Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Na novom satelitskom snimku (danasnji) samo mali napredak na izlaznom delu tunela ,sto je za ocekivat zimski pejzas .
 
Snimak je bas taman nekako, dal je kroz oblak slikano, bravo sto si uočio ikakvu promenu.
Javljaju toplo narednih 5 - 6 dana, javljaju i padavine ali to mozda ni ne bude. Pa mozda bude jos nekog napretka, ali sve je to mozda
 
Ljig, juče.
Primetio sam i dosta kamiona da se kreću urađenim delom auto-puta (iz daljine), kao i da su od Ljiga ka Lajkovcu postavljene bankine, dok su od Ljiga ka Brančiću postavljeni stubovi za zvučne barijere.
 
O napokon neka slika, svaka čast ivchonyy, dođe mi da lično odem do ovog brda i slikam ove radove
 
@ivchonny da ne citiram celu poruku, jedno pitanje - da li je mozda asfaltiran nadvoznjak levo(iz pravca prema Bg) u Ljigu, ispod njega je autoput, on deo je petlje? Krajem novembra je nasipana desna strana sa nadvožnjaka spuštanje , da li je mozda nekim slučajem asfaltirano tu nesto , na satelitu se to ne vidi dobro. Hvala
 
Ok,lepe su slike, ali nista novo nam ne govore .Jednostavno tu svi prolaze i sve se to moze videti...Ono sto mene zanima,a verujem i sve nas su slike iz tunela ,tj dokle se stiglo sa radovima u cevi koja je krajem leta probijena i u drugoj gde se trenutno stoji ( recimo koliko je ostalo metara do kraja ) ,i sta ce se tu desavati .
Dalje, ono sto sam pre slikao ,spoj novog mosta i uradjene deonice u selu Rubribreza . Cujem da je sve nasuto u pravoj visini ,osim 4 metra gde je ostavljen put koji poprecno sece trasu ( seoski put za prulaz njivama ) .Koliko cujem nije jos tu sve pravno regulisano ,pa se to ceka . Slikacu ovih dana ,cim ugrabim malo vremena .

Takodje je bitno da znamo zasto i dalje stoje radovi kod Bogovadje ,kao i sta je problem sa izmestanjem dalekovoda ,sta se tu ceka?

BAs sporo ide....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498800#p498800:2xeo9ffz je napisao(la):
MiraC » Čet Dec 07, 2017 11:20 am[/url]":2xeo9ffz]@ivchonny da ne citiram celu poruku, jedno pitanje - da li je mozda asfaltiran nadvoznjak levo(iz pravca prema Bg) u Ljigu, ispod njega je autoput, on deo je petlje? Krajem novembra je nasipana desna strana sa nadvožnjaka spuštanje , da li je mozda nekim slučajem asfaltirano tu nesto , na satelitu se to ne vidi dobro. Hvala

Miro, čini mi se da nije još sve nasuto na tom delu do kraja (samim tim nije ni asfaltirano, koliko sam uspeo da vidim). Nije mi bilo na ruku da slikam, a nisam imao baš vremena da se zaustavim pa da sve odradim na tenane. U svakom slučaju, radi se još uvek.

@ Niko, nije ništa specijalno tu novo, ali nešto se ipak radi. Nadvožnjak koji se penje na brdo i samo brdo sada deli nekoliko metara.

Što se tiče dela auto-puta ka Brančiću, nema asfalta, ali ima tih stubova za zvučne barijere.

Tunel Brančić je sada vidljiviji od tzv. kuće "Fedex", ali naravno, ne može da se vide radovi unutra.
 
Bravo zas slike .Da li put posle nadvoznjaka ide starom trasom ili se dize nas brdo .Deluje kao da treba jos nekoliko polja.
 
