Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Granica redovne odbrane od trola je odavno probijena, a mislim da je vreme za vanrednu odbranu. Najjednostavniji način je obostrano prekidanje diskusije.
 
Goje u jednom svom ranijem postu kategorički tvrdi da su sva sredstva za koridor X obezbeđena. Ta vest me je obradovala. Nažalost u Novostima od 21-III-2013 čitam poraznu vest da će koridor X biti završen tak krajem 2015 ili početkom 2016. U Novostima doslovce piše "Tu je problem novac i radovi su obustavljeni dok se iz budžeta ne obezbede potrebna sredstva". Dalje kaže kako će svi šleperi iz Turske za centralnu, severnu i zapadnu Evropu biti prebačeni na koridor IV koji ide preko Rumunije. Ti šleperi donose ogroman prihod tranzitnim zemljema. Zar nije bilo bolje prvo završiti koridor X pa onda graditi koridor XI.Sadašnja gradnja koridora XI koja je drastično usporila koridor X primer je naopake, demagoške i štetočinske politike - politike Velje i Voje.
 
dedinje":3qq327az je napisao(la):
Hazard, da li ti imaš vozačku dozvolu? Kažeš "to što je neki auto krš ili star ne znači da ne može da razvije brzinu" Zaista može.
"Šta fali autu koji je star 10 i više godina" Ne fali ništa, zavisi koliko je prešao i kako je održavan. Ipak se pitam zašto su polovni automobili duplo jeftiniji od novih? Kažeš da bi 450 km autoputa prešao za 4 sata. Može to ali mislim da je veliki napor za prosečnog vozača. I da dodam, pruga Beograd-Bar nikad neće biti celom dužinom "brza pruga" pošto je njen veći deo planinskog tipa.

Naravno da imam vozacku dozvolu, a i vozio sam bez problema po 10 sati dnevno (u jednom pravcu), uz jednu ili dve kratke pauze. Zapravo, nakon tvojih komentara doslo je meni da te pitam da li imas vozacku dozvolu i da li si ikada seo u auto, ili da li mislis da su svi vozaci penzioneri, ali eto mislio sam da bi to bilo preko granica dobrog ukusa - no, sam si tu granicu presao u gornjem komentaru, pa eto. Ne verujem da je 4 sata voznje prevelik napor za prosecnog vozaca, ako je put dobar. Uostalom nek napravi posle 2 sata pauzu od 15 minuta, to je onda 4 sata i 15 minuta.

Hvala ti sto mi objasnjavas osnovne stvari koje vec znam (poput toga zasto je polovan automobil jeftiniji od novog), ali voznja po srpskim autoputevima pokazuje da ima sasvim dovoljno vozila koja su sposobna da razviju brzinu od 100 na sat i vise, bez obzira na njihovu starost. Prosecni automobil sa prosecnim odrzavanjem (dakle nista spektakularno) star 10 godina ce bez problema razviti brzinu od preko 100 km/h. Podsecam danas je 2013. godina, znaci automobil star 10 godina je 2003. godiste. Ne govorimo o oldtajmerima iz 50ih.
 
Voziti 10 sati sa samo jednom kratkom pauzom pomalo je hazardno. Da ne razglabamo dalje voleo bi samo da mi neko kaže da li sam u pravu kad tvrdim da je trebalo prvo završiti koridor X a onda započeti koridor XI. Već sam napisao u jednom postu ne vodi se rat na dva fronta...
 
dedinje zašto još uvek postuješ na ovoj temi.


ja koliko vidim većina ovde bi pre pravila put bg-ča nego niš-bugarska granica.....
 
Neverovatno kako je ta većina bila gluva na sve logične i ubedljive argumente koje sam izneo. Oni izgleda nemaju pojma o strateškom značaju položaja Srbije, o mogućnostima za razvoj koje on pruža. Oni se povode za emocijama bliža im je Požega od Dimitrovgrada pa su onda i za put prema Požegi. I meni je kao grad Požega mnogo bliža ali ekonomski interes Srbije zahteva da se odmah izgradi autoput Niš-Dimitrovgrad. Uzalud sve. Ostaje tuga i gorčina. Ne ljutim se ja na adolescentne forumaše. Ljutim se na Velju i Voju koji su zreli ljudi. Objavljujem kraj polemike.
 
