Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Borova glava ( Zlatibor-Kokin Brod ) je rađena za Veljina vakta. Put je odrađen odlično, ali mi nikako nisu jasne one dve lakat krivine, od kojih je na jednoj preporučeno ( i poželjno 20km/h).
Jedinstvo je i po Beogradu radilo sijaset poslova.
U Veljino vreme radili putevi, dok su žuti žutili, radila MBA Šabac.
 
Pojedem ja ovaj moj telefon ako se na kraju od cele ove halabuke oko UB-Lajkovac potvrdi više od 10% kao tačno.
Živi bili pa videli.
Nekih propusta je možda bilo ,ali em što za to može biti odgovorna 90% jedino ministarstvo Zorane Mihajlović , em što je to trebalo daaaavno uočiti i ispraviti.
Ponavljam, sumnjam u njihove procene štete.
 
Najviše su krive firme koje su radile, ali nadzor je imalo ministarstvo. Ne verujem da će Mrkonjić da odgovara ali u vreme izgradnje je bio na položaju. Posle njega je došao Antić pa Zorana od aprila 2014.
 
Meni je taj deo Borova glava-Kokin brod najkrivudaviji I najlosiji na celom putu od Beograda do granice sa Crnom Gorom. Ko vozi decu, I ako negde povracaju, velika je verovatnoca da ce to biti bas tu. Mislim da je rekonstrukcijom mogao biti mnogo praviji (ima pravih deonica gde put bez vidljivog razloga krivuda, dve lakat krivine gde moras smanjis na 30, mislim da na celom putu do Cg nema tako niskog ogranicenja itd). Bolji je naravno nego pre rekonstrukcije ali sam razocaran stanjem posle rekonstrukcije, očekivao sam mnogo bolji I praviji put. Bar ja.
A o direktoru drustvene firme koji je firmu koju je decenijama zajednica razvijala, da bi on na kraju to uzeo samo za sebe, I takvoj "uspesnosti" ne bih na ovoj temi. Znam takve jako blisko. Nije ni cudo sto se najbolje ne snalazi sada kada je izgubio politicke veze I ledja, jbes takve "uspesne biznismene". Nemam nista licno protiv coveka, cak nam je dao besplatno apartman u Palisadu 2005-e, dal to bese posle rekonstrukcije, ali I da mi se rodjena deca tako bahato prema drugim ljudima ponasaju, zalupljuju vrata I ostalo, isto bi ih kritikovao.
 
Da li je on i kome zalupio vrata to ja stvarno ne znam. Znam da je firma koja je bila prejaka sada ne prima plate mesecima. A nista se bitno nije promenilo osim vlasti. Ta ista firma u Rusiji radi ogromne projekte.

Ova vlast je promenila pravila igre u potpunosti i sada su aktuelni neki drugi ljudi. Kad dogori ovima, verovatno ce Vaso da stupi na scenu ponovo, ako ga ne bude bolela patka. :mrgreen:
Meni je taj put koji je tebi krivudav previse, sasvim solidan. Kad putevi rade neku ulicu u gradu to bude uradjeno dobro, brzo i kvalitetno. Kad radi neko drugi rodimo mecku dok se ne zavrsi pa se kopa posle mesec dana ponovo.
 
