Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Možeš pogledati profitabilnost i pomenutog Ostružnica-Vinča-Pančevo gde treba graditi još 12km poluautoputa i oko 35 km autoputa. Teška deonica: drumsko-železnički most Vinča-Starčevo (samo on možda 100 mil evra), petlja Bubanj Potok, tunel Bubanj Potok, petlja Boleč, petlja Starčevo, petlja Pančevo istok, petlja Pančevo sever... (videti sliku) par stotina miliona evra, možda oko 400 miliona. A prihodi? Nula eura, nema naplatne rampe na obilaznici :) Po tome bi i obilaznica bila neisplativa jer ulažeš stotine miliona a ne prihoduješ ništa. Ali nije tako , svi se slažemo, mnogo nam znači. Bar nama Beo građa nima. A plaćaće je i oni iz Vš, Ivanjice, Arilja, Peštera, Užica... Zato se ja zalažem da budemo pošteni i mi njima platimo deo autoputa koji njima treba. A ne samo da razmišljamo da li se isplati po putarinama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414200#p414200:1eh8p2mj je napisao(la):
Earthmoving » 03 Nov 2016, 08:23[/url]":1eh8p2mj]Plećko, a gde je reka na slikama? Mislim, ok je sa ove 4 dizalice da dižu grede na delu mosta iznad kopna, al ne znam dal će baš tako moći iznad reke...
колубара је десно, биће зај***** за дизалице јел њима треба јако чврста подлога, претпостављам да ће другу дизалицу пребацити на другу страну обале али како ће да изгледа почетна позиција за подизање греде, можда да се дотера нека баржа па на њу да се прво навуче греда а после да је дижу...видећемо
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414271#p414271:2zn4ee7n je napisao(la):
Earthmoving » 03 Nov 2016 02:58 pm[/url]":2zn4ee7n]Možeš pogledati profitabilnost i pomenutog Ostružnica-Vinča-Pančevo gde treba graditi još 12km poluautoputa i oko 35 km autoputa. Teška deonica: drumsko-železnički most Vinča-Starčevo (samo on možda 100 mil evra), petlja Bubanj Potok, tunel Bubanj Potok, petlja Boleč, petlja Starčevo, petlja Pančevo istok, petlja Pančevo sever... (videti sliku) par stotina miliona evra, možda oko 400 miliona. A prihodi? Nula eura, nema naplatne rampe na obilaznici :) Po tome bi i obilaznica bila neisplativa jer ulažeš stotine miliona a ne prihoduješ ništa. Ali nije tako , svi se slažemo, mnogo nam znači. Bar nama Beo građa nima. A plaćaće je i oni iz Vš, Ivanjice, Arilja, Peštera, Užica... Zato se ja zalažem da budemo pošteni i mi njima platimo deo autoputa koji njima treba. A ne samo da razmišljamo da li se isplati po putarinama.
file.php
Nisu u pitanju samo putarine (mada se često stidljivo pominje čak i ta mogućnost za BG obilaznicu i naročito most Vinča). PDGS na obilaznici je preko 10,000. Normalno je da će se prvo praviti taj autoput, kao obilaznica oko Čačka.

Ja ne sporim potrebu da se ljudima napravi put od Pančeva ka Vršcu, ali kao 7. prioritet.
 
Možda te nisam bio razumeo Goje :kk: slažem se po svom prometu on nije prvi sledeći prioritet. Možda po meni nije baš 7-mi al ok...
Gygy, pretpostavljam da su most preko Save, petlje Surčin i Obrenovac, te nadvožnjaci preko Obilaznice, pruge, puta za Jakovo i Obrenovac ... razlozi. Jeste to sve skupo ali da li baš tolko vrede, ne znam...
 
Приближа ва се дан отварања деонице Љиг Прељина по писању блица све је спремнио за пуштање саобраћајнице за пролаз првих возила. Остало је још само мало шминкања пред сечење врпце.

http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/plan ... aj/wlefx6p
 
S kineskom Eksim bankom Mihajlović će potpisati ugovor o finansiranju izgradnje auto-puta Surčin-Obrenovac, vredan 208 miliona evra, navodi se u saopštenju.

Novi auto-put je dug 17,6 kilometara, a njegov sastavni deo je i novi most preko Save dužine 1.800 metara, navodi se u saopštenju.

To će biti treća deonica na Koridoru koju grade kineske kompanije, posle deonica Obrenovac-Ub i Lajkovac-Ljig, ukupne dužine 50,8 kilometara, na kojima radove izvodi "Shandong Hi-speed group".

