Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Nije bitno sta znas nego koga znas. Jevrejska poslovica.

U sustini se ja sprdam malo, ali u ovoj drzavi argumenti imaju vrednost samo ako ih kaze neko bitan. Ako budem dokon jedan dan sam cu da odem da brojim vozila, mada mora da se odabere neki neutralan dan, gde sezionalnost Zlatibora nece da utice :D znaci ne moze petak ili nedelja :D
 
čačak je 50% veći od užica.
i populacija raste, a u užicu opada...
AP i ako ikada bude išao ka višegradu ne može nikako proći kroz užice jer nema gde.
jedino da sruše ili pola grada ili planinu.
jedva prođu magistrala i pruga.
razumljiva je želja i lokalpatriotizam, ali svakako tuda AP neća biti.
a sevojno i svih 7000 stanovnika bi se baš obradovalo AP.
kao i žitelji bajine bašte kojima bi to baš skratilo put do čačka jer svako malo putuju za čačak i nemaju vremana da gube u putu, jer vreme je novac.
republika srpska nema veliku potrebu za AP preko višegrada jer mali % žitelja RS živi u njenom istočnom delu.
a ovi iz federacije čeznu za brzom vezom sa Beogradom.
mnogo je veća želja RS-a da imaju AP "koridorom" od banjaluke do Srbije.
a najjači je argument da će radnici u SDPR-u svi putovati kolima i da bi išli na posao AP.
dobro će biti ako budu imali da plate i autobusku kartu.
 
A da neko postavi koju sliku sa gradilišta?!
Tri strane čitamo o prepucavanju kuda treba da prođe autoput...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454535#p454535:17w1heo3 je napisao(la):
Orfanelin » 29 May 2017 08:45 am[/url]":17w1heo3]Ajde jod jednom da ponovim, Zlatibor najjaci turisticki centar u Srbiji
Nije u redu da ovo prodje neopazeno. Zlatibor NIJE najjaci turisticki centar u Srbiji. Cak nije ni drugi najjaci.

Toliko omrazeni Beograd je najjaci turisticki centar sa preko 1.7 miliona nocenja u 2016., Vrnjacka Banja je druga sa 677,000 nocenja. Tek onda sledi Zlatibor sa 651,000.

Zasto Vrnjacka Banja nema autoput? :D
 
Mnogo si me nadmudrio, mora da si jako ponosan. :lol:
1. Beograd nije omrzen, dobar deo prijatelja i porodice mi zivi tamo. Uvek se radujem da odem i da budem tamo. Mozda nekad ostanem i za trajno, ako se situacija tako namesti.
2. Beograd nisam naveo jer ga ne smatram klasicnim turistickim centrom a i jasno je da je Beograd turisticki veci potencijal nego ostatak Srbije zajedno.
3. Istripovao sam se da VB ima manji broj posetilaca nego Zlatibor, nije namerna greska. :lol:
4. Kada budu uradili moravski koridor bice povezani Uzice i VB, tako da cu moci u subotu ujutru da sednem u kola i da odem da posedim malo u onom japanskom parku i da se uvece vratim kuci. :D Do tada cemo imati put do Pozege jer je logicno da put ide do Pozege a ne do Uzica :gobb: :laugh:
5. Verovatno ne mozes da shvatis da sam ja na strani svih onih koji daju svoje pare da bi im neko govorio sta treba a sta ne treba. Pa sam tako na strani VB a ne protiv VB :D
čačak je 50% veći od užica.
i populacija raste, a u užicu opada...
AP i ako ikada bude išao ka višegradu ne može nikako proći kroz užice jer nema gde.
jedino da sruše ili pola grada ili planinu.
jedva prođu magistrala i pruga.
razumljiva je želja i lokalpatriotizam, ali svakako tuda AP neća biti.
a sevojno i svih 7000 stanovnika bi se baš obradovalo AP.
kao i žitelji bajine bašte kojima bi to baš skratilo put do čačka jer svako malo putuju za čačak i nemaju vremana da gube u putu, jer vreme je novac.
republika srpska nema veliku potrebu za AP preko višegrada jer mali % žitelja RS živi u njenom istočnom delu.
a ovi iz federacije čeznu za brzom vezom sa Beogradom.
mnogo je veća želja RS-a da imaju AP "koridorom" od banjaluke do Srbije.
a najjači je argument da će radnici u SDPR-u svi putovati kolima i da bi išli na posao AP.
dobro će biti ako budu imali da plate i autobusku kartu.
Aj sad daj sad te iste samo kontra argumente za put koji se pravi do Pozege. Ako bi bio ljubazan? :D
 
