Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Mislim da će trasa autoputa prolaziti blizu puta koji preko Kablara vodi ka Lučanima i da će odatle moći da se vide i prate radovi.
Cena. Po meni je težina ove deonice u rangu Grdeličke klisure (a čak ima i veće visinske razlike i duže tunele), tj pored nje će biti najteža deonica do sad u Srbiji. Zato cena mora biti visoka, e sad dal bar 15 mil evra / 1 km , ne znam. Ali bilo bi dobro ako bi neko mogao da iskopa kolko je bila cena po 1 km u Grdeličkoj klisuri pa da uporedimo i steknemo neku precizniju sliku.
Ovo za petlju/čvor Prilipac (ispod Požege gde se završava ova trasa) mi nije jasno. Jer čvor i petlja ne moraju baš biti ista stvar iste kompleksnosti i skupoće. Ako su isti, zašto samo Prilipac nazivaju čvorom, a sve ostalo petljom (petlja: Surčin, Obrenovac, Ub, Lajkovac, Ljig, Takovo, Preljina, Pakovraće, Lučani... a čvor Prilipac)?
 
Earth tu se ipak razdvajaju dva auto puta. Na jedom kraku mora da bude I petlja za Pozegu .Bas bi voleo da vidim kako su to zamislili
 
Verovatno ce ovaj cvor biti slican onom kod Nisa E 75 i E 80

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496174#p496174:bk1ei15j je napisao(la):
AleksandarGrf » Pon Nov 27, 2017 2:18 pm[/url]":bk1ei15j]Miro ako Niko moze da rizikuje slobodu za CILJ sta je za tebe jedna kamerica
Hahhaha, ja cu se truditi da budem na visini zadatka, ali Niko je nezamenljiv, doduse ono je ravnicarški predeo, videcemo kako cemo mi slikati, ali dacemo sve od sebe samo nek počnu.
A to za čvor/petlju...pa mora se drugacije zvati, bre to će biti ukrštanje mnogih puteva, imacemo AP za Sarajevo, pa za Crnu Goru, pa za Bg...ma idi begaj bre ima da bude vise tih traka i rampi nego to sto vi brojite za Obrenovac ;) :) salim se, ali bas se radujem, nekad ce i to biti. Pogledajte samo naslove za Preljina Ljig i po 10 god unazad, ali dočekalo se i to, i ovo cemo nego sta!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496195#p496195:1gkf2lxx je napisao(la):
Earthmoving » Пон Нов 27, 2017 3:09 pm[/url]":1gkf2lxx]Mislim da će trasa autoputa prolaziti blizu puta koji preko Kablara vodi ka Lučanima i da će odatle moći da se vide i prate radovi.
Cena. Po meni je težina ove deonice u rangu Grdeličke klisure (a čak ima i veće visinske razlike i duže tunele), tj pored nje će biti najteža deonica do sad u Srbiji. Zato cena mora biti visoka, e sad dal bar 15 mil evra / 1 km , ne znam. Ali bilo bi dobro ako bi neko mogao da iskopa kolko je bila cena po 1 km u Grdeličkoj klisuri pa da uporedimo i steknemo neku precizniju sliku.
Ovo za petlju/čvor Prilipac (ispod Požege gde se završava ova trasa) mi nije jasno. Jer čvor i petlja ne moraju baš biti ista stvar iste kompleksnosti i skupoće. Ako su isti, zašto samo Prilipac nazivaju čvorom, a sve ostalo petljom (petlja: Surčin, Obrenovac, Ub, Lajkovac, Ljig, Takovo, Preljina, Pakovraće, Lučani... a čvor Prilipac)?
Earth mala ispravka , tačno je da će autoput proći u blizini regionalnog puta Čačak - Lučani, s'tim što taj put ide preko planine Jelice a ne preko Kablara. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496213#p496213:1jf8s9gz je napisao(la):
fratellinoSerbo » Pon Nov 27, 2017 4:13 pm[/url]":1jf8s9gz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496195#p496195:1jf8s9gz je napisao(la):
Earthmoving » Пон Нов 27, 2017 3:09 pm[/url]":1jf8s9gz]Mislim da će trasa autoputa prolaziti blizu puta koji preko Kablara vodi ka Lučanima i da će odatle moći da se vide i prate radovi.
Cena. Po meni je težina ove deonice u rangu Grdeličke klisure (a čak ima i veće visinske razlike i duže tunele), tj pored nje će biti najteža deonica do sad u Srbiji. Zato cena mora biti visoka, e sad dal bar 15 mil evra / 1 km , ne znam. Ali bilo bi dobro ako bi neko mogao da iskopa kolko je bila cena po 1 km u Grdeličkoj klisuri pa da uporedimo i steknemo neku precizniju sliku.
Ovo za petlju/čvor Prilipac (ispod Požege gde se završava ova trasa) mi nije jasno. Jer čvor i petlja ne moraju baš biti ista stvar iste kompleksnosti i skupoće. Ako su isti, zašto samo Prilipac nazivaju čvorom, a sve ostalo petljom (petlja: Surčin, Obrenovac, Ub, Lajkovac, Ljig, Takovo, Preljina, Pakovraće, Lučani... a čvor Prilipac)?
Earth mala ispravka , tačno je da će autoput proći u blizini regionalnog puta Čačak - Lučani, s'tim što taj put ide preko planine Jelice a ne preko Kablara. :)
Hoce li sa Jelice biti vidljiv neki deo radova? Znam da i iznad Lucana ima i Markovica (ne znam jeli to naselje ili brdo nazva tog) ali je visina velika, možda se i odatle bude videlo? Ne moguce da sam ja jedina sa ovog kraja, mora da ce znati jos neko
 
