Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Ni meni nije jasno, odakle ova ograničenja na 100km? Baš sam noćas išao za Suboticu gde nema takvih ograničenja niti tunela, a i teren je mnogo prostiji.

Da li su ova ograničenja urađena zbog krivina, pre i posle tunela ili zbog nečeg drugog?
 
Da li neko zna kakve su procene korisnika autoputa na dnevnom nivou?
 
Neke deonice BG-NI imaju ograničenje na 100, mislim kod prevoja Mečka...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416264#p416264:1h7uijqx je napisao(la):
profa_chb » 12 Nov 2016 06:24 pm[/url]":1h7uijqx]Neke deonice BG-NI imaju ograničenje na 100, mislim kod prevoja Mečka...

Nema tunela ali mozda ima ogranicenja na 100 na nekim vecim mostovima?
 
proračunska brzina za neke deonice AP je 100km/h.
to deluje naravno sporo, može se normalinim automobilom voziti bar 130km/h na tim deonicama.
međutim ne treba zaboraviti da to ograničenje važi i za krševe, pa i po jakoj kiši i onda ima smisla.
bilo bi super kada bi postojala dinamička ograničenja na celoj deonici puta i menjala se u zavisnosti od uslova na putu.
 
To jednog dana kada se svuda postave LED table sa ogranicenjima..
 
Komso svaka cast na snimku kao da sam ja vozio...:)

Zanimljivo da bas na delu gde je bila magla nema signalizacija za istu. Mozda je u planu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416268#p416268:1nigihc0 je napisao(la):
spatiotecte » Sub Nov 12, 2016 7:37 pm[/url]":1nigihc0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416264#p416264:1nigihc0 je napisao(la):
profa_chb » 12 Nov 2016 06:24 pm[/url]":1nigihc0]Neke deonice BG-NI imaju ograničenje na 100, mislim kod prevoja Mečka...

Nema tunela ali mozda ima ogranicenja na 100 na nekim vecim mostovima?
Tako je, u pitanju je nešto duži most. Inače, ograničenja mogu biti i na jakim krivinama, npr Bubanj potok, gde je 80 u oba smera, čini mi se.
 
Evo, pošto je praznik i nedelja, da vidimo kako umetnici vide novu saobraćajnicu:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Pic7G9S12IY[/youtube]

:lool:
 
prošao sam ponovo.
ograničenja su svuda 80 i 100km/h osim na delu od preljine do brđana gde je 120km/h.
dakle prosek je negde oko 100km /h pa je potrebno 24min da se ta deonica pređe ako se vozi u skladu sa ograničenjima brzine.
utisak je da možda naplatna rampa u preljini neće biti dovoljna da primi sva vozila, tj biće gužvi na istoj.
deluje mi da je dimenzionisana za vreme kad će put ići do požege ili dalje pa bi bilo znatno manje vozila nego sada kada je to kraj AP i svi koji idu ka požegi i dalje tuda moraju izaći.
AP je prazan, jako mali promet i sada dok je besplatan.
milina je voziti.
biće zanimljivo videti koji će biti dnevni godišnji prosek vozila na ovoj deonici.
verujem da sada dnevni prosek (a sada nije sezona, mada se ne naplaćuje) nije veći od 3-4.000 vozila a da godišnji prosek neće ići preko 6-7.000 što je daleko od 13-14.000 koliko bi trebalo biti da bi AP bio isplativ.
 
Čudna smo mi država. I na isključenju iz pravca BG ka Kragujevcu, na E75 je samo po jedna rampa, i tako već 30 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416480#p416480:3mzeweat je napisao(la):
dobri_samaricanin » 13 Nov 2016 08:59 pm[/url]":3mzeweat]
AP je prazan, jako mali promet i sada dok je besplatan.
milina je voziti.
biće zanimljivo videti koji će biti dnevni godišnji prosek vozila na ovoj deonici.
verujem da sada dnevni prosek (a sada nije sezona, mada se ne naplaćuje) nije veći od 3-4.000 vozila a da godišnji prosek neće ići preko 6-7.000 što je daleko od 13-14.000 koliko bi trebalo biti da bi AP bio isplativ.
Kako bre? Ja sam na onom snimku od 14 minuta brojao da je za 12 minuta u suprtnom pravcu proslo 166 vozila.Ako pretpostavimo da je isti broj isao i u drugom smeru i to projektujemo na ceo sat, ispada da je samo u tom jednom satu tuda proslo oko 1600-1700 vozila. Kako to na dnevnoj bazi moze biti manje od 9-10.000? Ja sam laik,samo pitam.
 
