"Radovi na gradnji mosta vrednog milijardu kuna, koji je četrdesetak metara duži od budućeg Pelješkog mosta, službeno su počeli 2011. kad su Hrvatske autoceste kreditom osigurale sredstva za tu investiciju.
Rok za dovršetak radova bio je 30 meseci, odnosno decembar 2013.
Nedovršeno je ostalo, kako kažu u HAC-u, još 0,3 posto radova.
Most je izgrađen 99,7 odsto još pre gotovo dve godine, kad je nastao spor između izvođača radova i HAC-a zbog troškova gradnje.
Kako kažu u HAC-u, izvođači radova zahtevali su da im plate još 202,1 milion kuna.
Pri tome su, navode, uslovljavali potpisivanje sporazuma o tim njihovim zahtevima kako bi nastavili s radovima. Međutim, Veće za rešavanje sporova, koje je bilo definisano u ugovoru o gradnji, a koje čine nezavisni stručnjaci, priznalo je 107,9 miliona kuna tih troškova, piše Večernji list.
HAC je pak na osnovi toga priznao 94,1 milion kuna. U međuvremenu je deo kompanija izvođača upao u probleme i to je celu situaciju dodatno zakomplikovalo.
Rezultat svega je da radovi od tri miliona kuna ne dovrše, most vredan milijardu kuna koji ne može da dobije upotrebnu dozvolu.
Međutim i kad dobije tu dozvolu, most Drava ipak još neko vreme neće biti otvoren za saobraćaj jer ni s jedne njegove strane još nije izgrađen auto-put."