Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

miki_ns":3hi6gidr je napisao(la):
A inače kad se ide iz Niša, u blizini Aleksinca, ili Aleksinačkih rudnika na jednom potezu čak i traka prema Beogradu ima samo dve trake - nema zaustavnu. Baš sam neko veče prošao i upalo mi je u oči da zaustavne trake nema. Na tom potezu je s te, desne strane puta jako blizu regionalni put.

јесте, негде пре Алексинца

Гага":3hi6gidr je napisao(la):
Па и код петље "Траншпед" су исто 2+2 траке на аутопуту испод надвожњака !

с тим да је код Траншпеда то у дужини од 30так метара, док је код Алексинца око 5 километара тако
 
Odluka koja firma gradi Koridor 11
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Vlada će u četvrtak utvrditi koja kompanija iz Kine ima najpovoljniji ponudu za gradnju Koridora 11.
Kako je izjavio ministar građevine Velimir Ilić njihove cene su dosta niže od onih koje je dala već angažovana firma iz Azarbejdžana.
"U četvrtak kineske ponude idu na Vladu koja će potvrditi odabir odredjene firme", rekao je ministar Ilić.
Sa tom odlukom Vlade će se, prema Iliću, izaći pred Kinesku Eksim banku, od koje je Srbija već tražila povoljan kreditni aranžman za gradnju autoputa, a potom će posao moći da bude pokrenut.

Cene koje su ponudile pojedine gradjevinske kompanije iz NR Kine niže su i do dva miliona evra po kilometru od cene po kojoj je azerbejdžanska firma "Azvirt" angažovana na gradnji autoput od Ljiga do Preljine, naglasio je ministar.

Ilić je naveo da će prva deonica sa Kinezima biti gradjena od Obrenovca do Ljiga, ne računajući deo autoputa Ub-Lajkovac na kojoj su već angažovani domaći gradjevinari.
Prema ranijim najavama iz Ministarstva za gradjevinu i urbanizam, prvi radovi na kojima će biti angažovani izvodjači iz NR Kine trebalo bi da počnu na proleće.
Ministar je rekao da se priprema i dokumentacija za javno-privatno partnerstvo sa kompanijama iz NR Kine za gradnju autoputa od Beograda odnosno "Kineskog mosta" preko Dunava do Obrenovca, gde će biti izgradjen i veliki most na Savi dužine 1.800 metara.
U okviru tog projekta je, kako je rekao ministar, planirana i gradnja surčinske petlje koja će koštati izmedju 40 i 50 miliona evra.
"Meni je drago što je sa Kinezima dogovoreno maltene sve oko izvodjenja dela od Obrenovca do Ljiga i naravno oko javno-privatnog partanerstva za deo od Obrenovca do ulaska u Beograd, surčinska petlja, most na Savi...", dodao je Ilić.
Državni sekretar u Ministarstvu gradjevine Miodrag Jocić je ranije rekao Tanjugu da ima više gradjevinskih firmi iz NR Kine koje žele da prave autoput od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, kao i "Moravski koridor" od Pojata do Preljine.
Državni sekretar Jocić je naveo da će ti projekti biti realizovani isključivo povoljnim finansijskim sredstvima Eksim banke Kine.
Državni sekretar je podsetio da je Vlada Srbije u septembru zatražila od vlasti NR Kine dugoročni kredit u iznosu do 850 miliona evra za izgradnju autoputeva u Srbiji.
"Tražimo povoljan kredit sa fiksnom kamatom od 2,5 odsto i rokom otplate od 20 godina, s tim što bi grejs period bio pet godina", istakao je Jocić.
Deonice budućeg autoputa Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig su ukupno dugačke oko 50 kilometara, a prvi radovi u okviru aranžmana sa kompanijama iz Nr Kine, prema Jociću, mogli bi da počnu u rano proleće 2013. na delu od Ljakovca do Ljiga u dužini od 24 km.
Jocić je rekao da je ta deonica trenutno najspremnija za radove, jer su već otkucana rešenja za eksproprijaciju zemljišta, ali da treba za te namene uplatiti oko 28 miliona dinara.
Na Koridoru 11 (K-11), domaći izvodjači već grade deonicu Ub-Lajkovac u dužini od 12,5 km, a azerbejdžanska firma "Azvirt" izvodi pripremne radove za deo od Ljiga do Preljine, na osnovu kredita vlade u Bakuu za taj posao od 300 miliona evra.
Vlade u Beogradu i Pekingu su potpisale Sporazum o ekonomskoj i tehničkoj saradnji u oblasti infrastrukture u avgustu 2009, a Vlada Srbije je u avgustu ove godine imenovala ministra finansija i privrede Mladjana Dinkića za predsednika srpskog dela mešovite medjuvladine komisije za trgovinu i ekonomsku saradnju sa NR Kinom.
Na čelu radnih grupa za pregovore sa izvodjačima iz NR Kine su ministar Ilić za K-11 i ministarka regionalnog razvoja i lokalne samouprave Verica Kalanović za "Moravski koridor".
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=655386
 
