Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ako se 80% uradilo za 3 godine, pitam se da li po toj proporciji znaci da ce preostalih 15-20% raditi jos pola godine?
 
Pancevac,
Da li mislis da je rok za Brančić realan ako znamo da jedna cev još nije ni probijena,a po onome sto cujem od Ljižana,izgleda da radovi tu apsolutno stoje. ....Meni to deluje kao SF,dak boze da gresim....
 
@Earthmoving - Otvorene deonice bi se i brže završile. Najveći problem je tunel i zato je rok za tunel pomeren. U proteklih 6 meseci se izvođač uozbiljio i angažovao je više podizvođača. Sad to izgleda dosta dobro, čak i na deonici 3.

@Niko Kažanegra - Ne mogu baš da procenim, jer je naveći problem tunela što tone. Za sada je stalo, ali ostala je leva cev da se probije. Dodatno se ugrađuju se ojačanja. Radovi na tunelu stoje, jer se čeka sa se smiri pomeranje tla.

Generalno, najveći problem na izvođenju radova su neki podizvođači koji nemaju iskustva u izgradnji puteva. To se dešava sa mostovima, odvodnjavanjem... Dođu podizvođači da rade bez geodetskih snimaka, pa dolazi do oštećenja instalacija.
 
dakle sad je koliko sam čuo rok 30.april 2017te.
uz nadljudske napore i specijalnom urgencijom naših političara kod kineskih prijatelja biće otvoren u martu baš kada i treba i kada smo predviđali.
biće veliko slavlje zbog tog velikog uspeha.
stizaće se do zlatibora brže nego što ćemo i krenuti :)
sada je prognoza nešto opreznija sat i po do zlatibora...
to je 150km/h i to samo je pola po autoputu...
dakle brzina na AP će biti elektronski ograničena na 250km/h :)
i tako... mi to čitamo i komentarišemo ozbiljno kao da je to stvarnost... :violina:
p.s. zato i gradimo AP od niša ka kosovu, da bismo branili Aljasku :) ne znam zašto se bunimo zbog izgradnje tog AP.
 
Ako se dodatno ugradjuju ojacanja, valjda su I to neki radovi u tunelu, nije bas da se nista ne radi, zar ne?
Meni deluje da otvorene deonice mogu brzo da se zavrse ako bi bilo povezanih suvih I toplih dana ali postoje ti glupi problemi poput neresenog seoskog puta koji sprecava da se poveze autoput na starom toku Kolubare, izmesatnje struje na petlji Ljig I sl. Ovo je bas glupo sto se nije na vreme resavalo, uopste nisu veliki problemi. Nadam se da onaj most preko pruge dobro napreduje, da je armirana zemlja pri kraju?
 
Voleo bih da mi neko objasni pojam "tunel Brancic tone"?
Ne ono sta bi sve moglo da znaci, vec sta zaista znaci u konkretnom slucaju?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kad se kopa tunel, mora da se izjednači pritisak kako bi se radila primarna obloga sa čeličnim lukovima, armaturom i mlaznim betonom, pa se onda radi izolacija, armatura i sekundarna betonska obloga. Inače se svod radi iz dva dela odnosno prvo kalota pa onda peta. Na ovom tunelu su verovatno naišli na fliš koji je izuzetno nestabilan. Fliš je kombinacija gline, peska, šljunka itd.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498114#p498114:1amyekoi je napisao(la):
Pančevac013 » 04 Dec 2017 07:33 pm[/url]":1amyekoi]Da bi se intenzivnije radilo kod Bogovođe, potrebno je da se zatvori put ka Bogovođi, a da se otvori ka Latkoviću. Potrebno je da se odobri projekat za izmenu saobraćaja kod Bogovođe. Ne znam kada će to biti.
Ne može put kod Latkovića biti adekvatna zamena za onaj kod Bogovađe. Put Županjac-Nanomir nema alternativne pravce. Da bi neko iz Bogovađe išao ASFALTNIM putem na Ibarsku preko Latkovića mora da prođe pet sela u tri opštine. Na kraju, do njenog opštinskog centra - Lajkovca, najkraći put osim postojećeg ka Županjcu vodi preko Ratkovca i Slovca. Trasa stare pruge uskog koloseka nikad nije asfaltirana na nekim delovima, a tamo gde jeste taj asfalt je propao i mnogo pre nego što su kamioni angažovani na gradnji autoputa potpuno uništili taj put.

