Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Hvala Krcane! Je l ima sanse da ako budu do ng pustili cacak-obrenivac puste i ovu cev?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576225#p576225:2i0cnqt2 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Okt 22, 2018 5:10 pm[/url]":2i0cnqt2]Miro,to je cev koja je prva probijena...
Hvala Niko,moramo im dati imena da ne dolazi do zabune hahahhaa....sad čekamo Krcanovu reportažu i odgovor na pitanje od milion dolara " Šta se dešava sa onom drugom,kasnije probijenom,cevi "? Ova može biti gotova do N.godine? Jbg pričali su ljudi ovde kako se odvijaju radovi,nisam čitala pazljivo,ni ne znam sta ide posle asfalta / betona,ima li jos neki obimniji rad?
 
:bash: pa za to treba nekoliko meseci.... Oni imaju dva. A u... Pa onda opet neka trka sa vremenom i nadqnje do zadnjeg trena.
 
Ne bih se kladio u neke krupne pare, ali u 100.000 eur se kladim da ne moze da bude gotova nijedna cev do Nove godine. Fali asfalt, sto je sasvim realno da se zavrsi, ali fali i kompletna oprema, bez koje tunel nikako ne sme u funkciju. Fale i pristupni putevi. Pretpostavljam da ce pustiti jednu cev dok se bude radila druga, ali to ne moze da bude pre proleca. Ako bude tako i puste jednu cev pre druge, to uopste nece biti lose, jer ce usporavanje na toj deonici biti malo. Kada se sve kompretira, brzina ce biti ogranicena na 80 km\h, a kroz jednu cev ce biti verovatno 50. Na 2 km suzenja usporice se samo 1 minut. Magistralom kroz Ljig to minimalno traje 10 minuta, ali sa semaforom i guzvom na njemu, to lako ode na 15-20 i vise.
 
Za opremanje tunela ove dužine na k10 treba 200dana. U to ulazi 30 dana za projektovanje i 170 dana za opremanje obe cevi. Montaža opreme verovatno traje kraće ali treba vremena i za sinhronizaciju i štelovanje.
Ako imaju gotov projekat i ako krenu uskiro možda i stignu da urade jednu cev do novaka. Ako angažuju više ljudi mogu da instaliraju rasvetu i ventilatore i da puste saobraćaj sa igraničenjem. Pa kad urade drugu cev komplet mogu da se navrate na prvu cev.
 
Vi i dalje verujete u obecanja onoga ko je slagao do sada hiljadu puta. Naivnost i zaboranost dve najpogubnije osobine naroda kome pripadam svim srcem i dusom !!!
 
Nikolino ja sam jos u Julu rekao da je rok dogodine Vidovdan i pri tome ostajem i sad i mislim da se kompletan tunel nece zavrsiti do tad. Mada imam informaciju iz prve ruke da je ciljani rok kraj Februara, ali niko u to ne veruje... Geovuk to jesu opcije, ali veruj mi nista od toga. Od Obrenovca do Ljiga vozice te se za Ng. Mogu vam sad cestitati iako cu se ja nacekati kad cu se provozati :? , ali bar vi uzivajte. :D A sto se tice vizuelnog evo stanja od pre mesec dana, tacnije 10 Septembra, ali nemoj te me grditi sto nije izaslo ranije, jer nije bilo do mene posto sam zamoljen da ne objavljujem jer bih iskomplikovo coveku posao, pa sam sve do sad cekao odobrenje.
Ovo su radovi na izlazu iz desne cevi na izgradnji kontrolnog centra Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18ovo je silni materijal koji treba ugraditi u opremanje tunelaPogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13ovo je desna izlaz ka CackuPogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11a ovako je pred levom, odnosno na izlazu iz njePogledajte prilog 10Sad smo vec u levoj i krecemo se od Cacka ka Ljigu iz tog pravca gledano to je desna a po projektu leva.Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8znam da je los snimak, ali limitirana svetlost i relativna brzina kojom sam ovo slikavao iz auta uzela je danak.Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4 Ovo je sve situacija u onoj prvo probijenpj cevi dakle levoj iz BGPogledajte prilog 3To je ona pozicija gde su bili vrlo intenzivni radovi sa one prve reportaze gde su lile one vode odozgo dok nije uradjena sekundarna..Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
tek smo na pola, jos ce mo se cerati :kk:
 
