Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Свуда има таквих примера по Србији... Мада конкретно ту на Златибору једино право решење је пуна линија па чекај она два велика правца код Водица. То растиње је већ права шума зимзелена, па би била грехота то посећи.
 
Iskreno, mislim je isprekidana bolje rešenje, šteta je za tu deonicu da ne bude dozvoljeno preticanje, jer od Zlatibora do te deonice skoro da nema preticanja, a tek posle od Borove Glave ka Tavniku. Mi svakako ne možemo ništa da uradimo po tom pitanju. 😂

Izgleda da je od Vodica do Zlatibora prilično velika gužva danas, kažu da se čeka i po sat. Za Priboj preko Bosne. 😄

618E150F-7CD1-4CBB-A301-8D77969A3C8D.png
 
Ja sam juče stigao iz CG, tuda sam prošao oko 12h i ni na jednom semaforu nisam čekao duže od minut!!!!
Očigledno sam imao neverovatnu sreću jer sam i na granicama prošao sa čekanjem ne dužim od 5 minuta.
Juče oko 12h su bile kilometarske kolone na graničnom prelazu između CG i Srbije... ja sam tamo bio oko 8h...
 
Иначе нада мсе да ће да укину оно сулудо дољвољено претицање одмах после Јокине ћуптије, где буквално људи (легално!) претичу ко камиказе а ништа се не види због кривине и растиња!
Ja bih tu uradio 2+2, da se isprestižemo pre borove glave :)
 
Gužve počinju tek iza podne, kada stigne talas prvih povratnika sa mora.
Pošto će da potraje, a i ona preostala dva semafora sada gužvaju, preporučuhem da se na Vodicama, posle El Pasa isključite desno, odete u Ljubiš ili Gostilje na pastrmku ili neki drugi dobar ručak, svratite u Sirogojno i Stopića pećini u Rožanstvu i na magistralu se vratite na Beloj Zemlji kod Zl.noći.
Put je solidan, krivudav do duše, ali dovoljne širine da ako i sretnete neki turistički autobus ili veći kamion, možete lako da se mimoiđite, samo ako ne brzate. A možete još da skratite, ako vam prija ta zlatiborska avantura, pa da siđete kroz Potpeć na kraju Sevojna.
 
Zastrasujuca i sokantna informacija o urusavanju tunela. Sekundarna obloga nije nikakvo privremeno resenje niti nesto sto se usput gradi ili predstavlja fazu(ok, predstavlja zavrsnu fazu), to je zavrseno resenje. Drugim recima, moglo se lagano obrusiti po vozacima nakon zavrsetka deonice, ili po radnicima u toku gradnje. Retko zastrasujuca informacija i potpuno sokantno da tako nesto moze da se desi. Zasto? Ostaje kao pitanje na koje mora da se da odgovor pre nego sto se ova deonica pusti.
 
Ja sam juče stigao iz CG, tuda sam prošao oko 12h i ni na jednom semaforu nisam čekao duže od minut!!!!
Očigledno sam imao neverovatnu sreću jer sam i na granicama prošao sa čekanjem ne dužim od 5 minuta.
Juče oko 12h su bile kilometarske kolone na graničnom prelazu između CG i Srbije... ja sam tamo bio oko 8h...
Napisacu nesto sto nisam napisala, isli smo i na granice Srb - Cg i Srb- BiH, BiH- Cg....
ko nas ne zna rekao bi da smo EU, uvek cekanja i guzve ali na nasoj strani, ok, crnogorcima je u interesu da budu usluzni zbog turizma ali i BIH ima mnogo brze prolaze.

Kod nas cesto moraju da otvore dodatne trake jer se napravi bas kolona. Mozda je to samo nase iskustvo ne znam, ali tako je. Da li imaju neke propise sta li se događa...

I opet moram da naglasim koliko su policajci u CG na usluzi, narocito ako vide strance, bez maltretiranja, bez ikakve korupcije....
Opet, mozda je nase iskustvo takvo, ali je prijatno.

Ne kudim nasu policiju, ali Zlatibor je turisticki centar ( na primer) pa bi mogli tako nekako , da iskljucuju kamione povremeno, da imaju pravo samo da upozore vozaca....
pricam to jer mnogi iz CG i BiH vole Zlatibor, pola Podgorice je gore, a kako im je od granice doci do Zl to samo oni znaju, narocito u koloni za sleperom....
 