Kineske kompanije radiće i na nastavku izgradnje Obilaznice oko Beograda, na deonici od Ostružničkog mosta do Bubanj potoka, ukupne dužine 19,5 kilometara.

http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/miha ... na/xgqfyj8

Како пише данашњи блиц
 
Ako je ovo kod onih greda od slika pre neki dan. Mixeri dovoze beton, izlivaju u koševe betonskih pumpi odakle se lansira kroz cevi sve do mesta gde se izliva. Na stubovima mostova grede su položene ali razdvojene, između ima prazan prostor koji je potrebno popuniti izlivanjem betona između. Moguće da su to ovde radili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414235#p414235:go3bfrqe je napisao(la):
laki72 » Čet Nov 03, 2016 7:27 am[/url]":go3bfrqe]I jos jedna jako bitna stvar.
Ono o cemu niko ne vodi racuna su pristupni putevi!
Ponenta je u tome da iz Milanovca, Lazarevca, Valjeva i drugih mesta morate da imate kvalitetan magistralni pravac do A2 autoputa, da bi omogucili brz dolazak i odlazak ucesnika u saobracaju.
Za to nase strucnjake zabole dupe...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Razlog je prost - "pristupni putevi" ne zvuce dobro u predizbornim kampanjama. Osvajanje mamdata je primarni razlog postojanja profesionalnih politicara, a ne vodjenje drzave.
 
dakle prosečan dnevni promet na godišnjem nivou je nešto što je egzaktno i postoje podaci.
kada bi cena izgradnje bila jednaka za sve predele lako bismo odabrali gde se isplati a gde ne graditi AP ili 2+2.
u vojvodini je cena izgradnje AP jeftinija bar 3 puta nego što je to oko zapadne morave i južnije od iste.
dakle treba nam 3 puta veći promet nego kroz vojvodinu.
ali ono što niko nije sračunao je promet, čak optimističan * putarina nasuprot troškovima gradnje, održavanja i finansiranja gradnje.

ako posmatramo turistički interes srbije, cilj nije da naši ljudi što pre stignu do CG primorja već da sto pre stignu na naše planine i banje, posebno na vikende i produžene vikende.
po mom mišljenju prioritet treba da bude dobar put do stare planine, kopaonika, tare, zlatibora, golije, goča, đerdapske klisure, banja u vojvodini, srebrnog jezera, vlasinskog jezera, banja na jugu srbije , vrnjačke banje...
ne mora to biti svuda AP, i 2+2 na kome može da se vozi 100km/h je takođe odlično.
što se tiče pravca ka vršcu to je potpuno nepotrebno.
Pancevo-Vršac je 60km, mali promet. tu bi i 1+1 traka ravnog, širokog puta kroz ravnicu pravog kao strela, koji ne ide kroz naselja, na kome može da se vozi 100km/h, i a se obilazi pošto je sve pravac bilo i više nego dovoljno.
ako bih već imao pare na bacanje, pored moravičkog koridora, pravio bih jedan veći prsten oko BG-a 2+2 koji bi obuhvatao deonice
Novi Sad- Ruma-Šabac-Valjevo-Aranđelovac- Mladenovac - Požarevac - Vršac - Zrenjanin - Novi Sad
i deonicu 2+2 Kraljevo - K.Mitrovica
da se povežu koridori i Srbija.
gradio bih iz budžeta, lagano koliko km može budžet da izdrži, bez naplate putarine, dakle puteve koje bi ljudi imali para da priušte.
 
U principu se slažem. Jedino što od Bg-a postoje autoputevi ka svim glavnim gradovima susednih država (Zg, Budimp, Sofija, Sko) ili se grade (ka CG i planirani krak preko Ue ka Sa koji se još ne gradi ali se probija ka Čačku za sad). Ako se odustane od autoputa Pa-Vš, Bukurešt bi bio jedini glavni grad sa kojim Bg nije povezan.A u interesu Bg-a i Srbije je da se poveže jer tada kao geografsko-saobraćajni centar Balkana može ostvariti dodatne ekonomske koristi.
Ovaj veliki prsten je lepo uočen i ja sam i njemu razmišljao, jedino deonica između Po i Vš je sumnjiva po isplativosti.
Takođe i ovo za naše turističke centre se slažem, a gradnja ovog autoputa otvara Goliju, a Zlatibor, Taru i Dvičibare još više. I jedan mali off vezan za Staru planinu ovde. Tek skoro sam primetio rotirajući Google maps kako je deo oko Midžra pločast u velikoj površini i dužini od oko 20km što je idealno za skijanje. Mogao bi se izgraditi mali centar u obeleženoj tački tipa Kusturičin Kamengrad kao zimski centar, plus povezati ga sa Zvojskim jezerom, kao i postojećim hotelom Falkenstainer koji je ipak čini se na pogrešnoj strani brda, jer deluje da ova druga ima veći potencijal za skijanje ali verujem da je razlog bio nepostojanje puteva u onoj dolini sa druge strane. Mislim da bi se time mnogo pomoglo Istočnoj Srbiji da prihoduje od turizma. Izvinjavam se za ovaj mali off ali Samarićanin me poceti na ovu moji ideju, a nema posebna tema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414306#p414306:1uxn77g0 je napisao(la):
gygy11 » Čet Nov 03, 2016 4:43 pm[/url]":1uxn77g0]http://www.telegraf.rs/vesti/2439994-mihajlovic-u-rigi-potpisuje-ugovore-vredne-734-miliona-evra