Gde bre ide ova rasprava...
"Ne dam autoput u uzica i tacka! I tisina tamo" :D



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454743#p454743:19sfv1js je napisao(la):
laki72 » Uto Maj 30, 2017 10:01 am[/url]":19sfv1js]Gde bre ide ova rasprava...
"Ne dam autoput u uzica i tacka! I tisina tamo" :D
Pa pazi brate, ja ovde diskutujem sa 10 ljudi od kojih svaki ima neku svoju verziju istine i onda svaki uzima neki citat iz odgovora onom drugom i koristi ga da bi me satro pobedio u diskusiji :lol: Sad razumem Vucica sto nije hteo na TV duel sa opozicijom hahahaha :mrgreen:

U svakom slucaju pricacemo o ovome ponovo za 10 godina kada bude aktuelno :kk: A mozda i ranije ako gospodar ustolici Selakovica za premijera :mrgreen:
 
Ja samo tvrdim da treba iskoristiti priliku i produziti put do Sevojna sada kada je prilika i posle nastaviti sa planovima odnosno izgradnjom puta od Pozege ka Baru i od Cacka ka Krusevcu ili Kraljevu. To je sve sto ja tvrdim i ako pokusas da shvatis sigurno ces razumeti poentu mojih misli.
A posto ocigledno niko nije hteo da pokusa da shvati moju poentu ja sam samo doveo u pitanje logiku izgradnje puta samo do Pozege i opravdanost istog puta. Jer ako ne postoji opravdanost za Uzice - Pozega onda sigurno ne postoji opravdanost za prvi deo tog puta -Cacak-Pozega. Uzdravlje :D
 
Ovu mapu ranije nisam viđao i iako je slaba rezolucija, zanimljiva mi je jer se vidi trasa spajanja Srbije sa Bosnom autoputem iz pravca Užica i gore iz pravca Loznice, tj. vidi se kuda bi išlo i posle granice kroz Bosnu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454741#p454741:3jz12fpp je napisao(la):
Orfanelin » Uto Maj 30, 2017 10:48 am[/url]":3jz12fpp]Mnogo si me nadmudrio, mora da si jako ponosan. :lol:
1. Beograd nije omrzen, dobar deo prijatelja i porodice mi zivi tamo. Uvek se radujem da odem i da budem tamo. Mozda nekad ostanem i za trajno, ako se situacija tako namesti.
2. Beograd nisam naveo jer ga ne smatram klasicnim turistickim centrom a i jasno je da je Beograd turisticki veci potencijal nego ostatak Srbije zajedno.
3. Istripovao sam se da VB ima manji broj posetilaca nego Zlatibor, nije namerna greska. :lol:
4. Kada budu uradili moravski koridor bice povezani Uzice i VB, tako da cu moci u subotu ujutru da sednem u kola i da odem da posedim malo u onom japanskom parku i da se uvece vratim kuci. :D Do tada cemo imati put do Pozege jer je logicno da put ide do Pozege a ne do Uzica :gobb: :laugh:
5. Verovatno ne mozes da shvatis da sam ja na strani svih onih koji daju svoje pare da bi im neko govorio sta treba a sta ne treba. Pa sam tako na strani VB a ne protiv VB :D
čačak je 50% veći od užica.
i populacija raste, a u užicu opada...
AP i ako ikada bude išao ka višegradu ne može nikako proći kroz užice jer nema gde.
jedino da sruše ili pola grada ili planinu.
jedva prođu magistrala i pruga.
razumljiva je želja i lokalpatriotizam, ali svakako tuda AP neća biti.
a sevojno i svih 7000 stanovnika bi se baš obradovalo AP.
kao i žitelji bajine bašte kojima bi to baš skratilo put do čačka jer svako malo putuju za čačak i nemaju vremana da gube u putu, jer vreme je novac.
republika srpska nema veliku potrebu za AP preko višegrada jer mali % žitelja RS živi u njenom istočnom delu.
a ovi iz federacije čeznu za brzom vezom sa Beogradom.
mnogo je veća želja RS-a da imaju AP "koridorom" od banjaluke do Srbije.
a najjači je argument da će radnici u SDPR-u svi putovati kolima i da bi išli na posao AP.
dobro će biti ako budu imali da plate i autobusku kartu.
Aj sad daj sad te iste samo kontra argumente za put koji se pravi do Pozege. Ako bi bio ljubazan? :D
naravno.
ja i mislim da AP dalje od čačka ne treba graditi.
eventualno samo obići čačak, bez nekih velikih petlji i tunela/mostova.
ostalo je bacanje narodnih para.
ispraviti malo put kroz klisuru sa par tunela, mostića i to je sasvim dovoljno.
obezbediti bolje bankinama.
čačak - zlatibor je 75 min
AP bi bilo 40 min
kome je 35 min razlike presudno da ne ide na zlatibor, ne treba ni da ide.
 