I kada zvanično počinje gradnja novog Skadra na Bojani, danas potpisanog,zna li ko?
 
Bojim se da Mira ne pobegne pre radova, kad krenu prozivanja .A tek muz ima da je ostavi kad krene na teren ha ha...
 
Taj teren je zaista brdski teren...ako je preko Jelice, Markovice....tako da jedino sa muzem mogu to i slikati hahahaha, tako da od njega ce zavisiti , e jedino ta petlja čvor to je u ravnici kod nas ;) i ponovicu, nisam ja hrabra kao Niko, i ja cu rizikovati slobodu, a imam malo dete razumite me, nebih u zatvor hahahhahahahahahah. Malo se salimo da me opet ne prozivaju neki ovde. Od Ljiga tamo je zaista lakse imas Ibarsku i dobar deo vidis odatle, imas naselja pored... Ovde od Preljine ne znam koliko ima naselja , ali ovamo ostalo jasno je zasto treba tunela i mostova toliko. Stvsrno cu dati sve od sebe da povremeno nesto uslikam samo da moze da se pridje
 
Hvala na ispravci Frattelino, mislio sam na Ovčar, a ne znam tačno gde je granca između Ovčara i Jelice.
Ispod sam nacrtao (leva slika) sa kojih puteva će biti moguće videti radove (žuta boja) ako nekad neko bude hteo da obilazi i slika. Gde mislim da su tuneli su plavom bojom. Možda ću i ja čak potegnuti nekad iz Bg-a na te lokalne puteve, videćemo to je još daleko. U svakom slučaju, deluje mi da će biti dosta lakše za videti sa okolnih puteva od deonica Obrenovac-Čačak (posebno Obrenovac-Lajkovac gde je teško prići autoputu kolima sem na par mesta, pa zato i nismo imali mnogo slika celom dužinom). Trasa autoputa je crvenom, pa se može videti pored kog puta ide i koje puteve seče.
 