Da objasnim samo da se nije urusila sekundarna, vec primarna obloga I da je to potpuno drugacija situacija nego sa sekundarnom.
U delu kroz Pakovrace se polako posao privodi u zavrsnu fazu. Trenutno je u toku izgradnja vodovoda, kopaju se kanali koji prate trasu sa cevima za snabdevanje vodom hidranata u tunelu. Zatim priprema se spustanje lokalnog puta koji prelazi trasu ispod nadvoznjaka ap. Ugradjuje se pred tunelom atmosferska kanalizacija u trup. Pred samim tunelom se nasipaju spojevi sa nadvoznjacima . Na levoj traci jos odoleva zuta kuca, a na svim nadvoznjacima je kompletirana hydro izolacija I zavrseni su doslovno svi betonski radovi, izuzev na mestu prespajanja lokalnog puta, ali to je sitnica. Pred ulazom pored desne cevi gradi se elektro komandni centar. Mislim da ce se krenuti od petlje polako uzbrdo I sa asfaltiranjem jer je I 032 dosta postavljena. A sa druge strane tunela na izlazu dalekovod stoji kako stoji. Ni taknuli nisu. Sredjuju kosinu na izlazku I buduce stajaliste u levoj traci. Svracali smo I kod Obrenovica oni su prezadovoljni presudom ali jos nije sve isplaceno, planiraju da kupe sijaset nekih kuca, pa nema ni iseljavanja ni rusenja, mada su sa strane od Cacka uveliko kopali trasu pod same temelje od kuca. Interesantno da ukop je ravno 24m od povrsine do trase I to I u Markovici I u Negrisorima, ali je ovaj u Markovici znatno kraci a samim tim I manji.
20230907_135508.jpg
20230907_131458.jpg
20230907_131144.jpg
20230907_135502.jpg
20230907_135457.jpg
20230907_131332.jpg
20230907_131313.jpg
20230907_134211.jpg
20230907_131504.jpg
20230907_131308.jpg
 
Dole nanize niz trasu se bas zestoko radilo, produzili su onaj betonski kanal za potok, sve je vise nasute I zavrsene trasea u dnu dola rade veliki potporni zid pre poslednjeg vijadukta. U desnoj traci probijaju tacnije isciscavaju poslednje ostatke da bi tu desnu traku koristili kad zavrse taj potporni zid da njom proteraju grede na nadvoznjak na levoj traci na cijim stubovima, takodje uveliko rade. Na snimcima dronom se ne moze proceniti koliko je ogromno istovarenog materijala u onom delu ispod seoskog groblja. Bila bi zaista steta da ne zavrse sve zemljane iskope pre kisne sezone, nije jos mnogo ostalo ni tu ni nanize do samih Lucana, ali je ovaj u Negrisorima veoma glinen materijal I bas nezgodan u slucaju kise. A dalje nanize niz trasu bas su prilicno odmakli. Od betonskih radova naj intenzivnije je na petlji u Lucanima, a zavrsenimsu I noseci stubovi na vijaduktu ka Munjinom brdu, mada nisu postavljene vec pripremljene grede na poslednja tri raspona. Vrlo skoro bi moglo krenuti nasipanje trase skroz izmedju Negrisora I Lucana. U betonskoj bazi jos uvek cekaju da budu montirane u novu BB komponente.
20230907_150113.jpg
20230907_152249.jpg
20230907_153529.jpg
20230907_153404.jpg
20230907_153648.jpg
20230907_153811.jpg
20230907_153921.jpg
20230907_154026.jpg
20230907_154101.jpg
20230907_154526.jpg
20230907_140748.jpg
20230907_155313.jpg
20230907_140925.jpg
20230907_150109.jpg
20230907_154608.jpg
20230907_152212.jpg
20230907_153524.jpg
20230907_153400.jpg
20230907_153619.jpg
20230907_153806.jpg
20230907_153915.jpg
20230907_140741.jpg
20230907_154007.jpg
20230907_140816.jpg
20230907_154100.jpg
20230907_140944.jpg
20230907_154127.jpg
20230907_142428.jpg
20230907_155311.jpg
20230907_141006.jpg
 
