Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454490#p454490:1x5urmen je napisao(la):
laki72 » Sun May 28, 2017 11:48 pm[/url]":1x5urmen]

Budimo realni, skoro svim pomenutim naseljima (osim ivanjice, kosjerica i zlatibora) autoput A2 je na manje od pola sata voznje.
Po tom pitanju on je daleko blizi nego sto ce biti velikoj vecini Beogradjana, zar ne?
Takodje, Valjevo koje je izmenom trase pre 10 godina postalo 'apsolutni gubitnik' ...

Ne mislim da je Valjevo gubitnik, pa njima je petlja za ap na 20km od centra grada, to je 15-20 minuta vožnje veoma solidnom magistralom (prvih 6-7 km kroz prigradska naselja u formi bulevara) do petlje Lajkovac posle čega ti je Čacak ili Beograd na nekih 40 minuta vožnje autoputem. Koliko sam pratio vesti oni imaju u planu da nastave sa proširivanjem tog bulevara (brzog puta) ka petlji Lajkovac. Ne znam po čemu ap mora da ti bude na 5 minuta od kuće, ti kad bi hipotetički imao završen ap Beograd-Podgorica, pa i vezu sa A1 preko Moravsko koridora, tebi su sitnica tih 20 minuta iz Užica ili Valjeva kad posle imas ap ka celoj Evropi, pa i Gornji Milanovac ima petlju na više od 10 minuta od grada (i to vijagavom i lošom magistralom), a i u Čačku dok stigneš do ulaza na ap u Preljini, bilo preko Ljubića ili obilaznicom, kroz redovnu gužvu treba ti dobrih 10 minuta.

U svakom slučaju najveći debilizam je što nije u deonicu Azvirta ubačeno to parče od 9-10km do petlje Pakovraće na drugoj strani Čačka, i sada bi imao rešen problem obilaznice i ne bi bila toliko hitnja da se gradi dalje, mada sa 10-11 hiljada PGDS do Užica nije ni ta deonica uopšte tako neisplativa i sa strane naplate putarine (a sa izgradnjom ap može se očekivati da će ljudi ne samo iz Beograda nego i iz Vojvodine mnogo češće putovati ka Zlatiborskom kraju i uopšte Šumadiji na vikend odmor/izlet, i obrnuto, dok ti sada ode pola dana na odlazak/povratak).
 
Ono kada te neko ubeđuje da je bitan promet (bilo strani bilo domaći), a tebe zaduže par milijardi za to što recimo Turci, Bugari čine veći promet od Sićevačke klisure do bugarske granice. Ovde se pravi problem dal će Užice, Ivanjica, Arilje, Sjenica, Pešter, Novi Pazar, Zlatibor, Zlatar, Tara...imati autoput na 30km, a na potezu od Sićevačke klisure do Dimitrovgrada ako ima 100-200.000 ljudi sve sa okolinom. Tu milijarda evra zaduženja nije smetala za tih 100km. Slično važi i za od Grdeličke klisure do MKD granice i za planiranu glupost do Prištine. Šta mene briga za turski, albanski, bugarski i ostale promete ako ja moram da otplaćujem kredit ?! Ako se mi zadužujemo treba da gradimo za sebe ne za druge. I onda još kada kažeš ajde ako smo se već zeznuli i zadužili za tuđe promete da im bar naplatimo skuplju putarinu, kažu ne moraju biti jednake? Pa što nismo jednako i zaduženi onda, meni zaduženje 1.000 evra, njemu nula ne bitno dal išao ili ne išao tim putem?! Glupost.
 
