Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1422502

"Pre kraja godine, ako ne bude problema sa jednom cevi"
Beograd -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić planira da tokom predstojeće posete Kini da sa kineskim vlastima potpiše ugovor o izgradnji deonice autoputa Preljina-Požega.

IZVOR: B92, TANJUG UTORAK, 24.07.2018. | 10:40
Podeli
Foto: Tanjug/Dimitrije Goll
Foto: Tanjug/Dimitrije Goll
Pročitajte i:

- Početa pre 28 godina - napokon se vidi kraj obilaznice

- "Izuzetan značaj, dobijamo trku s Rumunima i Bugarima"

- Vučić: Plate 470 €...nešto manje od 500
Vučić je, obraćajući se nakon obilaska radova na obilaznici oko Beograda, rekao da će u septembru, na poziv kineskog predsednika Sji Đipinga, boraviti u Kini, i da će zamoliti da se potpiše ugovor za važnu deonicu autoputa.

Vučić je najavio da će pre kraja godine biti kompletirana i završena deonica od Obrenovca do Čačka na Koridoru 11, u dužini od 103 kilometara.

“Ako ne bude iznenađenja sa jednom cevi u jednom tunelu, ali svakako će biti gotovo. Taj auto-put se čekao od 1945. godine. Možete da me volite ili ne volite, ali to su činjenice”, naveo je Vučić.

Vučić je preneo i da je dobio i pismo kineskog premijera Li Kećijanga u kojem se naglašava odlična saradnja dve zemlje.

Prema njegovim rečima kineske kompanije odlično rade svoj posao, i pre rokova završavaju posao, što je od izuzetnog značaja ako želimo da pobedimo u trci za tranzitnim putnicima i prevoznicima robe. Vučić je preneo da mu se Kećiang u pismu zahvaljuje na unapređenju bilateralnih odnosa.

Pismo je predsedniku Srbije uručio ambasador Kine u Srbiji Li Mančang koji je rekao da je postao "najsrećniji i najvredniji kurir između dve države".

"Postao sam najsrećniji i najvredniji kurir između dva vlade , dva predsednika. Uručio sam pismo predsedniku Vučiću od kineskog premijera LI Kećiang koji se zahvalio predsedniku Srbije što daje snagu unapredjenju bilateralnih odnosa", rekao je Li tokom obilaska radova obilaznice oko Beograda.

Li očekuje da će kineska kompanija posao uraditi po dogovoru i u roku.
 
Samo cu prokomentarisati taj rok "do kraja godine"...pa zar to već jednom nije rečeno iz njegovih usta a odnosilo se na kraj 2017.g.?
Parafraziram - ako ne bude mogao ceo tunel biti gotov,jednu tunelsku cev ćemo osposobiti do kraja godine.... Doduše on ne govori Koje Godine,pa će jednom i biti u pravu,jedne godine će biti.
Niko ne spori da se put čeka odavno,ali zar nije nečija odgovornost što se daju rokovi pa se rokovi pomeraju,koliko to bre košta? I ko će da odgovara? Hoće li on odgovarati što svaki put daje rokove pa posle pogaze....
 
Postovani @KrCan, Zelim ovom porukom da vas se zahvalim za predivne reportaze, fotografije sa gradnje autoputa Surcin - Ljig
Zahvaljujuci vama mi obicni ljudi smo uzivali u vasim objasnjenjima ,komentarima kao i fotografijama
Fotografije sa autoputa Matesevo -Pgd su fenomenalne. Vi ste stvarno jedan hrabar i dobar covek.
Ovo vam pisem da vam se zahvalim na tome a voleo bih da nam jos malo objasnite kako teku radovi, dali ce ipak uspeti da do leta 2019 godine puste tu deonicu , posto se zadnjih dana manipulise da ce mozda biti i godinu dana produzetka. Dali postooji mogucnosti da pocnu radovi na drugoj deonici od Matesevo do Andrijevice. Kakva je dinamika rada u tunelima na celoj deonici i tako to. Verujte mi da uzivam u vasim komentarima i smatram vas kompetentnim licem da o ovome iskazeste vas stav. U nadi da cemo jos mnogo lepih fotografija kao i komentara a i objasnjenja videti primite moje iskrene pozdrave.
 