Hteo bih samo da dodam za zapisnik :)
Tačno je da financijska konstrukcija za koridor 10 nije zatvorena ali je obezbedjena velika većina sredstava.
 
Molim da se ubaci smajli koji se krsti, jer evo ja to upravo radim.

Koridor 10 se finansira iz EU i Svetske banke i ako se ne varam Helenik plana.
Koridor 11 rade Kinezi i Azeri svojim parama, jedni koncesijom, drugi kreditnom linijom.

Sta je pobogu sporno? :grand:
 
Ne znam da li si mene prozvao ali pošto se pronađoh ...

K10 - EIB, EBRD, WB, Helenik plan i budžet RS, sa napomenom da se ne zna ko će finansirati završetak BG obilaznice (sve opcije otvorene)
"K11"- Budžet RS, Azeri kreditom, predugovor Kineza kreditom, a koncesija za sad ni jedna još nije potpisana a da li će videćemo. (U planu koncesija za dve deonice do Požege)
 
shumar":1lykt47u je napisao(la):
Ne znam da li si mene prozvao ali pošto se pronađoh ...

K10 - EIB, EBRD, WB, Helenik plan i budžet RS, sa napomenom da se ne zna ko će finansirati završetak BG obilaznice (sve opcije otvorene)
"K11"- Budžet RS, Azeri kreditom, predugovor Kineza kreditom, a koncesija za sad ni jedna još nije potpisana a da li će videćemo. (U planu koncesija za dve deonice do Požege)

NISAM na tebe mislio I bas mi je drago sto si poslao ovo, jer potvrdjuje da se dva razlicita autoputa finansiraju iz razlicitih izvora, tako da neki koji bi da sve u Srbiji stane dok se Turcima napravi autoput (sarkazam), apsolutno nisu u pravu.

Uostalom imate temu o autoputevima u Bugarskoj gde se lepo vidi da se mreza autoputeva siri na vise pravaca istovremeno. Takodje I HR je pored A6 (zagreb-rijeka), radila I A1 (Zagreb - Split - Dubrovnik) koji jos nije zavrsen, pa onda I A5 Sredinci - Osijek - Beli manastir - Madjarska granica) koji je takodje jos u izgradnji, kao I A11 ka Sisku, I tako dalje.

Takodje mi je prica o 3000 vozila koju je pomenu jedan clan naprosto smesna, ali da ne smaram vise vecinu od vas koji su svesni vaznosti ovog pravca.
 
ne bi bilo loše da se i za koridore stavi grafički prikaz koliko je završeno (i da li je uopšte započeto), tu bi se najbolje video naš ''napredak''
 
Juče 31.3.2013 sam prolazio putem Lajkovac-Ub pa pošto nije bilo gužve škljocnuo sam par puta. Na slikama bi trebalo da bude autoput Ub-Lajkovac. Na priloženoj mapi je moja procena gde su slike napravljenje. Strelica je moj smer kretanja. Slika na kojoj se vidi asfalt je napravljena sa moje leve strane tj. u smeru ka Ljigu, a druga u smeru ka Obrenovcu.