''do Obrenovca, gde će biti izgradjen i veliki most na Savi dužine 1.800 metara''

znači počinje se još jedan most, a ostružnica polovična?
 
moram da citiram sebe sa teme o SMP

samo na petlji bi se uštedelo ako bi auto put išao desnom stranom save...

petlja već postoji kod novog obrenovačkog puta.

a tu bi logikom stvari trebao da se završava auto put i da se dalje nastavlja na put rezervisan za motorna vozila, i dalje ka sajmu.....

i ne bi bilo potrebe za surčinskom petljom. ko hoće u surčin taj bi se isključio kod ostružnice, na petlju koja već postoji i dalje ka surčinu.....


sramota.

nije nama problem da se strpimo 3-4 godine, za deonicu od beograda do obrenovca. kao da do sada nismo čekali 30 godina za taj put. pa nam te godine predstavljaj problem.

pri tome setio sam se još jedan razlog za uštedu desnom stranom. ako trasa bude išla levom obalom, moraće da se gradi i prodžetak jurija gagarina sve do obilaznice da bi taj saobraćaj imao gde da ode, a desnom obalom već postoji put za saobraćaj motornih vozila od obilaznice gde bi se auto put završavao, pa sve do sajma.......

pri tome, velja kaže da će put izlaziti i na vojvođansku i na jurija gagarina. to jedino znači da bo se negde pre dr ivana ribara račvao na dva kraka i jedan krak išao na gagarinovu, a drugi na vinogradsku i dalje na vojvođansku. što znači rušenje mnogo kuća u ovoj divljoj ulici i proširenje sa sadašnje jedne trake na 3+3, koliko ima vojvođanska.....


a za sve ove ušteđene pare mogao bi da se iskopa i tunel ispod ade, koji bi spajao trgovačku sa dr ivana ribara, i ko hoće na kineza iz pravca obrenovca tuda da se preusmeri. pri tome taj tunel ne bi služio samo za tranzit, već i za gradski saobraćaj, za razliku od mosta u obrenovcu......


nego niko od medija da kaže kom zemljoradniku pripada zemlja kroz koju bi prošao auto put na levoj obali, i koliko bi zemlje moralo da se ekpropriše, i koliko je to u parama......

da vidimo ko su ti novopečeni zemljoradnici....

kako reče onaj momak, veljo, svi ste vi ista.....
 
Ja bih nazvao ovaj autoput Novi Beograd - Požega
 
Можда када НБ не би био у саставу Београда.
 
Logika je ovde pogazena. To je osnovno. pretpostavljam da ce se u nekoj buducnosti odustati i od mosta Vinca, a Autoput ka temisvaru ako se ikad bude gradio, ici ce sa Novog Beograda ili Zemuna. Ili mozda iz Rakovice ?