Rekao sam još pre 13 godina da nikad neću kročiti u CG. Smučilo mi se da gledam kako deca povraćaju, kako se fekalije izlivaju posred plaza.... i naravno ona odvratna magistrala koja samo uzima živote.
Posle KrCanove reportaže dođe mi da se samo provozam , naravno kad završe i da se vratim nazad. :D
 
Kako greške u projektu mogu skupo da koštaju. Primer iz Kolumbije gde je zbog greške projekta dovelo do kolapsa jednog od pilona. Na žalost devet radnika je izgubilo život a desetak povređeno.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Cz4l57_6Zoc[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QSU8GozlAKc[/youtube]

posle su i drugi pilon sa 200 kg eksploziva srušili.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3mMzFAfkSVY[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qHxQRulSxbM[/youtube]
 
Jeli ko odgovaro mogli su bar kran da demontiraju i postede
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553976#p553976:6ah90w7d je napisao(la):
Pegasus » Uto Jul 24, 2018 11:35 am[/url]":6ah90w7d]https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=07&dd=24&nav_id=1422502

"Pre kraja godine, ako ne bude problema sa jednom cevi"
Beograd -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić planira da tokom predstojeće posete Kini da sa kineskim vlastima potpiše ugovor o izgradnji deonice autoputa Preljina-Požega.

IZVOR: B92, TANJUG UTORAK, 24.07.2018. | 10:40
Podeli
Foto: Tanjug/Dimitrije Goll
Foto: Tanjug/Dimitrije Goll
Pročitajte i:

- Početa pre 28 godina - napokon se vidi kraj obilaznice

- "Izuzetan značaj, dobijamo trku s Rumunima i Bugarima"

- Vučić: Plate 470 €...nešto manje od 500
Vučić je, obraćajući se nakon obilaska radova na obilaznici oko Beograda, rekao da će u septembru, na poziv kineskog predsednika Sji Đipinga, boraviti u Kini, i da će zamoliti da se potpiše ugovor za važnu deonicu autoputa.

Vučić je najavio da će pre kraja godine biti kompletirana i završena deonica od Obrenovca do Čačka na Koridoru 11, u dužini od 103 kilometara.

“Ako ne bude iznenađenja sa jednom cevi u jednom tunelu, ali svakako će biti gotovo. Taj auto-put se čekao od 1945. godine. Možete da me volite ili ne volite, ali to su činjenice”, naveo je Vučić.

Vučić je preneo i da je dobio i pismo kineskog premijera Li Kećijanga u kojem se naglašava odlična saradnja dve zemlje.

Prema njegovim rečima kineske kompanije odlično rade svoj posao, i pre rokova završavaju posao, što je od izuzetnog značaja ako želimo da pobedimo u trci za tranzitnim putnicima i prevoznicima robe. Vučić je preneo da mu se Kećiang u pismu zahvaljuje na unapređenju bilateralnih odnosa.

Pismo je predsedniku Srbije uručio ambasador Kine u Srbiji Li Mančang koji je rekao da je postao "najsrećniji i najvredniji kurir između dve države".

"Postao sam najsrećniji i najvredniji kurir između dva vlade , dva predsednika. Uručio sam pismo predsedniku Vučiću od kineskog premijera LI Kećiang koji se zahvalio predsedniku Srbije što daje snagu unapredjenju bilateralnih odnosa", rekao je Li tokom obilaska radova obilaznice oko Beograda.

Li očekuje da će kineska kompanija posao uraditi po dogovoru i u roku.

Vucic ovo, vucic ono, vise mi pun k***** tog vucica.
 
Preteraše ga, 8 puta su ga pomenuli.
 
Krcane, ti si Bogotac. :pob: :kk:
Ovo je nezabeleženo u istoriji praćenja gradilišta!
Igor, Jankauskas, svi ostali i ja pali smo od 11. mesta naniže pošto si ti zauzeo prvih 10.

P.S.
Nemoj da se uobraziš, samo cepaj dalje, sad si i mene motivisao da sledeće ili one druge nedelje pregazim istočni krak.

P.P.S.
Nemoj baš toliko da se oduševljavaš "novom" austrijskom tunelskom metodom. Nije ona baš toliko nova, stara je oko pola veka, negde od 60-ih. Skoro svi ovi naši mučeni tuneli širom Srbije (osim cut&cover tunela) se rade po NATM, pa se nismo usrećili...

