[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414921#p414921:3imrh58h je napisao(la):
Sreda » 06 Nov 2016 12:09 pm[/url]":3imrh58h]"Od prioritetnog značaja je da uskoro ponovo s njima dogovaramo Preljina-Požega, od 31 kilometar. To je značajno zbog puta ka Užicu. Onda bismo do Zlatibora, kada bismo to završili, bili za kratko vreme, što bi povećalo turistički potencijal”, rekao je premijer.
Prema njegovim rečima, ostaje izgradnja i 107 kilometara od Požege do Boljara, do granice sa Crnom Gorom.
Imamo tih teških 107 kilometara, koji se nikome ne isplate da gradi. To je procenjeno na 1,8 do dve milijarde koje treba da uložimo samo u tih 107 kilometara”, rekao je Vučić.
Kako je objasnio to je najteži deo puta kroz našu zemlju.
Ako uspemo da se dogovorimo za neku vrstu koncesije za ceo put od Beograda do Bara, za šta nam je potrebna Crna Gora, onda bismo mogli da završimo nešto što smo decenijama sanjali”
Van svake pameti je ovakva koncesija.
Osim prvog pasusa, sto je jasno i poslednjoj bu****, sve ostalo ova bu******** lupeta samo tako,a mozda i nesto vise od toga. Sta znaci recenica , "da ponovo sednemo sa njimai pregovaramo za Preljina-Pozega"? Pa sta si radio do sada?
ovo da 107 km Pozega-Boljare kosta 2 milijarde evra, to je nevidjena budalastina, a verovatno i priprema terena za katastrofalno dogovorenu koncesiju koju namerava ovaj lopov da dogovara sa kinezima. Sta je razlog da km tog puta kosta preko 16 miliona evra?!!!
Tesim se samo da ce ovaj zvalavi moron da uskoro ljosne sa vlasti i nece imati priliku da nas vise "usrecuje" sa svojim kriminalcima iz svoje okoline.
Kad se zavrsi deonica Preljina-Pozega , sto je nekih maksimalno 300 miliona evra, srpski deo Beograd-Boljare koji je ukupno oko 255 km bice gotov 148 km ,a crnogorski ,koji je dugacak oko 160k bice posle Smokovac-Matesevo , gotov 41 km i ostaje oko 120km. Dakle od ukupnog puta Beograd-Boljare od oko 420km , bice gotovo oko 190km i trebace jos oko 230km ,kroz Srbiju oko 110km i kroz CG oko 120km i sad cemo mi da damo kinezima ili bilo kome drugom, 190km gotovog puta za dzabe , da bi izgradili 230km ?!! Ko je taj div-junak koji ce da potpise tu koncesiju ili jos gore ko je taj koji ce da je proracunava i ugovara i na osnovu kojih parametara. Za ovu koncesiju morao bi da se sprovede referendum u obe drzave i to posle najmanje 6 meseci javne rasprave sa raspravljenim detaljima do poslednje cifre, jedino tako bi ogla da prodje a to mi je malo verovatno, gotovo nemoguca misija kod nas.
Nego , da se ne zamajavamo glupostima, stvar je jasna , nego deonicu PreljinaPozega ugovoriti pod hitno, a deo do Boljara od 107km da se zavrsi u narednih 3 mandata sledecih Vlada, dakle svaka da ugvara po 2 Lta odpo 15-20km, ukupn svake 4 godine po 35-40km i put ce da se zavrsi za sledecih 12 godina, sto je i realno i nije mnogo dugacko. Ako se nekim slucaje pojavi mogucnost da se dinamika ubrza, da se ubrza, ako ne onda raditi ovako i gotova stvar.
A ako neko hoce koncesiju, onda to ,naravno,ugovarati zajedno sa Crnom Gorom, s tim da se precizno zna da koncesionar dobija na koncesiju samo deonice koje izgradi , a da se prihod od putarina deli u odnosu na to. tu bi se , pojavio problem da bi putarina na deonicama koje b gradio kncesionar , morala biti znacajno skuplja od ostalih deonica, it u eventualno pokusati da se nadje neka racunica da putarina bude malo skuplja nego sto bi inace bila , recimo 6-7 centi/km na citavoj deonici, pa da se iz tog prihoda koncesionaru pripadne 9-10 centi/km za njegove deonice a ostale deonice da idu kao prihod drzavama po ceni od 4-5 centi/km. ovo su pausalne cifre i nemojte me hvatati za njih, samo pokusavam da nadjem mehanizam kako bi koncesionar imao racunicu da udje u kncesiju.