'Piccolo'
Naravno da Valjevo nije apsolutni gubitnik, zato sam i napisao pod navodnicima, nego pokusavam da ukazem kolegi forumasu da nista tragicno po uzice nije sto im je autoput na dvadesestpet minita od uzica, jer upravo kao sto si rekao uzice nikada nije ni bilo na planiranom pravcu tog autoputa ka juznom jadranu.
Pa ako Valjevu nije daleko, ako dorcolcima, palilulcima, zvezdarcima nije daleko, ni Uzicu i uzicanima nije daleko :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ajde jod jednom da ponovim, Zlatibor najjaci turisticki centar u Srbiji koji je krajnja destinacija velikom procentu ljudi koji prave opravdanost puta koji se pravi do Cacka ili do Pozege. Uzice je najveci grad i privredno i populacijski od svih u regionu i sigurno ima najvece rasejanje po Beogradu, Novom Sadu i inostranstvu, tako da je i Uzice grad koji privlaci veliki broj ljudi kojo opravdavaju put do Cacka a posebno do Pozege.
Sam put od Pozege do Uzica ima ogroman promet i ako povezuje naselja sa relativno mal8m brojem stanovnika. Svi ostali pobrojani pravci i sada i uvek ce imati manji potencijal.
Logicno je da se put u ovoj prvoj fazi radi do Sevojna ili slicno a ne do Pozege i to svako ko hoce da razmjslja moze da shvati.
Slazem se da mi nije daleko, nike mi daleko ni sada. Pricam o drugim stvarima.
 
Odustajem, u pravu si ... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Nije opravdano da ide do Pozege i onda da ceka deset godina za nastavak, Pozega je krajnja destinacija za pet posto ljudi na relaciji Cacak-Uzice. Put u prvoj fazi treba da dodje do Sevojna i time bi bila kompletirana jedna deonica. Ovako kad ode do Pz onda su dve deonice zapocete a nijedna nije zavrsena.
 
aman covece od Pozege do Uzica je ok put, sto si zapeo sa tom logikom 'sve ili nista'?
Znacice svakome ko ide u Pozegu ali i dalje od Pozege (bilo to Uzice, Prijepolje, NV, PB itd) ili Ivanjica / Sjenica i sl.

Takodje, mnogo zivota godisnje izgubimo u O.K. klisuri, to ce se popraviti znacajno.
 
Nema to veze sa sve ili nista logikom nego sa cinjenicom da put do Pozege nema nikakvu opravdanost i da skoro niko ne ide u Pozegu, mnogo je bolje da putnike odvedes do krajnje destinacije koja je samo 30 km daleko umesto da se vozaju 30km i onako preopterecenim putem Uzice-Pozega, koji ce jos optereceniji da bude kada bude otvorena fabrika SDPR u Uzicima (izmedju Uzica i Pozege skoro na pola puta) i kada tu bude radilo hiljadu ljudi koji ce da idu kolima vecinski.
Voleo bih da vidim bilans smrtnih slucajeva izmedju Ovcarsko kablarske klisure i zlatiborskog puta. I zlatiborski put je jedna velika crna tacka, znam mnogo ljudi koji su tamo poginuli.

I opet da se ogradim, nisam nijednom rekao da ljudima iz Uzica nece znaciti put do Pozege, samo pokusavam da pronadjem nacin razmisljanja ljudi koji odlucuju.
 
Retko će ko da ide svaki dan na posao autoputem. Ue - Po jeste frekventan, ali nije preopterećen u redovnom okolnostima. Kad su svi uslovi idealni, ne vidim razliku između ue-po i po-ča, ali po kiši, mraku, magli, kod umora vozača, po-ča je mnogo opasniji. Ne bih poredio ta dva.

Ako ikad AP dođe do Požege, ja time računam da je Ue već na trasi autoputa, 15ak minuta razlike neće mnogo promeniti. A neko je već rekao, Požega je idealan kompromis za dosta mesta na pola sata do sat vožnje do iste.
 
Sigurno je vece opterecenje na putu Pozega - Uzice nego na putu Pozega- Cacak. Prosto Pozega mnogo vise gravitira Uzicu nego Cacku i mnogo vise Pozezana radi u Uzicu nego u Cacku.

Ako ikad AP dođe do Požege, ja time računam da je Ue već na trasi autoputa, 15ak minuta razlike neće mnogo promeniti. A neko je već rekao, Požega je idealan kompromis za dosta mesta na pola sata do sat vožnje do iste.
Promeni Pozega u Pakovrace i mozes da napravis istu recenicu skoro, samo 300 miliona evra manje para.

