Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416591#p416591:15un2fst je napisao(la):
mekbejn » Pon Nov 14, 2016 11:26 am[/url]":15un2fst]Ja ne shvatam zasto mi imamo tako konzervativna ogranicenja na putevima.
Pogotovo sto nam to nije pomoglo da manje ljudi gine.
Hajde 50 km/h u gradu i da razumem.
Ali 80 km/h na magistrali odavno vec moze da bude 90, 120 na autoputu moze da bude 130.
A mi umesto toga idemo na 80-100 km/h na NOVOM AUTOPUTU, pa ja stvarno ne razumem. Da ne pominjem onu tragediju na SMT
Ja to shvatam kao pokušaj nadležnih da svu odgovornost sa sebe prebace na vozače. Šta to u praksi znači? Znači da izbegavaju da ispunjavaju svoje obaveze poput gradnje: trotoara, adekvatne širine puteva, kvalitetno održavanje puteva, signalizacije (vertikalne i horizontalne), održavanje prostora pored puta (košenje trave, čišćenje...), zaštite pored puta... Znači sva odgovnost za bezbednost se prebacuje na vozače i učesnike u saobraćaju, a oni sebe štite da ne budu ni za šta odgovorni, tj da nemaju nikakve obaveze uz naravno zadržavanje prava tj uzimanje nameta od vozača i plata za sebe. U suštini uzimaju pare ni za šta i ne rade svoj deo posla, pa prebacuju na vozače svoje obaveze.
 
Earthmoving":1gdoa04r je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416591#p416591 je napisao(la):
mekbejn » Pon Nov 14, 2016 11:26 am[/url]":1gdoa04r]Ja ne shvatam zasto mi imamo tako konzervativna ogranicenja na putevima.
Pogotovo sto nam to nije pomoglo da manje ljudi gine.
Hajde 50 km/h u gradu i da razumem.
Ali 80 km/h na magistrali odavno vec moze da bude 90, 120 na autoputu moze da bude 130.
A mi umesto toga idemo na 80-100 km/h na NOVOM AUTOPUTU, pa ja stvarno ne razumem. Da ne pominjem onu tragediju na SMT
Ja to shvatam kao pokušaj nadležnih da svu odgovornost sa sebe prebace na vozače. Šta to u praksi znači? Znači da izbegavaju da ispunjavaju svoje obaveze poput gradnje: trotoara, adekvatne širine puteva, kvalitetno održavanje puteva, signalizacije (vertikalne i horizontalne), održavanje prostora pored puta (košenje trave, čišćenje...), zaštite pored puta... Znači sva odgovnost za bezbednost se prebacuje na vozače i učesnike u saobraćaju, a oni sebe štite da ne budu ni za šta odgovorni, tj da nemaju nikakve obaveze uz naravno zadržavanje prava tj uzimanje nameta od vozača i plata za sebe. U suštini uzimaju pare ni za šta i ne rade svoj deo posla, pa prebacuju na vozače svoje obaveze.
Da ne citiram sve prethodne postove koji se odnose na istu temu - ogranicenja brzine.

Glavna odgovornost je na lokalnim samoupravama!
Njihova nadleznost je DIVLJA (divljacka) gradnja, koja je prisutna od najudaljenije zabiti pa do samih centara varosica i gradova.
Naravno da je na Ibarskoj magistrali ogranicenje 60, 40, pa i 30km/h.
Sta drugo preostaje onome ko upravlja putem kada lokalna samouprava dozvoli (i legalizuje) individualnu gradnju stambenih i privrednih objekata koji pristup imaju direktno na put???
Nemorate ici daleko od BG.
Ibarska u Meljaku je obicna ULICA!
Ibarska 'kod' Rusnja je MAGISTRALA sa maksimalnim ogranicenjem koje magistralni put moze imati.

Pravac pre Preljine je pre 20 godina bio pust. Prava magistrala, sa ogranicenjem 80, a vozilo se u praksi 120.
Sad, zanemarimo ogranicenje, moze li se na tom delu danas voziti bezbedno a brzo, ako je na tih nekoliko kilometara bukvalno objekat do objekta u koje se (i iz kojih se) pristupa direktno sa puta???

