Nasao sam i ovaj tekst iz 2013 gde se prezentuje auto-put... Tu ima vise detalja i pise da kosta 1.885.000.000 EUR
"Generalni projekat auto puta Požega-Boljare uradio je Sobraćajni institut CIP iz Beograda, a investitor je bilo javno preduzeće „Putevi“ Beograd. Urađeno je oko 1 500 istraživačkih studija koje su usaglašene da je auto put neophodan, i da će se njime poboljšati saobraćajni kapaciteti na koridoru sever-jug. Početna stacionaža je Munjin breg, na kraju sektora koridora 2, a poslednja u mestu Boljare na samoj granici sa Crnom Gorom. Elementi za projektovanje su brdsko-planinski i ravničarski deo zasebno. Najduži tunel na trasi bi imao 1150 m, a najduži most 2825 m, razlike u nadmorskoj visini su od 340 m u Gorobilju i 1270 m u selu Boljare. Vodilo se računa o ograničenjima gde nije dozvoljeno graditi auto put, a uslove je dao Zavod za zaštitu prirode i životne sredine Republike Srbije, kao što su nacionalni park Golija, delovi Peštera, i opština Arilje i Požega na čijoj teritoriji je vodosistem Rzava.
Od četiri varijantna rešenja izabrana je tzv.varijanta Istok 1. Linija auto puta bi bila da neposredno po izlasku iz tunela Munjin-breg, počinje trasa auto puta u području sela Prilipac, dolinom reke Moravice kroz Virovačko polje i nastavlja do mesta gde se nekad nalazio žičani most ( tu je planirana prva petlja), zatim ide putem Čačak-Arilje uz nekadašnju Virovačku deponiju, istočno kroz Cerovu i stiže blizu Arilja gde je planirana prva raskrsnica( gde je ograničenje urbanističke prirode), petlja se dalje nastavlja istočno od reke Moravice. Traka se nastavlja na granici Dragojevac- Cerova, prelazi u Bogojeviće, zatim se pruža putem Arilje-Prilike, prati trasu i prolazi kroz reon Latvice i Stupčevića, prelazi u Trešnjevicu( planiran je tunel kroz područje Radaljeva), pa ide severoistočno od Morave i kroz naselje Prilike, gde je planirana sledeća petlja, a dalja putanja ide putem Prilike-Ivanjica. Obilazeći Ivanjicu, spušta se niz reku Moravicu sve do predela severozapadno od Golije, gde je zabrana gradnje, a južno stiže do Biočana koji spadaju u teritoriju opštine Sjenica. Planirana je i petlja u predelu Duge poljane, kojom bi se ostvarila veza autoputa sa putemSjenica- Novi Pazar. Varijanta Istok 1 je najjeftinija, po dužini nije najkraća, ali je najisplatljivija po mišljenju eksperata i predsednika opština. Na prezentaciji su prikazani i delovi karte koji prolaze kroz opštine Požega, Arilje i Ivanjica.
Cena auto puta Požega-Boljare kje 1 885 000 000 eura, a uračunava otkup zemlje, troškove izgradnje i materijala, grejanje auto puta u predelu Peštera. Vidovi finansiranja su svi mogući.najpre krediti i koncesije. Prezentacijom je predstavljena trasa auto puta, koja se još može promeniti u sladu sa sugestijama i uslovima opština kroz koje prolazi. "
http://arilje.org.rs/aktuelnosti/vesti/ ... ljare.html