Earthmoving":2vpw7rh2 je napisao(la):
Meni je taj deo Borova glava-Kokin brod najkrivudaviji I najlosiji na celom putu od Beograda do granice sa Crnom Gorom. Ko vozi decu, I ako negde povracaju, velika je verovatnoca da ce to biti bas tu. Mislim da je rekonstrukcijom mogao biti mnogo praviji (ima pravih deonica gde put bez vidljivog razloga krivuda, dve lakat krivine gde moras smanjis na 30, mislim da na celom putu do Cg nema tako niskog ogranicenja itd). Bolji je naravno nego pre rekonstrukcije ali sam razocaran stanjem posle rekonstrukcije, očekivao sam mnogo bolji I praviji put. Bar ja.
A o direktoru drustvene firme koji je firmu koju je decenijama zajednica razvijala, da bi on na kraju to uzeo samo za sebe, I takvoj "uspesnosti" ne bih na ovoj temi. Znam takve jako blisko. Nije ni cudo sto se najbolje ne snalazi sada kada je izgubio politicke veze I ledja, jbes takve "uspesne biznismene". Nemam nista licno protiv coveka, cak nam je dao besplatno apartman u Palisadu 2005-e, dal to bese posle rekonstrukcije, ali I da mi se rodjena deca tako bahato prema drugim ljudima ponasaju, zalupljuju vrata I ostalo, isto bi ih kritikovao.
Ako je to najkrivudaviji deo puta, onda cenim da kanjon lima verovatno preletis... ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
hmmm... kao što sam napisao ranije, biće neka "bomba" tj žvaka koju ćemo svi rado žvakati do proleća i niko neće pitati zašto se kasni, ko je kriv, koje posledice treba i ko da snosi...

mada nisam slutio da će biti vezana za ovu deonicu.

sada, i mi ovde, a i narod i mediji, rešavamo problem deonice stare 5 godina.

da se ne radi o nama bilo bi smešno... ovako je ipak malo tužno. :violina:
 
Ja idem ka Jabuci I Pljevlji, ne na Brodarevo, Laki. Zapravo za sve nas koji ne idemo u Budvu ili juznije, tj. koji idemo u Boku je pitanje da li će nam crnogorska deonica autoputa išta značiti kad se završi 2019-e. Jer ja od Pljevlje do Boke stignem za 3 I po sata, fin put, bez guzve, doduse sa dva zeznuta krivudava dela kod Savnika I Tare ali I to mi je bolje nego da se zaglavim u Podgorici (prosle godine sam se zezno pa sam neki semafor cekao 20 minuta) plus da puzim od Budve do Boke jos sat vremena (onako umoran posle xy sati puta sam hteo da placem od muke). Plus guzva kroz Bijelo Polje... pa cak I da se od Mateseva do Podgorice stigne za 30 minuta, opet mi dodje slicno ko ova 3 I po sata preko Zabljaka ali sa mnogo manje guzve I stajanja. Jos cu videti za varijantu do Podgorice, pa da onda skrenem ka Niksicu pa Risnu (kad bi bio gotov ceo autoput 4h do Pg, pa jos 1,5h preko Niksica do Risna, znaci 5,5 sati, mozda bi bilo I najprohodnija do Boke I recimo Hn), mozda I ta varijanta mi bude u igri kad zavrse Matesevo-Pg, samo da izbegnem haos kroz I posle Budve. A zamisli tek kad se zavrsi autoput , pa dodje jos vise vozila, pa cep u Budvi leti, ne mozes proci, niti se parkirati. A ne vidim da ce skoro resiti saobracajni problem jer em je sve vec I u planinama izgradjeno pa nema prostora za novu magistralu, em bi njena gradnja u brdima iza naselja bila skupa, em je sad eksproprijacija preskupa, pa tesko ista od resenja problema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490039#p490039:1aqym22j je napisao(la):
MiraC » Uto Nov 07, 2017 11:23 am[/url]":1aqym22j]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490037#p490037:1aqym22j je napisao(la):
Earthmoving » Uto Nov 07, 2017 10:18 am[/url]":1aqym22j]Bravo Miro, baš si ekspeditivna, maltene prenos uživo :)
Ja se "primila" samo da sto pre javim lepe vesti. A muz samo dobacuje dase nadam uzalud sad ce oni za neki dan objaviti da nece do aprila biti pušteno hahahahah
Muz ti je pesimista kao ja :)
Ja bih stvarno voleo da nisam u pravu i da me svi ovde ispljuju i da kazu da san najgori i sta god, samo da pre zime puste Obrenovac-Ljig. Vracali smo se u nedelju popodne i magistralom je izmedju Stepojevca i Meljaka bila takva kolona da se vozilo najvise 30-40, a vrlo cesto je bilo i stani kreni. Ja vise ne mogu psihicki da podnesem da magistralom idem kod mojih. Nadam se da ce pustiti autoput sto pre, jer u suprotnom ja ne mrdam magistralom vise.
 