Ovo ovde je poprecna komunikacija izmedju dve cevi i kroz nju krecemo ka desnoj cevi u samom sredistu tunela kod onoih glavnih loza ili prosirenja za parkiranje u slucaju nesrecePogledajte prilog 18u desnoj cevi su jos uvek bili radovi na svodu u toj lozi ili prosirenjuPogledajte prilog 17Ovo je sad jedan pogled iz sredine desne ka CackuPogledajte prilog 16i jos jedan istoPogledajte prilog 15pa onda pri zaokretu ponovo pogled na isto prosirenje na svod gorePogledajte prilog 14i sad smo se okrenuli ka Beogradu Pogledajte prilog 13na zalost dosta dima i prasine ucinili su svoje pa je slika prilicno mutna kad se zumiraPogledajte prilog 12evo kako izgleda i skela sa koje se odvijaju ti radovi Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 9ovo je pogled na onaj pomocni tunel iz desnog ka levomPogledajte prilog 10Pogledajte prilog 8povratak u levu pogled ka CackuPogledajte prilog 7pogled sa tog istog mesta u levoj ka BgPogledajte prilog 6situacija sa sahtovima tadaPogledajte prilog 5i sad se vracamo levom ka izlazu prema CackuPogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2 usput i jedan hidrant koji su istalirani u medjuvremenu jer prvi put nije bilo ni trqaga od opremanja I konacno svetlost na kraju tunela i drugacija slika :kk: Pogledajte prilog 1 Ima jos :laugh: :arrow:
 
Super slike, samo ne razumem kako je moguce da otvore Obrenovac - Ljig do nove 31. decembra. Ali, blizu je to pa cemo videti. Poz
 
Da se ubacim sa pre svega velikom pohvalom za slike i objašnjenja ,a zatim i pitanje,nisam razumela ovo "Geovuk to jesu opcije, ali veruj mi nista od toga. Od Obrenovca do Ljiga vozice te se za Ng." da li znači da se ide komplet bez tunela od nove godine? Ili misliš da moze jedna tunelska cev? Mada o tome i piše @geovuk a ti mu odričes. Pa hvala za svaku informaciju,vidim da si saznao sve od ljudi koji su upućeni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576371#p576371:vlj9koni je napisao(la):
MiraC » Uto Okt 23, 2018 1:26 pm[/url]":vlj9koni]Da se ubacim sa pre svega velikom pohvalom za slike i objašnjenja ,a zatim i pitanje,nisam razumela ovo "Geovuk to jesu opcije, ali veruj mi nista od toga. Od Obrenovca do Ljiga vozice te se za Ng." da li znači da se ide komplet bez tunela od nove godine? Ili misliš da moze jedna tunelska cev? Mada o tome i piše @geovuk a ti mu odričes. Pa hvala za svaku informaciju,vidim da si saznao sve od ljudi koji su upućeni


Da, ja sam pričao o puštanju jedne tunelske cevi. Još uvek ima teoretskih šansi za to.
 
Hm



Mihajlovich nalozzila: Radovi na Ub-Lajkovac 24 sata dnevno
BEOGRAD, 23. oktobra (Tanjug) - Ministarka gradjevinarstva, saobrachaja i infrastrukture Zorana Mihajlovich nalozzila je svim angazzovanim kompanijama na sanaciji deonice auto-puta od Uba do Lajkovca da od danas moraju da rade 24 sata dnevno, kako bi ta deonica bila zavrssena do kraja godine, a kompletan autoput od Obrenovca do CCaccka bio pussten u saobrachaj.
Na sastanku u Vladi Srbije, kome su prisustvovali kineski ambasador Li Manccang, predstavnici izvodjacca kineske kompanije “SSangdong”, azerbejdzzanske kompanije “Azvirt”, „Energoprojekta“, „Koridora Srbije“, „Puteva Srbije“ i Saobrachajnog instituta CIP, razgovarano je o tome kako ubrzati radove da bi oni bili zavrsseni u roku.
Recc je o delu auto-puta koji su izgradile kompanije “Planium” i “Putevi Uzzice” u vreme bivsseg ministra Milutina Mrkonjicha, ali koji se raspao pre nego ssto je pussten u saobrachaj zbog korisschenja neadekvatnih materijala, navodi se u saopsstenju tog ministarstva.
Trenutno se sanira kriticcan deo u duzzini od 2,5 kilometara, za ssta je do sada izdvojeno 9,5 miliona dolara.
Zbog losse izvedenih radova Ministarstvo je podnelo i kriviccne prijave protiv svih odgovornih.
Potpredsednica Mihajlovich pozvala je sve uccesnike na ovom poslu da angazzuju dodatne radnike i mehanizaciju, kao i da koriste najkvalitetnije gradjevinske materijale jer je na terenu utvrdjeno da je stanje kolovoza na ovoj deonici mnogo lossije nego ssto je pokazalo istrazzivanje koje je sproveo CIP.
Ona je najavila i mnogo intenzivniju kontrolu radova od strane Ministarstva.
"Koridor 11 je od izuzetne vazznosti za Vladu Srbije i sve nasse gradjane, jer povezuje gradove centralne Srbije. Bilo je problema u prosslosti i ono ssto su drugi unisstili mi sada popravljamo", rekla je Mihajlovich.
Cilj je, kako je naveo, da do kraja godine bude pusstena u saobrachaj ccitava deonicu autoputa od Obrenovca do Preljine odnosno CCaccka, kako bi krenula dalja gradnja koridora ka Pozzegi.
(Kraj) ivi/
 
