Slazem se sa Karlom. Potencijal zeleznice je ogroman. Medjutim ono sto nas razlikuje od Hrvatke, sto kod nas nema rakvih neujednacenih kretanja putnika u odnosu na seone, vec je manje vise ujednacen. I mislim da treba da postoji i pruga i autoput, jer alternativa je uvek dobra. Sad naravno postavlja se pitanje odakle nam pare? Bilo bi idealno kad bi se autoput gradio putem koncesije, tj drzava ne bi ulozila ni dinar, dok bi za uzvrat finansijer/koncesionar ubirao prihod u narednih 25godina. I bilo bi idelano kada bi uslov bio da se izgradi ceo autoput do Cg, jer ako se izgradi parcijalno samo do pozege, posle nece niko imati ekonomsku isplativnost da gradi parce do granice.
Time bi drzava imala mogucnost da finansijska sredstva obezbedjena za taj autoput (kredit vlade Azerbedzana - oko 600mil e) preusmeri na remontovanje pruga.
Ono sto bi dodao na Karlov post, a to je da razvoj zeleznickog putnickog transporta bi morao biti uskladjen sa lokalnim, gradskim i medjumesnim autobuskim prevozom, njegovo unapredjivanje i ulaganje, kao i ulaganje u lokalne puteve, radi bolje dostupnosti zeleznickim stanicama, koje su cesto dosta udaljene od naseljenog mesta.