Ovde pise Surcin-Obrenovac 208 miliona evra, a ne 233,5 miliona kako su ranije pricali,ali pretpostavljam da je to samo kredit a ostatak Srbija u kesu. Mada meni i dalje nije jasno zasto tih 17,6 km kosta 233,5 miliona evra?
Gygy, mislim da je ono ranije 233,69 miliona bilo u dolarima, a da je ovih 208 miliona u evrima. Dođe mu blizu sadašnjem odnosu eura i dolara, po kursu 0,89 eura za 1 dolar.
 
Da li dobro tumačim Blicovu vest odozgo, tj. da li će i za završetak obilaznice biti potpisan ugovor o izgradnji, sada u Rigi?
 
Upravo mi bila jedna od firmi podizvođača na deonici Lajkovac-Ljig, pitah ih za tunel Brančić i kažu da radovi dobro idu i da izvođač očekuje da se probije do Nove godine. Pa eto videćemo dal je tako...
Severian, trebalo bi. Doduše samo deo Ostružnica-Bubanj potok, a ne cela do Pančeva sever. Ostaje još da se dalje potpiše deo obilaznice sa Azerima sa kojima je isto kao i sa KInezima pre koji mesec potpisan memorandum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414490#p414490:odlp06at je napisao(la):
Earthmoving » 04 Nov 2016 12:51 pm[/url]":odlp06at]Upravo mi bila jedna od firmi podizvođača na deonici Lajkovac-Ljig, pitah ih za tunel Brančić i kažu da radovi dobro idu i da izvođač očekuje da se probije do Nove godine. Pa eto videćemo dal je tako...
Severian, trebalo bi. Doduše samo deo Ostružnica-Bubanj potok, a ne cela do Pančeva sever. Ostaje još da se dalje potpiše deo obilaznice sa Azerima sa kojima je isto kao i sa KInezima pre koji mesec potpisan memorandum.
Jel obe cevi tunela Brancic ili jedna?
 
Ne znam :D Inače, spomenu mi nešto i završetak cele deonice krajem sledeće godine, a trebala bi sredinom, pa to nisam preneo da ne mračim.
 
Dakle 17,5km deonice autoputa od surcina do obrenovca (ravnica, sa petljom i mostom prrko Save) kosta 208miliona EUR.
Oko 40km deonice od Ljiga do Preljine (kroz brdskoplaninski teren, sa petljom Takovo, delom petlje Preljina, tunelima) kosta oko 308miliona EUR!!!
Moguce je da gresim, ali rekao bih da je sa kinezima postignut losiji dogovor nego sa Azerima i da je ovo sto se ugovara preplaceno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Sigurno je samo most preko Save 70-80 miliona evra. Plus 2 petlje, od kojih ona u Surčinu baš velika, 4,5 nadvožnjaka preko pruge, autoputa... Ne verujem da je kamata kineskog kredita tolko velika da je zbog nje tolko skuplje. Druga stvar, naši će učestvovati u gradnji kolko, 49%, te nije sve ni u ceni CCCC (CRBC-a)
 
A sta je sa delom od petlje Surcin pa do Jurija Gagarina/ Vojvodjanske? To je nekih 8km. Da li cemo to raditi samo mi (drzava, grad)? Da li neko zna hoce li i taj deo biti autoput u punom profilu ili neka vrsta brze gradske saobracajnice?
Moje misljenje je da treba da se uradi gradska saobracajnica kao severna tangenta. Naravno da ne bude ogranicenje 50km/h, nego 80 do 100 (znaci staviti veci razmak izmedju traka i sl.).
Razlozi: Kao prvo, to je jeftinije i jednostavnije.
Kao drugo, nigde nisam video autoput koji dolazi do samog centra grada i nestaje. Obicno se utapa u neki siri prsten oko grada ili prolazi kroz sam grad dalje (npr. Tel Aviv ili postojeci autoput kroz Beograd) .
 
Vrh