Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

A sad jel se vidi ?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=APw-DT2zFtw[/youtube]
 
@Earthmoving kakav je utisak? Meni izgleda fenomenalno, i bas kao sto sam i rekao jos davno da ovaj deo koridora izgleda kvalitetnije nego svi ostali koji se grade. Kada je Severni krak k10 pusten (druga strana) nije bio, a nije ni sada, ni blizu ovoga ni po ravnini, ni po kvalitetu. Ovo mi deluje kao u Hrvatskoj i drugim zemljama EU bez naglih prelazaka i promena, bez neravnina itd.
Sumnjam da ce Kineske deonice biti ovakve, a i ona sto je vec zavrsena nije ovakva.

Inace, bas je velika promena u vremenu pri izlasku iz tunela, sa sunca u maglu
 
@Earthmoving
hvala na filmu, plus +


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415995#p415995:1clf8l3t je napisao(la):
astrodule » Fri Nov 11, 2016 11:31 am[/url]":1clf8l3t]Na autoputu su pravili "levak" gde se tri trake spajaju u jednu i tu zaustavljali.

Po meni je to glupo i nebezbedno. Dovoljno je poslati poštom čestitku vlasniku vozila.

Oprobana, bezbedna i delotvorna metoda sa koridora X, neuporedivo bolja i efikasnija od presretača. Jedna patrola te slika i slika odmah ide u sistem koji čita podatke i registraciju, a levku je kombi sa opremom i druga patrola koja te "časti".
Sve ide kroz sistem i vrlo teško može da se izbegne.

Bre, hteli ste autoput, eto vam autoput :dil: :)

Šalu na stranu, uvek nova deonica odnese po neki život. Mora od početka da se uvede red i to je to. Niko neće da ti piše kaznu za 130km/h na deonici bez dodatnog ograničenja.
 
@Dalmatinac
U Hrvatskoj, Sloveniji, Italiji i sl. podloga je nekako hrapava, reljefasta.To na ovom putu to nije slucaj ili bar ja nisam primetio.
 
Earthmoving sve pohvale na snimku, fino si se provozao novom deonicom.

Gledajuci snimak primetio sam da nema bas zastitne ograde pored puta i onda u momentu kada si naisao na krivinu gde je postavljena bas tu si zaobisao neku zivotinju
 
Policija na autoputu Ljig - Preljina samo za jedan dan kaznila 75 vozača, to je jedan od naslova u sutrašnjem izdanju Novosti.
 
prošao AP.
odličan asfalt, samo u poslednja 2 tunela je beton vrlo neravan.
zaštitnih ograda ima puno sa obe strane, što je na našim putevima retkost.
za sada, jedina zamerka je pored neravnih tunela i mnogo mrtvih životinja na putu.
nov AP, nova ograda, ne bi smelo biti životinja na putu.
i u tunelu savinac je osvetljenje bilo prejako, toliko da smeta.

što se tiče odlaska na more avionom, pričao sam o istome kad bi cena karte bila koliko treba da bude.
trenutno je karta 100+ € po osobi a treala bi biti max 40€.
ali monopol avio kompanija to ne dozvoljava.
ali će sigurno biti u sledećih 10 god drugačije.
tu govorim o roditeljima sa malom decom.
tinejdžeri retko letuju sa svojim roditeljima.
takođe, kraljevo pa i tara tj užice bi uskoro trebali da dobiju aerodrom tj da se osposobe postojeći sa kojeg mogu da lete jeftini mali avioni do mora, PG ili tivta.
i ako možemo da letimo za tursku do antalije pa da se vozimo 200km do alanje jeftinim transfer kombijima/autobusima, ne vidim šta je problem da se to napravi u CG-u. od PG aerodroma do ulcinja kao najdalje tačke je sat vremena vožne.
koliko ima Alanja-antalija? da li neko pravi problem?

što se tiče nejednake cene putarina, tu bi se trebalo ponašati tržišno kao što ranije napisah.
naravno da cene istih proizvoda nisu jednake u celoj srbiji, nisu ni u svim prodavnicama ili pijacama jednog grada.
nije jednaka cena ni hleba, ni hrane na pijaci, ni npr jafa keksa, a ni stanova, grejanja, vrtića...
tako da nije problem i da cena putarine bude različita.
tačno je da je most kod beške kapitalan objekat i da je povećao cenu km kroz vojvodinu, ali ostatk puta verovatno nije koštao ni 1M € po km, tako da 200km, subotica-BG sa mostom kod beške nije koštao po mojoj proceni preko 350-400m € današnjih cena.
a BG-Požega slične dužine će biti sigurno preko 1.1 Milijarde €.
kako bilo, ja sam prvo za vinjete da bi se stimulisali ljudi da idu AP i na neki način domaći vozači bili po km povlašćeniji od stranaca.
ako to ne deju iz epoznatih razloga, onda odrediti putarinu na novou da se optimalno iskoriste izgrađeni AP.
da ne ide pola ljudi ibarskom a pola AP zbog cene putarine.

Alvirović je postao ozbiljan krimos, uhvatio se lošeg društva pod starost i malverzacija oko markiranja goriva i navaka.
verovatno ga vlast drži u šaci pa mora da im pezi.
šteta, jako cenim njegov rad i trud oko povećavanja bezbednosti saobraćaja.
emisje su mu bile sjajne nekad, bilo je edukativnih priloga pa čak i rile majstor :).
sad se svode na 3-4 testa nekog ferarija i sl, priloga o markiranju, priloga o navaku, gostovanja nekog političara ili drugog lezilebovića iz AMSS ili centra za motorna vozila i sl. i na kraju obilazak nekog mesta gde su već bili, leti i zimi neka patrola ista po 100ti put...
umesto da priča o nečemu što interesuje proseog građana sa prosečnim primanjima...

lagali su za termine otvaranja i rokove, lagali su za razloge kašnjenja, zašto ne bi lagali i za dužinu puta tj koliko je put kraći.

pasarela je smešna, ne mogu je preći invalidi, ne mogu je preći majke sa kolicima, ne mogu je preći biciklisti, ljudi sa pijačnim kolicima...
bolje da su napravili uzbrdicu kružnu bez stepenica tako bi svi mogli proći...
ali toga se teško setiti.
 
Earth hvala na snimku !
Put deluje kvalitetno uradjeno. Cini mi se da je prvi betonirani tunel nesto manje ravan od drugog. Doduse nista strasno jer cini mi se da si vozio oko 90km/h kroz njega.
Jos jednom, sve pohvale.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Na snimku se videlo par zivotinja a jedan upecatljiv momenat sam postavio iznad. Do toga ce verovatno cesce dolaziti posto zivotinje nisu bile naviknute da im prirodno staniste preseca put i sada motorna vozila od kako je pusten saobracaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416136#p416136:3qi3mkb6 je napisao(la):
Pendolino » Sub Nov 12, 2016 12:38 am[/url]":3qi3mkb6]Eno su na snimku, na petlji za Milanovac


oko 13:40
file.php

Da li neko zna koje je ograničenje tu kod petlje za Milanovac? Ja mislim da je 100. Važno mi je jer sam ja u tih 75 što će dobiti čestitku. Od ograničenja mi zavisi visina kazne. Ja sam vozio oko 135.
 
Hvala svima na pohvalama. Eto malo sam se potrudio da bi i drugi uzivali , ko voli.
Nemam mnogo šta da dodam, sve ste primetili isto što i ja.
Ono što Igor reče za životinje i ja mislim, nisu navikle da tu ne mogu da idu pa ih kola dosta udaraju, video sam još par pregaženih životinja sa druge strane u povratku.
I ono za radar ste lepo snimili, radar stoji gore na nadvožnjaku i snima. Iskreno, iznenadili su me jer nisam primetio neki poseban razlog za ograničenje ili nisam dobro video znak. Ok u onim tunelima je baš naglašeno da je ograničenje 80, ima par znakova pre samog tunela, ali ovde nit ima neki razlog nit je naglašeno, možda ako ima neki mali poluskriveni znak koji se ne vidi dobro. Mislim da bi umesto da odma kažnjavaju pre bilo fer da upozoravaju jer je autoput nov. I sada mi nije jasno koje je tamo ograničenje dal 100 ili standardno 120, moraću ponovo da pogledam.
Što se tiče utiska, ja sam prezadovoljan. Kao što rekoh, ne samo što je vremenski dosta kraće, nego vozite mnogo mnogo relaksiranije i mislite o drugim stvarima nego ka vozite Ibarskom. Prosto, kvalitet vremena je drugačiji. Tako da u odnosu na Ibarsku to je ko neki drugi svet. Iako je Ibarska dobra i relativno široka, ona vam dođe kao uski seoski put kad siđete sa autoputa posle povratka u Dićima.
I ono za maglu je dobro primećeno. Neverovatno. Totalno je bilo sunčano i skroz plavo nebo pre tunela, a posle brda totalno druga klima, gusta magla, veća vlažnost...
Ni tuneli nisu strašni, ok malo trucka ali ako je to cena veće bezbednosti u slučaju požara, meni je to ok. Inače, betonski kolovoz je u samo dva tunela: Šarani i Brđani (zadnja dva pre Čačka), dok su Savinac i Kik sa asfaltnim kolovozom.
Ja zaista nemam ni jednu zamerku, autoput je odličan i pravo je zadovoljstvo ići njime. Pejzaž je lep, posebno oni delovi koje smo na Azvirtovim filmovima gledali da su se najduže i najteže radili, tj deo od Takova do izlaska iz Brđana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416183#p416183:2kdnmw1i je napisao(la):
JohnnyLee » Sub Nov 12, 2016 10:39 am[/url]":2kdnmw1i]120. што би било 100?
Kad budeš prošao, shvatićeš. 60% puta je ograničeno sa 100.
 
I da, zaboravih. Kad sam se vraćao mislio sam da slikam malo Lajkovac-Ub-Obrenovac, pa sam u povratku sa Ibarske skrenuo ka Lajkovcu, a zatim ka Ubu i Obrenovcu. Međutim, kao što Plećko reče, sa tog puta se ništa ne vidi od radova. Jedino onaj deo gde autoput počinje kad se izađe iz Obrneovca ka Bariču. Tu je je na trasi bilo mašina i peskom je utabana trasa. Sad valjda treba preko neki tucanik. Mislim daleko je bilo , pa mi se bar pesak učinio. Moguće da ima neki drugi lokalni put, kao recimo onaj ka Mislođinu pre ulaska u Obrenovac (lepo piše putokaz) sa kog se možda i vide neki radovi ali ja sam iša iz pravca Lajkovca, ne znam taj put a nisam imao ni kartu. Možda neko ako ide tim putem može nešto da uslika ne znam... A kiperi na celoj ovoj deonici piče li piče: Slovac, Ub, Obrenovac, Barič, mikseri... sve je puno kamiona koje nose materijal za autoput, haos na putu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416191#p416191:24pmlq3v je napisao(la):
Earthmoving » Sub Nov 12, 2016 11:16 am[/url]":24pmlq3v]
I ono za radar ste lepo snimili, radar stoji gore na nadvožnjaku i snima. Iskreno, iznenadili su me jer nisam primetio neki poseban razlog za ograničenje ili nisam dobro video znak. Ok u onim tunelima je baš naglašeno da je ograničenje 80, ima par znakova pre samog tunela, ali ovde nit ima neki razlog nit je naglašeno, možda ako ima neki mali poluskriveni znak koji se ne vidi dobro. Mislim da bi umesto da odma kažnjavaju pre bilo fer da upozoravaju jer je autoput nov. I sada mi nije jasno koje je tamo ograničenje dal 100 ili standardno 120, moraću ponovo da pogledam.
Ja sam pogledao ponovo snimak i odmah posle nadvoznjaka stoji znak 120 (sto znaci da pre toga nije bilo to ogranicenje). Ja se secam da je bio znak 100 par kilometara pre, ali sam se nadao da je bio 120 pre petlje Takovo a da ja nisam primetio. Kojom brzinom si ti vozio tuda?
 
Evo pogledao sam na snimku od 12:30 (i pre) do 13:45 i zaista nema ni jednog znaka ograniečnja. Mislio sam da ima možda neki pred petlju Takovo ali nema. Znači ograničenje je 120.
Ja sam išao 110 da bi razgledao autoput i okolinu i bolje snimio autoput, a slučajno sam to baš i snimio minut pre radara.
 
Malo sci-fi za naše prilike i svest ali ovakve stvari umeju da reše problem životinja na putu kao i da pomognu životinjama da ne budu potpuno odsečene:

a50-netherlands-animal-bridge-wildlife-crossing-overpass.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416195#p416195:wzfesvo5 je napisao(la):
Earthmoving » Sub Nov 12, 2016 11:59 am[/url]":wzfesvo5]Evo pogledao sam na snimku od 12:30 (i pre) do 13:45 i zaista nema ni jednog znaka ograniečnja. Mislio sam da ima možda neki pred petlju Takovo ali nema. Znači ograničenje je 120.
Ja sam išao 110 da bi razgledao autoput i okolinu i bolje snimio autoput, a slučajno sam to baš i snimio minut pre radara.
Cekaj, ako 5-6 km pre petlje pise 100, to znaci da je ogranicenje 100 sve dok se ne pojavi novi znak. A novi znak (120) je posle petlje.
 
Jel možeš da kažeš na kom minutu pre petlje Takovo vidiš znak 100? Ja ne vidim. Vidim da je posle petlje 100, pa 120 ali gde je pre petlje?
Evo sad nađoh, ima jedan na 7:20, tj 6,5 minuta pre petlje. Ali to je 6,5 minuta tj 11-12 km ako voziš 110 , pre petlje Takovo. Najbolje ako taj znak od pre 10 kilometara važi za trećinu-četvrtinu autoputa. Pederske fore. O čemu onda ministarka i premijer pričaju, za sat i po do Zlatibora i 120 na sat ako je četvrtina puštenog autoputa 100, a dobar deo pre i u tunelima 80 ?! Ako ti stigne kazna reci da je premijer tj zakonodavna vlast rekla da je ograničenje takvo kako su rekli, a da ih ovi zakonodavci ispod koji mora da ih hijerarhisjki slušaju nisu dobro poslušali :kafa:
A super, onda će i meni stići jer sam na autoputu, zamisli molim te, vozio 110. Nisam dobio kaznu 7,8 godina zato što poštujem propise i jedino i mogu da me kazne ovakvim pederskim forama, tipa bio znak za ograničenje u Takovu još u Obrenovcu, taj fazon :x
 
Ja ne poznajem nikoga ko je platio umereno (10-20) prekoracenje brzine na autoputu. Cuo sam gomile prica tipa od ortaka prijatelj, drugarov kum i sl. Moja iskustva sa radarom na autoputu su za sada takva da se prijave salju onim najbahatijim koji znacajno krse ogranicenje. Jedno vreme su presretaci na autoputu ganjali gotovo iskljucivo dzipove kojima je uradjena prenamena u teretno, pa su imali i nalepnicu o ogranicenju. :D
Jbg, videcemo kako ce biti na A2. Cinjenica jeste da su milanovacki policajci prilicno nalozeni na radar, a da ce im manja opterecenost Ibarske biti hendikep. Sa druge strane setite se nesrecnih tinejdzera koji poginuse na nedovrsenoj Batajnickoj petlji pre nekoliko godina jer su ko zna kolikom brzinom 'leteli' od Dobanovaca!? :( Nove deonice su uvek mamac za 'stiskanje'.

Prica kako nije dovoljna usteda vremena je neutemeljena. I da je prosek brzine cak i manji nego sto jeste.
Imamo Earthmovingov snimak gde vidimo da je od ulaza do izlaza stigao za 25 minuta pri tom nigde ne vozeci brzo.
Cak i da je vozio i malo sporije na nekim deonicama, vreme ne bi bilo duze od 30minuta (to bi bilo da je prosecna brzina malo veca od 80km/h
Ako bi na Ibarskoj postovali ogranicenja razdaljinu bi presli za oko sat vremena.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Moja prva procena kako će novi autoput uticati na promenu krajolika i života je taj da će se u narednih par godina izgraditi dosta novih komercijalnih objekata oko petlje Takovo i Preljina. Za Preljinu je već bila vest kolko je ar placa skočio posle otvaranja, a u Takovo mislim da će graditi i mnogi iz Gornjeg Milanovca koji je svega 5,6 km odatle i da če Takovsko polje uskoro biti dosta načičkanije nego što je danas. Nadam se da će paziti da ta gradnja bude skladna. Verujem da će posebno ta dva mesta izlgedati drukčije za par godina nego što izgledaju danas, tj da će biti pomeranja, migracija poslova iz nekih drugih ka tim zonama.
 
Autoput se neće završiti 2017. Još je Isak Njutn rekao da perpetuum mobile nije moguć, isto tako nije moguće graditi autoput a ne plaćati nikome ništa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416203#p416203:1thxilpg je napisao(la):
laki72 » Sub Nov 12, 2016 12:40 pm[/url]":1thxilpg]...Cinjenica jeste da su milanovacki policajci prilicno nalozeni na radar, a da ce im manja opterecenost Ibarske biti hendikep.

Koliko ja znam, milanovacki policajci ne smeju da zaustavljaju na magistrali, sve patrole su patrole saobracajne policije iz Cacka, tako da verujem da je situacija ista i na auto putu
 
Vrh