Da, Earthmoving, preko Markovice i "uvis" to je nekad bio obilaznice put dok se radio tunel u Ovčar Banji. Uzak put, puno krivina,uspon, ali ce mozda se negde pružati pogled da se slika. Mozda neko ko je iz tog kraja i sad zna gde ce biti vidljivo, ako je to ta deonica, , ali ima do toga jos dosta, dok prvo kazu kad ce poceti ti radovi...
 
E dobro si me podsetila Miro, jeste to je bilo pre 10tak godina kad se probijao tunel dole u klisuri. Nisam bio siguran da je to bilo tad, ali sad kad se i ti toga sećaš onda mora biti da je tako (sem ako nije "Mandela effect" :wink: ). Tada su svi išli gore na planinu pa se spuštali ka Lučanima :) Eh kako vreme leti...a i zimi. Ja se odatle dobro sećam koliko je težak uspon od Pakovraća ka vrhu Ovčara (ili Jelice), a vidim da autoput isto izlazi gore na vrh, pa me živo zanima kako će za tako kratko rastojanje da toliko podignu autoput i prebrode tu visinsku razliku. Po nekom mom mišljenju jedan od načina je da bude vijadukt koji direktno ulazi u tunel i sve vreme pod nagibom, oboje i tunel i vijadukt. Mislim, biće vrlo zanimljivo videti kako će se taj uspon prebroditi a da ostane brzina autoputa od 120 km/h (ili 100, ok). Kad se priča o visokoj ceni ove deonice, meni je sve vreme taj veliki i oštar uspon u glavi, i zato sam vrlo oprezan kada komentarišem cenu ove deonice. Tu će biti masa i masa betona, iskopa, galerija, etaža, mostova, dugih tunela.... jako teška deonica, a mislim da je taj uspon najteži na celoj ovoj deonici.
 
Verovatno da ce i kroz tunel biti uspon. :)
No taj uspon nece biti znacajan.
Recimo, tunel 'Sveti Rok' kroz Velebit na hrvatskom autoputu A1, ima visinsku razliko izmedju portala od nesto manje od 60m, ali je njegova duzina skoro 6km!

No visina je savladana sa " serpentinama".

279eb2779f8df36755e168c507c37e24.jpg


3235ef0375436de5921dcda2c35dbade.jpg


Na sledecoj slici sam obelezio najvisu 'stepenicu'

a20be11b15242c8d7bb0cd8133687035.jpg


Kod nas je visinska razlika ipak znacajno manja nego od mesta gde gde se nalazi googlova kamera do portala tunela.

Mogli bi sa g earth-om eventualno spekulisati kuda ce biti trasa i to iskljucivo na osnovu lokacije petlje i duzine tunela (i naravno na osnovu konfiguracije terena) ali uz gomilu nepoznanica bi nas to verovatno odvelo na stranputicu.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Meni deluje da od Preljine do magistrale Cacak-Pozega mogu da puste za 2 godine, tj to bi bila obilaznica oko Cacka. U startu 30 min kraci put.
 
До недавно се говорило да ће цена деонице аутопута Прељина-Пожега износити око 350 милиона евра, а сада видим да је потписано у овом уговору 450 милиона. Знали се одакле ових додатних 100 милиона? Да је 10 па и некако, али 100 :roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496200#p496200:f3ttg5t3 je napisao(la):
kuburicsrdjan » Pon Nov 27, 2017 10:33 am[/url]":f3ttg5t3]Verovatno ce ovaj cvor biti slican onom kod Nisa E 75 i E 80

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
Koliko sam ja video na do sada objavljivanoj dokumentaciji, neće. Biće isti tip petlje kao što je ona kod Preljine, koja je isto predviđena kao spoj dva autoputa (moravskog i ovog). U pitanju je petlja tipa "truba".
 
