртана на истом орто фото снимку, а близу Саве је била предвиђена за изградњу у првој варијанти обилазнице, али се одустало. Сад је поново актуелна због будућих комерцијално-технолошких садражаја, стамбеног дела, националног стадиона, ауто-мото дрома (плаво поље), ергеле/хиподрома (који ту већ постоје). Мада та петља није уцртана у постојећим плановима и скицама обилазнице, а што се види на плану који сам горе поставио, а и на овом доле.

 
Gladao sam tu emisiju i rekao je da radovi krecu posle njegovog povratka iz Kine kad treba da se potpise poslednji ugovor sa kinezima.
Samit je od 25-27 april .
To se poklapa sa inf .o pocetku radova u maju.
Mozda pocnu pripreme nesto ranije ali to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609514#p609514:3ep4yls8 je napisao(la):
ivchonny » Pon Mar 18, 2019 12:29 am[/url]":3ep4yls8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609484#p609484:3ep4yls8 je napisao(la):
bokili84 » Ned Mar 17, 2019 11:46 pm[/url]":3ep4yls8]Vest sa sajta B92 od pre sat vremena:

“Govoreći o putevima, Vučić je istakao da će uskoro biti gotov ceo autoput od 120 kilometara od Beogada do Čačka.
"Zajedno sa deonicom Surčin - Obrenovac koja će biti gotova do decembra ove godine, a već u maju ili 1. juna najkasnije biće otvoren autoput od Obrenovca do Čačka".
Vučić dodaje da kreće i gradnja autoputa Preljina - Požega od 31 km i gradnja će početi pre leta.
Onda će biti nastavljena gradnja autoput do Duge Poljane i Boljara, što je veoma važno i za Srbe i Bošnjake zbog veze sa Beogradom i Sarajevom, pošto će se graditi i atuoput ka Kotromanu i Višegradu.
Vucić je naglasio da će se graditi i Moravski koridor koji će spojiti koridore 10 i 11”.
Glasam za njega na sledećim izborima ako budem krajem ove godine vozio od Surčina do Preljine autoputem bez prekida.


Rok je 5.1.2020. ali lepše zvuči kad se kaže kraj ove godine. Razlika od samo nedelju dana ali efekat je drugačiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609555#p609555:f428y35k je napisao(la):
Darko78 » Pon Mar 18, 2019 9:51 am[/url]":f428y35k]Gladao sam tu emisiju i rekao je da radovi krecu posle njegovog povratka iz Kine kad treba da se potpise poslednji ugovor sa kinezima.
Samit je od 25-27 april .
To se poklapa sa inf .o pocetku radova u maju.
Mozda pocnu pripreme nesto ranije ali to je to.


Biće kamen temeljac do kraja marta. Radiće se kampovi ali ozbiljni radovi tek posle Kine.
Ali stvarno ti Kinezi mnogo komplikuju, traže da se potpisuje 5 puta. Čas ugovor o razumevanju, pa ekonomski ugovor, pa finansijski ugovor, pa ovo, pa ono... Em skupi em zezaju.
 
Evo informacije od Kineza iz prve ruke, svecano otvaranje radova kad Vucko&Co kazu datum da mogu da dodju na otvaranje, verovatno za oko sedam dana, a pravi pocetak radova na samoj trasi krajem maja. U medjuvremenu neki pripremni radovi, kamp u Lucanima I sl.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609643#p609643:31u0lz3f je napisao(la):
geovuk » 18 Mar 2019 03:27 pm[/url]":31u0lz3f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609555#p609555:31u0lz3f je napisao(la):
Darko78 » Pon Mar 18, 2019 9:51 am[/url]":31u0lz3f]Gladao sam tu emisiju i rekao je da radovi krecu posle njegovog povratka iz Kine kad treba da se potpise poslednji ugovor sa kinezima.
Samit je od 25-27 april .
To se poklapa sa inf .o pocetku radova u maju.
Mozda pocnu pripreme nesto ranije ali to je to.


Biće kamen temeljac do kraja marta. Radiće se kampovi ali ozbiljni radovi tek posle Kine.
Ali stvarno ti Kinezi mnogo komplikuju, traže da se potpisuje 5 puta. Čas ugovor o razumevanju, pa ekonomski ugovor, pa finansijski ugovor, pa ovo, pa ono... Em skupi em zezaju.

Ne zezaju, već više vole pare nego pirinač da jedu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609687#p609687:28m876fa je napisao(la):
marat » Pon Mar 18, 2019 8:06 pm[/url]":28m876fa]Pesacka staza na mostu za autoput ? I to po sredini mosta?

Nisi dobro video, to su sine za voz :laugh: :laugh: :laugh:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607511#p607511:1kvg42z7 je napisao(la):
Earthmoving » 11 Mar 2019, 08:10[/url]":1kvg42z7]E sad, moji utisci o samom stanju na autoputu od Obrenovca do Ljiga.
1. Ceo prvi deo, od Obrenovca do Uba (oko 26km) je, kao što se vidi, kompletno gotov. Trake iscrtane, stavljeni bukobrani, znakovi, tu mi se čini da nema više ništa da se radi na autoputu. Možda samo na po nekom mestu bager uređuje zemlju oko kosine trupa autoputa, ali to nema nikakve veze sa eventualnim pušptanjem i saobraćajem. Dakle, ovaj deo je gotov.
zemljo moj dron na dva točka je danas snimio drugačiju sliku, terao sam ga do nadvožnjaka preko pruge...trake jesu iscrtane, bukobrani i znakovi su postavljeni ali ono što sam primetio je da nema na svim mestima zaštitne ograde... :grand:






drugo...tvoj dron nije snimio privremenu naplatnu rampu, koja se pravi...




moj utisak: prvi deo nije gotov
 
Beavo Plecko! Slike su odlicne, a i utisci o AP, jedino sto utisak kvari to je ova privremena naplatna stanica, koju tek sad pocinju da grade! To nece biti ceona, vec kako se vidi smestili su je na prosirenju, pored glavne trase puta! Samim tim verovatno ce biti vise nekog montaznog privremenog tipa, a i jeftinija, nego one standardne sa izraziti jakim betonski konstruisanim branicima, posto joj ucesnici u saobracaju nece dolaziti u susret punom brzinom, kao na ceonim NS. Obzirom da po ugovoru deonica do Surcina treba biti gotova do kraja godine, a samim tim i ceona NS u Jakovu u funkciji, ova privremena bi se trebala koristiti tek nekih 6-7 meseci, pa vrlo tesko mogu da vidim da ce biti izgradnja same, ekonomski opravdana! Ali ajd da vidimo i to.
Zelim ti dobru kondiciju i da ovaj dron na dvonozni pogon poguras drugom prilikom znatno duze :kk:
@Pancevac isto tako veliko hvala i za informacije i za slike i mala molba ako je moguce jedno pojasnjenje za ove pesacke staze, otkud po sredini mosta, a zasto ne ivicama...? I ako postoji neka interna info koliko su uskladjeni realizacija radova i rokovi? Hvala unapred :sesir:
 
Pozdrav svima. Ja sam Stefan i zivim na jedno kilometar od mesta gde ce biti petlja Lucani i gde ce biti izgradjen kamp. Tako da cu vas izvestavati o novostima sa terena. Za sada nema nikakvih radova. Svi mi ocekujemo kada ce poceti radovi na izgradnji kampa. Javljam cim dodju prve masine.

Poslato sa CLT-L09 uz pomoć Tapatoka
 
Super Plećko, ti si ga detaljnije prešao. Ljig-Čačak je, ako se ne varam, bio pusten u novembru, a naplata je pocela u januaru, pa moguce da ce I ovde biti mesec-dva besplatne voznje nakon pustanja, sto bi onda znacilo da bi moglo da se pusti I pre zavrsetka naplatne rampe.
Sto se tice kampa u Lucanima, ne znam dal sam dobro razumeo Kineze da ce biti oko 2km od Lucana. Ako jesam, onda je to verovatno 2km juzno, jer autoput prolazi ispod Lucana. I verovatno da ce ceremonija otvaranja biti bas u Lucanima.
 