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Austrian_tunnelling_method
 
Nisam stigao da fotografišem, jer sam vozio, pa morate da mi verujete na reč :)
Evo, pre pola sata sam na lokaciji ukrštanja budućeg autoputa i magistrale Čačak-Užice, u mestu Pakovraće, video ekipu putara zajedno sa dva Kineza kako mere nešto
 
pregledam malo temu, fotografije svih forumasa, a narocito @Krcan -a
i tek sada mi upade u oči jedan detalj.

na ukrštanju obilaznice sa A2 se bez ikakvog smislenog razloga prave fakticki dve petlje sa dva nadvoznjaka.
Na ovom mestu bi "detelina" bila mnogo adekvatnije, ali i jeftinije rešenje.
jedino opravdanje za ovakvu petlju je ako planiraju da BG obilaznica bude pod naplatom (putarinom), sobzirom da je ceona naplatna rampa na A2 blize obrenovcu.
 
Laki misliš li na ovo. Nezgodno je na ovoj poziciji razviti detelinu pošto je pored obilaznice pruga.

petlja-surcin-prikaz2.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555484#p555484:3fzyucav je napisao(la):
djunis82 » Ned Jul 29, 2018 10:04 am[/url]":3fzyucav]Nisam stigao da fotografišem, jer sam vozio, pa morate da mi verujete na reč :)
Evo, pre pola sata sam na lokaciji ukrštanja budućeg autoputa i magistrale Čačak-Užice, u mestu Pakovraće, video ekipu putara zajedno sa dva Kineza kako mere nešto
Bilo bi odlično da ima veze sa AP,ali lično mislim da možda nema puno veze jer se rade projekti tek.... Mada pričalo se da i u Lucanima borave inženjeri koji uveliko ispituju sastav brda zbog tunela.... Ne znam.
 
Igor":20vkjded je napisao(la):
Laki misliš li na ovo. Nezgodno je na ovoj poziciji razviti detelinu pošto je pored obilaznice pruga.


Da Igore, na tu petlju mislim, a cini mi se da ima sasvim dovoljno mesta za rampe od NS ka Obrenovcu i od obrenovca ka bubanj potoku.
Uostalom, vec imamo kruzno iskljicenje od NS koje ce se peti na nadvoznjak iznad, a taj nadvoznjak ce svakako biti i iznad pruge, te mislim da je ovo namerna ili slucajna greska, a ne iznudjeno resenje zbog nedostatka prostora.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
@Gringo ne brini "skodilak" ce sluziti do sredine Septembra. Jos ce on da sluzi! :laugh:
@caribrode, ako ko kome treba biti zahvalan, onda smo svi mi, pa i ja sam mnogo vise zahvalni tebi licno. Ako je iko primer i uzor, onda si to ti :sesir: ! Na zalost ja sam limitiran na samo dva tri meseca godisnjeg odmora na ovinm prostorima, a i nisam gradjevinac. Doduse jesam se potrudio i nadam se jos cu za ovih pet sest nedelja dok sam tu. Trenutno sam krenuo sa splavarenja na Tari niz Drinu... pa redom, kamengradi, drvengradi, planina Tara i Zlatibor... Podrinje i sva etno sela po Sumadiji...zaista uzivam sa najmilijima po predivnim predelima i steta sto nema neka sekcija o razvoju turizma.
Bice jos koja reportaza u svakom slucaju pre kraja odmora... Nadam se da su sve ove fotke doprinele da razjasne detalje isto kao i meni Caribrodove, pa znam svaku i kosinu i krivinu, zahvaljujuci tom doprinosu.
Do tad pozdrav... :vops:
 
Napravi temu o turizmu, to ti je najmanji problem. Par klikova više, ubaciš slike i cepaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554044#p554044:1p7whz3k je napisao(la):
zoranuro » Uto Jul 24, 2018 3:22 pm[/url]":1p7whz3k]Postovani @KrCan, Zelim ovom porukom da vas se zahvalim za predivne reportaze, fotografije sa gradnje autoputa Surcin - Ljig
Zahvaljujuci vama mi obicni ljudi smo uzivali u vasim objasnjenjima ,komentarima kao i fotografijama
Fotografije sa autoputa Matesevo -Pgd su fenomenalne. Vi ste stvarno jedan hrabar i dobar covek.
Ovo vam pisem da vam se zahvalim na tome a voleo bih da nam jos malo objasnite kako teku radovi, dali ce ipak uspeti da do leta 2019 godine puste tu deonicu , posto se zadnjih dana manipulise da ce mozda biti i godinu dana produzetka. Dali postooji mogucnosti da pocnu radovi na drugoj deonici od Matesevo do Andrijevice. Kakva je dinamika rada u tunelima na celoj deonici i tako to. Verujte mi da uzivam u vasim komentarima i smatram vas kompetentnim licem da o ovome iskazeste vas stav. U nadi da cemo jos mnogo lepih fotografija kao i komentara a i objasnjenja videti primite moje iskrene pozdrave.

