Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Испричах уживо јуче великом Крцану како се то десило. Дивно је што сам имао прилику да га коначно упознам, а, опет, као да га познајем већ сто година.

Било је то 2003. на сеоску славу св. Илију, у мајчевини. Возим тако сам са собом, и чилирам (што би рекли неки) пред улазак у леву оштру кривину, кад из супротног смера из кривине два дивљака право на мене, заузели обе траке, и тркају се. Одем у траву са десне стране, избегнем их, и у повратку на коловоз задњи крај аута крене да игра козарачко коло. Ударим ја контру, али нов ауто, немам искуства с њим, напред тежак мотор, а назад лаган караван. Постајем свестан да сам изгубио контролу, и сећам се да сам заурлао, јер је ауто кренуо носем ка великој стрмини десно. Прошао јкроз стрњику, између два дрвета, тим тешким носем пропао, направио салто, и завршио на крову уз јак прасак шоферке.

Пар секунди паузе, чујем вриску комшилука, пузим кроз отворен прозор, и хватам се за главу, видим крв на шакама. Кад оно, посекотине од стаклића у коси. Пар недеља слабог бола у грудима, и то је то. Отуд оно: практично неоштећен. Добро, највише је страдао млад возачки его!

На крају, и поред комшилука који је потврдио моју причу, нисам никад сазнао ко су били протагонисти оног тркања у кривинама, и морадох сам да поправљам ауто.

Тако да, није било смешно, али је било супер поучно.
 
Испричах уживо јуче великом Крцану како се то десило. Дивно је што сам имао прилику да га коначно упознам, а, опет, као да га познајем већ сто година.

Било је то 2003. на сеоску славу св. Илију, у мајчевини. Возим тако сам са собом, и чилирам (што би рекли неки) пред улазак у леву оштру кривину, кад из супротног смера из кривине два дивљака право на мене, заузели обе траке, и тркају се. Одем у траву са десне стране, избегнем их, и у повратку на коловоз задњи крај аута крене да игра козарачко коло. Ударим ја контру, али нов ауто, немам искуства с њим, напред тежак мотор, а назад лаган караван. Постајем свестан да сам изгубио контролу, и сећам се да сам заурлао, јер је ауто кренуо носем ка великој стрмини десно. Прошао јкроз стрњику, између два дрвета, тим тешким носем пропао, направио салто, и завршио на крову уз јак прасак шоферке.

Пар секунди паузе, чујем вриску комшилука, пузим кроз отворен прозор, и хватам се за главу, видим крв на шакама. Кад оно, посекотине од стаклића у коси. Пар недеља слабог бола у грудима, и то је то. Отуд оно: практично неоштећен. Добро, највише је страдао млад возачки его!

На крају, и поред комшилука који је потврдио моју причу, нисам никад сазнао ко су били протагонисти оног тркања у кривинама, и морадох сам да поправљам ауто.

Тако да, није било смешно, али је било супер поучно.
Podseti me malo na ovo
 
Evo dok tracim vreme izmedju dva leta u Dubaiju da iskoristim da kazem kako vreme protice da sve vise upoznajem divnih kulturnih visoko obrazovanih a tako skromnih ljudi sa foruma da valjda zbog svih tih prethodnih konverzacija ovde, prosto se izgubi taj osecaj da se nikada ranije nismo sreli, pa tako otvoreno prihvatam te ljude kao sto kaze @GOJE zaista kao da se znamo godinama.
Caribrod je ispekao zanat od Bugara, inficirao mnoge od nas, na kraju dosao ja kod njega u njegov Caribrod, a on meni u goste kod kengura, a onda redom @spatiotecte , @plećko , @srdjanprpa , @Igor itd. @Steva me je sa njegovim reportazama zalepio za forum jos kad sam prvi put otvorio sajt I nikad vise nisam prestao posecivati. I kad tome dodam brojne forumase sa kojima se privatnim porukama dopunjujem sa informacijama, zaista se dodje do Beobuild familije. Opet ponavljam sve su to ljudi od integriteta divno odgojeni, koji sa svojim sitnim doprinosom sire vidike jedni drugima, a bez ikakvog materijalnog interesa, pa kako onda covek da ne podrzi tako nesto svim srcem?
Zao mi samo sto ovog leta zbog nekih ne predvidjenih okolnosti ne uspeh detaljnije da obidjem jos Fruskogorski I Golubacki kraj, ali bice tu radovi I dogodine sigurno pa ce biti jos prilike, a sto se tice forumasa Igor je obecao da ce se potruditi za neki drugi skup I vidjanje u malo vecem broju...
P.s pored svih forumasa posebno mesto zauzima mala lepa Vida koja nam je sinoc ulepsala vece.. izvinite za off ali samo sam se nadovezao pod utiscima od sinocnjeg druzenja.
 
