Наравно.
Сматрам да је изградња и моравског и фрушкогорског оправдана, не само због тренутног броја возила и значаја за локално становништво, нешто што свакако јесте врло битно, већ управо због тога што имају потенцијал да на себе преузму одређен број возила са А1.
Око Милоша до Чачка нема дилеме иако су својевремено људи причали како Веља Илић гради пут до своје куће и аутопут из њиве у њиву.
Он је 2023. имао 14.000 возила дневно уз потенцијал да тај број расте.
Број странаца у транзиту на А1 ће значајније да опадне тек када Бугари и Румуни заврше коридор 4.
Кроз Бугарску ту и тамо напредује, кроз Румунију ни макац, имају много важније приоритете.
Чак и када коридор 4 буде завршен све што из Турске и Бугарске иде према БиХ, Хрватској, Словенији, Италији ићи ће и даље преко Србије.