Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Uau! Žiko, stvarno su odlični snimci, hvala sto si ih nasao i prosledio, ja ovo prvi put vidim.... Kad se ovako vidi kakav je to posao u pitanju.... Svaka cast ako sve teče po planu!
Ne znam ima li posebna tema, ali bi trebalo otvoriti za deo u crnoj gori ovog koridora 11 (ako se isto kategorise tako i tamo) deluje da Crnogorci pružaju i dosta informacija, pa bi se lakse pratila dinamika rada.
 
Ko je bolje upoznat sa radovima u CG moze otvoriti temu sa osnovnim informacijama o deonici u delu foruma Reginalni razvoj pa da se tamo nastavi diskusija o ovom projektu.
 
Darko78 pa video si na slikama da je podloga urađena, rizla i tucanik, brzo će oni nabaciti 2 km asfalta ali čekaju izgradnju nadvožnjaka da bi AP prošao ispod i spojio s budućom petljom i u nastavku s mostom preko Save...
To je ova lokacija, vulkanizerska radnja je s leve strane
 
Na ovoj trasi u Crnoj Gori ima 35km tunelskih cevi dakle oko 17,5km tunela i košta oko 20 miliona €/km a na Preljina-Požega ima 8 km cevi ili oko 4 km tunela i košta 15 miliona €/km.
Ko koga ovde z*** ako Vučić ne pljačka sve nas enormno?!
Visinska razlika na ovoj trasi u CG je 1000m, o kilometrima na nadvožnjacima da ne govorim!
Brutalna pljačka se sprema na Preljina-Požega, brutalna, i molim vas da se ovde ne prosipaju više bilo kakve teorije kako to treba da košta 15 mil €/km.
Molim vas.
 
Da na ovo sam mislio Plecko ,to sto kazes je ok za vezu sa mostom na Savi dalje .Znaci po tebi privremeno ukljucenje ce da bude desno od nadvoznjaka (iz pravca Barica) i to tek kad ga naprave pa to nece ni do ljeta . Tek onda da asfaltiraju do mosta preko kolubare? Nadam se da nisi u pravu poz.
 
Darko tako je, to će biti privremeno dok se napravi nadvožnjak, mislim da će izgradnja nadvožnjaka ići brzo jer bez njega ne mogu ništa drugo da rade. Meni je danas rođendan i to jubilarni 40-ti pa ću vas častiti novim fotografijama s ovog gradilišta za novu petlju i nadvožnjak, samo da obučem žuti prsluk ha-ha
 
Pa ovo sve ide u pravcu otvaranja kad i tunela (barem jedne cevi) .Dok zavrse od Ljiga do tunela zavrsice i ovo u Obrenovcu, popraviti Ub Lajkovac ,znaci u najboljem slucaju na ljeto.
 
Darko78":19xs5zt7 je napisao(la):
Pa ovo sve ide u pravcu otvaranja kad i tunela (barem jedne cevi) .Dok zavrse od Ljiga do tunela zavrsice i ovo u Obrenovcu, popraviti Ub Lajkovac ,znaci u najboljem slucaju na ljeto.
Ne volim da se bavim se spekulacijama ali sam skoro cuo da postoji mogućnost da odustanu od bušenja u ovoj cevi koja se obrusava i da krenu sa potpuno novom busotinom ...moze li neko ko prolazi u blizini da slika ulazne portale?
 
Pa Plećko SRECAN RODjENDAN! Da si zdrav i srecan 150godina! Hvala u napred za svaku informaciju i eventualno sliku!
Joj Darko, jeli moguce da to nece pre leta?! Apsolutno se ne razumem, mada se vidi i sa slika satelita da tamo oko Obrenovca i dalje ima puno bez asfalta.... :bash:
 
StaraMo, ako misliš da se slika tunel iz pravca Dići, ako niko ne slika ja cu u utorak, mada ne vidi se lepo sa slika onako sa puta, ali slikacu ako to treba, mada ko bi mogao peške prići bolje bi se videlo . Ne znam dokle ce Niko ici da slika, on bi trebao da danas-sutra slika.
 
