Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Do sada je bila politika Gugla da tek kad snimi satelit oni ucrtaju promenu.
 
Evo malo i o Surčin-Obrenovac
https://www.youtube.com/watch?v=FuPSK-TM1gU

Kao i o nastacku u CG
https://youtu.be/mTQYC7dUr-8

Joe, nastaviće se Obrenovac-Surčin ka Vojvođanskoj na NBg ali to izgleda nije ugovoreno sad sa Kinezima, pa još nije izvesno ko će finansirati, graditi i kad. Nisam do sad viđao ni da se zna koja će ograničenja biti ali verujem da će biti po 3 trake. Samo imamo trasu kuda ide ako zumiraš CIP-ovu mapu obilaznice koju sam postavio na prošloj strani. Dok za Obrenovac-Surčin imamo lepu mapu koju je izradio kolega sa foruma pre par meseci.
 
Hvala Dalmatinac, ispravio sam,
Vezano za skupoću deonice Surčin-Obrenovac evo većih objekata, ako sam ubo baš svaki nadvožnjak :)
 
Earthmoving":3kbjqzjv je napisao(la):
Sigurno je samo most preko Save 70-80 miliona evra. Plus 2 petlje, od kojih ona u Surčinu baš velika, 4,5 nadvožnjaka preko pruge, autoputa... Ne verujem da je kamata kineskog kredita tolko velika da je zbog nje tolko skuplje. Druga stvar, naši će učestvovati u gradnji kolko, 49%, te nije sve ni u ceni CCCC (CRBC-a)
Jasno je meni da most preko Save znacajno dize cenu. O nadvoznjaku preko pruge mozemo diskutovati, ali nije ni deonica Ljig - Preljina provucena kroz delibladsku pescaru. :)
I tamo imamo i nadvoznjaka i petlje i nekoliko tunela, useka, nasipa...
A ta deonica je pri tom duplo duza od Surcin - Obrenovac...

Dobro, promenile su se i okolnosti, svetska kriza je u vreme ugovaranja Ljig - Preljina bila intezivnija, a azerski prihodi od nafte i gasa znacajno veci nego danas, pa je verovatno i to uticalo na cenu.
Seca li se neko cene Pupinovog mosta sa pristupnim putevima?



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Sta su po vama prioriteti za buduce ugovaranje? (Ne racunam vec vec ugovorene poslove, a tu ubrajam i ipsilon krak)
Po meni:
1) Preljina - Pozega
2) Bubanj Potok - Pancevo
3) Preljina - Pojate
4) Novi Sad - Ruma
5) Pozega - Mackat
6) Pozega - Boljare
7) Pancevo - Vrsac
8 ) Ruma - Sabac

Ko ce sve ovo da plati?! :)
 
Kolko beše, 260 miliona dolara za 21 km pristupnih saobraćajnica i Pupinov most, jel tako beše http://www.021.rs/story/Info/Srbija/974 ... -most.html Za most na Adi se priča da je sa pristupnim bio oko 360 miliona evra.
Mislim, možda je Savski most na Surčin-Obrenovac i skuplji jer samo jedan greda Ostružničkog na obliaznici koju gradi Strabag košta 30 miliona evra. A ovde treba i stubovi u reci i druga greda.
 
A di je asfalt u tunelu? Ovo odavno nisam video u tunelima... Mislim, nisam protiv betona, ali ovde se neko zahebao.

Možda je ipak bio problem sa visinom.
 
Kraći tuneli imaju asfalt, a ovi duži zbog zaštite od požara i drugih par stvari, betonski kolovoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414265#p414265:rge2yyc0 je napisao(la):
Earthmoving » 03 Nov 2016 15:35[/url]":rge2yyc0] ...Takođe glavni grad Srbije i Ruminije bi se povezali (pogledati mapu) što je u skladu sa praksom u Evropi da se glavni gradovi susednih država povezuju autoputem...
file.php

Nesumljivo da će se praviti auto putevi jedino da te podsetim na pravac kod nas od Paraćina do Zaječara, a do Zaječara preko malog dela Bugarske na novi most preko Dunava kod mesta Vidin. Odakle se ide sve ravnicom preko Craiova u Rumuniji do Bukurešta. Taj pravc u Rumuniji je sve ravnica i moguća je laka i bezbedna vožnja tokom cele godine za razliku od njima prirodno važnijeg pravca kroz svoju zemlju. Tako da u stvari najbrže i najbezbednije putovanje od Beograda do Bukurešta je preko Paraćina i Zaječara.
 
