Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=413966#p413966:33suv6qd je napisao(la):
Tintoreto » Wed Nov 02, 2016 6:32 am[/url]":33suv6qd]Pa kome da ga pravis?
Nova Varos, Prijepolje, Priboj, Brodarevo???
Njima?
Pa svakim danom ti gradovi su siromasniji za po kojeg stanovnika koji se pomera bilo gde samo da gravitira Beogradu (Pozega, Cacak, Milanovac) i da se mrdne iz tih rupa. Za par godina u tim gradovima muslimani ce postati vecina, jer jedino oni imaju interesa da ostanu dole.

Druga stvar, ljudi dole lose zive i sa 20 000 din koliko zaradjuje domacinstvo ne verujem da im je do putovanja i uzivanju u novim putevima, dole se cesto vidja primer sipanja goriva u flasu od fante.

AP do Zlatibora, svakako. Zlatibor iz dana u dan postaje sve atraktivniji i ujedno interesantniji i za nas i za strance, svakako bi mu rejting podigao AP, sa druge strane ova slabo razvijena mesta koja sam gore pobrojao imala bi auto put na "samo" 50-60km od grada sto je njima vise nego sovoljno.

Morali bi biti mnogo bogata zemlja pa da radimo ovo sto je Eart ucrtao.

Napraviti im kozje staze i po jednog magarca i eto resenja. Pa ja ne mogu da verujem sta citam ovde. Po tvome ne bi trebalo nigde praviti auto put ako su ti krajevi siromasni. Pa bas auto put ili zeleznicka infrastruktura omogucavaju razvoj industrijskih zona. Zato su nam je i pusta istocna Srbija.
 
Cudi me da Azvirt nije izbacio zavrsni snimak citave zavrsene trase.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414015#p414015:9uva9vwi je napisao(la):
Пантограф » 02 Nov 2016, 13:07[/url]":9uva9vwi]Иако не мислим да је продужетак овог аутопута јужно од Пожеге приоритет (сматрам да је то обнова целокупне железничке мреже у Србији), чини ми се да се овде мало претерује када се пише о некаквој наводној екстремној неисплативости пута од Пожеге до Бољара.

...

Није то баш тако безнадежно као што изгледа. Мислим да исплативост током летње сезоне због овога уопште није упитна, али не бих потценио ни остатак године. Усмереност Црне Горе, посебно северних крајева кроз које пролази аутопут (Беране и Андријевица) ка Београду је велика, смањиће се потражња за авионским, нажалост и за железничким превозом, даље, треба рећи да је по крајолику Црна Гора међу најатрактивнијим земљама Европе - као што је, рецимо, по мени Голија најлепша планима Србије - па туризам добија велику развојну шансу, током целе године. Не треба заборавити да ће аутопут користити и становништву Скадра на Бојани и северне Албаније као најбржа веза са светом, а богме и за долазак на дубровачку ривијеру.

Potpuno se slažem s tvojim mišljenjem, to je ta šira slika. Treba se usuditi da se razmišlja tako, kao da granice Srbije 'ne postoje'. Što se tiče razvoja turizma, ovo je
sigurno jedna od najlepših trasa u Evropi, i fantastična veza od severoistoka ka jugozapadu. Kada jednom bude u fulu, skraćuje put do Napulja za 500 km, južna Italija na dlanu!
 
Pogledajte prilog 1
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414090#p414090:3mxz83p1 je napisao(la):
Earthmoving » 02 Nov 2016, 17:21[/url]":3mxz83p1]Jel ovde proizvode grede ili...
file.php
Da, tamo ekipa iz Novog Pazara izliva grede i posle ih prebacuju bliže mostu, toliko su ih napravili da nemaju više gde s njima pa čekaju da se montiraju ove stare, inače ide po 8 greda od stuba do stuba za jednu traku.
 
zasto oni koji su za put dalje od požege ka CG ne iznesu cifre koje to potvrđuju?
dakle koliko bi trebao da bude saobraćaj, koliko putarina da bi se to isplatilo pa onda možemo raspravljati o opravdanosti.
o terminima kako ce se stvoriti puno ovoga ili više onoga, nije ozbiljno razgovarati.
zna se +-20% koliko kosta izgradnja, koliko su kamate, koliko održavanje... dakle jedine nepoznanice su koliko saobraćaja će biti i kolika treba da je putarina da pokrije troškove AP (izgradnje, finansiranja i održavanja).
dakle samo malo matemetike pa da vidimo koliko nam fali ili pretiče od tog AP i šta bismo sa tim novcem drugo mogli napraviti...
 
Kolki je bio promet Bg-Ni kada je počeo da se gradi? Da vidimo dal je imao zadovoljavajući promet krajem 70'ih od 10tak hiljada vozila dnevno da bi bio isplativ. I ja molim odgvoror već duže al niko da mi ga daje. Takođe na lepoj Spatioovoj slici možete videti promete , mnogo dužih i mnogo skupljih Ni-Bulg i Ni-Mkd koji su žute boje veoma niskog prometa pa se izgradiše. Znači, gleda se šira slika od pukog trenutnog prometa.
 