Čini mi se da se diže na brdo, pa spušta na staru trasu, a zatim izlazi na kružni tok koji su skoro izgradili. Ne vidi se baš odozdo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498792#p498792:25tvfgj8 je napisao(la):
ivchonny » 07 Дец 2017 09:40 am[/url]":25tvfgj8]Ljig, juče.
Primetio sam i dosta kamiona da se kreću urađenim delom auto-puta (iz daljine), kao i da su od Ljiga ka Lajkovcu postavljene bankine, dok su od Ljiga ka Brančiću postavljeni stubovi za zvučne barijere.
@Ивчони, за слике :kk: и укњижен плусићћћ

Без љутиш једна мала исправка, нису постављене банкине, него металне заштитне еластичне ограде. Банкина је земљани део поред пута, то јест банкина је простор од краја асфалта до почетка траве. На аутопутевима ретко где има банкине.

Значи ускоро ће постављати и саме панеле зидова против буке - букобране.
 
Са сајта „Путеви Србија“ два видео записа од 06. децембра о.г. о изградњи на Коридору 11.

Први је о изградњи моста преко Саве и Колубаре и снимљен је из ваздуха са дрончићем
Pogledajte prilog 2
Други је изјава главног надзора радова Путева Србије о начину градње моста са системом покретне оплатне скеле
Pogledajte prilog 1
http://www.putevi-srbije.rs/index.php/% ... 1%98%D0%B0
 
Eh da nam je jedan Gaga ovde, kao onaj sto je redovno pravio reportaze sa masom slika od mosta na Adi do Tosinog bunara :) Tu bi onda svaki metar autoputa bio razmotren I objasnjen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499006#p499006:3qei1hjc je napisao(la):
Гага » Pet Dec 08, 2017 1:37 am[/url]":3qei1hjc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498792#p498792:3qei1hjc je napisao(la):
ivchonny » 07 Дец 2017 09:40 am[/url]":3qei1hjc]Ljig, juče.
Primetio sam i dosta kamiona da se kreću urađenim delom auto-puta (iz daljine), kao i da su od Ljiga ka Lajkovcu postavljene bankine, dok su od Ljiga ka Brančiću postavljeni stubovi za zvučne barijere.
@Ивчони, за слике :kk: и укњижен плусићћћ

Без љутиш једна мала исправка, нису постављене банкине, него металне заштитне еластичне ограде. Банкина је земљани део поред пута, то јест банкина је простор од краја асфалта до почетка траве. На аутопутевима ретко где има банкине.

Значи ускоро ће постављати и саме панеле зидова против буке - букобране.
@Gaga Čovek se uči dok je živ. :kk: Hvala
 
Ma ovi kinezi su cudo .Samo sto opet se kasni sa otvorenom trasom,imaju ozbiljne petlje ,nadvoznjaci....
 
Ne znam Darko,to je i meni cudno....Ocekivao sam da ce odmah krenuti i oni sa tim radovima....Cujem da je glavni podizvodjac lik iz okoline Lazarevca,cuven po onoj izjavi izInsajdera....Mozda i nije tacno....videcemo....U svakom slucaju od marta imaju 18 meseci da sve to odrade,videcemo da li ce uspeti....
 
Petlja Surcin je ozbiljan projekat prelaz preko obilaznice(auto put) koja mora normalno funkcionisat ,ne mogu je blokirat ,nije ni meni jasno .Obrenovac (petlja) jest velika ali nema saobracaja pa je lakse samo da rese nadvoznjak za Obrenovac.
 
Citam neku knjigu o kompakciji I kaze da povecavanje za samo 1% gustine u polozenom asfaltu moze produziti zivotni vek asfaltne podloge za 10-15%. Eto koliko je sada ovde dobro asfaltiranje vazno. Kaze I da kompakcija (tampona, asfalta) tj ono sto je ovde na Obrenovac-Ljig uglavnom preostalo, kosta svega 1-4% od ukupnih troskova celog projekta izgradnje puta. Naravno, ne cena agregata, asfalta I ostalog vec samo posao valjaka I finišera.
 