Pozega je odabrana jer za dalje nije 100% odlučena trasa
Zar nije odabrana da se od Pozege racva ka Sarajevu i ka Baru?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454585#p454585:2i95pv46 je napisao(la):
Orfanelin » Pon Maj 29, 2017 2:03 pm[/url]":2i95pv46]Nema to veze sa sve ili nista logikom nego sa cinjenicom da put do Pozege nema nikakvu opravdanost i da skoro niko ne ide u Pozegu, mnogo je bolje da putnike odvedes do krajnje destinacije koja je samo 30 km daleko umesto da se vozaju 30km i onako preopterecenim putem Uzice-Pozega, koji ce jos optereceniji da bude kada bude otvorena fabrika SDPR u Uzicima (izmedju Uzica i Pozege skoro na pola puta) i kada tu bude radilo hiljadu ljudi koji ce da idu kolima vecinski.
Voleo bih da vidim bilans smrtnih slucajeva izmedju Ovcarsko kablarske klisure i zlatiborskog puta. I zlatiborski put je jedna velika crna tacka, znam mnogo ljudi koji su tamo poginuli.

I opet da se ogradim, nisam nijednom rekao da ljudima iz Uzica nece znaciti put do Pozege, samo pokusavam da pronadjem nacin razmisljanja ljudi koji odlucuju.

Tebe izgleda niko nije obavestio da nastavak A2 ide ka Arilju i Ivanjici, a ne ka Uzicu. Postoji prica da ce jedan krak ici ka Sarajevu, ali to je samo prica (citaj: izjave politicara u predizbornim kampanjama).
Zasto do Pozege? Zato sto je dalje neisplativo i skupo (mislim na dalje ka jugu, ka Pesteru). To sto put ide trenutno samo do Pozege ide Uzicanima na ruku. Mozda ce se odustati od gradnje nastavka A2 (do daljnjeg), pa raditi Moravski koridor sve do granice sa BIH. Ili, npr raditi dva motorway-a jedan ka BIH, a drugi ka CG. (sto predlaze Laki72)
Svidelo se tebi ili ne, Pozega je velika raskrsnica puteva. S sve 4 strane sveta imas po neki gradi ili varosicu. U precniku od 50 km oko pozege zivi oko 130 hiljada ljudi (krug oko Uzica sa precnikom od 50km ima manje ljudi).
 
Pa ko je sad u pravu ti ili Laki koji tvrdi da je vec odavno odluceno da se radi taj moravski i ovaj pesterski AP?
Moja postavka se zasnivala na stavu da ce se graditi oba AP pa mi sa tog aspekta nije jasno zasto se u ovoj prvoj fazi ne radi sve do Uzica pa onda u drugoj fazi da se radi od Pozege ka CG i Kraljevu i od Uzica ka granici sa BiH. Ne mozemo da diskutujemo kada svi diskutanti imaju potpuno razlicite informacije i svi svoje predstavljaju kao jedinu istinu :lol:

Uzice, Cajetina i Bajina basta imaju preko 120 hiljada stanovnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454591#p454591:2835gjfy je napisao(la):
Orfanelin » 29 May 2017 01:32 pm[/url]":2835gjfy]Sigurno je vece opterecenje na putu Pozega - Uzice nego na putu Pozega- Cacak. Prosto Pozega mnogo vise gravitira Uzicu nego Cacku i mnogo vise Pozezana radi u Uzicu nego u Cacku.

Ako ikad AP dođe do Požege, ja time računam da je Ue već na trasi autoputa, 15ak minuta razlike neće mnogo promeniti. A neko je već rekao, Požega je idealan kompromis za dosta mesta na pola sata do sat vožnje do iste.
Promeni Pozega u Pakovrace i mozes da napravis istu recenicu skoro, samo 300 miliona evra manje para.
Kako isto kad treba da prodjes golgotu O.K. klisure?


Zar nije odabrana da se od Pozege racva ka Sarajevu i ka Baru?

Od Pozege se racva sigurno ka Sarajevu i ka Baru.
Ja sam mislio na deonicu ka Baru, gde je tek relativno skoro odabrana opcija preko Pestera (a i ona nije 100% sigurna jer se bune ljudi iz okoline Zlatibora).
Dakle do Pozege ide A2 100% sigurno i zato se sada gradi do Pozege.
 
