Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Earthmoving":26ar3y99 je napisao(la):
Da podelim sa vama jedu zanimljuvost koju ćete i sami vremenom primetiti kada se budete vozili ovim autopute, ako ga naravno pre toga ikada puste. Ovaj autoput ima jedno brdo kao specifičan orjentir. I kada idete ka Beogradu, po njemu tačno znate kolko još ima da stignete. Ono se vidi već odmah iza petlje Ub. Kada se ide u pravcu Beograda posle petlje Ub je malo brdo, nakon kog je spuštanje i posle ravnica sve do kraja autoputa u Surčinu/Obrenovcu. Dakle, to je ovo brdo specifičnog izgleda sa desne strane autoputa, a koje je u stvari brdo iznad Bariča, tako da kad do njega stignete znate da ste na petlji Obrenovac (ili na privremenom izlazu ako ga ranije puste). Tako da kad se posle petlje Ub ugleda ovo brdo to znači da je do Obrenovca ostalo još nešto više od 20tak km. Zasad je ovo brdo najupečatljiviji orjentir na celom potezu od Surčina do Čačka.
file.php
Pre nego sto pohvalim Pleckov trud u vezi ovih poslednjuh fotki, da kazem Zemljanom , da je ovo brdo oznaceno na fotografiji kao orijentir, upravo "Pleckovo" brdo! :p . Sa njega pravi one divne panoramske fotke na most preko Save, a na njemu i zivi!
Tako da kad ubuduce idete iz Sumadije i vec od Uba vidite ovaj orijentir, znajte da ste ugledali Pleckovo brdo i da ce te vrlo brzo stici u BG :kk:
Fotke su odlicne, a tebi tu lokalno nije daleko, pa samo nastavi druze moj! Plusic kao vrata!
 
I prosle godine je bilo tako....Pocinjemo u martu...Tokom marta su rekli ,pocinjemo u maju....Dosao maj i nista...Prodje i leto i onda rekose sledeceg marta...i sada sve u krug.... :bash: :bash: :bash: :bash:

Sto se tice petlje,auuuuuuuuuuu....bas mi ne deluje da ce biti gotovo na vreme,ali bas...... :shock: :shock: :!: :?: :idea:
 
Da li neko zna da li ce postojati iskljucenje sa auto puta pre Jakova ili pre Boljevaca ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Gugulica":350z2pvz je napisao(la):
Da li neko zna da li ce postojati iskljucenje sa auto puta pre Jakova ili pre Boljevaca ?
Petlje za ukljucenja i iskljucenja su u Obrenovcu i na obilaznici Beogradskoj kod Surcina i nece biti nigde drugo uci ni izaci sa AP! Izmedju u visini Jakova ce biti ceona naplatna stanica i to je to!
P.S. ove gore Nikoline slike potvrdjuju saznanja koja ima Gradjevinar!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607374#p607374:2mg74jnd je napisao(la):
biohemicar » 10 Мар 2019 11:25 am[/url]":2mg74jnd]Cao svima, jako dugo vreme pratim ovu temu, ali do sada se nisam javljao. Hvala puno svima na informacijama (posebno Krcane i Earth-u) bez vas ne bih znali kako idu radovi uopšte.

Imam jedno pitanje za bolje upućene. Da li znate da li je planiran izlaz u Jakovu pre naplatnih rampi. Već zamišam situaciju gde neko promaši smer i umesto Beograda krene kao Obrenovcu sa Beogradske obilaznice.

Sent from my LEX727 using Tapatalk
Да допуним @Крцанов одговор који је дао @Гугулици и да уједно одговорим и испоштујемо @Биохемичара, новом члану и уједно добродошлица.

Пре две ипо године сам одговорио, сличним питањем, једном од чланова баш из Јакова, да неће бити петље пре Јакова тј. пре наплатне рампе, а гледано из правца Сурчина, јер нема ни потребе за тим.

Ту близу су су две петље код Сурчина, петља „Сурчин“ и петља „Сурчин 1“, где ће се улазити/излазити на/са аутопут А2. Становници Јакова, Бољевца, Прогара, Бечмена,... кад буду требали да иду на А2 у правцу Чачка и даље, ићи ће до центра Сурчина, ту ће скретати десно и онда право до будуће петље „Сурчин 1“, која ће бити код оне ергеле (део Сурчина познат под именом Уска Греда). Ту ће се улазити на А2 и правац према Чачку и даље. Од центра Јакова до ове петље има неких 8 км.

А сурчинци ће моћи да бирају на коју петљу ће улазити на аутопут А2. Или да иду до петље „Сурчин 1“ или до петље код бившег Центропроизвода, где ће ућу на обилазници и да онда иду до петље „Сурчин“ и после скретање на А2.