Evo dok tracim vreme izmedju dva leta u Dubaiju da iskoristim da kazem kako vreme protice da sve vise upoznajem divnih kulturnih visoko obrazovanih a tako skromnih ljudi sa foruma da valjda zbog svih tih prethodnih konverzacija ovde, prosto se izgubi taj osecaj da se nikada ranije nismo sreli, pa tako otvoreno prihvatam te ljude kao sto kaze @GOJE zaista kao da se znamo godinama.
Caribrod je ispekao zanat od Bugara, inficirao mnoge od nas, na kraju dosao ja kod njega u njegov Caribrod, a on meni u goste kod kengura, a onda redom @spatiotecte , @plećko , @srdjanprpa , @Igor itd. @Steva me je sa njegovim reportazama zalepio za forum jos kad sam prvi put otvorio sajt I nikad vise nisam prestao posecivati. I kad tome dodam brojne forumase sa kojima se privatnim porukama dopunjujem sa informacijama, zaista se dodje do Beobuild familije. Opet ponavljam sve su to ljudi od integriteta divno odgojeni, koji sa svojim sitnim doprinosom sire vidike jedni drugima, a bez ikakvog materijalnog interesa, pa kako onda covek da ne podrzi tako nesto svim srcem?
Zao mi samo sto ovog leta zbog nekih ne predvidjenih okolnosti ne uspeh detaljnije da obidjem jos Fruskogorski I Golubacki kraj, ali bice tu radovi I dogodine sigurno pa ce biti jos prilike, a sto se tice forumasa Igor je obecao da ce se potruditi za neki drugi skup I vidjanje u malo vecem broju...
P.s pored svih forumasa posebno mesto zauzima mala lepa Vida koja nam je sinoc ulepsala vece.. izvinite za off ali samo sam se nadovezao pod utiscima od sinocnjeg druzenja.
Hvala tebi za sve!. I dok si preko svets, često imaš više informacija od nas po lokalu. A tek ove letošnje reportaže...!
Svaku ideju druženja, podržavam. Još ako bi bila negde na trasi, i bolje.
 
Apropo kopanja tunela, iako su informacije loše @KrCan hvala za (kao i uvek) detaljan izveštaj. uz malo sreće mogli bi za početak jednu cev da osposobe, pa drugu kasnije. Na dosta mesta su tako i otvarani dugački tuneli na auto putevima, nije najsigurnije, ali ipak sigurnije proći strpljivo kroz tunel, a ispred i iza voziti auto putem, nego po zakrčenoj magistrali. Pa onda druga cev kad bude gotova.

Vesti iz komšiluka, izgleda da je danas fizički probijen, a sutra se obeležava zvanični proboj druge cevi tunela pod Učkom - druga cev je duga 5600 m (za nešto manje ood 600 m duža od prve). Radovi su počeli 17.12.2020.
 
Vesti iz komšiluka, izgleda da je danas fizički probijen, a sutra se obeležava zvanični proboj druge cevi tunela pod Učkom - druga cev je duga 5600 m (za nešto manje ood 600 m duža od prve). Radovi su počeli 17.12.2020.

To je oko 6 metara na dan. Skoro 2.5 puta brze nego sto je kopan Laz ili sad Fruskogorski. Znam da je kroz stenu lakse, ali bas toliko..
 
Пре свега хвала @KrCan -у на лепим речима, радити се мора, па како тако! Такође и форумашима, дивни сте сви људи! Нисам био активан, био сам на одмору, а и искрен да будем нисам хтео ја да будем тај који вам казује лоше вести из Паковраћа што се тунела тиче, има ко ће. :D
Од новитета има то да су кинези један део насипања завршили, да се снима магистрални пут од изласка аутопута на магистралу Пожега - Ариље до Милићевог Села, каже човек да се провлаче неки каблови у вези аутопута уз само магистралу али није знао да ми каже о чему се ради.