MiraC":hua4i2qt je napisao(la):
StaraMo, ako misliš da se slika tunel iz pravca Dići, ako niko ne slika ja cu u utorak, mada ne vidi se lepo sa slika onako sa puta, ali slikacu ako to treba, mada ko bi mogao peške prići bolje bi se videlo . Ne znam dokle ce Niko ici da slika, on bi trebao da danas-sutra slika.
Kako god mozda su to samo glasine...a ako je istina aktivnost na terenu bi to trebala pokazati...
 
Ako rade ovo sto Plecko kaze onda ima dosta posla a on bolje zna .Pa koliko rade nadvoznjak u Ljigu?Niko nam je bio pesimista oko price o izborima u martu ,a sad izgleda da ni to nije moguce e...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=495615#p495615:10d3ciov je napisao(la):
Darko78 » Sub Nov 25, 2017 11:25 am[/url]":10d3ciov]Ako rade ovo sto Plecko kaze onda ima dosta posla a on bolje zna .Pa koliko rade nadvoznjak u Ljigu?Niko nam je bio pesimista oko price o izborima u martu ,a sad izgleda da ni to nije moguce e...
U pravu si, ja kad sam pročitala one vesti u Novosti-a sam isto tako pomislila - svi smo licitirali pre nove godine, februar, mart, ali niko nije ni sanjao da je to jun-jul... Opet sve zavisi od njihovog plana i vremena. Ako vreme bude povoljno, a oni "zapnu" brze ce se odraditi. Opet mislim da si ti rekao, kad cujemo novi rok za završetak bice nam jasnije i izluđuje me sto vise nista ne govore
 
Čekaj, jesam vas dobro razumeo, vi mislite da će ovde sad da se pravi novi nadvožnjak? Vidi se da je napravljen silazak sa autoputa koji je skoro stigao do lokalnog puta Obrenovac-Beograd i da fali jos 20tak metara. Zar ne bi bilo logičnije i brže da se tu sad napravi privremeni kružni tok kao u Dićima ili Ljigu, što bi tek sad počinjali grdnju čitavog nadvožnjaka koji se posle kad se završi petlja Obrenovac više ne bi ni koristio? Meni deluje realnije kružni tok ili neki drugi brzi ulaz na autoput privremeno dok se za 2 godine ne završi petlja.
I da, Plecko srecan rodjendan, 100 godina ! :D
 
Baš bih voleo da upoznam vas drugare sa foruma, zračite neverovatnim optimizmom... :grand:
 
Ne Earth, nadvožnjak se pravi na drugom mestu, plavo označeno. Ovde gde si crvenom označio biće kružni tok-raskrsnica gde će se skretati Mislođin, a to je ovo žuto što si označio. Postojeće skretanje za Mislođin se ukida. Ovo je moje viđenje rešenja. Skretanje za petlju u Obrenovcu će biti niže ka Bariču.
 
Branko, ok logično je to što kažeš da bi tu moglo biti novo skretanje za Mislođin ali ja mislim da bi tu mogao biti i previremeni ulaz na autoput kao sad u Dićima. Što znači da se ovo parče autoputa od sadašnjeg puta za Mislođin gde seče autoput to tvog plavog kruga ne bi koristilo sledeće 2 godine dok se ne završi petlja Obrenovac, slično kao što se sada ne koristi recimo deo od izlaska sa autoputa za Cacak do kraja autoputa/njive.
Ono drugo da će tu gde je plavi krug biti nadvožnjak se takođe slažem ali mislim da je to deo ugovora Obrenovac-Surčin, tj. da se ugovor Ljig-Obrenovac završava upravo pre plavog kruga, da je tu kraj te sekcije autoputa (a onda dalje ide sekcija Obrenovac-Surcin: nadvožnjak - petlja Obrenovac - most preko Kolubare - most preko Save ...).
 