На цртежу сам означио зеленим правац од центра Сурчина до петље „Сурчин 1“. А на орто фото снимку сам означио плавим ту трасу и уцртао будуће петље „Сурчин“ и „Сурчин 1“.
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1

Такође ту је и орто фото снимак са убаченом целом деоницом А2 од Сурчина до Обреновца. Убацивање ове деонице на орто фото снимак је урадио @Михаило, на моју молбу пре две године.
 
Hvala Gago na veoma detaljnom odgovoru. Sada je sve jasno.

Sent from my LEX727 using Tapatalk
 
Šteta što nema priključenje na autoput između Jakova I Boljevaca, jel sa Gagine slike se vidi koliko im je dalek I zaobilazan ulaz na autoput, a prolazi im pored mesta. Takodje, sa tog ulaza bi bili pre obilaznice bolje povezani I sa drugim delovima grada, a kada se izgradi nastavak Surcin-Novi Beograd, bi im NBg bio svega 10tak minuta. Ali dobro, verujem da ce u buducnosti ova greska da se ispravi, I da ce se naknadno izgraditi I ta petlja.
 
@Gaga ili bilo ko drugi ko ima preciznije informacije nek nam kaze gde bi se tu trebao smestiti buduci nacionalni stadion, posto je Surcinska petlja, najcesce pominjana lokacija?
Drugo pitanje za @Earth na putu za Boljevac na onom potezu gde preseca AP naselje, cini mi se zove Bagremovi ili sl. , ne vide se osim pripremnih radova, nikakvi drugi na betoniranju stubova buduceg nadvoznjaka? Dal se varam ili ne, ali ako je tako onda je to upravo mozda najkriticnija tacka, sa najvecim zaostatkom...? Cini mi se da je upravo tu bila i ona kuca one zene koja se zalila na iznos za exproprijaciju, pa islo gore o dr predsednika...?
 
Da Krcane, I ja sam utiska da je taj nadvoznjak u najvecem zaostatku na toj deonici, mada sreca da je to relativno kratko parce. Za kucu I eksproprijaciju ne znam, nisam bio u toku, ali evo za protekla 4 meseca I nije, bar na oko, nesto mnogo napredovalo: na 6:15 https://youtu.be/YKZMcvpKeGA
 
geovuk":2cxb60ep je napisao(la):
...Cena je takva kakva jeste, to je posledica okolnosti, ponude i potražnje. K11 nije bitan EU tako da nije bila spremna da ga finansira i zato se država obratila Kinezima koji su jedini bili spremni da ga finansiraju. Kinezi su izdvojili 15 milijardi za ovaj deo Evrope i to su bile jedina sredstva koja su mogla da se nađu. Setite se propale koncesije koja je prethodila.

Da ovim se ne slažem. Mnogo gora ekonomska situacija je bila kada je ugovarana trasa koju su gradili Azeri, pa je postignuta cena po kilometru značajno povoljnija.
2014 za veći deo sveta, recesija je bila prošlost. Ameri su već više godina upimpavali značajne količine novca u sistem i novac nije više bio skupa roba.

Takodje, koncesija je mogla da se realizuje.
To što je pukla Alpina, sada već "zaboravljena" prevarantsko firma, čiji su kapaciteti nešto malo veći od 'Beograd puta' je samo logičan sled njihovih kriminalnih privrednih aktivnosti.
No i u toj koncesiji Alpina nije bila jedini ponuđač, već samo 'najpovoljniji' .
Dakle, imalo je još zainteresovanih.
Koncesija jeste uključivala i deo K10 kroz Vojvodinu, ali je uključivala i završetak "Y" kraka na istom, a cene koje su tada figurirale za kompletiranje do Požege su manje nego što je zbir cena do sad izgrađenih ili deonica koje se grade.

Takodje, ne mala prednost bi bila ta da bi već dobar period imali gotov kompletan autoput, kao i da bi u trenutku sloma globalne ekonomije (SEK-a), imali ogromno gradilište u zemlji.


geovuk":2cxb60ep je napisao(la):
A što se tiče priče ko je šta ugovorio, započeo i uradio...mislim da je to za neku dublju analizu u posebnoj temi. Ovako na blic, mnogo više se novca danas vrti u infrastrukturi nego pre 10, 20 godina. Za neke stvari je zaslužna jedna vlast za neke druga, pa jedna je započela a druga, treća završila. Treba naći pare za sve to u vremenu kad svi istovremeno traže veće plate, renovirane bolnice, škole, vrtiće. Ali izgradnja infrastrukture je jedini način da se dobiju i te druge stvari.

OVO baš i nisam razumeo.
Autoputevi se grade iz kredita.
Trebaće decenije da se otplate.
Tek po otplati, oni mogu zarađivati, ali ni tada od toga se neće praviti bolnice, škole, vrtići (...), Koji su inače u očajnom stanju.

