Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Svi znamo da dalekovod jos nije izmešten, ali to nije posao zbog velikog obima da bi se zbog njega toliko kasnilo....Od letos pricam da ce se otvarati u jeku kampanje, ali je pitanje šta i koliko jer koliko vidim sve kasni,a problemi u tunelu su ogromni...Nisam juce bio tu zbog slikanja,a danas je vreme užas, tako da nisam izlazio na AP....
 
...ali to nije posao velikog obima.....

Izvinite zbog slovnih grešaka, obično kucam sa fona....
 
Lepe informacije.
Da li znaš da li se trenutno oprema cev koja je krajem avgusta probijena i da li bi barem ona mogla da bude opremljena za 105 dana? Ceo tunel tj i druga cen koja još nije probijena ne može biti gotova do sredine marta, čak su i ovi iz Energoprojkta dok im se nije odužilo probijanje druge cevi govorili da će puštanje biti krajem proleća. A sada sa kašnjenjem u probijanju druge veroatno još kasnije.
A imaš li nekih informacija oko napredovanja asfaltiranja između Ljiga i Obrenovca? Na satelitu što pratimo deluje da ima još par kraćih deonica gde nema prvog sloja asfalta: oko Obrenovca, most preko pruge, iznad petlje Ub kod Šarbana, kod Bogovađe.
 
Ovo za naplatnu je dobro iako je daleko od Obrenovca ,bolje je radi guzve .(da se ne stvara cep na ukrstanju sa obrenovackim)Izmestanje dalekovoda moze da se oduzi npr.lot 5b istocni krak A1 trajalo je bas dugo i bio veliki zastoj u radovima.Ali pozitivne vesti konacno.
 
@Niko Kažanegra Obim posla oko izmeštanja dalekovoda jeste mali, ali čeka se više od godinu dana. Problemi sa eksproprijacimo i izmenom građevisnke dozvole. Dalekovod prolazi baš preko petlje.

Probijena je desna cev, a leva stagnira zbog toga što tunel tone.
Nema još govora o opremnaju desne cevi, jer je kota terena ispod kanala za polaganje instalacija.
Jedino se postavljaju cevi kroz sekundarnu oblogu.

Inače, od 29.11.2017. počinje da radi novi nadzor, a to su Koridori Srbije.
Sadašnjem nadzoru je istekao ugovor i nisu hteli da im produže.
Isto se desilo i sa deonicom 4 ( Ub-Lajkovac). Koridori Srbije su završili posao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495931#p495931:2ymhizac je napisao(la):
Earthmoving » 26 Нов 2017 03:54 pm[/url]":2ymhizac]Apsolutno se slažem Laki, čeona naplatna rampa je morala biti posle petlje Obrenovac ka Ubu. Obrenovac je Bg, ne treba naplatna rampa unutar grada. Takođe je pitanje koliko će biti široka i kolko će traka imati ta čeona naplatna rampa kod Jakova? Dal će praviti gužve? Naplatna rampa "Vrčin" sada ima 23 trake. Jakovo bi moralo onda imati bar 15-20 traka da bi bilo protočno. Obilazica će postati još opterećenija, mora hitno da se radi. Takođe nastavak ka NBg, tj Vojvođanskoj i Jurija Gagarina mora što pre da se počne, nije jasno kada će? Bez toga čekaju nas veliki problemi i gužve.
@Земљани, наплатна станица "Јаково" ће имати 12 наплатних места (6+6), а наплатна станица "Обреновац" ће имати 5 (3+2).

Наплатна станица "Јаково"
Pogledajte prilog 1
Наплатна станица "Обреновац"
 
Interesantan ovaj prvi crtež - red ćirilice pa red latinice ...
 
Gago, ovo uključenje u Obrenovcu na put Obrenovac-Barič je klasična raskrsnica, ni kružni tok nije planiran?
 
Hvala Gago :kk: 12 traka na Jakovu i 5 na Obrenovcu - znači ukupno 17 traka za izlazak ka Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495474#p495474:1tep7vsl je napisao(la):
stormbringer » 24 Nov 2017, 15:37[/url]":1tep7vsl]Počela izgradnja pristupne petlje kod Obrenovca. https://www.youtube.com/watch?v=O4pXF6gKH2o
Dali ste primetili na ovom snimku kad čučko pita ovog radnika " a reci mi jel uklanjate ove dalekovode" a radnik mu odgovara "da to se izmešta"...?
Znači i ovde je*******ada oko dalekovoda :bash:
 
Eto prilike kada se vec pravi privremena ceona naplata da Obrenovcani putem neke peticije traze da tu i ostane...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=486412#p486412:63tu0pr4 je napisao(la):
plećko » 21 Okt 2017, 11:39[/url]":63tu0pr4]Evo još jedna slika buduće raskrsnice između Obrenovca i Bariča, po ovim pobodenim drvcima bi rekao da će imati četiri trake

file.php
Evo vratio sam se na 21.10.2017. kad sam stavio ovu sliku, gde se vide ovi pobodeni kolčevi, sad ako ima neko stručniji nek kaže dali ovde ide kružni tok ili obična raskrsnica...i opet sam malo crtao po ovoj petlji da vam pokažem gde je tačno lokacija ove moje dve fotografije...
 
Drugari,
Vidim danima se ubedjujete gde ce da stoji privremeno ukljucenje na Ap i nikako da shvatim yasto vam je to toliko bitno.....E ,stvarno yasto vam je toliko bitno gde ce biti privremeno ukljucenje?
 
