Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

nerealno je da će iko ići preko pasarele... peti se na drugi sprat da bi se prešlo 5m puta...
po slobodnoj proceni, pasarela je do donje ivice visoka 6m.
ako već na AP ne može ništa preko 4.5m, zašto je pasarela toliko visoka.
ovo više deluje kao osmatračnica tj mesto odakle se može posmatrati AP ili čačak nego kao pasarela.
naravno, na majke sa kolicima i invalide se mislilo jer oni mogu bezbedno da "pretrče" put pa ne morju da idu preko pasarele...
zar nije bolje da je bio neki nasip pa most pa da mogu svi da idu a ne da se lome (posebno zimi) preko stepenica.
 
Ma pustite... uterana nekome lova za pravljenje metalne konstrukcije i montazu iste...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ono kad je Vučič pre mesec-dva spomenuo da će zamoliti Kineze da ubrzaju radove na Lajkovac-Ljig kako bi iz Beograda na autoput moglo da se uđe kod Ćelija. Prvo sam mislio da je mislio da bi se standardno išlo ka Valjevu pa na petlju Lajkovac (oko 6,7km) ali moguće da će se, ako ranije završe ovu deonicu, se privremeno ulaziti kod Ćelija (A) tj da će se svega 500m skretati sa Ibarske na autoput (B). Sem tunela Brančić i nadvožnjaka preko Ibarske ispred Ljiga zaista deluje da bi ova deonica mogla biti uskoro gotova i puštena u saobraćaj. Čak je moguće pustiti deonicu Ćelije (B) -ulaz u Ljig (C) i pre završetka nadvožnjaka i tunela i ranije dobiti 13km autoputa (B-C). U tom slučaju bi se od ulaska u Ljig do Dića (D) išlo starom Ibarskom dok se tunel i nadvožnak ne završe. Mislim da bez nadvožnjaka i mosta, preostalih 13 km bukvalno mogu da se završe i puste za svega par meseci, jer videli smo da je još pre 3,4 meseca počelo asflatiranje te deonice.
 
Stanje sa Kartografove slike od pre 3,5 meseca (06.jul 2016.) na pomenutoj deonici. Valjda su do sada još napredovali.
 
Mala digresija, kuda je bolje ici sad za Pozegu, auto-putem pa na Topolu pa Rudnim ili ici sve magistralom? Kuda je manja guzva?
 
Isao ja za vikend, semafori, guzve, previse raskopanih djelova, za izbjegavati.
 
Prošli vikend išao preko Rudnika (isključenje za Mladenovac). Zbog radova lutao po selima dok nisam izašao na pravu obilaznicu.

Vratio se Ibarskom.
 
Prosao juce ibarskom , sve mi izgleda OK, kineske trase deluju napadnuto i radi se. Na zalost nisam imao vremena da stanem i slikam,mada bi sve slike bile sa ibarske sto i nije nesto.
 
Neka, i to je dobra informacija da se radi iako je vreme kišovito i loše :) Uliva nadu
 
Ima li novosti kako napreduje zavrsetak radova na deonici Ljig Preljina?

Josh 6-7dana je ostalo do pomerenog roka za otvaranje deonice, valjda ce ovaj rok ispuniti...
 
Ja verujem da ce sada to biti ok, tj. pusteno za par dana.
Sada paznju treba usmeriti na deonicu Lajkovac-Ljig da se tu rok ispostuje i da ovi "nasi" pojacaju kontrole i obilaske gradislista, kako ne bi opet doslo do nekog kasnjenje.