Nadvožnjak kod Bogovađe bi trebalo pustiti u rad nezavisno od radova na samom autoputu. A druga mogućnost je da se asfaltira trasa stare pruge od Bogovađe do mosta na Kolubari, što je nekih 6 km.
 
Ne pravite matematiku od tog puteljka koji treba da se zatvori na pola dana.
Uz malo inventivnosti ne mora ni da se zatvara.
 
Ne mora uopšte da se zatvara zapravo. Ali treba povesti računa i o alternativnim pravcima na dugi rok. Posebno tim lokalnim. U ovom slučaju, autoput i Ibarska se udaljavaju počev od Lajkovca ka severu, a asfaltiranjem trase stare pruge dobija se pristup blizu petlje Lajkovac.
 
Evo da se nadovežem na Geovuka i tunel Brančić da bi nam svima bilo malo jasnije šta je šta u gradnji tunela. Brančić ne mora skroz ovako izlgleadati, nema recimo zaustavnu traku, ali neka osnovna slika.
Ventilatori, cevi, žice, signalizacija... je elektro-mašinska oprema koja se radi posle probijanja tunela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498306#p498306:130litht je napisao(la):
AleksandarGrf » Uto Dec 05, 2017 1:33 pm[/url]":130litht]Ne pravite matematiku od tog puteljka koji treba da se zatvori na pola dana.
Uz malo inventivnosti ne mora ni da se zatvara.
Mislim da cemo se složiti da je smešno očekivati da sad nesto ubrzaju, a celo leto je proslo kad a im je radni dan bio i preko 12h. Evo sad covek prica koliko je zeznuto tim meštanima ako nemaju adekvatan put, pa zar bas zato nisu mogli uraditi taj posao ranije . Sto vise pišete neke informacije, meni to deluje kao da su neke stvari potpuno ne organizovane. A sad ce to nesto da rešavaju... Doduse dok taj projekat urade bice mart, a sa njim i lepse vreme
 
Miro to ti je put za koji je vec napravljen most i nasuti nasipi u prilazu, koji moze da obidje 3 metra sa strane dok se radi uklapanje koje ce se raditi jedan dan. Na listi problema koji postoje to je otprilike na mestu pet hiljada osamsto dvanaest. Drugo, potpuno zatvaranje trpe magistralni pravci i to mesecima pa je jako smesno sad i od potpunog zatvaranja ovoga praviti famu. Oba stanovnika Bogovadje ce se lako snaci. Uz pomoc jednog bagera ne moraju ni da se snalaze. Ajmo dalje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498331#p498331:1rv5m34a je napisao(la):
AleksandarGrf » Uto Dec 05, 2017 3:34 pm[/url]":1rv5m34a]Miro to ti je put za koji je vec napravljen most i nasuti nasipi u prilazu, koji moze da obidje 3 metra sa strane dok se radi uklapanje koje ce se raditi jedan dan. Na listi problema koji postoje to je otprilike na mestu pet hiljada osamsto dvanaest. Drugo, potpuno zatvaranje trpe magistralni pravci i to mesecima pa je jako smesno sad i od potpunog zatvaranja ovoga praviti famu. Oba stanovnika Bogovadje ce se lako snaci. Uz pomoc jednog bagera ne moraju ni da se snalaze. Ajmo dalje...
Hshahahahahahah joj kako se najsmejah, "oba stanovnika" hahahha. Ma slazem se ja, sigurno to nije ni prioritet, imaju vecih problema, ali kad ce im doci na red,razvlace se to je strasno, a sad ce nesto po zimi da rešavaju kako da ne.... Ja razumem kad se jave problemi, ali oni su sad po vašoj priči trebali da imaju sve komplet uradjeno ukljucujuci i signalizaciju a da se stoji samo na petlji Ljig zbog dalekovoda i sa tunelom da se kasni... Mislim, svi ovako razmišljamo, nesporno je. Meni nije jasno sto toliko komplikuju, gde je problem ok je, ali ovo je čist zaostatak
 
Da, loš je materijl u tunelu. Dosta ima podzemnih voda. Angažovano je više pumpi.
Sa kopanjem se stalo, da se sve slegne. Za to vreme se rade ojačanja.