Capture.jpg


20130331_161147.jpg


20130331_161142.jpg
 
Dobro je da rade, al imeni ovaj početak radova u sred nekog polja i prva deonica do sredine nekog drugog polja uopšte nisu jasne! Pošto postoje problemi sa utvrđivanjem trase oko samog Beograda, zašto pobogu nisu krenuli od Obrenovca ka jugu, ili od Preljine (Čačka) ka severu, ali da bar deo može odmah i da se koristi kad bude gotov. Ovako će prva deonica biti gotova u nekoj pustopoljini, do koje vozači koji sad koriste Ibarsku magistralu neće imati baš nikakav pristup.
 
miki_ns":1nslnci0 je napisao(la):
Dobro je da rade, al imeni ovaj početak radova u sred nekog polja i prva deonica do sredine nekog drugog polja uopšte nisu jasne! Pošto postoje problemi sa utvrđivanjem trase oko samog Beograda, zašto pobogu nisu krenuli od Obrenovca ka jugu, ili od Preljine (Čačka) ka severu, ali da bar deo može odmah i da se koristi kad bude gotov. Ovako će prva deonica biti gotova u nekoj pustopoljini, do koje vozači koji sad koriste Ibarsku magistralu neće imati baš nikakav pristup.

Zna li neko dokle se stiglo oko "utvrđivanja trase BG-Obrenovac"?
 
Zbog ekspropriacije naravno.Cak ni na koridoru 10 nisu izvrsili ekspropriacije gde se trebalo uveliko graditi.
 
ne mogu da verujem da za 5 godina koliko traje gradna još nije gotovo ovo parčence.
 
A i da su ga zavrsili opet bi nam bilo svejedno. Ovo parce ne vodi ni od kuda i nigde.
 
Predsednik opštine Obrenovac je u beogradskoj hronici izjavio da se trasa autoputa BG-Obrenovac još utvrđuje i razmatra (nadležnost ministrastva građevine tj Velje Ilića) i da se danonoćno radi ekspropriacija za varijantu desnom stranom save.
 
misko87":17m2zfgc je napisao(la):
A i da su ga zavrsili opet bi nam bilo svejedno. Ovo parce ne vodi ni od kuda i nigde.

A dobro, polako, bice.

Azerbaidzanci, Kinezi, spojice se sve to.
 
svsavic":19dadook je napisao(la):
Predsednik opštine Obrenovac je u beogradskoj hronici izjavio da se trasa autoputa BG-Obrenovac još utvrđuje i razmatra (nadležnost ministrastva građevine tj Velje Ilića) i da se danonoćno radi ekspropriacija za varijantu desnom stranom save.

Bila bi fora stvarno da eksproprisu svo to zemljiste i na kraju ipak odluce da idu levom obalom. To me ne bi zacudilo.
 
naravno, ne kazem ja da je ovo parce beskorisno, poceli smo a svaki pocetak je tezak. Ja samo konstatujem da je bez drugih deonica ova prilicno besmislena
 
Kartograf":12u66i2j je napisao(la):
svsavic":12u66i2j je napisao(la):
Predsednik opštine Obrenovac je u beogradskoj hronici izjavio da se trasa autoputa BG-Obrenovac još utvrđuje i razmatra (nadležnost ministrastva građevine tj Velje Ilića) i da se danonoćno radi ekspropriacija za varijantu desnom stranom save.

Bila bi fora stvarno da eksproprisu svo to zemljiste i na kraju ipak odluce da idu levom obalom. To me ne bi zacudilo.


Ovo je neverovatno ako je stvarno tačno. Pa nama stoje radovi na delovima koji su pokriveni kreditima za gradnju i na K10 i na "K11" zbog nedostatka para za ekspropriaciju, a oni otkupljuju zemljište za delove na kojima nisu obezbedjena sredstva za gradnju, da ne kažem da nije sigurna ni trasa.
 
svsavic":2uzsfkpw je napisao(la):
Predsednik opštine Obrenovac je u beogradskoj hronici izjavio da se trasa autoputa BG-Obrenovac još utvrđuje i razmatra (nadležnost ministrastva građevine tj Velje Ilića) i da se danonoćno radi ekspropriacija za varijantu desnom stranom save.

надам се да ово значи да се ради на десној обали. ако општина ради експропријацију (ја мислим да то само република може да приушти), да ли је ово облик притиска да се траса премести на десну страну?

све у свему, звучи врло неозбиљно!! Мада...то земљиште се неће бацити, било би сјајно да београд има два крака...мада је то за наредних 20 година непотребно.
 
Vrh