Шта би са оних 4,5 км на деоници Лајковац-УБ? Нико више не помиње.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=499092#p499092:36l1m24i je napisao(la):
paradox polje » Pet Dec 08, 2017 11:24 am[/url]":36l1m24i]Шта би са оних 4,5 км на деоници Лајковац-УБ? Нико више не помиње.
to je ono "Mrkonjić..." ? Pa to je ministarka jednom rekla krece se sa radovima na prolece(mislim mart) i trajaće godinu dana. Ovde nikom (koji se razumeju u problematiku ) nije bilo jasno ni zasto negde treba i 11m u dubinu sanacije, da li je moguce pustiti saobracaj uz neka preusmerenja, neko rece kad se oduzmu mostovi, takvi objekti i ima na tom delu ukupno toliko asfaltnog puta pa je nemoguće da komplet sve treba menjati... Ko ce ga znati,ja samo rekapituliram. Nema vesti nikakvih zvanicnih, mi ovde raspredamo, ali posle roka "kraj novembra" za deonicu Ljig Obrenovac nikakve vise zvanične informacije nemamo
 
Zadnjih par dana je lepo vreme, moguce da su nesto asfaltirali, videcemo na sledecem satelitskom snimku. Malo su se zapetljali jer nisu odlucili sa puste deonicu bez tunela, pa je sad sve zbog toga konfuznije. Glupo je I sto na snimku od pre dva dana se vidi da još nisu resili onaj seoski put kod starog toka Kolubare koji sece autoput transferzalno sirinom par metara, to ne verujem da je do izvođača već do vlasti, jako su spori, slično kao za onaj dalekovod na petlji Ljig. Ali sem toga, nadam se da ćemo na sledećem snimku iz vazduha videti priblizavanje zavrsetku asfaltiranja, tj da ce se skoro celom duzinom put siveti.
 
Ne treba ti satelit za zemljani put u Rubribrezi,ja ti to garantujem da nije uradjen.... :D :) :D
 
Znam da ima jos neasfaltiranih delova ali pretpostavljam da su zadnjih par dana mogli neke delove asfaltirati, mozda ne bas taj ali neke druge. Kad bi znao gde im je flota valjaka I finišera, bilo bi jasnije gde :) Deonica je malo rastrkana jer recimo ima deo kod Obrenovca koji nije asfalturan, pa deo 40tak km dalje kod Bogovađe, pa neki delovi izmedju. U principu valjci I finiseri su spori (najvecim delom maksimum brzine oko 10 km/h), pa se vise isplati sa njima raditi po redu I u okolini, nego ih vozati 40km tamo-vamo. Pre koji mesec imali su vise angazovanih ekipa na vise tacaka ali sada zbog loseg vremena I prolongiranja oko tunela I dela Ub-Lajkovac, mozda I nemaju razloga da se bacaju u dodatne troskove angazovanjem tudjih finisera I valjaka kao tad, ni da preterano zure da zavrse ostatak. U principu ako ne zure, isplativije im je da angazuju manje ekipa I da napadaju manje tacaka istovremenim asfaltiranjem.
 
Nista bez slika a i lepo vreme jos sutra niko pa ti vidi...
 
Darko,eh da jos sutra nije velika slava....moglo bi se i slikati.....

Zemljanine,,,,da,deluje mi da sada mudro razvlace,jednostavno imaju plan ( koji mi ne znamo ) i da po nejmu guraju....Deluje mi da dosta rade oko Ljiga i da ce se ostvariti ono sto pricam jos od letos....U finisu kampanje za Bgd pustiti sta moze da se pusti,znaci bez tunela ili mozda sa jednom cevi ako je osposobe ,a na deonici Ub- lajkovac nesto slicno. Ocekujem da jednu traku rade ( ako uopste treba da se radi (,a druga da bude prohodna......

E sad ,videcemo ,da li sam u pravu jos od letos ili ne....U svakom slucaju ,nervira me sto ne pocinju nista da rade od Zemljanih radova od Obrenovca ka Surcinu ,a jos vise me nervira to sto nam niko nista zvanicno ne govori, cak ne znamo ni kada pocinje od Preljine ka Pozezi.....
 
Niko ako bude tako kao što si rekao, zaslužuješ titulu naj-vračara za 2017-u godinu ;)
 
Vrh