Plećko, a gde je reka na slikama? Mislim, ok je sa ove 4 dizalice da dižu grede na delu mosta iznad kopna, al ne znam dal će baš tako moći iznad reke...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414179#p414179:4s1j4j54 je napisao(la):
spatiotecte » 02 Nov 2016 11:59 pm[/url]":4s1j4j54]Ovo moze da pomogne:

http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... _Model.pdf
Gledano po ovoj statistici put nije isplativ između Milanovca i Ljiga. Dok je od Čačka smer ka Užicu pa do Čajetine dovoljno opterećen da bi se isplatio autoput.

Svakako bi trebalo graditi patrljak Užice Požega bez dalje gradnje autoputa, kao što recimo Kragujevac bezbroj godina pokušavaju da povežu na koridor 10.
 
Izgradnjom autoputa Pančevo - Temišvar, Srbija bi bila bliža završetku radova na Koridoru 11 za 80 kilometara. Za ovaj poduhvat nedavno je obezbeđeno devet miliona evra i to za izradu studije o izvodljivosti a kompletiranjem oba koridora, Srbija će dobiti oko 1.200 kilometara mreže autoputeva.

Kako bi naša zemlja izgledala, kada bi svi autputevi koje su nam obećavale sve vlasti u Srbiji, zaista i bili završeni, pogledajte u našoj mapi:

Autoput koji bi spojio Beograd sa Temišvarom deo je Koridora 11, a dužina ove deonice je 130 kilometara, što zajedno sa autoputem Beograd-Južni Jadran čini ukupnu Prvi projekat ima za cilj poboljšanje infrastrukture u cilju povećanja plovnosti kanala Begej a vrednost ovog projekta iznosi 11.7 miliona evra dok je drugi projekat autoput Beograd - Pančevo - Vršac - Temišvar.



http://www.blic.rs/vesti/ekonomija/mapa ... ta/fy1kjgv
 
Ne mogu nikako da svarim "Koridor 11" !!!
On ne postoji!!!
Postoji autoput 'A2' koji je u izgradnji i cije otvaranje prve deonice ocekujemo narednih dana.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
I jos jedna jako bitna stvar.
Ono o cemu niko ne vodi racuna su pristupni putevi!
Ponenta je u tome da iz Milanovca, Lazarevca, Valjeva i drugih mesta morate da imate kvalitetan magistralni pravac do A2 autoputa, da bi omogucili brz dolazak i odlazak ucesnika u saobracaju.
Za to nase strucnjake zabole dupe...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Idealno bi trebalo da bude kao za Kragujevac da se izgrade brze saobracajnice 2x2 od A2 do Milanovca, Lazarevca i Valjeva.
Naravno uz nadu da to ne traje po 10 godina za svaki taj brzi put.
 
Po statistici koju je postavio Spacio autoput Pančevo-Vršac-rumunska granica nema opravdanje. Nadam se da je to svima jasno.
 
Po čemu Le-Mkd i Ni-Bulg ima opravdanje, a Pa-Vš nema ako su obe slične boje? Pri tome Pa-Vš jedno 10 x jeftinija od navedene dve sa 40km klisura.
Takođe ovde vidimo dosta jake bolje na Pž-Ue-Zlatibor-Brodarevo, samo je linija tanka valjda zato što nije autoput. Znači ima prometa ka CG koji bi se još ukrstio sa onom plavom Pž-Pešter i delom Kv-NP. Autoput ka CG se isplati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414198#p414198:3kumow6c je napisao(la):
Earthmoving » Čet Nov 03, 2016 7:57 am[/url]":3kumow6c]Kolki je bio promet Bg-Ni kada je počeo da se gradi? Da vidimo dal je imao zadovoljavajući promet krajem 70'ih od 10tak hiljada vozila dnevno da bi bio isplativ. I ja molim odgvoror već duže al niko da mi ga daje. Takođe na lepoj Spatioovoj slici možete videti promete , mnogo dužih i mnogo skupljih Ni-Bulg i Ni-Mkd koji su žute boje veoma niskog prometa pa se izgradiše. Znači, gleda se šira slika od pukog trenutnog prometa.
Tako je, oba ta pravca su takodje nepotrebna i skupa. Seti ih se kad se prehladis sledeci put pa ti u domu zdravlja kazu da dodjes u sredu. Sledecu.

