Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Earth mogla bi i ova varijanta, možda ima tamo neko pametan da razmišlja o ovome...
Evo još jednom da stavim sliku lokacije buduće petlje i nadvožnjaka, ovaj kanal se izmešta još ulevo da bi po njegovoj trasi izgradili privremeni put. Na ovoj slici Obrenovac mi je iza leđa a Barič ispred mene... da bi vam bilo jasnije
 
Earth na kurirovom portalu ima orginalna krivicna protiv Mrkonjica sa detaljima sta je potrebno sanirati i gde, jel moze objasnjenje ti si strucniji
 
Hvala Dare na lepim rečima iako ja sebe ne gledam kao stručnijeg od bilo koga :) Biti stručan je težak teret jer onda ne smeš pogrešiti, a ja volim komfor da istražujem razne nove ideje. Koje se nekad pokažu kao tačne, nekad ne, ali tako učim na prethodnom iskustvu :)

Evo linka te vesti iz Kurira http://www.kurir.rs/vesti/politika/2946 ... 00000-evra Stvarno za sad nemam predstavu šta je tu istina. Deluje kao da su ovi Mihajlovićini napali Mrkonjića. Istina je da postoje oštećenja ali da li je baš Mrkonjić tolko odgovoran? Da li je on kao ministar tada gurao da ove firme, čiji su direktori isto u optužnici (PZP Beograd, Putevi Užice, Planum), dobiju posao ili su bili uključeni i ljudi iznad njega poput premijera ili predsednika? Zašto se u optužnici insistira (bolidrano) da je to bilo pre 2013-e? Da li je posle 2013-e bila odgovorna Mihajlovićka? Zašto je nadzor bio odgovoran do 2013-e, a nije i od 2013-3 kad je ona bila na istoj funkciji kao ranije Mrkonjić? Ako su postojale malverzacije ili kombinacije iza zavese Mrkonjića sa nevedenim firmama, kakva je bila šema? Privatizacija pomenutih firmi, ko je stajao iza (PZP Đurašković (Mišković veza?) da li je Vasa Mićić (Putevi Užice) bio samo sposoban privatnik ili je imao veze sa politikom za dobijanje poslova i ako da , sa kime?)? Da li je zaista Mrkonjić imao vrhovni uticaj na njih?
Sem ovih, piše da je optužnica i protiv CIP-a i Koridora Srbije.
Ono što sam ja čuo iz treće ruke je da je zemljište tamo porozno. Možda je ispitivnje zemljišta u projektu dalo jedno stanje, a kada su ove firme počele da rade se pokazalo lošije i drugačije stanje koje je podiglo cenu (i time trebalo smanjiti njihovu zaradu ili čak ići u gubitak). Možda su zbog toga, tražili kako to da prevaziđu (u optužnoci se kaže da je ugrađivan materijal, agregat slabijeg kvaliteta). Zašto je ugrađivan agregat slabijeg kvaliteta? Da li zbog nestručnosti ili manjih troškova? Da li su izvođači imali slobodnu volju od koga mogu kupovati agregat ili im je vlast rekla od kog njihovog proizvođača, kamenloma, separacije, moraju kupovati? Namera da rade domaći izvođači je po meni bila dobra. Oni su zavisili od minstra i države jer su im oni dali posao i plaćali ih (a mogli su i da ih ne plate kao što znam primere, recimo Putevima Ivanjica ostali Mrkini dužni 1 milion evra za put koji su ljudi napravili ali ministrov papir nije validan danas jer su da bi dobili posao morali prihvatiti takav "drugarski", neformlani način poslovanja i zamalo nisu bankrotirali posle tolkog neplaćanja države). Stoga je moguće da su i jedni i drugi pokušali na "drugarskoj" bazi, neformalno da reše probleme koji su se pojavili jer ni jednima ni drugima se nije isplatilo da se tuže ili da se svađaju. Ako su se "drugarski" dogovarali, onda ima materijala za optužnicu. Ali šta je onda dobrom namerom da država da posao svojim preduzećima i da se prevaziđu problemi koji su nastali tokom izvođenja. Ko će platiti razliku?
Mislim da ovde imamo loše upravljanje dobrom idejom da se posao da domaćim firmama (bolje nego stranim). Očigledno je da postoji problem i da je ova optužnica papir kojim se formalno treba pokriti postojeći problem, utvrditi odgovornost i odbaciti odgovornost sadašnjeg ministarstva. Sa druge strane Mihajlovićeva je u pravu jer nije birala ta domaća preduzeća ni pravila te šeme, pa što bi ona sad bila odgvorna? Ipak ostaje pitanje zašto je čekala ovolike godine? Suština je novac - ko će biti kriv za skuplju cenu.