Niko Kažanegra":3stq3csr je napisao(la):
Drugari,
Vidim danima se ubedjujete gde ce da stoji privremeno ukljucenje na Ap i nikako da shvatim yasto vam je to toliko bitno.....E ,stvarno yasto vam je toliko bitno gde ce biti privremeno ukljucenje?
Pa da se uključimo na pravi autoput o da ne sletimo u jarak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496138#p496138:3gz3drfz je napisao(la):
StaraMo » Pon Nov 27, 2017 1:51 pm[/url]":3gz3drfz]
Niko Kažanegra":3gz3drfz je napisao(la):
Drugari,
Vidim danima se ubedjujete gde ce da stoji privremeno ukljucenje na Ap i nikako da shvatim yasto vam je to toliko bitno.....E ,stvarno yasto vam je toliko bitno gde ce biti privremeno ukljucenje?
Pa da se uključimo na pravi autoput o da ne sletimo u jarak.
:D :) :D :) :D :lol:

Kraljuuuuuuu.....bas si me iskreno nasmejao..... :D
 
StaraMo":2lej6jex je napisao(la):
Eto prilike kada se vec pravi privremena ceona naplata da Obrenovcani putem neke peticije traze da tu i ostane...
Prilika nece biti iskoriscena iz dva jednostavna razloga.
Prvi je sto su ljudi preokupljeni svakodnevnom borbom za egzistenciju, a i vecina verovatno smatra da su planeri uzeli u obzir da su Obrenovcani "Beigradjani" (tacnije, da su to postali da bi deo njihovog dohotka svojatao Beograd )
Drugo, jer ostatak "Beogradjana" tako 'zabole' za onaj manji deo Obrenovcana i onih koji poslom ili drugim razlogom idu do (od) Obrenovca...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Miro,

Spremi se preko zime,nabavi dobar digitalac,pa od proleca da ptratimo tvoje reportaze..... :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496166#p496166:xht50i79 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Nov 27, 2017 1:56 pm[/url]":xht50i79]Miro,

Spremi se preko zime,nabavi dobar digitalac,pa od proleca da ptratimo tvoje reportaze..... :D
Hahahahaha mozda kinezi prave dobre puteve, ali nemojte kineski telefon necete imati dobru kameru hihihi. Da mi je ona kao što ima Plećko...eh...snacicemo se vec nešto nek samo počnu.
Ta trasa nije pristupacna nesto bogzna da moze da se slika, ali sve sto čujem i vidim-podelicu :)
Sad jos samo da nam kazu kad počinju, neke detalje, da makar o tome ovde pricamo jer nema nekih vesti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495770#p495770:632g5mc4 je napisao(la):
Darko78 » Ned Nov 26, 2017 12:50 am[/url]":632g5mc4]Ovo je vec najnormlnije resenje .Pojavila se krivicna protiv Mrkonjica traze da se radi ponovo 2,6 km a projektant ukupno 4,6km odnosno skoro celu deonicu kad izuzmemo mostove koji su 50% trase !!

Promače mi pre neki dan, pa moram sada da prokomentarišem... Kada bi neki "iksan" iz druge zemlje čitao ove vesti o krivičnoj prijavi, pomislio bi da se radi o deonici kroz surovi planinski teren.... Neka mi neko otvori oči i prikaže tih 6 km mostova (50% trase) na deonici Lajkovac-Ub. Da li je postojala lakša deonica od ove? Evo ja nisam sposoban da to sagledam, pokušao sam, ali ne ide.
 
Miro ako Niko moze da rizikuje slobodu za CILJ sta je za tebe jedna kamerica. :D
Inace gore nece biti kruzni tok nego obicna raskrsnica. Sto je omanji problem dok se ne napravi petlja ali nakon toga je ispravno resenje.
 
Branko samo preneseno iz prijave ,imas na predhodnoj strani celu (a gde to izmerise ne znam)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=496176#p496176:16u72sbi je napisao(la):
Darko78 » Pon Nov 27, 2017 3:23 pm[/url]":16u72sbi]Branko samo preneseno iz prijave ,imas na predhodnoj strani celu (a gde to izmerise ne znam)

Znam Darko, nije ovo protiv tebe. Ti si samo preneo vest, a ja sam iskoristio ovaj tvoj post da se zapitam. :sesir:
 
Evo Mira je već prenela veliku vest ali ajde i da ovde ukratko arhiviramo:
Deonica: Preljina - Požega
Cena: 450 miliona evra
Dužina: 30,9km
Rok: 36 meseci BEZ period izrade i usvajanja projektne dokumentacije

Potpisnici: sa naše strane Zorana Mihajlović (ministarka) i Zoran Drobnjak (v.d. Puteva Srbije) - sa kineske strane Sun Ziu (CCCC- China Communications Construction Company Ltd).
O deonici:Deonica Preljina - Požega je podeljena na tri manje deonice. Od Preljine do Prijevora duž reke Čemernice i malim delom pored Zapadne Morave u dužini do 8,27 kilometara. Od Prijevora do Lučana bi trebalo asfaltirati 15,51 kilometar i izgraditi 20 mostova koji će biti duži od tri kilometra. Projektovana je i izgradnja tunela "Laz" od 1.750 metara. Treća poddeonica od Lučana do Požege protezaće se na sedam kilometara i na njoj bi trebalo da budu izgradjena tri mosta, tunel dug 2.040 metara, petlja u Lučanima i most preko reke Bjelice.
Tri tunela: Trbušani, Laz i Munjino brdo. 32 mosta. 11 nadvožnjaka. Tri petlje: Pakovraće, Lučani i (čvor) Prilipac (kraj autoputa ispod Požege)
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ru-11.html
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... ozega.html
 
Dobro je sto je u ceni i petlja Prilipac ipak je to racvanja 2 auto puta .Pozega ce da postane novi Nis.Branko ja cak merio preko gugla ma budalastina.
 
Vrh