Imas remontovan voz. :D
Pa dobro, ako nista imacemo zabavu u vidu intenzivnih izvestaja reportera sa terena, iz satelita, aviona, kafane, auta i eventualno voza. Zato ovaj forum i postoji. :)
 
Nadam se da mi neće biti zamereno, ali pošto je tema Koridor 11 i auto-put ka moru, a njega, jel'te, neće biti barem još deceniju, mislim da tema dozvoljava da raspravljamo i o alternativama istog. :grand:
Dakle:

@Earthmoving:
Ja idem ka Jabuci I Pljevlji, ne na Brodarevo, Laki. Zapravo za sve nas koji ne idemo u Budvu ili juznije, tj. koji idemo u Boku je pitanje da li će nam crnogorska deonica autoputa išta značiti kad se završi 2019-e. Jer ja od Pljevlje do Boke stignem za 3 I po sata, fin put, bez guzve, doduse sa dva zeznuta krivudava dela kod Savnika I Tare ali I to mi je bolje nego da se zaglavim u Podgorici (prosle godine sam se zezno pa sam neki semafor cekao 20 minuta) plus da puzim od Budve do Boke jos sat vremena (onako umoran posle xy sati puta sam hteo da placem od muke). Plus guzva kroz Bijelo Polje... pa cak I da se od Mateseva do Podgorice stigne za 30 minuta, opet mi dodje slicno ko ova 3 I po sata preko Zabljaka ali sa mnogo manje guzve I stajanja. Jos cu videti za varijantu do Podgorice, pa da onda skrenem ka Niksicu pa Risnu (kad bi bio gotov ceo autoput 4h do Pg, pa jos 1,5h preko Niksica do Risna, znaci 5,5 sati, mozda bi bilo I najprohodnija do Boke I recimo Hn), mozda I ta varijanta mi bude u igri kad zavrse Matesevo-Pg, samo da izbegnem haos kroz I posle Budve. A zamisli tek kad se zavrsi autoput , pa dodje jos vise vozila, pa cep u Budvi leti, ne mozes proci, niti se parkirati. A ne vidim da ce skoro resiti saobracajni problem jer em je sve vec I u planinama izgradjeno pa nema prostora za novu magistralu, em bi njena gradnja u brdima iza naselja bila skupa, em je sad eksproprijacija preskupa, pa tesko ista od resenja problema.

Rodbinski sam vezan za BD, idem dole počesto, a samo ove sezone sam igrom slučaja išao 7 puta, na po 3-4 dana, u periodu maj-oktobar i gledao sam svakog puta da "upoznam domovinu da bih je više voleo", pa evo nekih mojih opservacija na temu:
Borova Glava je majka Mara za užas koji sledi na deonicama Kokin Brod-Bistrica i Prijepolje-GP Gostun. Redovno, ali redovno se nacrtaju šleperi, trake su 1+1 sa dugim punim linijama, policija danonoćno snima ( pogotovo Prijepoljci :twisted: ). U Bistrici je ovog leta bio i semafor na nekom klizištu. GP Gostun je sramota za Srbiju, Srbe i sve narode koji ovde žive. Par kontejnera razbacanih po livadi, ne zna se ko pije ko plaća, redovi kamiona po nekoliko stotina metara. Dugo vremena, barem 2 god., je asfalt na srpskom delu "ničije zemlje" bio izgreban i spreman za asfaltiranje Cg GP Dobrakovo takođe ima te redove ( na momente si primoran da kreneš u duuugu vožnju suprotnom trakom ) ali barem sam prelaz liči na nešto i dobro je organizovan. Možemo da pričamo šta hoćemo, Crnogorci rade i grade svoje puteve i ja im na tome skidam kapu. Samo u periodu 2013-2017. na deonici GP Dobrakovo-PG-BD, ono što sam ja primetio: kružni tok u Ribarevini ( B.Polje-Berane-PG ), proširenje puta na usponu od BP ka Mojkovcu, pa još jedno proširenje uspona na prevoj Krstac ( neposredno pred MK ), sređivanje galerije i raskrsnice za Kolašin, širenje tunela u kanjonu Morače, trenutno je u izradi tunel Brajići ( put CT-BD, litica odakle se prvi put vidi more ), kompletno saniranje klizišta na litici iznad BD, kružni tok na Zavali u BD, širenje magistrale u BD itd.itd. Izgradnju mosta i tunela za AP u Bioču, preko Morače, da ne spominjem.