@KrCan, hvala puno za fotografije! I ja sam mislio na jednu cev, kada sam rekao na prolece. Nerealno je da do proleca budu gotove obe. Februar nije opcija ni za jednu, to tvrdim, iako jako zelim da nisam u pravu, jer ovaj autoput cekam 36 godina i otac i majka 70 i baba i deda 80, znaci 300 godina :)
Inace, imam utisak da je Ibarskom magistralom sve gore. Put je sve losiji, guzve sve vece. Prosto mi nije prijatno vise da se vozim tuda. Uostalom, zna vecina ovde koliko nam je vazan taj autoput.
 
Samo cu kratko da prokomentarisem ovu vest od @ sudija - kako je neverovatno da svake godine u novembru ministarka predlaže mnogo veću dinamiku,više radnika i 3 smene....pa gde je bila u avgustu i ranije,da li je tek sad videla da očigledno radovi kasne.... Verujem da @ krcan ima dobre informacije.,ali ako nisu neke delove zavrsili ili vide da se problemi nižu,kako iko moze biti siguran u kraj radova?
 
Ministarka zna da ako ne pusti put mislim bez tunela do nove god da je zavrsila karijeru.
Na ovom sastanku se kaze da je bio Energoprojekt oni su zaduzeni za deo od Ljiga do Lajkovca koliko znam mozda i gresim .Ali mi sve mirise da bi i tunel barem jedna cev ( mislim da je bolje sto je leva radi ostalih radova ) mogla ako ne oko nove biti puštena vrlo brzo .I ne mora da bude uopste u oba smera sa devijacijama , može se pustit normalan smer prema Bg.
I zato je bolje što je leva u pitanju a onda mogu da rade desnu prema Čačku bez ikakvih smetnji od saobracaja .
Iz Bg iskljucenje u Ljigu a iz Čačka normalan autoput do Bg.
Razmisljam naglas mozda gresim ali što reče neko pre mene stvarno više čovek ne može da izdrži ovo prolongiranje tako ozbiljnje priče i mislim da nismo ni svesni šta će ovaj put Bg -Ča da nam svima znači .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576312#p576312:f9tk77f0 je napisao(la):
nikolino » Uto Okt 23, 2018 9:14 am[/url]":f9tk77f0]Ne bih se kladio u neke krupne pare, ali u 100.000 eur se kladim da ne moze da bude gotova nijedna cev do Nove godine.ž ...
Drago mi je kad vidim da među nama ima onih kojima je 100.000 € sića!
 
Kaže Vučić jutros " sve ce biti gotovo (deo koridora 11od Obrenovca do Čačka)do nove god sem dela Obrenovac -Surčin " .
 
Kad pominješ Obrenovac,nikako nisam saznala koliko npr sad treba vremenski do ulaza u Bg,ima oko 40 km jel da? Ali nemam orjwntsciju jer imaju duple trake ( mislim da imaju)pitam to jer Pz -Ca je ta razdaljina i u glavnom treba više vremena nego 40 km na drugim pravcima. Pa je teško uporedivo ,
koliko li će trebati kad se uradi AP? Kad budu gužve Znam da je nagađanje,ali ne prolazimo tim delom. Nemam uopšte predstavu sta ce biti.
 
Biće haos,posebno kada je kiša sneg ili kada se desi neki udes,čukanje šta god...po prirodi stvari čovek je u tim zadnjim kilometrima uvek nestrpljiv...

Apsolutno mislim da svako ko se bude upustio u avanturu Ča-Ob treba dobro da prouči sve moguće alternative.
 
Posle dužeg vremena inf .Odgovarajuci na pitanja u skupstini ministerka Mihajlovic kaze da sledece god počinje da se radi i deonica SURČIN - NOVI BEOGRAD .
Inf .N1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576580#p576580:476xi2ko je napisao(la):
MiraC » Sre Okt 24, 2018 11:33 am[/url]":476xi2ko]Kad pominješ Obrenovac,nikako nisam saznala koliko npr sad treba vremenski do ulaza u Bg,ima oko 40 km jel da? Ali nemam orjwntsciju jer imaju duple trake ( mislim da imaju)pitam to jer Pz -Ca je ta razdaljina i u glavnom treba više vremena nego 40 km na drugim pravcima. Pa je teško uporedivo ,
koliko li će trebati kad se uradi AP? Kad budu gužve Znam da je nagađanje,ali ne prolazimo tim delom. Nemam uopšte predstavu sta ce biti.
Od Ostruznickog mosta do ukljucenja na autoput imas 20 km.
I još 10 km do ulaza u Bg ali sa duplim trakama .To je otprilike 30 km ili 40 min i manje .
 
Vrh