Ne mozes da menjas kriterijume kako ti se prohte, ili je bitna isplativost ili je bitna bezbednost. Sad dolazimo na to da se put do Pozege pravi zbog bezbednosti. Daj onda da napravimo auto put izmedju Uzica i Zlatibora tu je bezbednost ista ili losija nego kroz OK klisuru.

Od Pozege se racva sigurno ka Sarajevu i ka Baru.
Ja sam mislio na deonicu ka Baru, gde je tek relativno skoro odabrana opcija preko Pestera (a i ona nije 100% sigurna jer se bune ljudi iz okoline Zlatibora).
Dakle do Pozege ide A2 100% sigurno i zato se sada gradi do Pozege.

Pa dobro ako je sada sigurno da A2 ide ka pesteru a taj neki drugi krak kako ga vec zovemo ide ka Sarajevu preko Uzica zasto ne bi u ovoj prvoj fazi napravili put do Uzica i tako resili celu problematiku prevoza vecine putnika na trasi do zeljene destinacije? :D
 
U septembru sam putovao od Zlatibora do Krusevca preko UE, PZ, CA, KV,TS, 4 puna sata, i nisam se odlucio jos koja od ovih deonica je tog petka bila opterecenija jednostavno sporo i mucno. Stvarno bi bilo dobro po Srbiju izgradnja moravskog koridora, bar 2+2

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=454596#p454596:h2gdg0ua je napisao(la):
Orfanelin » Pon Maj 29, 2017 2:45 pm[/url]":h2gdg0ua]
Коридор 11 о којем се дискутује у овој теми иде до Пожеге и апсолутно је оправдан, даље планирана трасе иде преко Ивањице, Сјенице до села Бољаре и тих стотинак километара није економски исплативо али туда је пројектован и туда ће проћи једног дана.
Траса преко Ужица није прихваћена и К11 туда ићи неће и једино може да се продужи до Ивањице, Ариља или Сјенице али не и до Севојна.

Ако мислиш на крак ауто-пута Пожега-Ужице-Котроман који иде даље кроз Републику Српску и завршава се код Козје ћуприје на уласку у Сарајево тај ауто-пут треба да иде преко Севојна али за њега нису ни урађени пројекти.
Босанској старни тај ауто-пут апсолутно не одговара зато што траса иде само 1 км кроз Федерацију, па је још увек све неизвесно везано за тај пројекат.
 
Orfanelin":20urx3l7 je napisao(la):
Nema to veze sa sve ili nista logikom nego sa cinjenicom da put do Pozege nema nikakvu opravdanost i da skoro niko ne ide u Pozegu, mnogo je bolje da putnike odvedes do krajnje destinacije koja je samo 30 km daleko umesto da se vozaju 30km i onako preopterecenim putem Uzice-Pozega, koji ce jos optereceniji da bude kada bude otvorena fabrika SDPR u Uzicima (izmedju Uzica i Pozege skoro na pola puta) i kada tu bude radilo hiljadu ljudi koji ce da idu kolima vecinski.
Voleo bih da vidim bilans smrtnih slucajeva izmedju Ovcarsko kablarske klisure i zlatiborskog puta. I zlatiborski put je jedna velika crna tacka, znam mnogo ljudi koji su tamo poginuli.

I opet da se ogradim, nisam nijednom rekao da ljudima iz Uzica nece znaciti put do Pozege, samo pokusavam da pronadjem nacin razmisljanja ljudi koji odlucuju.
Vidi, promasio si adresu :D

Ja licno te razumem. Nastupas sa krajnje sebicnim, ali sto da ne (ljudi jesu sebicni, neki vise, neki manje) razumljivim pobudama.
Tebe iskljucivo zanima autoput do Uzica, te realno zabolela bi te ona stvar dal bi se on ikada produzio i do Zlatibora koji povremeno potezes kao argument.

Kljucno sto tebe plasi je da ce se nakon (definitvno odlucene) izvesne gradnje ČA-PO, preci na izgradnji moravskog koridora od ČA ka KV i dalje ka KŠ, sto po mom misljenju i jeste neki logican redosled sirenja autoputne mreze po zapadnoj i centralnoj Srbiji.