Pozdrav forumasi. Moze li neko okvirno da izracuna vremensko skracenje putovanja izmedju Preljine i Ljiga.
 
Ljig preljina autoputem max 20 min pri brzini 120km/h. Do sada je bilo cca 45-60 min

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
U tunelima je 80km/h tako da prosek neće biti 120km/h ni preko letnjih meseci, a zimi su i nadvožnjaci na 60-80km/h ograničeni. Ono što je sigurno je da će put biti bezbedna i opuštena vožnja za normalne, iskusne vozače.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414763#p414763:5lt2qo8v je napisao(la):
andrijabd » Sub Nov 05, 2016 9:41 pm[/url]":5lt2qo8v]Pozdrav forumasi. Moze li neko okvirno da izracuna vremensko skracenje putovanja izmedju Preljine i Ljiga.

Otprilike 20 minuta krace, pod uslovom da postujes propise. Preljina - Dici je starim putem 48 km, a ako postujes ovranicenje stize se za 44 min. Novim autoputem je 40 km i uz prosecnu brzinu od 110 km/h, stizace se za oko 22 min. (Nece svuda ogranicenje biti 120. U tunelima ce biti 80, na nekim mestima verovatno 100)
E sad... U praksi, na Ibarskoj svi voze brze od ogranicenja tako da, ako nije guzva, moze da se predje i za dosta krace vreme. Isto tako, autoputem neki voze 140 km/h u proseku, pa racunaj sam.
 
Tek kad se zavrsi od Beograda do (tj oko, da ne racunam zaobilaznicu sa semaforima) Cacka bice osjetno brze.
Ali sve zavisi dje idete jel, ako meni od Beograda do Podgorice sad treba nekih 7 sati, ovih 20tak minuta mi ne znace puno, kad bude barem sat bice bolje vec.
 
"Od prioritetnog značaja je da uskoro ponovo s njima dogovaramo Preljina-Požega, od 31 kilometar. To je značajno zbog puta ka Užicu. Onda bismo do Zlatibora, kada bismo to završili, bili za kratko vreme, što bi povećalo turistički potencijal”, rekao je premijer.

Prema njegovim rečima, ostaje izgradnja i 107 kilometara od Požege do Boljara, do granice sa Crnom Gorom.

Imamo tih teških 107 kilometara, koji se nikome ne isplate da gradi. To je procenjeno na 1,8 do dve milijarde koje treba da uložimo samo u tih 107 kilometara”, rekao je Vučić.

Kako je objasnio to je najteži deo puta kroz našu zemlju.

Ako uspemo da se dogovorimo za neku vrstu koncesije za ceo put od Beograda do Bara, za šta nam je potrebna Crna Gora, onda bismo mogli da završimo nešto što smo decenijama sanjali”



Van svake pameti je ovakva koncesija.
 
Van svake pameti je i licitiran (odvaljen) iznos od 1.8 - 2 milijarde eura za 107km autoputa!!!


Potseticu vas da je od pozege do ivanjice trasa dolinom moravice, osim u 'klisuri' izmedju divljake i prilika gde je potrebno izgraditi jedan tunel i most preko moravice (omanja recica).
A to je 'vec' cetvrtina deonice, ako ne i trecina.

Najlakse je davati pausalne izjave bez ikakvog utemeljenja u realnosti...
Diletant - sveznalica...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414909#p414909:1m43l0f7 je napisao(la):
JoeBG » 06 Nov 2016 11:23 am[/url]":1m43l0f7]https://youtu.be/ciDn8xhhNKU
Kakva dva kralja! :lol:

Voze neku krntiju pa kad predju preko ceslja cuje se bum-bum kao da prelaze preko lezeceg! :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414921#p414921:3imrh58h je napisao(la):
Sreda » 06 Nov 2016 12:09 pm[/url]":3imrh58h]"Od prioritetnog značaja je da uskoro ponovo s njima dogovaramo Preljina-Požega, od 31 kilometar. To je značajno zbog puta ka Užicu. Onda bismo do Zlatibora, kada bismo to završili, bili za kratko vreme, što bi povećalo turistički potencijal”, rekao je premijer.

Prema njegovim rečima, ostaje izgradnja i 107 kilometara od Požege do Boljara, do granice sa Crnom Gorom.

Imamo tih teških 107 kilometara, koji se nikome ne isplate da gradi. To je procenjeno na 1,8 do dve milijarde koje treba da uložimo samo u tih 107 kilometara”, rekao je Vučić.