A to, šta je ko ugovorio... (?)
Pa to se ipak jako dobro zna, te oni koji preuzimaju taj posao svakako nemaju zasluge za ugovaranje.
Mogu imati samo odgovornost da se posao odradi kvalitetno.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Azeri su radili jeftinije jer su tako hteli da uđu na naše tržište i jer samo su investicije lek za recesiju. Da su imali više da kreditiraju verovatno bi dobili i ove dve kineske deonice. Realno retko ko je spreman da finansira k11 osim Kineza. Mogu se naći pare ali pitanje je pod kojim uslovima. EU najviše zanima k10 i zato su te deonice najjeftinije. Sad se muvaju Amerikanci i Turci ali je problem što su i oni skupi.
Jeste da je ugovaranje bitno, ali je bitna i realizacija i plaćanje. To su krediti sa grejsom od 5 ili 10 godina tako da treba biti pažljiv sa ugovaranjem i mogućnostima države.
Ja sam zadovoljan što uopšte uspevamo da ulažemo u infrastrukturu sobzirom na mnoge rupe u svim sektorima. To je jedini način da se razvijamo. Infrasktura donosi nove investicije, rast bdp a samim tim i više novca za sve ostalo. To je stari recept koji su mnoge zemlje primenile pa tako to radi i naša.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609009#p609009:2yx3x6fq je napisao(la):
KrCan » Sub Mar 16, 2019 9:21 am[/url]":2yx3x6fq]
Drugo pitanje za @Earth na putu za Boljevac na onom potezu gde preseca AP naselje, cini mi se zove Bagremovi ili sl. , ne vide se osim pripremnih radova, nikakvi drugi na betoniranju stubova buduceg nadvoznjaka? Dal se varam ili ne, ali ako je tako onda je to upravo mozda najkriticnija tacka, sa najvecim zaostatkom...? Cini mi se da je upravo tu bila i ona kuca one zene koja se zalila na iznos za exproprijaciju, pa islo gore o dr predsednika...?

Nadvoznjak koji sam i ja prokomentarisao da sporo napreduje. Taj problem sa eksproprijacijom je verovatno resen ranije, a poslednji problem koji je imao, je problem sa sipovima. Na prvom ispitivanju dinamickim opterecenjem, po misljenju nadzora, sipovi nisu imali dovoljnu nosivost, pa su trazili preduzimanje odredjenih mera i dodatna ispitivanja. Proces izgradnje je bio obustavljen, dok su dosli do zeljenih rezultata, pa je tek od skoro nastavljena izgradnja. Kako mi rekose, nastavak bi trabalo da se odvija kako treba, i da brzo dostigne ostale nadvoznjake.
 
Pored problema sa šipovima, nadvožnjak na km14 je kasnio sa početkom. Problem bio da se razveže struja za kuće i neizmireni računi.
 
Ја сам све сигурнији и сигурнији да се све некако темпира да се пусти истовремено са "оним" потписом. Изгубили смо оно, а добили смо скуп аутопут сумљивог квалитета. Волео бих да грешим, али ово што видим из постова је ситно дриблање, додавање бековима, и чекање да истекне време, а ми се истински једемо кад видимо фотографију са групицом радника на градилишту.
 
@Gradjevinar ja mislim da si ti to govorio za onaj prvi nadvoznjak na ulazu u Jakovo iz pravca Surcina! Onaj na kome su postavljali grede, na desnoj a sad postavljaju u levoj, u blizini onih silosa! A ja sam sad pitao za dole nize na putu iz Jakova prema Boljevcu! Na tom nadvoznjaku, bar na snimku se ne vide nikakvi radovi, nema ni stubova ni greda! Mozda su u zemlji sipovi, ali nista nisam video na snimku i zato i brinem zbog tolikog zaostatka! A tu i jeste bio problem sa kucom i exproprijaciom...
 
Krcane , nisi me razumeo mozda, u tom postu sam pisao za vise nadvoznjaka, a to za sipove se odnosilo na taj koji ti pominjes :)
 
Dobih neke informacije da ce svecano otvaranje radova na Cacak-Pozega biti oko 25-og marta. Će vidimo...
 
Čim završe petlju Petlovo Brdo i premeste tri mašne mogu da počnu radovi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=609128#p609128:3bthwsjg je napisao(la):
Earthmoving » Sub Mar 16, 2019 5:00 pm[/url]":3bthwsjg]Dobih neke informacije da ce svecano otvaranje radova na Cacak-Pozega biti oko 25-og marta. Će vidimo...
Mislim da 20og dolazi predsednik u naše krajeve,ali nisam sigurna za tačan datum pa ćemo dobiti neke informacije verov. Inače početkom aprila su dani opstine tako da i to može biti razlog za širenje vesti
 
Vrh