E zato ce autoput i da je svuda ogranicena brzina na 80km/h (a nije, hvala Bogu) biti brza, laksa i jednostavnija opcija.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
He, "Kinezi kasne" , znači oni su krivi, sva sreća da nije naša vlada. Na Kartografovim snimcima iz vazduha od pre par meseci se vidi da Kinezi nisu ni ušli na neke deonice, jer verovatno valda nije završila eksproprijaciju. Ali su Kinezi krivi, projekti i slično. Poplave. Pa nisu poplave trajale 6 meseci za kolko se sad pomera otvaranje (sa maja na nevembar 2017.) itd itd
Do pre neki dan rok Surčin-Obrenovac je bio 2 godine, a sad je u tekstu 32 meseca, tj 2 godine i 8 meseci, nije baš isto zar ne? Jedino ako je Blic pogrešio...
 
A odkle ti to da nije dozvoljena gradnja uz "magistrale", tj puteve I reda?
 
Laki, to je opet odgovornost nadležnih, ne ulazim kojih jer uvek onaj na vrhu, ako hoće, može naći načina da hijrerhijski kontroliše lokalce.
Zašto su sve objekat do objekta na Ibarskoj? Zato što su ljudi imali tu jednu asfaltiranu ulicu, a okolo neasfaltirane, pa logično da više vole da im ispred kuće bude asfaltni nego blatnjavi put kojim posle kiše ili snega ne možeš proći. Neko im nije asfaltirao ulice. Takvih slučajeva imamo dosta u centralnoj Srbiji (čak i u ravničarskim krajevima, npr Šabac-Loznica, Ub-Obrenovac, Trstenik-Kraljevo...),a retko u Vojvodini gde se umesto niz trasu naselja prave i ulice trasiraju koncentričnim kvadratima oko centra.
 
Ja ne pricam dal je dozvoljena ili nije.
Pricam o tome da ako se dozvoli intetivna gradnja ti put ne mozes zvati magistralom nego ulicom, te posledicno imati takvo ogranicenje.

Deo koridora X je i beogradska obilaznica. Nju cini i stari kruzni put sa sve 2 semafora kod Resnika i stajalistima autobusa (gde se prednost pri ukljucenju mora dati autobusima gradskog prevoza koji se ukljucuju).
E sad to dal je to i dalje koridor X i put prvog reda ne menja cinjenicu da zbog intenziteta drumskog i pesackog saobracaja moras staviti ogranicenje na malu brzinu a da se time gubi smisao reci "magistrala".

Inace, u zoni Rusnja, deo parcela je prodat, ukrupnjen i investitori su bili spremni da prave neke privredne objekte. Sprecilo ih je to sto su spreceni da zavrse divlji izlaz na ibarsku magistralu, jer dozvolu za legalni nisu dobili.

Al na stranu i to.
Gradnja uz drzavne, pa i lokalne puteve je dovela do toga da nam dobar deo mesta ima izduzen izgled iako je to lose i za samu urbanizaciju bilo kog naselja, kao i za komunalno opremanje istih.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416579#p416579:3j55n7sc je napisao(la):
Earthmoving » Pon Nov 14, 2016 10:41 am[/url]":3j55n7sc]Sledeće bi trebalo biti zajedničko puštanje od Obrenovca do Ljiga. Prvobitni rok je bio maj 2017. ali sada je spominje kraj 2017. Postoji i mogućnost da se delimično pušta deo po deo ili sve odjednom.

Pustice oni u delovima jer su predsednicki u maju, pustice jednu deonicu koja je vec sada zgodna za zavrsetak. Sto posto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416622#p416622:1y8891an je napisao(la):
Earthmoving » 14 Nov 2016 12:46 pm[/url]":1y8891an]He, "Kinezi kasne" , znači oni su krivi, sva sreća da nije naša vlada. Na Kartografovim snimcima iz vazduha od pre par meseci se vidi da Kinezi nisu ni ušli na neke deonice, jer verovatno valda nije završila eksproprijaciju. Ali su Kinezi krivi, projekti i slično. Poplave. Pa nisu poplave trajale 6 meseci za kolko se sad pomera otvaranje (sa maja na nevembar 2017.) itd itd
Do pre neki dan rok Surčin-Obrenovac je bio 2 godine, a sad je u tekstu 32 meseca, tj 2 godine i 8 meseci, nije baš isto zar ne? Jedino ako je Blic pogrešio...