Earthmoving Branko je u pravu nadvoznjak ostaje za stalno on je odvojen od petlje vidi se lepo na predhodnom snimku(cuckovic) .I ja sam mislio kao ti ,izgleda da na privremenom kruznom toku koji ce biti kod novog odvajanja za Mislodjin ,pravo nadvoznjak a desno privremeni prilaz za autoput (pa ispod nadvoznjaka prema Ljigu(tako sam shvati Plecka)
 
Ok, i ja kažem da će biti nadvožnjak kod plavog kruga (nastavak autoputa ka Surcinu i mislim da je to bilo na tom snimku juce) na slici ali mislim da neće biti nadvožnjak kod crvenog kruga. Po meni crveni krug može biti mesto gde će se privremeno uključivati/isključivati na autoput dok se nastavak za 2 godine ne završi. Mislim ok, ko zna, možda i grešim...
 
Ali si u pravu ovo sve pripada drugom ugovoru i nadvoznjak i petlja
 
Tako sam i ja razmisljo nego me Plecko pokolebo i to je jedino trenutno brzo ostvarivo
 
Earth, teorijski crveni krug i zuti put mogu da budu privremeno resenje za prikljucenje deonice Ljig-Obrenovac, ali mislim da nece.
Evo jedne teorije.
Prethodnih dana sam dobio identicnu informaciju iz dva nezavisna izvora u vezi Brancica. Novi rok je avgust 2018. Nema jos dogovora oko, pregovori su u toku. Kada se na ovu informaciju nadovezu cinjenice o kasnjenju na petlji Ljig, Bogovadja, problemi na deonici Ub- Lajkovac, i pocetak gradnje petlje u Ovrenovcu, meni deluje da pustanja delimicnog nema. Ima tu jos razloga ali o tome drugi put.
Novo resenje prikljucenja u Ovrenovcu moze da bude kao na slici ispod. Dakle, zavrsi se nadvoznjak, produzi se AP, zavrsi se deo nove petlje, naplatna rampa, i prikljucak na put Obrenovac-Baric. Do avgusta 2018. ovo moze da se zavrsi. Tu je negde i odgovor zasto se ne radi privremeno prikljucenje u Obrenovcu, gde ce naplacivati put i ostalo. Ovo je samo teorija, i jedno od mogucih resenja.
 
Al ste ga dali po matematici. Kod zutog puta/crvenog kruga se pravi resenje koje je za stalno, a to je prosta povrsinska raskrsnica. Privremena trasa postojece magistrale koja se denivelise(dize) kod plavog kruga ce biti odmah pored, paralelno sa postojecom trasom. Sto znaci da je JEDINA privremena stvar koju je potrebno izgraditi, a da bi se autoput pustio pre petlje, skretanje sa AP na zuti put u nivou.
Sve sem devijacije glavne trase magistralnog puta se uveliko gradi sto se moze videti na satelitu.

http://apps.sentinel-hub.com/sentinel-p ... ates=false


EDIT-Neumoljivi obrenovacki doajen foruma kome ovom prilikom cestitam rodjendan, cuveni Plecko, bi mogao da nas mucenike koji imamo samo satelit da prosvetli jednom informacijom. Naime, na satelitu izgleda dosta tamno Earthov "zuti put", bar jedan njegov deo, raskrsnica je ocito zuta. Do sad sam mislio da je to asfalt i da zato ovo privremeno ukljucenje samo sto nije gotovo. Jel to stanja na terenu ili...?
 
Nije matematika nego likovna kultura: crveno, plavo, zuto... :wink:

...i to nije jedina opcija za privremeno resenje, ima i skretanje ulevo sa AP iz pravca Uba na postojeci put za Mislodjin. Denivelacija puta se pravi na mestu postojeceg, ne pored. Postojeci put, kanal pored njega, sve se pomera da bi se saobracaj odvijao dok se pravi ta denivelacija iliti popularno nadvoznjak (u Srbiji za sve sto ide iznad nasih glava na putu). Tako kaze gospodin na snimku sa youtube od juce. Ta privrema izmena puta moze da se iskorisi kasnije za ono sto sam obojio plavom bojom na onoj slici bilborda petlje.
 
Vrh