Earthmoving
Expert
Mislim da će trasa autoputa prolaziti blizu puta koji preko Kablara vodi ka Lučanima i da će odatle moći da se vide i prate radovi.
Cena. Po meni je težina ove deonice u rangu Grdeličke klisure (a čak ima i veće visinske razlike i duže tunele), tj pored nje će biti najteža deonica do sad u Srbiji. Zato cena mora biti visoka, e sad dal bar 15 mil evra / 1 km , ne znam. Ali bilo bi dobro ako bi neko mogao da iskopa kolko je bila cena po 1 km u Grdeličkoj klisuri pa da uporedimo i steknemo neku precizniju sliku.
Ovo za petlju/čvor Prilipac (ispod Požege gde se završava ova trasa) mi nije jasno. Jer čvor i petlja ne moraju baš biti ista stvar iste kompleksnosti i skupoće. Ako su isti, zašto samo Prilipac nazivaju čvorom, a sve ostalo petljom (petlja: Surčin, Obrenovac, Ub, Lajkovac, Ljig, Takovo, Preljina, Pakovraće, Lučani... a čvor Prilipac)?
Cena. Po meni je težina ove deonice u rangu Grdeličke klisure (a čak ima i veće visinske razlike i duže tunele), tj pored nje će biti najteža deonica do sad u Srbiji. Zato cena mora biti visoka, e sad dal bar 15 mil evra / 1 km , ne znam. Ali bilo bi dobro ako bi neko mogao da iskopa kolko je bila cena po 1 km u Grdeličkoj klisuri pa da uporedimo i steknemo neku precizniju sliku.
Ovo za petlju/čvor Prilipac (ispod Požege gde se završava ova trasa) mi nije jasno. Jer čvor i petlja ne moraju baš biti ista stvar iste kompleksnosti i skupoće. Ako su isti, zašto samo Prilipac nazivaju čvorom, a sve ostalo petljom (petlja: Surčin, Obrenovac, Ub, Lajkovac, Ljig, Takovo, Preljina, Pakovraće, Lučani... a čvor Prilipac)?