То је као кад причају Србин и Американац о стању на путевима. Американац каже: „Да код нас неко згази у рупу на путу, и притом оштети кола, могао би да тужи путаре и добије силну одштету”. На то ће Србин: „А код нас би му рекли: 'Ко ти је крив, што ниси гледао куда идеш?'”
 
ALI... pošto poplava nije bilo oko tunela Brančić, to, jelte, znači da tu ne očekuju kašnjenje i da će prema ugovoru, u maju pustiti deo od "Dva brata" do Dića uključujući tunel Brančić. A ne, neće moći? Pa zašto, tamo nije bilo poplava? Daj brzo da smisle neki drugi izgovor. Projekti! Da, projekat tunela ne odgovara stanju na terenu. Kako ne odgovara kada su na dosadašnjim snimcima vezanim za tunel izvođači govorli da nema većih problema, a sad ovi iz vlade tvrde da ima, možda oni iz fotelja znaju bolje? Da imamo neke nezavise medije, oni bi ih sad trebali da ih pritisnu za ovo, da im ne daju da se izmigolje dok ih ne isteraju na čistinu, umesto zamajavanja visinom tunela. Smetala su im 2 meseca kašnjenja, a ovde im ne smeta pola godine? I ne, ne treba ih pritiskati u maju kada je trebalo da bude otvaranje, nego sad, na vreme, da ih upozore kako će biti razapeti ako u maju ne bude ono što je dogovoreno.
 
Jeste li se izduvali, malo?
:D



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ukradena zaštitna ograda i 20 šahtova sa novog autoputa

Izvor: N1



Autoput Ljig-Preljina svečano je otvoren pre devet dana, 7. novembra, a sa njega je već ukradeno 2.000 metara zaštitne ograde i 20 šahtova. 

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture apeluje na građane da ne seku i ne kradu zaštitnu ogradu jer tako ugrožavaju bezbednost svih putnika u saobraćaju.
POVEZANE VESTI





Krađe 2.000 metara zaštitne ograde i 20 poklopaca za šahtove odmah su prijavljene policiji, koja sprovodi istragu i traga za počiniocima.





Zbog krađe zaštitne ograde nedavno je došlo do udesa kada je automobile naleto na srndaća koji je istrčao na autoput. Samo pukom srećom u udesu niko od građana nije stradao.

 



Autoput Ljig-Preljina pokriven je sa 150 bezbednosnih kamera, a Ministarstvo upozorava da će svi počinici koji budu krali i uništavali zaštitnu imovinu duž autoputa biti procesuirani pod optužbom za teško ugrožavanje bezbednosti saobraćaja.

http://rs.n1info.com/a208442/Vesti/Vest ... ljina.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416126#p416126:oxm1x89g je napisao(la):
Igor » Pet Nov 11, 2016 11:55 pm[/url]":oxm1x89g]Earthmoving sve pohvale na snimku, fino si se provozao novom deonicom.

Gledajuci snimak primetio sam da nema bas zastitne ograde pored puta i onda u momentu kada si naisao na krivinu gde je postavljena bas tu si zaobisao neku zivotinju

file.php

Украдено два километра заштитне ограде на путу Љиг-Прељина

http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...grade-i-20-sahtova-na-putu-ljig-preljina.html

На новом ауто-путу Љиг-Прељина за десет дана, од када је отворен, већ је украдено 2.000 метара заштитне ограде као и 20 поклопаца за шахтове, саопштило је Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Србије.

Хтео сам нешто да додам, али не знам шта... мозак стао...
 
Interesantno: Kragujevac-Takovo-Beograd kad se završi ceo autoput će biti 15-20 km duži put od Kragujevac-Beograd koridorom 10. Ako se ide Kragujevac-Zemun ili do LYBE, i ta razlika će nestati.
 
