@vucko
Баш то, а Обреновац мора да се повеже, али и аутопут мора одатле да иде даље према Убу да би заобишао будуће копове лигнита.
@razgradjevinar
Ни мени се планирана траса која обилази Јаково са западне стране не свиђа, и доста је дужа, али и нереална ако се иде из правца Сајма. Имала би смисла само ако иде према обилазници директније, са петљом у близини Остружничког моста. Тако не би било много дуже него десном обалом, око 2 км.
@MilisaV
Као што Bezaninac каже, на Гугл Мапс.
---
Ствар која ми се не допада са трасом на десној обали је то што је вероватно да ће каменоломи да искористе свој практично монополистички положај када почне насипање, због огромне количине камена која је потребна. То би поскупело и одужило изградњу.
Оно што је мана десне обале која се не спомиње је да иако Умка добија, Остружница и Барич губе, јер би аутопут пролазио кроз њих. Такође би била потребна експропријација великог броја кућа, што би означајно одужило градњу. Погледајте шта се дешава са Војвођанском.
Баш то, а Обреновац мора да се повеже, али и аутопут мора одатле да иде даље према Убу да би заобишао будуће копове лигнита.
@razgradjevinar
Ни мени се планирана траса која обилази Јаково са западне стране не свиђа, и доста је дужа, али и нереална ако се иде из правца Сајма. Имала би смисла само ако иде према обилазници директније, са петљом у близини Остружничког моста. Тако не би било много дуже него десном обалом, око 2 км.
@MilisaV
Као што Bezaninac каже, на Гугл Мапс.
---
Ствар која ми се не допада са трасом на десној обали је то што је вероватно да ће каменоломи да искористе свој практично монополистички положај када почне насипање, због огромне количине камена која је потребна. То би поскупело и одужило изградњу.
Оно што је мана десне обале која се не спомиње је да иако Умка добија, Остружница и Барич губе, јер би аутопут пролазио кроз њих. Такође би била потребна експропријација великог броја кућа, што би означајно одужило градњу. Погледајте шта се дешава са Војвођанском.