Цемпром и даље насима плац за бетонску базу и то је то, чујем да су почела да се потписују поравнања у петак сад у вези земље, куће и даље нико не помиње.
 
Poslednja izmena:
Evo nešto u vezi teme:
Na delu auto puta od nadvožnjaka u Pakovraću ka tunelu je nastavljeno asfaltiranje, izgleda da uskoro sledi asfaltiranje i druge trake. Vreme im ide na ruku srećom :)
Screenshot_20230921_225555_edit_19072699890640.jpg
 
Koliko cujem opet udes na putu Pz-Ue i ogroman zastoj vec par sati... ako neko sada krece na put ( petak je) razmislite o staroj trasi puta. Srecan put
 
Da li se prosecna brzina medju portalima racuna uvek kao 130 ili sistem menja prosecnu ako je na izmenjivim portalima smanjena na 100?
 
Uvek 130. Bilo u emisiji SAT. Čak je podešeno i na 140km/h koliko se sećam, oni vozili 140 tempomatom i došli 6 sekundi pre vremena.

Iskreno, sumnjam u te institucije za merenje, verovatno je neko uzeo štopericu, stavio tempomat na 140 i prošao. Izvinjavam se ako grešim
 
V=s/t. Sledstveno, t=s/v
Čista računska brzina, gde su im poznata rastojanja između mernih tačaka, a brzina max dozvoljenih 130 na celoj deonici.
Samo ne treba preterivati i nikad neće biti problema ako se malo i prekorači.
Dok se merilo između naplatnih rampi, postojala je tabela sa rastojanjima i vremenima. Sada, između mernih tačaka, ne znam, nisam istraživao
 
Koliko cujem opet udes na putu Pz-Ue i ogroman zastoj vec par sati... ako neko sada krece na put ( petak je) razmislite o staroj trasi puta. Srecan put
Da je jedan, nego 2.
Prvi, nešto pre 11 na izlazu iz Užica ka Zl, 100-200m iznad kamere. Neko je preticao na duploj punoj, zastoj skoro 3 sata, koji se ubrzo preneo i na gradske ulice, tako da je do posle 1 celo Užice bilo u kolapsu, a onda se na to nafovezao popodnevni špic.
Drugi, negde oko 16 u Užićima kod Knez petrola. Tu se nešto brže raskrčilo, ali opet preko sat.
Ako ih ne bude već sutra opet, očekujte u nedelju popodne nove probleme. Nisam ni Vanga ni Tarabić, ali mesecima unazad ne prolazi nedelja bez bar jednog ozbiljnog incidenta.
I neko će još uvek da priča da je prioritet Duga Poljana? Da je sreće i pameti, ova deonica bi se već gradila, i uskoro završavala, pa makar sve drugo u državi stalo. Postojeći put je odavno u kritične dane prevazišao svoj kapacitet
 
V=s/t. Sledstveno, t=s/v
Čista računska brzina, gde su im poznata rastojanja između mernih tačaka, a brzina max dozvoljenih 130 na celoj deonici.
Samo ne treba preterivati i nikad neće biti problema ako se malo i prekorači.
Dok se merilo između naplatnih rampi, postojala je tabela sa rastojanjima i vremenima. Sada, između mernih tačaka, ne znam, nisam istraživao
Naravno, nije to problem, ali je li s najkraća putanja (da sečeš krivine preko obe trake), ili je s kada se ide samo srednjom trakom, ili samo brzom? Mislim u krajnjem slučaju je minut dva razlike, zato i kažem da se verovatno meri tako što stave brzinu malo veću, i voze kako voze. Tako neće oštetiti vozače, i što kažeš, nema brige :) U svakom slučaju, sve dok je to 130km/h, to je sve bezbedno u idealnim uslovima, zato je to i ograničenje
 
Нажалост Св. Никола и ове и следеће године ће проћи а ми се нећемо возити овим путем од 500 милиона еура....

To je neka procenjena vrednost, ko zna koliko će na kraju biti.


Izgradnja deonice na Koridoru 11 od Preljine do Požege dužine 30,9 kilometara, počela je danas. Vrednost radova je 450 miliona evra, a finansiraju se kreditom koji je Vlada uzela od kineske Eksim banke.

2019.
 
Vrh