Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Mislim da vise nema vracanja ako se plat u cjelosti bez obzira da li ili nije privedena namjeni
 
Lepa vest pod uslovom da radovi tad stvarno i počnu.


Kinezi uskoro počinju svoje deonice
Izvor: Beta

Beograd -- Ministar građevinarstva Velimir Ilić izjavio je da bi u roku od jednog do dva meseca trebalo da počnu radovi na dve deonice autoputa na koridoru 11.

Te dve deonice gradiće kineska Šandong haj spid grupa.

Ilić je novinarima prilikom obilaska radova na koridoru 11 kazao da je reč o deonicama od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, ukupna dužine oko 50 kilometara.

Gradnja te deonice će se finasirati iz kineskog kredita od oko 340 miliona dolara. Kineska kompanija će u projektu ucestvovati sa 51 odsto, a srpska preduzeća sa 49 odsto.

Rok za završetak radova je 38 meseci.

Ilić je danas obišao radove na koridoru 11 u selu Dići, kod Ljiga, selu Brđani kod Gornjeg Milanovca i Savinac kod Takova.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=714798
 
nixazmaj;103400789 je napisao(la):
tehnogradnja.co.rs V.Han

Аутопут Е - 763 деоница Љиг - Бољковци на КМ 77 + 636,68м

small_35b80727-274d-440c-8ae6-304d9aab0180.JPG


small_06cdea0e-062d-435a-bc07-8e7e548215b7.JPG


small_6afb477e-bc6a-4aaa-9973-0569d1060bce.JPG


small_0b6005d2-de79-44c0-b3df-f55c5cddfb47.JPG


small_36b1a447-e7c5-446e-b0e1-74906597b613.JPG


small_53338bbb-1e72-45f6-ac12-7d6eb40d3d8f.JPG


small_a951f13e-3b42-4c09-a1ac-2bb4d775066b.JPG


nixazmaj;103400811 je napisao(la):
Nastavak

Аутопут Е - 763 деоница Љиг - Бољковци на КМ 77 + 739,52м, лева и десна саобраћајна трака

small_91056921-16f4-4122-b1a8-9f8feb653639.JPG


small_c074cdb6-1ce7-4457-b0dc-826eb41b5514.JPG


small_0f9229f2-e434-40cf-bfd0-0eaa4af4bdbb.JPG


small_f6dca1e5-3751-4d6a-a2c5-b5c2013c1aad.JPG
 
To je deonica u Branicu ako se ne varam.To je juzno od Ljiga,i to su oni radovi vidljivi sa Ibarske magistrale.

Prosao sam juce i putem ispod onog vijadukta na Ubu koji se gradi od Ub-a do Lajkovca,osim vijadukta ne vidim da je nesto vise uradjeno.
 
Лепо је што се гради итд. Сада је немогуће мењати пројекат, нити је то у овом тренутку паметно.

Но да ли се само мени чини да овај аутопут иде превише цик-цак?

Јасно ми је да треба да једним потезом повеже што више већих и важних градова у Србији, међутим, зар баш због тога није могао да иде некако овако?

Поготово скретање за рашку ми је нејасно...да ли је то политички потез због НП? У мом цртежу, Пазар би свакако био повезан својом магистралом/аутопутем до ауто пута...као и остали већи градови.

Шта мислите?
asdasd.jpg
 
а какво скретање за Рашку? колико сам ја информисан, од Пожеге пут иде ка Дугој Пољани, па ка Бољарама, не знам ништа о скретању за Рашку
 
детаљно да, али се зна да ће до Бољара ићи преко Дуге Пољане. само треба да дефинишу тачну трасу
 
Ја сам само мапирао оно о чему се говорило на прошлој страни.

MilisaV":lvxkxoq5 je napisao(la):
Postoji,
požega-arilje-ivanjica-raška-boljare
od požege dalje će ići kako je naš bivši predsednik rekao motor vej, iliti u prevod na naš put rezervisan za saobraćaj motornih vozila.

А кад погледам детљаније....нпр на овоме ЈЕСТЕ другачије... и ближе ономе што сам скицирао...

Када овак огледам чудно ми је било и што аутопут не иде са западне стране Чачка, ближе Ваљеву а не кроз Г. Милановац...
dalnice.jpg
 
Друм1, ево трасе аутопута Београд-Пожега, са свим петљама. Аутопут ће ићи са западне стране Чачка и западне стране Горњег Милановца. Овде је приказана варијанта аутопута од Београдске обилазнице (од Остружничке петље) до
Обреновца да иде десном страном Саве, што се искрено надам да ће бити тако.
Кликнути на карту за увећање.

 
drum1":1j99l68m je napisao(la):
Лепо је што се гради итд. Сада је немогуће мењати пројекат, нити је то у овом тренутку паметно.

Но да ли се само мени чини да овај аутопут иде превише цик-цак?
Шта мислите?
asdasd.jpg
i meni izgleda da ide puno levo-desno, on praktično od Lajkovca do Čačka prati Ibarsku magistralu, zar nisu to mogli malo drugačije trasirati, mislim kraće....
 
@drum1:

Lepo je što si okačio kartu da bismo svi videli šta želiš da kažeš.