Ne mogu uspjeti do roka tj. 11.05.2019 završiti ovu dionicu što pokazuje i snimak Bemax-a koji redovno, svakih 10-15 dana snima dio dionice koji oni rade. https://www.youtube.com/watch?v=Q5hGEZou9ZI Ima ovdje još dosta posla. Neka moja procjena je da se ne može stići ni do kraja 2019, već do 11.05.2020 ili do ljeta 2020.

Druga dionica od Mateševa do Andrijevice je u planu kao i sve do granice do Boljara, ali zbog visokog javnog duga (koji ova dionica dodatno uvećava) iz Vlade hoće to da rade po modelu privatno-javnog partnerstva, potpisivali su sa predstavnicima CRBC-a i memorandume o razumijevanju ili šta već. Ono što je fakat je da od Mateševa do granice ostaje 75 km (Matesevo-Andrijevica 23km, Andrijevica-Berane 11 km i Berane-Boljare 41 km) a procjena je da do granice treba još MILIJARDU eura, što je na za drzavu od 620 000 stanovnika mnogo pa zbog toga traze neke druge modele finansiranja.

Što se tiče tunela 12 jula je probijena i druga cijev najduzeg tunela Vjeternik (lijeva cijev 3039 a desna 2852 metra) kojeg rade po pola, CRBC sa južne strane a Bemax sa sjeverne strane. Kinezi su za svoju polovinu dobili gradjevinsku dozvolu krajem aprila 2016 a Bemax pola godine kasnije, tako da je CRBC više posla uradio. Kada su probili i drugu cijev prije 15-ak dana uspio sam saznati da je CRBC već odradio 50% sekundarne odloge u svojoj polovini, dok je Bemax odradio 1 km sekundarne obloge, odnosno to mu dođe 1/3. Ovaj tunel uz Vežešnik i Kosman ce odrediti datum otvaranja dionice (drugi kraći tuneli dobro napreduju, np. u tunelima Klopot i Vilac je odradjeno 95% sekundarne obloge) pošto je za sekundarnu oblogu i EM potrebno dosta više vremena u odnosu na mostove koji ce gotovo svi do kraja godine biti sa završenim stubovima i dogodine da se završava ploča i ostalo što treba. Spisak svih tunela i mostova (sa vjaduktima iako ih oni sve svrstavaju u mostove) je na stranici sa linka u odjeljku informacije http://monteput.me/autoput-bar-boljare/
 
U svetlu najnovijh kritika u vezi balkanskih trojanskih konja i odnosa Evropske unije i Kine a opet evo u Republici Srpskoj Kinezi ce raditi koncesiju za pojedine deonice moje skromno mišljenje je da će Kinezi tražiti koncesiju za ceo pravac Bgd-Podgorica a da zauzvrat dobiju sve izgradjene i ugovorene deonice u obe zemlje.
 
Управо тако. Они врло добро знају да Црна Гора (па ни Србија) нема новца да исфинансира пројекат и свесно улазе са намером да изграде и користе за своје стратешке потребе.
 
@laki72 - detelina uglavnom nije uvek optimalno rešenje pošto ulazne i izlazne trake dele istu traku. Ona dupla truba što se sada gradi je daleko sigurnije rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555807#p555807:3nmej1ot je napisao(la):
Marlon » Pon Jul 30, 2018 3:15 pm[/url]":3nmej1ot]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554044#p554044:3nmej1ot je napisao(la):
zoranuro » Uto Jul 24, 2018 3:22 pm[/url]":3nmej1ot]Postovani @KrCan, Zelim ovom porukom da vas se zahvalim za predivne reportaze, fotografije sa gradnje autoputa Surcin - Ljig
Zahvaljujuci vama mi obicni ljudi smo uzivali u vasim objasnjenjima ,komentarima kao i fotografijama
Fotografije sa autoputa Matesevo -Pgd su fenomenalne. Vi ste stvarno jedan hrabar i dobar covek.
Ovo vam pisem da vam se zahvalim na tome a voleo bih da nam jos malo objasnite kako teku radovi, dali ce ipak uspeti da do leta 2019 godine puste tu deonicu , posto se zadnjih dana manipulise da ce mozda biti i godinu dana produzetka. Dali postooji mogucnosti da pocnu radovi na drugoj deonici od Matesevo do Andrijevice. Kakva je dinamika rada u tunelima na celoj deonici i tako to. Verujte mi da uzivam u vasim komentarima i smatram vas kompetentnim licem da o ovome iskazeste vas stav. U nadi da cemo jos mnogo lepih fotografija kao i komentara a i objasnjenja videti primite moje iskrene pozdrave.