Premijer Crne Gore Marković je danas rekao da su u toku pregovori sa Kinezima o javno-privatnom partnerstvu (ne redit kao za Pg-Mateševo) sa nastavak gradnje autoputa do Srbije, pa deluje kao da sad naši i Crnogorci imaju isti stav da bi preostali deo između autoputeva u Srbiji i CG mogao da se da Kinezima na koncesiju. To je važno jer ako bi samo Srbija to htela, a CG ne, ili obrnuto, to bi onda bilo mnogo teže izvodljivo. Ali kaže da bi se to radilo tek kad se završi deonica Podgorica - Mateševo (maj 2019.). Takođe na pitanje novinarke o partnerstvu sa Kinezima o luci Bar je indirektno da postoje takvi razgovori (malo je pretrčao preko tog pitanja, ali CG je u nezgodnoj poziciji da se ne zameri EU, a danas možemo u Financial Timesu čitati kao je Zapadna Evropa nervozna zbog ovog samita sa zemljama centralne Evrope 16+1). To je bitno jer bi Kinezi bili zainteresovaniji da rade konscesiju ako bi dobili luku Bar, a onda bi dobar deo transporta trgovine između Kine i Evrope mogao da ide i tim pravcem (kao jedan od nekoliko pravaca) čime bi autoput onda imao više kamiona za transport robe i time bio isplativiji od putarina (znamo da je trenutno deo Požega-Mateševo slabo prometan) : https://www.youtube.com/watch?v=AfbgidtuYD0
Laki, jel možeš ponovo okačiti slike, ne vide se.
 
Sad Sam gledo ministarku kaze radovi bi mogli poceti u maju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496227#p496227:stefag02 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 27, 2017 12:03 pm[/url]":stefag02]Hvala na ispravci Frattelino, mislio sam na Ovčar, a ne znam tačno gde je granca između Ovčara i Jelice.
file.php

Evo da se i ja tangencijalno nadovežem - trasa je bukvalno na granici između Ovčara i Jelice. Tačno se i vidi na tvom satelitskom snimku da su planine obrasle šumom, a put prolazi nepošumljenim prevojem između njih. Kraj OT. :D
 
[/quote]
Hoce li sa Jelice biti vidljiv neki deo radova? Znam da i iznad Lucana ima i Markovica (ne znam jeli to naselje ili brdo nazva tog) ali je visina velika, možda se i odatle bude videlo? Ne moguce da sam ja jedina sa ovog kraja, mora da ce znati jos neko
[/quote]
Miro, samo da radovi počnu, videće se i sa magistrale prema Užicu, i sa obe strane Jelice. Markovica je selo koje se prostire sa Lučanske strane Jelice. I ne brini, nisi sama iz ovog kraja, i mi Čačani smo tu da pružamo kvalitetne informacije i fotografije kada počnu radovi oko Čačka ;)
 
laki72":2aaa8q1y je napisao(la):
Verovatno da ce i kroz tunel biti uspon. :)
No taj uspon nece biti znacajan.
Recimo, tunel 'Sveti Rok' kroz Velebit na hrvatskom autoputu A1, ima visinsku razliko izmedju portala od nesto manje od 60m, ali je njegova duzina skoro 6km!

No visina je savladana sa " serpentinama".





Na sledecoj slici sam obelezio najvisu 'stepenicu'



Kod nas je visinska razlika ipak znacajno manja nego od mesta gde gde se nalazi googlova kamera do portala tunela.

Mogli bi sa g earth-om eventualno spekulisati kuda ce biti trasa i to iskljucivo na osnovu lokacije petlje i duzine tunela (i naravno na osnovu konfiguracije terena) ali uz gomilu nepoznanica bi nas to verovatno odvelo na stranputicu.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Slike ponovo ne uspevam okaciti :(


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Fratellino brate zemljače mnogo ti se radujem, sto ces pomoci ovde i pomoci da se objasne neke stvari . Od mene si sigurno upućeniji i hvala u napred za svaku informaciju!
 
Laki, mislim da opet nece, barem meni se slike ne otvaraju
 
Vrh