Plećko, da na toj slici je jasno lepo vidi da počinju radovi za neki put sa te leve strane puta Obrenovac-Beograd. A da li su možda to radovi za početak gradnje petlje Obrenovac jer bi negde na tom mestu trebao da se spoji budući izlaz/ulaz sa autoputa na put Obrenovac-Boegrad? Moguće da su radovi na petlji , a ne premeštanje puta zbog izgradnje nadvožnjaka. Evo poslužiću se Miloševom slikom.
 
Earth oni ce izgleda da ruse 5 km gotovog puta ,pa ovo je katastrofa .Ispade da kad je rekla da treba god. za ponovnu izgradnju bila je u pravu .Na kraju ce kasnjenje da bude najmanje 1,5 god od prvobitnog roka!!!
 
Earth tebe izgleda kopka ovo zaokruženo žuto tj uključenje na autoput i naplatna rampa, to će biti skroz bliže Bariču, jel vidiš koliko ima od uključenja do mesta gde se AP ukršta s putem Obrenovac - Barič, tj do budućeg nadvožnjaka, ima sigurno 400m, tu se sad ruše neke kuće, slikat ću ovih dana pa će biti jasnije...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495671#p495671:2ewqczyy je napisao(la):
gygy11 » Sub Nov 25, 2017 5:52 pm[/url]":2ewqczyy]Ja vam još od maja pričam da ovo neće biti gotovo pre kraja sledeće godine, a neki se ovde i dalje "iznenađuju" kako tek "na leto sledeće godine"?!!
Neće ni na leto već krajem sledeće godine.
Ljudi ne kapiraju i dalje sa kakvim potpunim diletantima imamo posla.Oni se uče osnovnim pojmovima u građevinarstvu svih ovih 4-5 godina dok vode ministarstva i Koridore, šta je vama ljudi. Pa znate ko je Dmitar Đurivić? Jel čuo neko ovde , ko je iz građevinarstva , za tu zamlatu? Jel ćuo neko za Zoranu Mihajlović?
Bre ljudi, samo se dzabe nervirate i licitirate sa nekim rokovima koji jesu vama normalni, jer znate da to može u tom i tom roku da se završi, jer se RAZUMETE u građevinu, ali ljudi, oni koji vode ceo posao u građevinu se razuneju kao Mara u krivak i dok se to ne promeni, dzaba se nervirate.

Oni su potpisnici i modeli za slikanje. Ispod njih postoje citave strukture strucnih ljudi koji rade u tim sluzbama 10,20,30 godina i koji samo serviraju potpisnicima i modelima sta da kazu u javnosti. Nikakvo obrazlozenje za kasnjenje nije to sto su dva coveka nestrucna. Problemi su daleko dublji ocigledno.
 