Ne mogu uspjeti do roka tj. 11.05.2019 završiti ovu dionicu što pokazuje i snimak Bemax-a koji redovno, svakih 10-15 dana snima dio dionice koji oni rade. https://www.youtube.com/watch?v=Q5hGEZou9ZI Ima ovdje još dosta posla. Neka moja procjena je da se ne može stići ni do kraja 2019, već do 11.05.2020 ili do ljeta 2020.

Druga dionica od Mateševa do Andrijevice je u planu kao i sve do granice do Boljara, ali zbog visokog javnog duga (koji ova dionica dodatno uvećava) iz Vlade hoće to da rade po modelu privatno-javnog partnerstva, potpisivali su sa predstavnicima CRBC-a i memorandume o razumijevanju ili šta već. Ono što je fakat je da od Mateševa do granice ostaje 75 km (Matesevo-Andrijevica 23km, Andrijevica-Berane 11 km i Berane-Boljare 41 km) a procjena je da do granice treba još MILIJARDU eura, što je na za drzavu od 620 000 stanovnika mnogo pa zbog toga traze neke druge modele finansiranja.

Što se tiče tunela 12 jula je probijena i druga cijev najduzeg tunela Vjeternik (lijeva cijev 3039 a desna 2852 metra) kojeg rade po pola, CRBC sa južne strane a Bemax sa sjeverne strane. Kinezi su za svoju polovinu dobili gradjevinsku dozvolu krajem aprila 2016 a Bemax pola godine kasnije, tako da je CRBC više posla uradio. Kada su probili i drugu cijev prije 15-ak dana uspio sam saznati da je CRBC već odradio 50% sekundarne odloge u svojoj polovini, dok je Bemax odradio 1 km sekundarne obloge, odnosno to mu dođe 1/3. Ovaj tunel uz Vežešnik i Kosman ce odrediti datum otvaranja dionice (drugi kraći tuneli dobro napreduju, np. u tunelima Klopot i Vilac je odradjeno 95% sekundarne obloge) pošto je za sekundarnu oblogu i EM potrebno dosta više vremena u odnosu na mostove koji ce gotovo svi do kraja godine biti sa završenim stubovima i dogodine da se završava ploča i ostalo što treba. Spisak svih tunela i mostova (sa vjaduktima iako ih oni sve svrstavaju u mostove) je na stranici sa linka u odjeljku informacije http://monteput.me/autoput-bar-boljare/

Uzeh digitron i sabrah sve dužine, svih tunela i dobih da je ukupna dužina i levih i desnih tunelskih cevi 35.482m. Uz umereni optimizam, oni će to završiti sa kašnjenjm od godinu dana. Tako da umesto 4 godine će tu deonicu otvoriti za 5 godina. Dobija se impresivan rezultat od prosečno 560m gotovog tunela mesečno.

Brančiče ne želim da računam, jer će mi "crći" digitron.
 
caribrod":3sz656om je napisao(la):
Institut Mihajlo Pupin d.o.o. radi zatvoreni sistem naplate, kao jedini ponuđač, ponudili su rok od 180 dana:

http://www.putevi-srbije&#4...Nis-granica-sa-Republikom Makedonijom.pdf

Ne znam samo šta će da zatvaraju, pošto su otvaranje ponuda za izgradnju nekih bočnih naplatnih stanica odložili za 10. avgust, tu je i rok duži:

http://www.putevi-srbije&#4..._produzenju_roka_za_podnosenje_ponuda.pdf
Institut u principu poslove opremanja radi efikasno i brzo zato sto vrlo cesto pri odredjivanju datuma pocetka naplate investitor i vreme ne odredjuju po potrebnom vremenu instalacije kao sto je to slucaj sa EM tunela vec zavrsetak gradjevinskih radova...Bukvalno se desava da ljudi rade danonocno pz i na minusu da bi se rokovi ispunili.

Nazalost posto neke od stanica zahtevaju i eksproprijaciju rokovi izgradnje stanica a i samim tim pomeranje Naisa moze biti znacajno odloženo.
 
Vrh