Gringo":3si0l6ih je napisao(la):
Наглас размишљам:
1) Ако се у најнаивнијем сценарију казне односно избаце из посла ПЗП Београд, Путеви Ужице, Планум, Институт за путеве, ЦИП (неподобни у проценту Х од свих запослених), ко ће онда остати да ради и поправља путеве по Србији?
2) Има ли то везе са идејом да се створи нова велика грађевинска компанија (како је Михајловићка говорила приликом продаје Енергопројекта)?
3) Да ли ће радити поправку Азвирт или Кинези? Слутим ли слутим, да је овим првим то обећана компензација?
4) Да ли је могуће да (по мени) наше најбоље путарске фирме направе такав фушерај?
5) Чиме ће се бранити Извођачи? Где су Извођачима, Надзору и Коридорима (Кориснику који ће управљати аутпутем) резултати тестова и анализа (почев од тла, преко агрегата, механичких тестова, .... па до асфалта)? Да ли је могуће да су сви ти папири били фалсификовани да покажу задовољавајући резултат?
6) Да ли има бољег изговора за одлагање отварања од овог?
7) Политички савршен тајмин, али политика није део овог форума, па нећу да разглабам.
Svasta se radi i mulja.
Od drugara ciji rodjak radi uzorke tla sam bezbroj puta u zadnjih 10 godina slusao o fingiranju izvestaja. Ne govorim o A2 vec o svim pravcima koji su u izgradnji.
Ne mogu da tvrdim da je ta tvrdnja ni tacna, ni pogresna, ali "gde ima dima, ima i vatre".
No epiloge svega toga nikada necemo videti, budite ubedjeni.
Ono sto je meni interesantno je napredovanje (tacnije nenapredovanje) radova od buduce petlje Surcin, do Obrenovca, kao i same petlje Obrenovac.
Naravno da je ta petlja MORALA biti deo "Obrenovac - Ljig", jer put (linija) od tacke A do tacke B nije ako je prekinuta pre te tacke!
"Ovi ne kraduckaju..." je mozda nesto sto politicar (pa i ako je iz Cacka) ne sme da izjavi, jer ce ga takva izjava kostati.
Ni cinjenica jeste da je korupcija i 'kraduckanje' nesto sto jeste prisutno pri velikim investicijama svuda u svetu.
Problem upravo jeste u tome sto se ovde kod nas nema mere!
Ovde se 'drustvo' ne zadovoljava malim (kraduckanjem) vec otima na veliko. Kada u njihovim ocima i to postane malo, onda krece medjusobni obracun, kao u akvarijumu sa piranama, gde nema hrane...
Trenutno smo svedoci jednog takvog obracuna, no ne sekirajte se ako nesto propustite.
Bice ih jos.
I dok 'padaju glave' zaboravicemo da postavimo pitanje, zasto na primer jos letos nije kroz ugovor OZVANICENO kasnjenje za tunel kod Ljiga???
Zasto vec danas nemamo odgovornog za pogresan sastav zemljista brda kroz koje taj tunel prolazi???
Zasto nema petlje LJig, kada su tuda prve masine prosle pre vise godina?
Zato sto cemo za te odgovore morati sacekati nekog novog ministra(ministarku), koji ce pricati o svojoj prethodnici, kriveci je, ali i prikrivajuci svoje propuste i svoje ekipe.
CIP ?
Bez komentara...
Sent from my LG-D320 using Tapatalk