Ali nije lepo što si okačio potpuno proizvoljnu i netačnu kartu i izazvao totalnu zabunu.

Dakle, ova karta, nema bage veze sa trasom budućeg koridora ka CG!!!
 
Ajd po ko zna koji put....
Nekadasnja idejna trasa autoputa, Beograd - Juzni Jadran (kako se idejno zvao), je isla zapadnije preko Valjeva i izlazila na Pozegu sa severa.
Ova danasnja trasa je novijeg datuma (koncesija sa ALPINOM), a direktna je posledica nekih politickih odluka u nasoj zemlji.
Opet, sa druge strane privredna aktivnost po regionima se promenila, pa je Cacak bitniji nego pre 30 godina, a Valjevo i recimo Uzice su manje privredno aktivni.
Generalno, posto ova trasa ide po manja vrletnom terenu, bilo bi logicno da je bar jeftinija po kilometru, ali nazalost ni takvu satisfakciju nismo dobili.
Najtuznije je sto se sada za ovaj potez Obrenovac - Ljig spominju cifre koje po meni nikako ne idu sa relativno pitomim i ravnim terenom, na kojem se prostire trasa buduceg autoputa.
 
Pa nisam s9guran koliko je pitoma kad od uba so lajkovca prave dwvwt mostova.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... se_map.svg

http://www.vidiani.com/maps/maps_of_eur ... edonia.jpg

Etp da ne bude da te ja ubedjujem, pogledaj sam.

Sto se tice mostova i drugih objekata... Pa reci cu ti samo da je mnogo i u projektovanju. Svojevremeno je za obilaznicu bila ideja da se kod ukrstanja sa Ibarskom radi tunel duzine ako me secanje sluzi nekih 600m. Takodje primer je i petlja dobanovci koja je bila zamisljena kao brza petlja ge se u svim trebalo raditi kao racvanja, ali je osim prve faze uradjena detelina koja je daleko jeftinija. Tunel Strazevica je takodje jedan od primera planiranja iz vremena kada `pare nisu bile problem`
 
^^
Druže topografske karte su jedno, a geodezija, geologija, naselja, zaštićena kulturna dobra, arheološka nalazišta, postojeća infrastruktura i razni faktori drugo. Nije projektovanje puta tek spajanje lenjirom tačaka A i B, na mnoge stvari mora se obratiti pažnja. Projektnim zadatkom se sve to definiše, razni parametri treba da se zadovolje.
 
Ajd dobro, u duhu dobrog dijaloga koja nam kao forumasima svakako nije strana,
dajem za pravo svakome da me argumentima bilo koje struke ispravi u mojoj konstataciji:

1. da je deonica Obrenovac - Ljig relativno pitom teren u odnosu na juznije deonice

2. da je trasa koja koristi recne doline izmedju Suvobora i Rudnika manje zahtevna nego nekadasnja preko Divcibara (Maljena)
 
Postoje prethodni uslovi i saglasnosti koje se traže od javnih preduzeća i ustanova. Npr. za moravski koridor, isto je pitom teren, ali Srbijašume kao zaštitnik jednog rezervata prirode pored Morave, su izdale uslov da AP mora da bude na određenoj udaljenosti od tog rezervata, i tu nastaju krivine i druge sitnice.
 
Извињавам се ако сам икакву забуну направио...само сам на карту пренео оно о чему се писало. Рашку је Милисав спомињао, а схватио сам да је то главна грешка "моје" карте?

Хвала, Лаки72, за информације.
Гаго, хвала за огромну резолуцију.
 
Loša vest za deonicu Ub-Lajkovac, iako je rade godinama odlučili su da smanje tempo. Predpostavljam da će radovi sad stati jer sporije od ovog ne može.



Mrkonjić:Kod nas ušteda 2, 65 mlrd.
Izvor: Tanjug

Beograd -- U Ministarstvu saobraćaja će se ostvariti uštede prilikom rebalansa budžeta za ukupno 2,65 milijardi dinara, saopštio je resorni ministar Milutin Mrkonjić.

On je rekao Tanjugu da će uštede u budžetu Ministarstva saobraćaja biti ostvarene smanjenjem subvencija za Žeželeznice Srbije od 1,5 milijardi dinara, zatim manjim izdvajanjima za radove na Koridoriu 11, na deonici Ub -Lajkovac - od milijardu dinara, dok su na svim ostalim objektima u izgradnji predviđene uštede od 150 mliona dinara.

"Taj manjak sredstava, shvatajući situaciju u kojoj se nalazimo, nadoknadićemo efikasnošću i bržim radom", tvrdi ministar saobraćaja.

"Što se tiče ostalih vidova štednje, ja sam tu, inače, poznat kao najštedljiviji ministar, nisam koristio devizne dnevnice prilikom putovanja u inostranstvo, a to isto važi i za moje saradnike", kazao je Mrkonjić, uz napomenu da njegovo ministarstvo već petu godinu za redom nije dalo ni jedan dinar za reprezentaciju.

Ministar saobraćaja tvrdi da će njegovo ministarstvo vladine mere štednje u celini sprovoditi dosledno i maksimalno.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=724108
 
Vrh