Sve te razumem i sve podržavam.Da je jedan, nego 2.
Prvi, nešto pre 11 na izlazu iz Užica ka Zl, 100-200m iznad kamere. Neko je preticao na duploj punoj, zastoj skoro 3 sata, koji se ubrzo preneo i na gradske ulice, tako da je do posle 1 celo Užice bilo u kolapsu, a onda se na to nafovezao popodnevni špic.
Drugi, negde oko 16 u Užićima kod Knez petrola. Tu se nešto brže raskrčilo, ali opet preko sat.
Ako ih ne bude već sutra opet, očekujte u nedelju popodne nove probleme. Nisam ni Vanga ni Tarabić, ali mesecima unazad ne prolazi nedelja bez bar jednog ozbiljnog incidenta.
I neko će još uvek da priča da je prioritet Duga Poljana? Da je sreće i pameti, ova deonica bi se već gradila, i uskoro završavala, pa makar sve drugo u državi stalo. Postojeći put je odavno u kritične dane prevazišao svoj kapacitet
Presretači su sada skoro svakodnevno, ili bar vikendima. Ali, prepoznatljivi i upadljivi su. Tu su i motoristi, ali naglasak im je na tačkastim radarskim kontrolama na prepoznatljivim mestima.
Moja ideja su neuniformisane patrole u manje skupim i još manje upadljivim vozilima koje bi se samo vozile odrđenim delovima trase i snimale. Nije mi se skoro desilo da izađem na put, a da ne vidim bar jedan dva prekršaja vredna bar 100k kazne. Takve patrole bi za mesec dana pokrile i nabavku vozila i opreme i plate. A delovale bi. Ali da bude bez izuzetka.
I sad, dok ovo pišem, saznajem da je stalo u Međuvršju zbog sudara.
G6, teget, ispravka i ne jedan, već 2: 064b. i 064b. (neću druga slova objavljivati, ali su susedna).Imaju presretač Golf 5 sive boje, UE tablice
Veoma neupadljiv
Za 40 godina koliko vozim tim putem u Prijanovićima ne videh sudar ili slično, ali je zato ograničenje 60 na raskrsnici na kojoj se dnevno uključi ili isključi 10 vozila. Najveći incident za koji znam tu je nešto bliže Požegi kada je sredinom aprila 1999. gađano vojno skladište pored, a kao kolateral stradala kuća pored ograde, a jedna pala na put. Zakrpa se videla do poslednje rekonstrukcije pre par godina.
A radar je tu svakodnevno, iako u kilometar pre, u Pilatovićima postoji fiksna kamera
Doprinosi mojoj bezbednosti na putu. Treba trajno oduzeti dozvolu svakome pretice preko pune ili duple pune linije.Nikada neću razeti ljude koji žele da se od njihovih para kupuju sredstva kojima će se oni kažnjavati. Svi ti radari, presretači i ostale gluposti ne doprinose ničemu sem punjenu državne kase, naročito pred izbore
jurio bih ga do je*******enog Prijepolja drob da mu prospem po sofersajbni.
U prvom pasusu kažeš da doprinosi tvojoj bezbednosti a dalje pišeš kako se osećaš nebezbedno - dakle ne doprinosi bezbednosti već budzetuDoprinosi mojoj bezbednosti na putu. Treba trajno oduzeti dozvolu svakome pretice preko pune ili duple pune linije.
Velika vecina vozaca koja divlja na putu imaju tablice NS ili BG, to je jasno svakome ko je ikada prosao tim putem. Veliki deo tih ljudi nisu nikakvi kriminalci ili milioneri, samo imaju malo bolji auto koji u ta dva grada moze da priusti mnogo ljudi.
Cinjenica da je najpopularnija stranica u Uzicu patrole zlatiborskog okruga, govori mnogo o kulturi u saobracaju.