Alternativa preko GP Jabuka i Pljevalja nije loša, mada je put Prijepolje-Jabuka poprilično šaren. Mada, za HN i Boku mnogo bolja varijanta nego preko BD, pogotovo sad kad završe kružni tok u Vilusima. Za moj ukus, malo je traljavo projektovana obilaznica oko NK, jer se ipak ulazi u naseljeno mesto pa ima i nekih petlji malo zakovrnutih. A mogli su da kompletno zaobiđu naselja.

Moj ubedljivi favorit je varijanta UE-Višegrad-Foča- GP Šćepan Polje- Plužine- NK- Boka. U mojoj izvedbi, to je čak varijanta BG-VA-B.Bašta-Tara-Kremna-VG... Nema saobraćaja, nema šlepera, priroda fantastična, smaragdna Drina. Ono što kvari sreću ovoj varijanti jeste Goražde sa njihovom drndavom radarskom kontrolom i deonica Foča-GP Šćepan Polje koju su zbog HE Buk-Bijela, osakatili, unakazili, suzili i žali Bože šta sve ne. Asfalt bačen preko oranja, konstantna brzina 40km/h u dužini nekih 40km, ali kad se to preboba i uđe u CG put je kao staklo, a od Plužina do Nikšića skoro da nema nijedne kuće.

Ljubiteljima avanture predlažem varijantu UE-(BB)-VG-Foča-Gacko-Bileća-CG-Vilusi-Boka. U mojoj izvedbi to je na žalost bila vožnja i preko Bioske, sa posetom Kadinjači pa sam je zbog toga i Tjentišta prozvao "partizanska ruta". Nešto uži put od Foče do Tjentišta, zatim odličan tunel Čemerno ( najduži u RS i BiH ), deonica bez šlepera ( sa dosta radara ) i veliko razočarenje GP-om Bileća. I s jedne i s druge strane, usko, uzbrdica, katastrofa. Od GP do Vilusa put je uzak pa širi, pa još širi i zatim se izađe na džadu Trebinje-NK koja je normalne širine 1+1.

Još većim ljubiteljima adrenalina i graničnih prelaza na malom rastojanju, a na kojima nema žive duše, predlažem pravu poslasticu, varijantu UE-GP Kotroman/Vardište-Štrpci-Uvac-GP Ustibar-Sastavci-Bučje-GP Čemerno (Krnjača)- Pljevlja- Žabljak itd. ... Ovo je svojevrsna papazjanija koja nam sasvim priliči. Izlazi se iz Srbije, ulazi u RS, prolazi se tik pored GP Uvac, pa u Ustibru izlazi iz RS, ulazi u Srbiju, pa se vozi 10ak km kroz RS, ali bez GP i carine, pa se vraća u Srbiju, takođe bez GP i nakon nekih 30ak km dolazi na GP Čemerno ( Srbija-CG) gde postoji samo jedan crnogorski kiosk ( srpske rampe nema). Ovde nema carinika, samo policija radi. Put od Ustibra do CG, 30-40ak km, je klasičan seoski put u zemlji Srbiji, krivudav, mestimično ulegao i šaren, ali generalno OK. Ova varijanta može da se izvede i preko Zlatibora-Borova Glava-Kokin Brod-Pribojska banja-Priboj-GP Uvac- GP Ustibar-itd.