Kako je objasnio to je najteži deo puta kroz našu zemlju.

Ako uspemo da se dogovorimo za neku vrstu koncesije za ceo put od Beograda do Bara, za šta nam je potrebna Crna Gora, onda bismo mogli da završimo nešto što smo decenijama sanjali”



Van svake pameti je ovakva koncesija.
Osim prvog pasusa, sto je jasno i poslednjoj bu****, sve ostalo ova bu******** lupeta samo tako,a mozda i nesto vise od toga. Sta znaci recenica , "da ponovo sednemo sa njimai pregovaramo za Preljina-Pozega"? Pa sta si radio do sada?
ovo da 107 km Pozega-Boljare kosta 2 milijarde evra, to je nevidjena budalastina, a verovatno i priprema terena za katastrofalno dogovorenu koncesiju koju namerava ovaj lopov da dogovara sa kinezima. Sta je razlog da km tog puta kosta preko 16 miliona evra?!!!
Tesim se samo da ce ovaj zvalavi moron da uskoro ljosne sa vlasti i nece imati priliku da nas vise "usrecuje" sa svojim kriminalcima iz svoje okoline.

Kad se zavrsi deonica Preljina-Pozega , sto je nekih maksimalno 300 miliona evra, srpski deo Beograd-Boljare koji je ukupno oko 255 km bice gotov 148 km ,a crnogorski ,koji je dugacak oko 160k bice posle Smokovac-Matesevo , gotov 41 km i ostaje oko 120km. Dakle od ukupnog puta Beograd-Boljare od oko 420km , bice gotovo oko 190km i trebace jos oko 230km ,kroz Srbiju oko 110km i kroz CG oko 120km i sad cemo mi da damo kinezima ili bilo kome drugom, 190km gotovog puta za dzabe , da bi izgradili 230km ?!! Ko je taj div-junak koji ce da potpise tu koncesiju ili jos gore ko je taj koji ce da je proracunava i ugovara i na osnovu kojih parametara. Za ovu koncesiju morao bi da se sprovede referendum u obe drzave i to posle najmanje 6 meseci javne rasprave sa raspravljenim detaljima do poslednje cifre, jedino tako bi ogla da prodje a to mi je malo verovatno, gotovo nemoguca misija kod nas.

Nego , da se ne zamajavamo glupostima, stvar je jasna , nego deonicu PreljinaPozega ugovoriti pod hitno, a deo do Boljara od 107km da se zavrsi u narednih 3 mandata sledecih Vlada, dakle svaka da ugvara po 2 Lta odpo 15-20km, ukupn svake 4 godine po 35-40km i put ce da se zavrsi za sledecih 12 godina, sto je i realno i nije mnogo dugacko. Ako se nekim slucaje pojavi mogucnost da se dinamika ubrza, da se ubrza, ako ne onda raditi ovako i gotova stvar.
A ako neko hoce koncesiju, onda to ,naravno,ugovarati zajedno sa Crnom Gorom, s tim da se precizno zna da koncesionar dobija na koncesiju samo deonice koje izgradi , a da se prihod od putarina deli u odnosu na to. tu bi se , pojavio problem da bi putarina na deonicama koje b gradio kncesionar , morala biti znacajno skuplja od ostalih deonica, it u eventualno pokusati da se nadje neka racunica da putarina bude malo skuplja nego sto bi inace bila , recimo 6-7 centi/km na citavoj deonici, pa da se iz tog prihoda koncesionaru pripadne 9-10 centi/km za njegove deonice a ostale deonice da idu kao prihod drzavama po ceni od 4-5 centi/km. ovo su pausalne cifre i nemojte me hvatati za njih, samo pokusavam da nadjem mehanizam kako bi koncesionar imao racunicu da udje u kncesiju.
 
Ni meni nije jasno odakle izvuče 15-20 mil po 1km na Pz-CG kad je do Ivanjice ravno kao i Pester, znači problem je uspon Ivanjica-Pester, ne cela deonica.
 
Na cemu je on danas? "Premijer je precizirao da je sporazum koji se tiče izgradnje brze pruge ka Budimpešti, na deonici Beograd - Stara Pazova vredan 319,9 miliona evra"

Pruga Bg - SP = 320 miliona evra?! AP Pozega - Boljare = 2mlrd?! Jel ovo neki biznis sa Kinezima vrste privatni? O cemu se ovde radi? :bash:
 
E pa jbg, sad ce neko da mi zakuca na vrata da pita otkud ovo sve pisem mesecima pre nego sto je izjava data. :D
 
Vrh