Dosta problema pravi i veza MGSI-Koridori Srbije-Putevi Srbije. Ne postoji jedan gazda.
 
Pančevac013":3hmzuimy je napisao(la):
Da, loš je materijl u tunelu. Dosta ima podzemnih voda. Angažovano je više pumpi.
Sa kopanjem se stalo, da se sve slegne. Za to vreme se rade ojačanja.

Dosta problema pravi i veza MGSI-Koridori Srbije-Putevi Srbije. Ne postoji jedan gazda.

geovuk":3hmzuimy je napisao(la):
Kad se kopa tunel, mora da se izjednači pritisak kako bi se radila primarna obloga sa čeličnim lukovima, armaturom i mlaznim betonom, pa se onda radi izolacija, armatura i sekundarna betonska obloga. Inače se svod radi iz dva dela odnosno prvo kalota pa onda peta. Na ovom tunelu su verovatno naišli na fliš koji je izuzetno nestabilan. Fliš je kombinacija gline, peska, šljunka itd.

Hvala obojici na odredjenim pojasnjenjima.

Ono sto je meni bilo (mozda je jos uvek) sporno je sam termin "tunel tone"
Ako uzmemo u obzir da je tunel dogacak cilindricni otvor kroz tlo (brdo, planinu...), dilema mi je bila dal se to "tone" odnosi na donji deo tunelske cevi gde se treba raditi izrada kolovoza i ostalih instalacija, ili na sleganje kompletne tunelske cevi dakle tla i tavanice.

Inace, po kasnjenju, ali i po vasim "insajderskim informacijama" ispada da neko uopste nije odradio svoj posao po pitanju geologije.
Jer ocigledno ovde postoje ogromni problemi.

Voleo bih da se "gospodja(ica) ministarka i po tom pitanju pojavi i reaguje, kao je nedavno "ribala" obicne radnike na trasi.
Naravno, od toga nece biti nista...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki, u Novostima je i pisalo bas "neuskladjenost projektnog rešenja i geoloskog sastava tla"....
Hahahahaha nemoj da me zasmejavas da misliš da ce izaci da kaze /kritikuje onog koga bi trebalo.... Dzabe se nadas (moje mišljenje). Toliko malo izveštavaju o gradnji, napretku, zaostacima , a juce novinarki sa rts jedino pravi problem odnos ministarke sa kolegom ministrom i to hoce u detalje da sazna. A konkretno nesto vezano za sve radove - ma koga to zanima.... Pozicija se pravi luda, opozicije nema da postavi prava pitanja, novinara nema da malo istražuju i saznaju mimo onog "rekla-kazala"... E zato nece Gdjica ništa reci
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498528#p498528:3gmnefex je napisao(la):
plećko » Sre Dec 06, 2017 6:32 am[/url]":3gmnefex]Miro spavaj, pola sedam je...
Plećko, ajde da pijemo prvu jutarnju kafu :)
 
:D :) :D :D :D :D :D :D Ooooooo,da li ja to primecujem da se drugarica Mira i drug Plecko muvaju na forumu? :D :D :D :D :D :D
 
Hahahaha, e Niko, Niko, ne muva on mene, samo me salje u krevet hahahaha. Salim se naravno, znam sta je verov on hteo reci - rano je za ovakve teme- samo sto nekima jutra počinju jako rano, neko pise i u3- 4 ujutru, a ja zaista sam samo želela da kazem svoje mišljenje na Lakijev komentar sa kojim se slažem i mislim da je sve sto sam napisala zaista tako. Dobro jutro svima i lep i uspesan dan! P. S. Ako me iko sad "podbode" da pripazi na ton komentara nek pročita prethodne da ne budem ja krivac
 
:D Salim se naravno......ali posto je deo godine kada nema bas nekih desavanja,a niko nam zvanicno ne govori nista o rokovima,rekoh da se bar malo nasalimo....... :D :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=498536#p498536:2dvnpy8w je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sre Dec 06, 2017 8:42 am[/url]":2dvnpy8w]:D Salim se naravno......ali posto je deo godine kada nema bas nekih desavanja,a niko nam zvanicno ne govori nista o rokovima,rekoh da se bar malo nasalimo....... :D :D
Apsolutno se slažem! Malo šale nikom ne šteti! Ja se ne ljutim ni malo!
 
Vrh