Earthmoving
Expert
Možeš pogledati profitabilnost i pomenutog Ostružnica-Vinča-Pančevo gde treba graditi još 12km poluautoputa i oko 35 km autoputa. Teška deonica: drumsko-železnički most Vinča-Starčevo (samo on možda 100 mil evra), petlja Bubanj Potok, tunel Bubanj Potok, petlja Boleč, petlja Starčevo, petlja Pančevo istok, petlja Pančevo sever... (videti sliku) par stotina miliona evra, možda oko 400 miliona. A prihodi? Nula eura, nema naplatne rampe na obilaznici Po tome bi i obilaznica bila neisplativa jer ulažeš stotine miliona a ne prihoduješ ništa. Ali nije tako , svi se slažemo, mnogo nam znači. Bar nama Beo građa nima. A plaćaće je i oni iz Vš, Ivanjice, Arilja, Peštera, Užica... Zato se ja zalažem da budemo pošteni i mi njima platimo deo autoputa koji njima treba. A ne samo da razmišljamo da li se isplati po putarinama.