Imao sam i jedan promašaj. Krenuo sam preko Divčibara i Požege ( moja standardna alternativa Ibarskoj ) pa okrenuh na Ivanjicu, Javor i Sjenicu, nadajući se da ću preko Sjenice i Miloševog Dola moći u Prijepolje pa dalje na GP Gostun. Od Ivanjice do ulaska na teritoriju SO Sjenica, put je loš, neravan, žali Bože prelepe prirode. Kako se uđe u SO Sjenica ( selo Kladnica ) put je fantazija do pred samu Sjenicu pa zatim ka Aljinovićima. Tu nastupa moje razočarnje: Ne postoji asfaltirani i pristojan put Sjenica-Prijepolje,već je to "uzorani makadam nagrižen zubom vremena". Posle 100ak metara vidim sa čim imam posla, nazad na asfalt, preko Zlatara na Novu Varoš i dalje poznatom džadom.

@Nikolino
Vracali smo se u nedelju popodne i magistralom je izmedju Stepojevca i Meljaka bila takva kolona da se vozilo najvise 30-40, a vrlo cesto je bilo i stani kreni. Ja vise ne mogu psihicki da podnesem da magistralom idem kod mojih. Nadam se da ce pustiti autoput sto pre, jer u suprotnom ja ne mrdam magistralom vise.

Ne znam odakle ideš ka BG i u koji deo BG, ali na kružnom toku pre Stepojevca ili levo ili desno.
Levo-ideš pored kopova i pravo u Stubline ( put Ub-Obrenovac ) i skreneš desno ka Obrenovcu. Posle možeš a) Barič-Umka-Čukarica b) Boljevci-Jakovo-Surčin-N.Bgd/Zemun.

Desno- pravo do kraja, opet desno pored TE Kolubara A, odmah iza TE levo, pa kod putokaza "Sokolovo" levo i ideš pravo kako te put vodi- Arnajevo-Beljina-Barajevo- presečeš Ibarsku u Lipovici-Sremčica-Železnik-Čukarica...

U Stepojevcu na semaforu levo- Konatice-Mislođin-Barič-Umka... Ali je put u katastrofalnom stanju. :fijasko:

Nadam se da vas ne udavih. Preterano :kk: :violina:
 
A u Vocare brate.... Da te zaposle u onoj emisiji SAT kao reportera koliko si bre proputovao. Svaka cast, ti prošao uzduž i popreko. Ljudi, kad se preko prelaza Jabuka predje pa dalje preko mosta Tara (ne znam tačno mesta ali imate predstavu) pa Niksic....ima li malo vise pumpi, odmaralista? Nismo isli 5g pre je bilo super zbog manje guzve ali nigde odmorista, kakva je sad situacija?
Nikolino, ma videces kad puste do Nove godine (2018), ja moram da verujem, idemo za Bg na 15ak dana, divim se ko ide cesce sve te razumem. Ma nije problem ni kolona ni sporost, nego i preticanje, divljanje.... Stvarno je katastrofa. A onda izadje traktor, neki mali kamioncic i mi svi za njim (obavezno kad si kanap sa vremenom) a policije nigde da isključi dotičnog pa ti pooooolaaaaakoooo.
Nije tema ali mi imamo i dosta ozbiljan problem na obilaznici oko Ca. Kroz Ovčar-banju treba biti oprezan svima je jasno ali se vozi i onda dodjes na obilaznicu gde svaka njihova ulica ima uključenje na obilaznicu i to sa semaforom. Strašan su zastoj napravili sa semaforima. Em je duga obilaznica, em guzva, na to jos i semafori na 200m =katastrofa. Realno sad ispada samo se žalimo, ali mislim da treba makar reći da je ipak trebalo nesto prostije odraditi. Ko ide često zna o čemu pričamo. I onda udjete na AP - milina jedna prosek 120km, onda sidjete sa AP prosek vam 50km... Postane naporno nakon nekog vremena, izmori se covek, stalno na oprezu, a ponovicu i podatak da onaj iz Niša stigne za mislim isto vreme kao mi iz Zlatiborskog kraja
 