I ja sam malopre prosao drugi put samo u pravcu ka Beogradu. Nije bas promet kao na A1, ali nije ni prazan. A ogranicenja su mi suluda... Ima li iko na forumu neko obrazlozenje ili informaciju zasto je deonica tako ogranicena kad ne vidim ni jedan jedini razlog za to?
 
Sad sam brojao i na Earthovom snimku, cela deonica u suprotnom smeru proslo oko 160 vozila bez tunela, i on je vozio oko 11 ujutro.Doduse , to je svih 25 minuta , sto je projekcija tog sata oko 700-750 vozia.
 
Пронашао сам Студију о процени утицаја на животну средину за деоницу Таково – Прељина и ево шта пише:

Страна 67
Посматрана деоница је подељена на два дела у погледу примењених елемената аутопута, према рачунској брзини и то:
* Од почетка деонице на km 98+887.99 до km 109+459.17 пројектовани елементи су дати за рачунску брзину од Vр = 100 km/h,
* Од km109+459.17 до краја Деонице III, на km115+700.25, пројектовани елементи су дати за рачунску брзину од Vр = 120 km/h.

Страна 71
Дужина Деонице III износи око 16812 m, где је први део трасе дужине од 10500 m, пројектован за рачунску брзину од 100km/h. Овај део трасе је изузетно тежак, садржи већи број мостова и пропуста, три тунела и доста потпорних и обложних зидова. На овом делу трасе предвиђена је регулација реке Дичине на више локација, измештање локалне путне мреже на већој дужини, већи број "укрштаја" аутопута са локалним путевима, решени у два нивоа, надвожњацима и подвожњацима.

Други део трасе аутопута, од изласка из Брђанске клисуре је пројектован за рачунску брзину од 120km/h. Ових 6.3 km је лакша поддеоница са гледишта пројектовања. На овом делу трасе предвиђа се регулација реке Дичине на краћем потезу, тј. од око 200 m. Од објеката пројектован је мост преко реке Слатине код Прељине, као и надвожњак у оквиру денивелисане раскрснице "Прељина". На краку петље "Прељина", пројектован је мост преко реке Дичине, непосредно пред ушће ове реке у Чемерницу.

На посматраној Деоници III, Сектора II , дужине 16.812 m, пројектовано је укупно осамнаест кривина са полупречницима у распону:
* од 450 m до 750 m, на првом делу трасе, за Vr=100 km/h и
* од 1000 m до 1600 m за Vr=120 km/h са одговарајућим прелазним кривинама.

Детаљније: http://www.putevi-srbije.rs/pdf/stu..._na_zivotnu_sredinu_e-763_takovo-preljina.pdf

За рачунску брзину 100 км/час минимални полупречник хоризонталне кривине је 450 метара, а за 120 км/час је 750 метара. Дакле, да би се повећала брзина за 20% потребан је 66% већи минимални полупречник хоризонталне кривине, што значи и веће трошкове градње.
 
Да поставим овде у праву подтему, с обзиром да сам ову анимацију претходно поставио у подтему о Коридору 10 :( !!!

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416556#p416556:j8nqw6zx je napisao(la):
Гага » 14 Нов 2016 03:29 am[/url]":j8nqw6zx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416491#p416491:j8nqw6zx je napisao(la):
Pendolino » 13 Нов 2016 09:45 pm[/url]":j8nqw6zx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416330#p416330:j8nqw6zx je napisao(la):
Гага » Sun Nov 13, 2016 2:00 am[/url]":j8nqw6zx]Анимација будућег моста преко Саве и Колубаре, аутопут Сурчин - Обреновца
http://lokalnenovine.rs/rubrike/drustvo ... clanak.php


file.php
To je za Čačak, Koridor X (iks :mrgreen: već ima dva mosta preko Save.
Да, само сам се пребацио за једну црту :D . Пребацујем у праву подтему.
 