UZNEMIRUJUĆI SADRŽAJ Ovo su užasne posledice krađe 2.000 metara zaštitne ograde na novom autoputu Ljig - Preljina

Na novom autoputu od Ljiga do Preljine za samo 10 dana od svečanog otvaranja već je ukradeno oko 2.000 metara zaštitne ograde duž puta, kao i 20 poklopaca za šahtove, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. "Blic" je odlučio da u interesu javnosti na kraju ovog teksta ipak objavi VEOMA POTRESNU FOTOGRAFIJU koja najbolje pokazuje koliko posledice ovakvih krađa mogu biti užasne.

Reč je o fotografiji okrvavljenog srndaća na samrti koji je zbog krađe ograde izleteo na autoput, gde je na njega naleteo veći automobil ili kamion, polomio mu zadnje noge i povredio kičmu. Posle mnogo razmišljanja smo teškog srca odlučili da sliku objavimo bez cenzure kako bismo najdirektnije upozorili širu javnost da posledice ovakvih krađa mogu biti mnogo gore od novčane štete. DANAS JE POGINUO SRNDAĆ, SUTRA TO MOŽE BITI NEKO DETE! Ako znate nekoga ko krade ogradu sa autoputa, pokažite mu fotografiju s kraja ovog teksta i apelujte na njega da to više ne radi.

Vozači koji su se zatekli na mestu ove nesreće svedočili su "Blicu" o užasnom prizoru nežne životinje koja je kričala u bolovima sve dok nije uginula usled strašnih povreda. JOŠ JEDNOM PONAVLJAMO DA SE RADI O FOTOGRAFIJI IZUZETNO UZNEMIRUJUĆEG SADRŽAJA i upozoravamo vas da ne skrolujete dalje ka kraju ovog teksta ukoliko ste osetljiva osoba!


Ministarstvo saobraćaja danas je u saopštenju apelovalo na sve građane Srbije, naročito na one koji žive pored novog i najsavremnijeg autoputa u Srbiji od Ljiga do Preljine i koji ga koriste, da "ne seku i ne kradu zaštitnu ogradu jer tako ugrožavaju bezbednost svih putnika u saobraćaju." Krađe su odmah prijavljene policiji, koja sprovodi istragu i traga za počiniocima.

"Zbog krađe zaštitne ograde nedavno je došlo do udesa kada je automobil naleteo na srndaća koji je istrčao na autoput. Samo pukom srećom niko od građana nije stradao u udesu. Upozoravamo sve građane da je autoput pokriven sa 150 bezbednosnih kamera i da će svi počinici koji budu krali i uništavali zaštitnu imovinu duž autoputa biti procesuirani pod optužbom za teško ugrožavanje bezbednosti saobraćaja", saopštili su iz Ministarstva.

http://www.blic.rs/vesti/srbija/uznemir ... na/dxrjkf8
 
Naci lopove i teretiti ih za pokusaj ubistva, a ne za kradju ili za delo protiv opste bezbednosti..
 
Србија.
И као и увек апел без икакве обавезе законодавних тела да спроводе постојеће законе.
Апел - изнад сваког закона.
 
nemojte pljuvati po srbiji i ljudima.
ovo nisu uradili ni meštani, ni srbi, ni ljudi.
normlni ljudi a njih je 97% u srbiji ne bi ovako nešto nikad uradili.
ovo je uradio ološ.
i to 3% populacije koju čini taj ološ i koji postoje u svakom narodu.
i vrlo je prosto, ako nisu snimile kamere onda je to uradio neko ko je povezan sa izvođačem/upravljačem puta ili sa vlašću.
ako su snimile kamere, nije problem uhvatiti istog.
ali ja mislim da je ovo namerno urađeno da bismo mi obični građani mislili o sebi da smo loši ljudi i da ne smemo da pljujemo vlast koja se trudi, gradi pa i ako ukrade to uradi gospodski a ne kao mi čupajući ogradu kao divljaci koji ne zaslužujemo civilizaciju i AP.
sirtoinja ne krade.
romi prevrću kontejnere tražeći nešto vredno, ali ih ne kradu. jer su pošteni. siromašni ali pošteni.
a mogli bi da kradu, da pljačkaju decu i žene koji nose telefone od 300+€...
a oni sakupljaju flaše, pair i sl...
sirotinja prva izmiruje račune.
ovi lopovi su u svakom slučaju organizovani.
i znaju da ih neće uhvatiti, pa i ako ih uhvate da ih neće osuditi.
 