Vocar,

E ne može tako....Ako ikada puste deonicu Ljig- Obrenovac,svakako neće pre marta ( u najboljem slučaju) 2018 godine, svi da idete lepo od Dića pa pravo za Obrenovac. Nikakve varijante sa delimičnom vožnjom po Ibarskoj magistrali ne dolaze u obzir ( heheheheheheh). Ni levo ,ni desno kod Tamnave vec pravo u Ljigu....Da se i mi Lazarevčani malo odmorimo od gužve na magistrali pa da normalno odemo do severnog predgradja Lazarevca tj. Beograda....He,he, he....
 
Hoćeš da kažeš da Lazarevac ima najveće predgrađe na svetu - Beograd ? ;)

Evo baš je juče bio članak u novinama: Godinu dana posle - šta nam znači Ljig-Preljina (https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1322810), pa da se nadovežem na to i Miru, meni znači mnogo. Kada recimo idem ka Beogradu i umorim se od gužve i vožnje, taman posle Čačka kad izađem na tu deonicu se odmorim, stavim na tempomat, nema gužve, milina. Posle kad se završi sam opet odmoran do Bg-a. Dakle, meni Ljig-Preljina dođe kao odmor od 20tak minuta.

A na Mirino pitanje, kakvo je stanje na Pljevlja-Žabljak-Nikšić, mislim da je isto kao pre 5 godina kada si ti išla, možda doduše tada nije bio još pušten ovaj novi deo oko Nikšića ali što se tiče pumpi i odmorišta, ne sećam se da ima ičeg novog (ima novi vetro-park pored tunela između Šavnika i Nikšića). I što reče Voćar, malo je glupo urađena obilaznica oko Nikšića, da je išla zapadno oko jezera Krupac, skratio bi se put ka Risnu za oko 5km i izbegao bi se uopšte ulaz u grad/predgrađe.
I naravno, moj favorit, i najlepša deonica kojom sam ikada igde išao je Foča-Bileća, tj Tjentište, Zelengora, Volujak, Maglić, Čemerno. Taj kraj je centar sveta, ako budem imao neke pare, gradim etno grad u kamenu tamo ;) Neotkriveni dragulj Evrope, sva sreća da Evropljani uglavnom ne znaju za njega inače bi bio p r e t r p a n turistima, kao Alpi je. I do njega će se brže stizati kad se završi deo do Požege, a još brže ako se napravi krak autoputa ka Višegradu. Jedina mu je mana (ili vrlina?) što je trenutno mnogo daleko od Bg-a
 
Earthmoving,

Daaaaaaaaaaaaaa, i to neko neygodno predgradje,sve nam pare pokupi,a od njega nikakve vajde......ahahahahhahahahahahhaha.....
 
Moze i preko Trebinja u Boku ,verujte to je prelep grad ima sta da se vidi
 
Nemoj tako Niko, uzeli su vam sve pare, dajete Srbiji najjeftiniju struju, ali su vam zauzvrat dali ogromnu rupčagu napuštenih kopova. Ljudi moraju da idu na Mesec da bi nešto tako videli, a vi to imate besplatno ispred nosa ;) Au, što ste nezahvalniiii...
 