Juce smo prosli autoputem od Preljine ka Ljigu i odusevljeni smo. Kad se iskljucis na Ibarsku to je takav jad i razlika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416508#p416508:9947z6nk je napisao(la):
gygy11 » Ned Nov 13, 2016 10:47 pm[/url]":9947z6nk]Sad sam brojao i na Earthovom snimku, cela deonica u suprotnom smeru proslo oko 160 vozila bez tunela, i on je vozio oko 11 ujutro.Doduse , to je svih 25 minuta , sto je projekcija tog sata oko 700-750 vozia.
Da, bilo je em jutro, em praznik. U povratku je sa druge strane bilo daleko više vozila nego kada sam išao ka Čačku. Dobar je promet, nema sumnje.
A vezano za lepotu prirode i otvaranje zapadne Srbije širem svetu, u nedoumici sam dal sva blaga i treba da budu otkrivena. Tj siguran sam da ne trebaju, ne treba sve vrednovati u evrićima.
 
Zavrsetak autoputa je preko potreban, osecam da su namerno pustili ovu deonicu kako bi se videla razlika pa kad budu otvarali dodatne deonice poeni ce da budu mnogo jaci. Politika.

Sta je sledece planirano da se pusti?
 
Sledeće bi trebalo biti zajedničko puštanje od Obrenovca do Ljiga. Prvobitni rok je bio maj 2017. ali sada je spominje kraj 2017. Postoji i mogućnost da se delimično pušta deo po deo ili sve odjednom.
 
Ja ne shvatam zasto mi imamo tako konzervativna ogranicenja na putevima.
Pogotovo sto nam to nije pomoglo da manje ljudi gine.
Hajde 50 km/h u gradu i da razumem.
Ali 80 km/h na magistrali odavno vec moze da bude 90, 120 na autoputu moze da bude 130.
A mi umesto toga idemo na 80-100 km/h na NOVOM AUTOPUTU, pa ja stvarno ne razumem. Da ne pominjem onu tragediju na SMT
 
Na Ibarskoj bih sve stavio na 40, toliko ginu ljudi i pretiču po punoj da nije normalno.
Ograničenje zavisi od toga kako je projektovan put. Ispada da ovaj virtuelni koridor 11 nije projektovan za 120 km/h i to je to. Stari srpski sistem sa štekanjem koje će da nam se dugoročno obije o glavu.
 
Slazem se sa vama da ce autoput Beorad-Čačak značajno doprineti bezbednosti putovanja, ako ničemu drugom i veliki je prioritet da se napravi. Konacno će Šumadija biti auto putem povezana sa glavnim gradom. Treba sa druge strane produziti i do Požege, ali ne i dalje dovesti auto put Crnoj Gori pred vrata. Nemam ja ništa protiv Crne Gore u tom smislu, ali mislim da trebamo da povezemo sebe, pa da se povezemo sa drugima. Posle produzetka do Pozege, prioritet bi trebalo da bude Pojate-Preljina.
 
Nerazumna ograničenja brzine potencijalno ugrožavaju bezbednost na dvosmernim putevima sa fizički nerazdvojenim trakama. Dolazi do formiranja kolona, a gde su kolone, tu su i nestrpljivi. 40kmh na bilo kom magistralnom putu je poziv za probleme svake vrste...

Mislim da bi mnogo mogli da naučimo od Austrije i njihove politike određivanja ograničenja brzine, npr. Problem kod nas (ne samo u ovom smislu!) je pretežno konzervativna svest u društvu, a pomalo i opšti diletantizam i veliki strah od preuzimanja odgovornosti (proizašao iz negativne selekcije u javnom sektoru). No, sve je to druga i duga priča... :)
 
Vrh