Изван сваке сумње треба бар до Пожеге. Написано је више пута да се на деоници Чачак - Пожега заправо преклапају два важна коридора.

Тролујеш софизмима и празнословљењем, попут:

kome je 35 min razlike presudno da ne ide na zlatibor, ne treba ni da ide.

Престани, зарад квалитета форума.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454826#p454826:wy5v1d1y je napisao(la):
Пантограф » Uto Maj 30, 2017 6:09 pm[/url]":wy5v1d1y]Изван сваке сумње треба бар до Пожеге. Написано је више пута да се на деоници Чачак - Пожега заправо преклапају два важна коридора.

Тролујеш софизмима и празнословљењем, попут:

kome je 35 min razlike presudno da ne ide na zlatibor, ne treba ni da ide.

Престани, зарад квалитета форума.
Slazem se. Taj "argument" moze da se primeni na bilo koju deonicu, bilo kog autoputa. Po toj logici Srbija ne bi trebalo da ima nijedan km autoputa.
 
AP mora da obidje Cacak i Ovcarsko-Kablarsku klisuru i to je to, puna kapa.
 
Ako mi u Beogradu, samo na Nbg imamo desetinu bulevara sa po 3 trake koji su pravljeni još dok je bio polulivada (a eto pokazalo se da nije bio trošak nego odlična investicija, bolje rešenje nego ulice sa po 1 trakom u starom delu grada gde je sad 30 godina kasnije haos) onda valjda I cela Zapadna Srbija treba da ima bar jedan "bulevar" tj autoput sa po 3 trake.
 
Novi Beograd ima 40km2 i preko do 300.000 stanovnika. Prosecna gustina naseljenosti u Srbiji je oko 105 stanovnika po kvm. Ako oduzmes i Beograd ta gustina pada na manje od 80 stanovnika po kvm tako da primjer bas i nije na mjestu. A pored toga autoput nije bas "bulevar sa 3 trake"
 
zlatiborski okrug ima 300 hiljada stanovnika, moravicki okrug ima 220 hiljada stanovnika. To je skoro duplo vise os Novog Beograda, o kolicini fabrika da ne pricam.
Nijedan argument nema za stav da se u ovoj prvoj fazi put ne dovede do Sevojna.
 
Sevojinac nadji pare daj predsjednikopremjeru idpunice ti zelju
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454851#p454851:1o0cscra je napisao(la):
Orfanelin » 30 May 2017 08:12 pm[/url]":1o0cscra]zlatiborski okrug ima 300 hiljada stanovnika, moravicki okrug ima 220 hiljada stanovnika. To je skoro duplo vise os Novog Beograda, o kolicini fabrika da ne pricam.
Nijedan argument nema za stav da se u ovoj prvoj fazi put ne dovede do Sevojna.

Da a koja im je površina? Zlatiborski ima 6140km2 dakle gustina naseljenosti je 150x manja.

Da se razumijemo ja podrzavam izgradnju autoputa i zelim da bude sto duži, samo je primer i poredjenje autoputa i gradske saobracajnice na Novom Beogradu, po meni makar, neodgovarajuci.
 
Ne znam ali sam prilicno siguran da je dužina svih saobracajnica (uključujući i pruge) koje se nalaze na NBG manja od dužina saobračajnica u Zlatiborskom ili Moravičkom okrugu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454862#p454862:64dp7wqy je napisao(la):
Žika » 30 May 2017 08:58 pm[/url]":64dp7wqy]Čemu to ?

Vjerovatno kao kontraargument na moje shvatanje da poređenje gradskih bulevara u naselju koje ima 6000 stanovnika na km2 sa izgradnjom autoputa nije adekvatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454808#p454808:1hac3rie je napisao(la):
Earthmoving » Uto Maj 30, 2017 3:36 pm[/url]":1hac3rie]Ovu mapu ranije nisam viđao i iako je slaba rezolucija, zanimljiva mi je jer se vidi trasa spajanja Srbije sa Bosnom autoputem iz pravca Užica i gore iz pravca Loznice, tj. vidi se kuda bi išlo i posle granice kroz Bosnu.
file.php

Ево снимка целе прес-конференције која је одржана данас испред виле Мир где се може видети регионална инфраструктура.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5v4UwnukZa4[/youtube]

Линк: https://youtu.be/5v4UwnukZa4?t=14m59s&hd
 
Vrh