Planum krpi rupe na delu koji su oni radili ,vecernje novosti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490233#p490233:2kjlawi2 je napisao(la):
Vocar » Sre Nov 08, 2017 3:25 am[/url]":2kjlawi2]
U Stepojevcu na semaforu levo- Konatice-Mislođin-Barič-Umka... Ali je put u katastrofalnom stanju. :fijasko:

Nadam se da vas ne udavih. Preterano :kk: :violina:

Odličan ti je post (ja puno vozim motor i sve te alternative koristim, jer vazda bežimo od saobraćaja).

Jedino mala dopuna: Put od Stepojevca ka Mislođinu i dalje ka Obrenovcu/Bariču od skoro je presvučen asfaltom i, trenutno, solidna je alternativa (asfalt je loš i neće dugo, par godina max).

E da, nešto sam i naučio (hvala): mislio sam da na kružnom toku levo pored kopova ne može da se izađe u Stubline, tj. da kopovi sigurno zatvaraju nekom kapijom tu rutu :D, i nikad nisam probao. Sad vidim da može, tnx!
 
Evo malo detaljnije o vesti koju je Darko preneo gore.
Planum je od ponedeljka počeo da popravlja Ub-Lajkovac, popunjva rupe i zaliva pukotine na asfaltu bitumenom (što je po meni dobra vest da su već počeli, kako bi se što pre završilo). Kažu, nisu to ranije mogli da rade bez prethodnog odobrenja Puteva Srbije i Koridora Srbije (ne spominje se da su i Putevi Užice i PZP Beograd (dal ta firma više i postoji?) počeli da rade popravku ili njihova deonica nije oštećena?). Inače garancija na autoput je data na 2 godine, i počela je 14.12.2015. što znači da bi za mesed dana istekla i da ne bi bili dužni da posle toga sami odrade popravke, da je sačekano još duže od mesec dana.
Problem je, kažu, nastao zbog "slabe zbijenosti, povećane vlažnosti i smanjene koherentnosti materijala" na dubini od 87 do 100cm i da će ti delovi morati da se skidaju sad u toj dubini. Ja ovo tumačim da valjcima ovi delovi nisu bili dobro nabijeni. Ali nije jasno kooja je dužina tih delova gde će se skidati do 1m dubine i kolko će se dugo raditi? Ako je to samo na nekim kraćim delovima, onda je to moguće relativno brzo odratiti. http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... --Lajkovac
 
Tako je @Sev, put Stepojevac-Draževac-Jasenak-Mislođin je prošle godine proširen i asfaltiran, sad može kulturiška da se vozi, sad rade parče od Konatica do Stepojevca to je samo 3-4km...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=490285#p490285:3ntb8mc8 je napisao(la):
Darko78 » Sre Nov 08, 2017 10:15 am[/url]":3ntb8mc8]Sta bi sa slikama MiroC
Verov sam glupa ali kako god hocu da postavim "preveliki je fajl" pokušala sm da ih opsecem, ali izgled mora preko komp. Pokusacu i tako. U sustini jasne i vidljive slike su onog brda i na jednom delu se vide radovi, ako stavim objsdnicu. Da u povratku smo prosli preko kružnog toka u Ljigu jednom trakom isto naizmenično , nesto su merili pa su pustili saobraćaj, oni su njega asfirali i postavili ivicnjake samo sto nisu okolo uradili verov bankine i da generalno nisam videla usput da je igde uradjeno okolo one kosine kako da kazem, oko puta nizbrdo verov i neki kanali trebaju.... E sad mogu li bez toga pustiti, tj ima li te varijante ili mora sve sve sve da se odradi
 
Miro, kad prebaciš slike na komp, otvori ih (desnim klikom miša) u nekom programu za fotografije (npr u Paintu) gde ima gore u uglu opcija "resize", pa smanji da ti budu ispod 1000 pixela, tad bi trebalo da ne bude prevelik fajl da ovde postaviš ;)
 
Vrh