No logicno da tebe ne zanima KV, ti bi autoput do UE :D
Pa shodno tome gajis nade da se prva sledeca deonica koja se bude gradila uradi do tebe, a posle te zabole, oce li se i gde graditi. ;)

I to je isto legitimno, svako ima pravo da sebicno gleda samo svoje interese i vecina to i cini. :D

No znas sta je problem?
Takvo delovanje ovde na forumu ti je uzaludno.
Prvo zato sto vecina nas ovde o svemu diskutujemo i razmenjujemo misljenja trudeci se da dodjemo do nekog zajednickog zakljicka sta je najbolje, najfunkcionalnije, najlepse (...) vezano za razne projekte. Tako hodno tome, mogu ja da nemam nikoga u Sremu (kao sto nemam), ali ne negiram cinjenicu da je putni pravac ŠA - RU - NS jedan od par najopterecenijih u Srbiji i shodno tome da negiram potrebu za modernizaciju tog putnog pravca.
No ti mozes i radis takve stvari, samo za druge pravce i deonice.

Orfanelin":20urx3l7 je napisao(la):
Sigurno je vece opterecenje na putu Pozega - Uzice nego na putu Pozega- Cacak. Prosto Pozega mnogo vise gravitira Uzicu nego Cacku i mnogo vise Pozezana radi u Uzicu nego u Cacku.

E a ovo je 'prosto receno' - laž!
I ti to jako dobro znas, samo pokusavas da smislis 'argument vise'
No, eto nadjemo se ti i ja na "ariljskoj rampi" kod "rakete" pa brojimo koliko vozila koja obilaznicom dodju iz pravca cacka produzi pravo ka uzicu, a koliko se iskljuci samo na tom iskljucenju. Moze? ;)

P.S.
Citava ivanjicka oblast je i administrativno oslonjena na Cacak! Dakle hteli, ne hteli, usmereni su na Cacak, a dobrom delu je put preko Pozege kraci i jednostavniji od onog preko Guce
Trgovinski, Cacak je pretekao Uzice po svim aspektima.
Servisi, za motorna vozila i poljoprivrednu mehanizaciju takodje....

No da se vratim na poentu onoga sto mislim.

To sto ti radis se zove "LobirNje" :D
I kao sto rekoh, to je sasvim OK da radis, samo je Beobuild pogresna adresa, sto zbog toga sto mi ne donosimo odluke, sto zbog toga sto nas ovde ima dosta koji pokusavamo da budemo pragmaticni i realni u uskladjivanju zelja i mogucnosti :)




Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koliko je samo ovde lazi i poluinformacija ovde izreceno kako bi se argumentovali stavovi koji su suprotni mojim :D
U svakom slucaju planiranje se sprovodi po principu ko je jaci a ne po studiji u kojoj se faktori uzimaju u obzir.
No nebitno, spasa nam nema predati se necemo :) Evo tebi jedan lajk. Ima li ko kakvih slika? Sta se desava sa onim tunelom sto kasni?
 
Tako je, nemojte se predati, samo nadjite neke realne argumente da bi dobili podrsku sire javnosti (mislim sire od Zlatiborskog lobija) ;)

P.S.
Kad brojimo vozila u pozezi na raskrsnici?
;) :D


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mislim da planinski centar ne treba da bude zagadjen auto putem. Prvo, nigde u evropi nije. Drugo je moj osecaj, stav... da ne treba po svaku cenu rascereciti prirodu i oduzeti od nje. Dovoljno je Zl unisten svakakvom gradnjom.
Poreklom uzicanin/zlatiborac, do pozege je premija ako gledam licnu korist, surcin preljina je realnost trenutno, do samog uzica je bahatost u ovom trenutku.
 
Argumenti su jasni samo argumenti nisu bitni. Ako nasi ljudi budu na pravim pozicijama onda ce nasa stvar da prodje u suprotnom bice dobar i ovaj postojeci put. Mozemo onaj tamo vikend posto sam ovaj sledeci u bg poalovno :D
 
Eto nas, na "nasi ljudi" :D

Steta, posto sam ja ovaj vikend u Arilju ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh