Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Niko se ne pita sta ce sad jadni policajci sto strazare i kriju se po Ibarskoj kako ce na autoput da zaustavljaju, mozda ko na Kosovo sto sam vidio da po sred autoputa stoji patrola i zaustavlja ko da je obicni put :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415194#p415194:3q8mgjxc je napisao(la):
ftj » Pon Nov 07, 2016 3:33 pm[/url]":3q8mgjxc]Nemacki autobanovi se prave od betona.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vSJbZiGQ_KI[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415269#p415269:mkgr0f4d je napisao(la):
N_L » Pon Nov 07, 2016 9:35 pm[/url]":mkgr0f4d]Niko se ne pita sta ce sad jadni policajci sto strazare i kriju se po Ibarskoj kako ce na autoput da zaustavljaju, mozda ko na Kosovo sto sam vidio da po sred autoputa stoji patrola i zaustavlja ko da je obicni put :D

Ima toga zaustavljanja i kod nas na AP. Često su izvlačili sva vozila sa AP kroz parking kod Ćupije a onda i krivce iz stada. Slična taktika i kod Subotice, uspore saobraćaj pa levak .......
 
Preopteretice vozila a posebno kamioni stari Obrenovacki put,i ovako je u jadnom stanju, kad bude kompletna deonica pustena sl godine od Preljine do Obrenovca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415280#p415280:kqt2kcvn je napisao(la):
Žika » Mon Nov 07, 2016 10:33 pm[/url]":kqt2kcvn]
Ima toga zaustavljanja i kod nas na AP. Često su izvlačili sva vozila sa AP kroz parking kod Ćupije a onda i krivce iz stada. Slična taktika i kod Subotice, uspore saobraćaj pa levak .......
Da, pre Ćuprije u pravcu Niša su stalno postavljeni znaci za levak ka parkingu motela. Redovno stoje okrenuti naopako, a kad je "akcija" samo ih zarotiraju.
Na AP smeju samo da te zaustave ako idu ispred tebe i uključe ono "spot policija" ili ti mašu lopaticom iz njihovog vozila koje se kreće u istom pravu kao i ti. Devedesetih su zaustavljali i klasično.
 
Mirko bas ne barata informacijama tkzv zvucne linije postoje na Mostu na Adi kao i providni bukobrani na petlji Radnicka.

Ima li neko info po kom principu su postavljaninuopste bukobrani. Posto na par mesta se vide da su u sred njive gde nema niti kuca niti stanovnistva....?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
>> Vučić iz šlepera: Metar i po ostalo prostora.

Jel poneo metar pa merio iz kabine :mrgreen:
 
Čestitke Maršalu, velikom vođi i graditelju. Vučić je naše Sunce, našoj sreći nigde, nigde kraja, jer nas sve ista ljubav spaja!! Narod, partija, omladina armija. Kamen temeljac noćas mora pasti!Neka nas Vođina ljubav obasjava dok hiljade vrednih radnika gradi puteve, pruge, deponije i fekalne kolektore širom naše prelepe Srbije. On je naš i mi smo Njegovi! napred u nove puteve i nove pobede! Samo NapreDNO!
 
A da - danas tj. juče su organizovano vozili penzose iz Barajeva na slikanje, tj.otvaranje.

Nisu dobili ni sendvič niti litar ulja. zaj*** ih :mrgreen:
 
Свиђа ми се овај "camo pattern" на 0:48. Унапред жалим ове потпорне зидове кад их ишара ст*** са спрејевима.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gqKARcsCdPM[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415171#p415171:3nij6p15 je napisao(la):
astrodule » 07 Nov 2016 02:30 pm[/url]":3nij6p15]To za beton kao podlogu je objaŠnjeno, ali ja se ne sećam da sam išao takvim tunelima ni do Igumenice, a ni do Minhena.

Agree. Takođe sam prošao dosta tunela u okruženju i po centralnoj Evropi i nigde nisam video betonsku podlogu. A to su tuneli i do 6km dužine, npr na A1 u Hrvatskoj.

Kao što rekoh, smrdi na propust. Nije problem u objašnjenju, požar, ovo, ono, problem je što bi rekli da je mpre žuto ako im to odgovara. I većina puka bi im verovala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415331#p415331:hce00o3f je napisao(la):
Kartograf » 23 minutes ago[/url]":hce00o3f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415171#p415171:hce00o3f je napisao(la):
astrodule » 07 Nov 2016 02:30 pm[/url]":hce00o3f]To za beton kao podlogu je objaŠnjeno, ali ja se ne sećam da sam išao takvim tunelima ni do Igumenice, a ni do Minhena.

Agree. Takođe sam prošao dosta tunela u okruženju i po centralnoj Evropi i nigde nisam video betonsku podlogu. A to su tuneli i do 6km dužine, npr na A1 u Hrvatskoj.

Kao što rekoh, smrdi na propust. Nije problem u objašnjenju, požar, ovo, ono, problem je što bi rekli da je mpre žuto ako im to odgovara. I većina puka bi im verovala.

Lično ne mislim da je propust, samo mislim da je to možda jeftinije rešenje. Iskreno se ne sećam ikakve razlike u podlozi kada sam ulazio u bilo koji tunel u Evropi.

Ne verujem ni u priče u uskom / niskom tunelu, ali betonska podloga će kod našeg naroda samo da aktivira teorije zavere.
 
Da resimo dilemu tunela: da li iko ima informaciju (ili postoji slika/video) da je pre popravke bio postavljen sloj asfalta? Jer ako pre jeste, a sada nije asfalt nego beton, sto je prilicno cudno resenje - drug se vozio sinoc kaze da malo trucka (malo za neko vreme znaci malo vise), onda ova prica dobija ozbiljne impulse za dalju istragu. :D
 
Nije propust, tako su planirali. Isto kao i tunel Banacarevo na K10. Evo mog snimka od pre mesec dana koji sam već postavio na toj temi al ajde ako neko možda nije video. Doduše jedino nisam siguran dal je Planum imao beotnski finišer [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cLlCHP36ZJc[/youtube]
 
[*][*]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415251#p415251:2aq9xda1 je napisao(la):
dobri_samaricanin » Pon Nov 07, 2016 8:16 pm[/url]":2aq9xda1]nemojmo mešati babe i žabe.
koridor 10 je važan koridor, spaja evropu sa bliskim istokom.
sigurno ste videli puno turista što nemačkih koji idu na more u grčki, što turaka koji idu u tursku i nazad za nemačku.
to donosi novac i zato je put delimično isplativ a postoji realna osnova da će u budućnosti biti isplativ.
zatim robni transport...
za CG ne mogu krenuti velike količine vozila jer nemaju gde da stanu.
jedino da se parkiraju pored skadardkog jezera.
zato nema potrebe za visokokapacititivnim putevima.
ali to su kompleksi.
videli da su hrvati izgradili, pa srbi i crnogorci udarali da ne bi njihov bio manji.
pa onda i bosna, nema veze što nema more, i što ih mnogo košta uzeli da buše brda.
grčka i hrvatska imaju ogromnu obalu i mogu da prime mnogo gostiju sa sve automobilima.
crna gora je malo veći oblik monaka, nema gde da se parkira pa treba ići autobusom ili najbolje avionom.
bg-PG ili BG-Tivat u jednom smeru bi trebalo da bude max 30-40€ karta.
i ko bi onda normalan išao automobilom na more.
samo onaj koji nosi paradajiz a takav nije bitan za turizam a nema ni para da plati putarinu.

a ovaj senzacionalizam i slikanje kamiona iz žablje perspektive pa na osnovu te slike izvođenje zaključka je gotovo pa bedan :)

radujmo se jer smo dočekali ovu deonicu koja je verovatno najbolje parče AP koje imamo u zemlji i zbog malog prometa će takva na našu sreću dugo i ostati.

Zasto je i sta je konkretno tu bedno? To su jedine raspolozive fotografije od juce sa otvaranja koje je objavio rts . Po tvojoj logici ispade da su autoputevi u vecini slucajeva nepotrebni, sta bi tek rekao za Nemacku u kojoj je prakticno svaki iole bitniji pravac povezan auto-putem?! Ovaj auto-put je itekako potreban... Opet ponavljam, sto zbog posla sto zbog zadovoljstva sam dosta proputovao ali nigde nisam video beton u tunelima, bar ne da sam osetio a posle ovoga cu bas obratiti paznju cisto iz radoznalosti.
Razumem da je ljudima dosta losih vesti i da je odusak krajnje potreban ali u poslednjih 15-tak godina kod nas je napravljen jedan jedini put da valja i to onaj za proslavu 200. godina ustanka do Arandjelovca koji opet nije napravljen dobro iz prve vec iz drugog posto se desilo to sto se desilo u prvom "pokusaju". Pored svega toga postoji i bezbroj drugih losih primera a ovaj put odnosno taj tunel je propratila i ta afera sa bajnom nam ministarkom kao i tri produzenja roka. Naravno da treba biti optimista ali treba biti i realan i objektivan.
Na osnovu snimaka ovih svezih i onih od ranije sa dronova put izgleda nestvarno dobro a da li je tako vreme ce pokazati.


Sto se tice saobracajaca na auto-putu pre nekih dve nedelje je bila patrolica sa puntom parkiranim tu https://www.instantstreetview.com/@44.7 ... .03p,0.13z i to sve sa radarom na tronoscu i naravno zaustavljali su.
 
Mali off. Iako smo mi bili "naj najuspešniji u saradnji sa Kinezima u Rigi" , Srbi iz BH uboli veću premiju od Kineza: Potpisan komercijalni ugovor za autoput Banja Luka - Mliništa , tj 62 km od Glamočana kod Banja Luke do "puta AVNOJ-a" (valjda tamo negde kod Mrkonjić grada). Finansira kineska EXIM banka, izvođač Sinohydro. Podizvođač pretpostavljam da će biti Integral iz Laktaša. Šta bi tek ovde za promet rekli ovi naši što su protiv Pž-Boljare, dobili bi nervni slom :)
http://www.autoputevirs.com/aprs/Doc.as ... ir&txt=274
 
pričom o nedovoljnoj visini tunela se spinuje i pokriva javašluk oko kotrole radova i kašnjnje od skoro godinu dana.
i sad svi ispiraju usta da li je dovoljno visok tunel što je smešno, a niko se ne bavi onim što je stvarno problem.
i na jednoj strani imamo lažne kritizere koji lažu, a na drugoj vlast koja im dokazuje da su lažovi jer tuneli nisu niski.
šta je sledeće, slikati šleper iz ugla da se ne vidi da put ima 2+1 traku pa pričati kako put nema dovoljno traka.

pa nova priča, beton ili asfalt... i tako odosmo u svet/skandal priču.

čemu poređenje sa Nemačkom oko AP i njihovih gradova.
po kom parametru mi i nemci možemo da se poredimo, razumem da navodiš bugare npr.
pa njih je 10x više nego nas i imaju 5 puta veću kupovnu moć, što ih čini 50x ekonomski moćnijim.
nemcu i njegovom audiju ne smetaju betonski delovi puta, ali srbendi smetaju, jer njegova zastava 10 sa ćelavim gumama na njima ne može da pokaže pun potencijal.

isplativost AP nije nečiji osećaj ili dobra volja, to je računica koja se matematički računa u studiji opravdanosti.
mi naravno te studije nikada nećemo videti jer u njima piše nešto što ljudi ne vole da vide, mnogo je ljudima lepše reći kao u reklamama "jer vi to zaslužujete", to vole da čuju.
kod nas ljudi pitanje isplativosti nekog puta gledaju kao da im neko udara na čast, na dostojanstvo.
ali taj osećaj nemaju kada idu u čučavac, kada se raspadaju škole, bolnice, kada nemaju kanalizaciju pa im smrdi septička jama...
ali to je Srbija i zato smo gde jesmo.
 
haha :) Pa nervne slomove oni dozivljavaju na dnevnom nivou. Takvi su.
 
Na primeru gornje vesti iz R Srpske bi mogi reći da je danas zapadna Srbija nezavisna država, ne bi morali da slušaju gluposti pojedinih beogradskih kvazifilozofa kako nam Požega-Boljare ne treba ili da li će doživeti krak Požega-Užice-Kotroman. Nego bi lepo sebi izgradili autoput isto kao to što danas radi CG (Smokovac-Mateševo), R Srpska (Laktaši-Prnjavor i uskoro B Luka-Mliništa), pa i Makedonija (Kičevo-Ohrid, Skopje-Štip).
 
RTS, 7.11.2016.
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... ljine.html

Михајловић: До зиме идуће године ауто-пут од Обреновца до Прељине

"Идуће године до новембра, или најкасније почетка децембра, биће завршена деоница ауто-пута од Обреновца до Прељине", рекла је Михајловић.

Рекла је и да ће у марту следеће године почети изградња пута од Сурчина до Обреновца, такође део Коридора 11, у дужини од 17 километара, а биће потребно максимално две године да се изгради.

Облазница би требало да почне да се гради у мају или јуну наредне године, рекла је Зорана Михајловић.

"Можемо да завршимо све, кад имамо план и партнерски однос", рекла је министарка.

Она је рекла да је данас отворена велика и врло тешка деоница Коридора 11, од Љига до Прељине, те да није било једноставно то урадити.

Кад је реч о Коридору 10, Зорана Михајловић каже да је обезбеђено комплетно финансирање и да би све требало да буде завршено до краја 2017. или почетка 2018. године.

Министарка је рекла и да ће се убудуће држава расписивати међународни јавни позив за надзор над изградњом нових деоница.

"Да ли ће то бити наше компаније и пројектантске куће с лиценцама или стране, за мене је мање битно од онога да ће држава да контролише, јер грађани обезбеђују новац", рекла је Зорана Михајловић.
 
ccc ajd što moram strane mobilne da kupuuem, ali da nadzor, posao trla baba lan, bude strani, to je van pameti. Žena ne vidi razliku da li pare ostaju u zemlji ili izlaze iz nje. Pa naravno da je bitno i da što više poslova treba dati našim firmama. ccc šta priča jedan doktor ekonomije... Ne interesuje je ko radi samo da ona ne popije sutra ponovo kritike. Sebična.
 
Vrh