Ovo nije kradja to treba razgraniciti...ovo je ozbiljan biznis i kriminal velikih razmera. ovo ne kradu ljudi da prehrane svoju decu. I ovo ne ugrozava samo zivotinje vec i ucesnike u saobracaju. Za ovakve stvari trena menjati zakon.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Да оду на било који отпад у близини нашли би и жицу и шахтове.
 
INICIJATIVA ZA IZGRADNJU DEONICE OD IVERKA DO NEPRIČAVE
Članovi Gradskog veća prihvatili su inicijativu za finansiranje radova na izgradnji dela puta Loznica-Valjevo-Ćelije, tačnije deonice od Iverka do Nepričave, u dužini od 16, 6 km, koja će spojiti Valjevo sa Koridorom 11.

Gradonačelnik Slobodan Gvozdenović je obavestio članove Gradskog veća da postoji mogućnost da izgradnju ove deonice finansira Republika, što bi bilo od izuzetnog značaja za grad.

Predsednik Skuptšine Milorad Ilić je rekao da je ovo jedinstvena prilika, kada se definišu uslovi kineskog kredita, da konkurišemo sa deonicom od Iverka do Nepričave, koji će Valjevo spojiti sa Koridorom 11.

"Ako to sada ne uspemo, teško da će bilo koja generacija ili buduća vlasti u tome uspeti. Saobraćajna veza je uslov modernog razvoja svakog grada i svakog kraja i ako ostanemo mimo centralnih državnih saobraćajnica, priča o razvoju Valjeva može biti samo bajka i ne može biti zasnovana na realnim osnovama. Zbog važnosti ove inicijative, smatram da obrazloženje treba da bude detaljnije i da sadrži ozbiljnije i odgovornije obrazloženje, a to je značaj izgradnje ove deonice, ali ne samo za Valjevo", rekao je Ilić.
On je objasnio da je izgradnja deonice do Nepričave zapravo izazak cele Zapadne Srbije, Istočne Bosne i dela Vojvodine, preko Valjeva, na Koridor 11.

"Kada se završi deonica auto puta od Rume do Šapca biće to svojevrsna obilaznica oko Beograda, tako da će se saobraćaj odvijati na pravcu Ruma-Šabac-Valjevo-Nepričava, gde će se uključivati na auto put", rekao je Milorad Ilić.

Zamenik gradonačelnika Dragan Jeremić je podsetio da postoje dve varijante za izgradnju puta od Iverka do Nepričave, a odluku treba da donese Vlada Srbije.

"Prva varijanta je projekat koji je pre nekoliko godina uradio CIP, koji podrazumeva izgradnju moderne saobraćajnice na potpuno novoj trasi, koja bi koštala 65 miliona evra. Druga varijanta podrazumeva proširenje postojeće saobraćajnice od Iverka do Nepričave, koja ima tri rešenja i sva tri su dostavljena ministarstvu, a radovi bi koštali od 10 do 14 miliona evra. To jeste značajno jeftinija varijanta, ali ima dosta ograničenja, pre svega zbog pruge i naseljenih mesta", rekao je Dragan Jeremić.

O inicijativi za finansiranje radova na izgradnji dela puta Loznica-Valjevo-Ćelije, kojim će se Valjevo spojiti saKoridorom 11, koju je prihvatilo Gradsko veće, izjasniće se odbornici Skupštine grada na novembarskoj sednici.

http://www.kolubarske.rs/sr/vesti/valje ... %8Dave.htm
 
Ne znam da li je neko stavio, ali evo najboljeg snimka do sada u 4K rezoluciji

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tWzZkrWNLMU[/youtube]

U drugom smeru

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Tq7wc-0Ct24[/youtube]
 
Vrh