Ili ukratko: mislim da ovde niko neće biti kriv. Srbija je na samom vrhu donela odluku da Srbija plati (nije strani kredit) srpske izvođače (podsticanje domaće privrede). Ukratko, Mrka će se pozvati na tu odluku države, da je on samo bio izvšilac te odluke i da je na toj poziciji morao rešavati kako je znao i umeo probleme koji su se pojavili. Morao je biti medijator između (sa jedne strane) odluke države da posao rade srpski izvođači za tolku sumu novca, i (sa druge strane) toga da ti izvođači ne budu u minusu tj da novonastali troškovi ne prevaziđu novac koji je država za to namenila.
Mrkonjić će reći: to je bila državna politika i odluka da angažujemo domaće izvođače kako bi podstakli domaću privredu, ja sam samo sporovdio odluku vrha države.
Koridori će reći: radili smo ono što nam je ministar Mrkonjić rekao.
Izvođači će reći: projekat po kom smo radili nije bio dobar, dali smo ponuđenu cenu da to uradimo po jednom projektu a ispostavilo se da je tlo bilo lošijeg kvaliteta i to bi koštalo mnogo više i uprće prstom u CIP.
CPI će reći: mi smo jedina ozbiljna državna kuća koja radi ove projekte, ako nas država uništiti onda će dobiti neke mnogo gore. Imamo ogromno iskustvo ali eto potkrala nam se greška zbog toga i toga. (voleo bi da čujem objašnjnje CIP-a)
Mihajlovićeva će reći: ja nisam kriva, nemam veze sa tim što je Tadić&Mrka izabrali baš te domaće firme, nisam ja, pa što bi ja bila kriva za to.
Dodatne troškove platiće građani Srbije. Tačnije platiće ih Mihajloćkino ministarstvo, a za pravdanje dodatnih troškova imaće papire iz ovog suđenja.
 
Ma pustice put do marta s tim da ce sanaciju selektivno odradjivati. Ovo je malo igranka da bi se zaboravilo na cinjenicu da je ugovor probijen.
 
Ali 5km nije 500metara pa da rade selektivno ,5km je bas puno !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495897#p495897:biuvhnk1 je napisao(la):
Darko78 » Ned Nov 26, 2017 1:45 pm[/url]":biuvhnk1]Ali 5km nije 500metara pa da rade selektivno ,5km je bas puno !
E to je samo jedna od stvari koja nikom živom nije jasna..... Ni koliki su to delovi, jeli moguce neko preusmerenje saobracaja ako ga puste pa tokom te rekonstrukcije (a to su mogli reci). Ako logu da tuže, pa imaju podatke gde se nalaze ti problemi i jeli moguce uopste puštati tuda saobracaj... I jos nesto sam iznenadjena,mozda pre ne upućena. Iz kog razloga ne postoji uvid u taj plan i kako se npr sad pravi uključenje u Obrenovcu? To je nesto sto nije vanredno, receno je da se ta deonica pusta.... Pa zar ne bi bilo lepo da se vidi plan (da se pohvale).... Mi samo znamo da je petlja u sklopu ugovora Obrenovac Surcin, a i to nisu baš svi sigurni. Što se to sve krije? Kako onda očekivati da kazu gde i zasto kasne. Ja nisam upućena i verov ima neki razlog, ali meni bi bilo logično da postoji veca dostupnost informacija
 
Moguće da sam za par stotina metara pogrešio na prošloj slici. Plećko, jel sam te dobro razumeo da si na ovom mestu slikao ovu sliku? Ako je tačno to mesto, onda na planu petlje deluje da tu iza gde se na tvojoj slici sad vidi raskčeno treba da idu neki putevi (crveni, traka za isključenje sa autoputa iz pravca Uba) kao deo petlje.
 
Tek kad zavrse nadvoznjak i vrate put na "istu trasu samo preko nadvoznjaka" mogu da pocnu da rade petlju ,zato ga i rade pre petlje .Ja tako shvatio
 
Po meni nadvoznjak nema nikakve veze sa petljom(isto kao u ljigu)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495906#p495906:gt0kkjyb je napisao(la):
Earthmoving » 26 Nov 2017, 14:10[/url]":gt0kkjyb]Moguće da sam za par stotina metara pogrešio na prošloj slici. Plećko, jel sam te dobro razumeo da si na ovom mestu slikao ovu sliku? Ako je tačno to mesto, onda na planu petlje deluje da tu iza gde se na tvojoj slici sad vidi raskčeno treba da idu neki putevi (crveni, traka za isključenje sa autoputa iz pravca Uba) kao deo petlje.
file.php
Tako ja Earth, sve si pogodio, tačno si na mapi označio lokaciju s koje sam slikao... Evo vam još bolja mapa za šaranje :dil: :kafa:
 