Evo pre neki dan smo brat i ja krenuli na neku svadbu, on je vozio. Na izlasku iz Uzica 50m posle kamere mi se krecemo 50 na sat i idemo desnom trakom. Polako krecemo da ubrzavamo na 60 i u tom krece da nas pretice ogroman sleper koji se takodje krece 60, mozda 65 na sat. I tako on ide uporedo sa nama jedno 100metara (mi idemo istom brzinom) i odjednom krece naglo da skrece u desno ka nama kako bismo mi zakocili. Brat zakoci na 20 na sat pusti ga da nas obidje i onda ga obidje posle 30 sekundi ponovo.
Evo iskreno da kazem, da nije bila njegova zena sa nama u kolima i da nismo krenuli na svadbu, jurio bih ga do je*******enog Prijepolja drob da mu prospem po sofersajbni.
E takvi vozaci su na nasim putevima normalni. Taj nije nikakav milioner.
Stepen ludila se drastično smanjuje kada izađeš iz kamiona teškog 10+ tona.Kako znaš da bi ti pobedio u fizičkom sukobu? Šta ako je jači, pošto je već dokazao da je ludji?
Osećam se nebezbedno zato što ne postoji sve to što sam naveo pa ljudi mogu na putu da rade šta god hoće i da ne budu kažnjeni. Kada budu uvedene mere koje sam naveo onda ću se sigurno osećati daleko bezbednije jer se preticanja preko duple pune i slične stvari neće događati skoro nikad.U prvom pasusu kažeš da doprinosi tvojoj bezbednosti a dalje pišeš kako se osećaš nebezbedno - dakle ne doprinosi bezbednosti već budzetu
Nije legitimno. On je krenuo da pretiče sa 50 na sat, pošto smo se svi kretali 50 na sat kako bi prošli pored kamere. Mi smo ubrzali do 60 kada je on kretao da pretiče i mi po zakonu nismo u obavezi da usporavamo da bi nas divljak pretekao. Ono što je on uradio je pokušaj ubistva, a pre toga je idiotski pokušaj preticanja iz čistog besa. Jer on brže od 70 ne može ni teoretski da se kreće na toj relaciji.To što te je kamion obilazio je legitimno, mogao si dati gas i uleteti u levu ispred njega kada si video da kreće da te obilazi ako si hteo da voziš brže ili prikočiti, pustiti ga da udje ispred tebe pa ga preteći. Isekao te je jer nije imao gasa da te pretekne (naročito ako si ubrzavao) a pozadi je se verovatno već napravila kolona
Napisah opsiran odgovor ali ajde da ne ulazim u dubiozu posto si ocigledno neprijateljski nastrojen.Za početak se vrati u auto školu i utvrdi elementarno gradivo. Upravo su takvi kao ti koji nisu ni svesni da čine prekršaj uzrok najveće opasnosti u saobraćaju
Zakona o bezbednosti na putevima kaže:
To zašto je on krenuo u preticanje i koliko može da ide nije tvoja stvar. Tvoje je bilo da ga pustiš i omogućiš mu da bezbedno završi započetu radnju a ne da ubrzavaš i zavodiš red na drumu
Bas tako, fali mnogo saobracajne kulture. Ovde covek opravdava kamiondziju koji je pokusao da me ubije jer nije mogao da izvrsi preticanje.Nije do saobraćajnih znakova odnosno do ograničenja brzine, već do kulture kod vozača. Fali nam više kulture, a manje _určenja za volanom, manje stresa za volanom i manje teranja ko je u pravu. U evropi su ograničenja čak i niža ali ima kamera fiksna i pokrena i automatska kazna za 10% prekoračenja. Vozeći evropskim autoputevima primetio sam značajno lošije ponašanje na autoputevima vozača sa poljskim, madjarskim, rumunskim i turskim tablicama nego domaćih vozača, ne zato što su ostale nacije super, nego jer ih je bilo dovoljan broj da bih taj zaključak mogao izvesti.