Jednu bitnu reč sam zaboravio da napišem kad sam rekao nema zaštitne ograde, "žičane" koja sprečava ulazak divljači na AP.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609793#p609793:146cqwgv je napisao(la):
stefan.nesovic » Uto Mar 19, 2019 2:12 am[/url]":146cqwgv]Pozdrav svima. Ja sam Stefan i zivim na jedno kilometar od mesta gde ce biti petlja Lucani i gde ce biti izgradjen kamp. Tako da cu vas izvestavati o novostima sa terena. Za sada nema nikakvih radova. Svi mi ocekujemo kada ce poceti radovi na izgradnji kampa. Javljam cim dodju prve masine.

Poslato sa CLT-L09 uz pomoć Tapatoka
Znamo Stefane, ocekujemo vesti od tebe ,već su ovde pitali imaš li nekih informacija.hihiihihihi. prati forum,biće pitanja za tebe puno!
Kada li dolazi AV imaš li tu kakva saznanja? Ja sam čula da u Pz sutra dolazi mada nema ništa po gradu,verov je kasnije, a kad dodje onda će i u Lučane .

@Earth,ili neko drugi ko zna,hoće li I petlje da oni počnu odmah ili će u glavnom tunele i mostove.?
Ako je rok 3g ( bez smejanja molim) dal je dovoljno 2g za tu izgradnju petlji jer vidim da za njih takodje treba vremena. A racunajte da će u Pz isto kao u Obrenovcu morati ti stubovi betonski jer je plavno, a ne znam ni u LU da nije ista situacija ,mozfa ne plavi bas taj deo ,ali podzemne vode nakon vecih kiša aktiviranju svugde prava jezera.... Dobro,oni će da počnu odmah, ali tačno se vidi kad rade polako ,a kad rade ozbiljnije
 
Hvala na slikama Plecko...
Na jednoj slicu ,ispod nadvoznjaka mozete videti Kolubarski ugalj koji " putuje " ka TE Nikola Tesla , tako da cemo moci da i dalje pratimo nas omiljeni forum , imacemo struju zahvaljujuci rudarima Kolubare.... :D
 
Pozdrav svima, ja vas već neko vreme "špijuniram" pa sam se registrovao sad kad su najavili da će na "mom" delu oko Čačka biti radova. Ispratio sam deo Preljina-Dići na SSC forumu pa ću nadam se tako moći i ovaj koji predstoji od Preljine do Požege.
Za sve što vas interesuje u vezi Čačka i okoline javite se,tu sam!
E sad ono što sam saznao od prijatelja koji je podizvodjač u tunelu "Brančić" je da tunel mora biti gotov u maju. Na moje pitanje da li će biti gotova jedana ili obe cevi,odgovorio mi je da im je rečeno da tada moraju da ga puste u saobraćaj!
 
Pozdrav i dobrodoslica Zmajko. Pratio sam tvoje odlicne reportaze kad se radila Ljig-Cacak na SSC-u, svaka cast bile su zaista detaljne, pa se nadam da ce i ove biti isto tako kvalitetne kad se nastavi dalje od Cacka. Pozdrav.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609770#p609770:1detqobr je napisao(la):
KrCan » Uto Mar 19, 2019 12:14 am[/url]":1detqobr] ako je moguce jedno pojasnjenje za ove pesacke staze, otkud po sredini mosta, a zasto ne ivicama...? :sesir:
Krcane, bice pesacke staze i na ivicama, vidi se na jednoj od fotografija :) Pesacke staze u sredini mogu biti iz vise razloga. Dva smera AP-a su uvek razdvojena, zbog nekog eventualnog nesrecnog slucaja, a tu su i zastitne ograde koje sluze da pomognu u tome, a jos je bolje kada imamo neko uzvisenje, poput ovih pesackih staza. Uz sve to, staze ce sluziti kao revizione prilikom eksploatacije mosta, a pretpostavljam da ce tu biti postavljeno i osvetljenje, i druge instalacije , pa su staze po sredini takodje pogodne za njihovo odrzavanje :)
Pohvale za sve vredne forumase koji nam fotografijama ulepsavaju dane !
 
Vrh