I dok tako lepo crtate, uzivate, nikome nista ne bode oci, ne smeta vam?
:(
Ono, malo mentalnog razgobavanja je potrebno da bi se postavilo pitanje ZASTO obrenovcani, Baricani i ostali imaju naplatu Autoputa???
Zasto, zaboga, kada od st pazove do vrcina nema naplate???
Zasto, ne samo zbog love, vec i zbog zadrzavanja, letnjih guzvi ?

Kakav olos donosi vazne odluke u ovoj zemlji to je necuveno!!!

Izživljavanje neukih i zlonamernih nad ovim narodom poprima ogromne razmere, al bitno da Cucko trabunja o "trecini mehanizacije" valjda da pokaze svoju i uspesnost onih kojima se uvlaci...



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Apsolutno se slažem Laki, čeona naplatna rampa je morala biti posle petlje Obrenovac ka Ubu. Obrenovac je Bg, ne treba naplatna rampa unutar grada. Takođe je pitanje koliko će biti široka i kolko će traka imati ta čeona naplatna rampa kod Jakova? Dal će praviti gužve? Naplatna rampa "Vrčin" sada ima 23 trake. Jakovo bi moralo onda imati bar 15-20 traka da bi bilo protočno. Obilazica će postati još opterećenija, mora hitno da se radi. Takođe nastavak ka NBg, tj Vojvođanskoj i Jurija Gagarina mora što pre da se počne, nije jasno kada će? Bez toga čekaju nas veliki problemi i gužve.
 
Zbog problema sa tunelom "Brančići" rok za završetak radova na samom tunelu je pomeren na 15.03.2018.
Veliki razlog za kašnjenje petlje Ljig je kašnjenje na izmeštanju dalekovoda.

Na deonici Obrenovac-Ub se pravi privremena naplatna rampa na Parkingu (km24).
 
Pančevac013, dobrodošao i hvala sto delis informacije, nadam se da ces nam samo pojasniti koliko su te informacije da kažem bas proverene.
Mene interesuje 15.03.jel to rok za jednu tunelsku cev-da se opremi ili sta vec? A u a Ljigu to je ono sto sam ja imala dilemu - sta im ide sledece i zašto se onaj nadvoznjak u sklopu petlje (ne onaj gde premestaju ibarsku) ne završava... To bi mozda bio razlog.
Jeli Niko napravio kakve fotografije, danas sigurno niko ne radi jer je lose vreme, verovatno je kisa i kod vas Ljig i okolina dalje?
 
Hvala :)

Da, zvanično je MGSI pre par dana odobrilo izvođaču radova dodatnih 105 dana za ceo tunel.
Zbog nepredvidibih fizičkih uslova na južnom i severnom preduseku tunela traženo je pomeranje roka.
Rok za završetak celog tunela ( i opremanja) je bio 30.11.2017, a sada je sve pomereno na 15.03.2018.

Nisam baš pratio oko dinamke za rampe koje mogu da se rade na petlji "Ljig". Znam da ima problema i oko Adamovića brda ( gde će da prođe ibarska), odakle se inače uzima materijal za petlju.
Čeka se dozvola EPS-a da se izmesti dalekovod.

Na deonici 3 da bi se uvela naplata putarine rešeno je da na Parkingu ( km24) uradi privremena čeona naplatna rampa (deonica počinje na km14+416,09).
 
Pančevac, ti imaš neke jako dobre informacije :vops: očigledno je da ima i problema na samoj petlji Ljig, a to nismo znali. A tunel....midlim da se niko nije nadao da ce i jednu tunelsku cev da opreme do marta. Ja samo da se još jednom zahvalim, a ovi stručniji ovde ce imati jos pitanja :)
 
Odlicne vesti .Sad ce Niko jesam li rekao cekaju izbore u martu ha ha ha
 
Vrh