Bez sale, imamo potrebu za megalomanskim idejama i projektima. Most kod obrenovca postoji. Most kod ostruznice postoji i treba da se kompletira za ceo profil autoputa.

1. Zar smo zaista toliko bogata zemlja da pravimo jos jedan veliki most na tako maloj udaljenosti?
2. Zar smo stvarno toliko bahati da pravimo autoput kroz vodoizvoriste?
3. Zar su tajkuni zaista svemocni, mocniji od interesa ove nase Srbije?

i jos jedno razmisljanje:
Ako je zaista kliziste problem kako nam se sada pokusava servirati, postoje li alternative koje ne iziskuju `most od 1.8km` i ne unistavaju vodoizvoriste?
trasirati novu trasu sumadijskom stranom koja nece ici uz Savu do Obrenovca i tako izbeci kliziste?


Edit:
svsavic":39ng1vcr je napisao(la):

POTPISANO! :dil:
 
1800 metara most duzine preko Save,a recimo ovaj koji se trenutno gradi preko Dunava je 1500 metara.

I ja vidim da ce bataliti pricu oko Vince i dela od Bubanj potoka pa sada ovaj deo Budze na SMT da bi njega koristili kao obilaznicu.Dakle svi kamioni ce ici preko obilaznice na Kineski most.
 
ili preko vinogradske i dr ivana ribara do t6. samo fali to parče da se spoji dr ivana ribara.

Послато са U8815 користећи Тапаток 2
 
Fuj, fuj, kineske pare, dajte one divne mmf kredite i uslove to vise volimo...
 
spatiotecte":2u54bpnh je napisao(la):
nikola011":2u54bpnh je napisao(la):
Kinezima ne moze vise niko nista, preuzimaju sve: koridor 11, auto-put Pojate-Cacak-Kraljevo, obilaznicu oko Beograda i novi most preko Dunava:

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... nude+.html

Ekxluzivno u tom clanku RTS-a Kinezi nam cak nude izgradnju koridora 12! :shock: :shok:

Koridor 12 i obilaznica oko Beogarda. Taj Beogard, to je nesto u Srednjoj Zemlji?
 
2000px-Pan-European_corridors.svg.png
 
верујем да већина ако не и сви ово већ знате....
Mрка очигледно ово не зна, јер је пре пар година тражио да ЕУ "призна" "коридор 11". каква глупост. као да исплативост и оправданост пројекта има везе са неким бирократама у ЕУ.

Wikipedia":3rllkonr je napisao(la):
The ten Pan-European transport corridors were defined at the second Pan-European transport Conference in Crete, March 1994, as routes in Central and Eastern Europe that required major investment over the next ten to fifteen years.
A tenth corridor was proposed after the end of hostilities between the states of the former Yugoslavia.

2000px-Pan-European_corridors.svg.png

извор:http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_european_corridors
 
u nacrtu z. o budžetu već stoje stavke za nove koridore, zadužiti se hoćemo, a dokle će se stići i kad će se završiti....

ako se pogleda deonica severni k 10, katastrofalno stanje stare trake, deo kod nsa koji ne mrda već god dana, y krak, takođe....
 
drum1":x03al1w1 je napisao(la):

Ma beez veze, `BRE` !
po ovome ispade Budimpesta glavno cvoriste.
Pa zar nismo ucili da smo bas mi bitni jer smo na raskrsnici svih puteva? :laugh:
 
Nesto gluplje od ovog Koridora 7 ama bas dugo nisam video. Bas sam se slatko nasmejao.
 
^ Koridor 7 , plava linija, je zapravo Dunav. Hoce li to autoputevi buducnosti ici preko reka? Becu ce biti jedina sansa :D

Koridor Sofija- Arad- Budimpesta kao da je izmisljen da bi zaobisao Srbiju.
 
Vrh