Ne bih da ispadne da sam nezadovoljan, ovih 40km nije malo i znacice nama koji cesto idemo tim putem, ali cenim da ce se tek sa pustanjem Lajkovac/Celije-Preljina
ceo projekat ozbiljnije osetiti i znacajno skratiti vreme putovanja.
To je vec nekih 65km "u cugu"...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=411745#p411745:24riseit je napisao(la):
Earthmoving » Čet Okt 20, 2016 12:07 pm[/url]":24riseit]Ono kad je Vučič pre mesec-dva spomenuo da će zamoliti Kineze da ubrzaju radove na Lajkovac-Ljig kako bi iz Beograda na autoput moglo da se uđe kod Ćelija. Prvo sam mislio da je mislio da bi se standardno išlo ka Valjevu pa na petlju Lajkovac (oko 6,7km) ali moguće da će se, ako ranije završe ovu deonicu, se privremeno ulaziti kod Ćelija (A) tj da će se svega 500m skretati sa Ibarske na autoput (B). Sem tunela Brančić i nadvožnjaka preko Ibarske ispred Ljiga zaista deluje da bi ova deonica mogla biti uskoro gotova i puštena u saobraćaj. Čak je moguće pustiti deonicu Ćelije (B) -ulaz u Ljig (C) i pre završetka nadvožnjaka i tunela i ranije dobiti 13km autoputa (B-C). U tom slučaju bi se od ulaska u Ljig do Dića (D) išlo starom Ibarskom dok se tunel i nadvožnak ne završe. Mislim da bez nadvožnjaka i mosta, preostalih 13 km bukvalno mogu da se završe i puste za svega par meseci, jer videli smo da je još pre 3,4 meseca počelo asflatiranje te deonice.

file.php
Vrlo interesantno. Cesto prolazim preko autoputa(novog) posle tog skretanja(za Bogovadju, posle Celija). Lako bi bilo pustiti odatle. Ali zasto ne od Uba?
 
Kako doći na Ub? Bojim se da to još 3,4 godine u nekom iole razumenom kapacitetu nećemo moći.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412412#p412412:14m6xozy je napisao(la):
Tintoreto » 24 Oct 2016 02:22 pm[/url]":14m6xozy]Ja verujem da ce sada to biti ok, tj. pusteno za par dana.
Sada paznju treba usmeriti na deonicu Lajkovac-Ljig da se tu rok ispostuje i da ovi "nasi" pojacaju kontrole i obilaske gradislista, kako ne bi opet doslo do nekog kasnjenje.

Ne bih da ispadne da sam nezadovoljan, ovih 40km nije malo i znacice nama koji cesto idemo tim putem, ali cenim da ce se tek sa pustanjem Lajkovac/Celije-Preljina
ceo projekat ozbiljnije osetiti i znacajno skratiti vreme putovanja.
To je vec nekih 65km "u cugu"...
Sve se slazem.
Lajkovac-Ljig je narocito sad bitan, jer je relativno lagana deonica, a mnogo znaci za spajanje sa Ub-Lajkovac. Kad sam pe neki dan prosao pored, pomislio sam da to zaista moze da bude gotovo,ako naravno vreme bude poboljno, za max 6-7 meseci, izuzev tunela Brancic, tamo nemam pojma dokle se stglo pa nebi bilo lose da onaj ko moze da nam isprati taj tunel.
 
U bilo kojoj opciji guzve na magistrali na prilazima beogradu nece biti nista manje nego sad.
Neko delimicno smanjenje moze se ocekivati tek zavrsetnom veze od Surcina, preko Save i Obrenovca pa na dalje ali i tada ce se putnici iz dobrog dela grada koristiti magistralom...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=412519#p412519:383nzg3b je napisao(la):
Dalmatinac » Pon Okt 24, 2016 9:03 pm[/url]":383nzg3b]Hoce neko ucrtati novi autoput na google maps?
To bi svakako valjalo...
 
kako moze da se sazna koji podizvodjac radi koji objekat na recimo deonici Obrenovac-Ub?
 
Nemoj me držati za reč ali mislim da Kinezi sami rade Obrenovac-Ub, dok im je na Lajkovac-Ljig podizvođač Energoprojekt, a oni dalje imaju podpodizvođače partijske firme. Takva podela bi prema kilomatraži i bila približna odnosu ugovorene podele posla 51% Kinezi : 49% domaći.
 
005 ali Mosa :)

Opet odlaganje: Ljig-Preljina probija i novi rok
Beograd -- Potpredsednica vlade Zorana Mihajlović izjavila je da će prvih 40 kilometara Koridora 11 biti otvoreno u narednih deset dana.

IZVOR: TANJUG SREDA, 26.10.2016. | 11:06
 
Vrh