Jedino sto mene tesi kod ove neplanske i politicki inspirisane gradnje je da ce ipak nesto ostati i moci da se koristi, nece otici na sedamnaesti stan u Sofiji ili petstoti Audi za nekog guzonju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414235#p414235:21xfxb8j je napisao(la):
laki72 » Čet Nov 03, 2016 1:27 pm[/url]":21xfxb8j]I jos jedna jako bitna stvar.
Ono o cemu niko ne vodi racuna su pristupni putevi!
Ponenta je u tome da iz Milanovca, Lazarevca, Valjeva i drugih mesta morate da imate kvalitetan magistralni pravac do A2 autoputa, da bi omogucili brz dolazak i odlazak ucesnika u saobracaju.
Za to nase strucnjake zabole dupe...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Iz Valjeva bi valjalo produziti duple trake bar do Divaca. Lazarevac i Milanovac su povezani magistralom koja ce biti daleko manje opterecena. Ne vidim neki problem u ovom konkretnom slucaju. Vise me brine Kraljevo, brzi put od Cacka do Krusevca bi bio idealan pa da se onda razmislja u nekom realnom pravcu juznije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=414246#p414246:3obo97cu je napisao(la):
Earthmoving » 03 Nov 2016 01:13 pm[/url]":3obo97cu]Po čemu Le-Mkd i Ni-Bulg ima opravdanje, a Pa-Vš nema ako su obe slične boje? Pri tome Pa-Vš jedno 10 x jeftinija od navedene dve sa 40km klisura.
Takođe ovde vidimo dosta jake bolje na Pž-Ue-Zlatibor-Brodarevo, samo je linija tanka valjda zato što nije autoput. Znači ima prometa ka CG koji bi se još ukrstio sa onom plavom Pž-Pešter i delom Kv-NP. Autoput ka CG se isplati.
Mapa i lepe boje su jedno ali brojevi (za 2015. godinu) su neumoljivi:

Pančevo - Alibunar: 4656
Alibunar - B. Karlovac: 2757
B. Karlovac - Uljma: 3547
Uljma - Vršac: 2265
Vršac - Vatin: 1167

Da budemo galantni i kažemo da Pančevo-Vršac ima oko 3,000 PDGS-a. Zaboga, pa Pančevo-Bavanište-Kovin-Smederevo, na svakoj svojoj deonici ima preko 5,000!

Sa druge strane:

Kuršumlija 6,539
Prokuplje 5,718
...
Rudare 1,218

Izvor: http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... ultati.pdf
 
Mapa pokazuje da je pravac 2 (Pž-Iv-Pešter) središnji put ka CG pa je time geometrijski i najbolje središnje rešenje koje bi preuzeo veliki deo sadašnjeg prometa za CG preko Prijepolja (1) i deo prometa NP-Kv (3), jer bi Novom Pazaru i okolni taj autoput bio na svega 30tak km. To je ako samo pričamo o trenutnom prometu, bez ostalih implikacija na promet i dobiti koje bi se pojavile njegovom izgradnjom.
I 1 i 3 su žute boje, tj 3-7.000 vozila na dan, dok je 2 deo do Ivanjice 3-7000, a deo do Sjenice ispod 1.500 vozila na dan. Ako bi autoput izgravitiro polovinu od sva tri prometa zajedno (još u 2013-oj) bez dodatnih dobiti od izgranje autoputa bi bio promet oko 5.000 vozila na dan. Lupam, ali kažem ko može predvideti budućnost? I ako je putarina kamiona, autobusa, automobila prosečno 10 evra na tih 107 km onda bi godišnje prihodovao 5.000 x 10 x 365 dana = 18.250.000 evra. Mada ko zna [ta bi bilo kad bi bilo...
 
Ako nista nije bas kristalno jasno, ono sto je sigurno to je da deonica Preljina-Pozega pod hitno mora da se radi jer ispunjava cak i ulsov broja saobracaja i danas kada nije auto-put , dakle bez generickih posledica posle izgradnje!
 
Goje, Pa-Vš je žute boje što spada u dnevni promet 3-7.000 vozila na dan. Međutim na tom potezu ima dosta kamiona od kojih se prihoduje veća putarina (u odnosu na kola). Dalje, razdaljina od završetka Bg obilaznice iza Pančeva na novoseljenskom putu pa do Vršca je svega 50km. I to najjeftinijih mogućih 50km jer je sem prelaska preko pruge i kog nadvožnjaka preko lokalnog puta sve ravno. Cena bi mogla biti prosečno ispod 5 mil evra po kilometru. Ceo pravac bi bio oko 200 mil evra. Takođe glavni grad Srbije i Ruminije bi se povezali (pogledati mapu) što je u skladu sa praksom u Evropi da se glavni gradovi susednih država povezuju autoputem.
A sad uporedi promet, cenu i dužinu ovog autoputa sa prometom, CENOM izgradnje i KILOMETRAŽOM Ni-Bulg i Le-Mkd.
Sa ove slike takođe vidimo da Rumunima nije u planu parvac ka Zrenjaninu pošto ovde neki govore da bi umesto Pa-Vš trebalo graditi Ns-Zr-Temišvar. Vidimo da Ruminu ne dele njihove planove, oni planiraju Temišvar-Vršac-Pančevo-Beograd.
 
Pa eto, baš sam izneo i tačno koliki je PGDS, tek oko 3,000. To nije ni iz daleka dovoljno za razmišljanje o "autoputizaciji", pa makar cena bila 5 miliona EUR po kilometru.

Ne volim da gubim vreme i poredim sa nečim što je već izgrađeno, ili se gradi. Samo mi je legitimno da poredim one deonice koje su kandidati za autoputizaciju:

Ostružnica-Vinča-Pančevo
Preljina-Boljare
Pojate-Preljina
Požega-Kotroman
Novi Sad-Loznica
Niš-Rudare
Pančevo-Vršac
...
 
Vrh