E sad Munjino brdo...
Iz pravca Cacka radi se redovno. Vozac miksera mi rece, ali posto je bilo oko 1,7km da se pesaci odlucio sam sa @Roske da odemo u njegov kraj I da udjemo u desnu na izlazu posto sam sa Radom detaljno obisao prosli put onu drugu. Na zalost nista dobro I dok je bas veliki broj njih 50tak radnika izaslo iz one druge cevi iz ove desne na izlazu izasla su samo tri radnika na kraju smene u 5 sati. Jos davno sam vam dao informaciju da su cak morali zbog vrlo teske geologije da vertikalno buse rupe I da u njih ubacuju beton I ucvrscuju strukturu,
Mislim /posto nisam bio u mogucnosti da proverim pa su ovo moje predpostavke/ da su dosli do ekstremno problematicnog dela I da su zabetonirali profil cevi, jer taj deo gde su potporni stubovi je ravan kao staklo I uopste ne deluje da je to kopan materijal, a posto je preprskan sa betonom ne moze se reci sta je ispod. Sa prednje strane se cedi voda koje inace ima sa svih strana I vec se formirala debela rdja sto ukazuje da je to ko zna od kada tako.
Voda koja se nakuplja I boje oksidanata odaju utisak kao da je malte ne neka kiselina. Bas grozan osecaj... duboko u Jezerinama, a I Roske potvrdjuje price lokalaca o jezerima po planini. Kako ce se ovo resavati I dali ce se ici samo iz jednog pravca dalje, stvarno za sad vam ne mogu dati odgovor.
Potom smo otisli na sam kraj trase te videli gde ce biti buduca naplatna stanica, novo korito Moravice I petlja na kojoj se odvajaju pravci ka CG I BiH.
20230907_172007.jpg
20230907_173234.jpg
20230907_172120.jpg
20230907_172217.jpg
20230907_172034.jpg
20230907_172302.jpg
20230907_172159.jpg
20230907_172352.jpg
20230907_172232.jpg
20230907_172636.jpg
20230907_172317.jpg
20230907_173140.jpg
20230907_172527.jpg
20230907_173241.jpg
20230907_172816.jpg
20230907_171855.jpg
20230907_173226.jpg
20230907_172201.jpg
20230907_172224.jpg
20230907_172107.jpg
20230907_172314.jpg
20230907_172210.jpg
20230907_172500.jpg
20230907_172249.jpg
20230907_172740.jpg
20230907_172407.jpg
20230907_173012.jpg
20230907_172545.jpg
20230907_173316.jpg
20230907_172904.jpg
 
Moracu u Petak naci Srdjana ili Igora da im dam kartice sa drona, pa cete dosta toga videti iz pticije, kao sto rekoh prosao sam celu trasu od Lajkovca do Valjeva I ovu od Pakovraca dole do ispod Negrisora I do Lucana, ali na zalost na kraju nisam imao vise memorije na karticama jer sam snimao I u mom kraju pravac Vrulja Mijakovici i Meandre Cehotine, ali videcete dovoljno.
Iza tunela nekako kilavo sve dole do Petlje, a na petlji I pogotovo krak ka spoju na magistralu I platforma za naplatnu stanicu verovali ili ne ljudi kinezi rade do 10 uvece punom parom. Bas bas ga deru.
Eto toliko, nadam se da vam nisam mnogo dosadio, a meni u mom kraju tri meseca svake godine prolete kao tri sekunde. Ozenio sam sina, obisao sa decom skro sve znacajnije metropole Evrope, trebao sad biti I na US openu, ali "casu meda ne popi dok je sa zuci ne zali" te sam na zalost izgubio blisko mi bice, a I mog cimera sa fakulteta i pravog prijatelja koji je takodje redovno pratio ovaj forum te je ovo za mog Stiveka koji je gore sa andjelima.
Hvala I Roske od koga cemo nadam se dobiti jos dosta pravovremenih informacija I koji je decko za svaku pohvalu.
20230907_173821.jpg
20230907_173630.jpg
20230907_173945.jpg
20230907_182412.jpg
20230907_173532.jpg
20230907_173317.jpg
20230907_183815.jpg
20230907_182510.jpg
20230907_173854.jpg
20230907_173829.jpg
20230907_182502.jpg
20230907_182428.jpg
 
Poslednja izmena:
Produženo razgledanje padina Čigote i Tornika kroz Dobroselicu i Smiljanića zakose trajaće do 29.decembra.
Kažu da su to pripremni radovi. Da li je tada konačno kraj ili ćemo tek tada videti gužve kad krenu pravi, videćemo.
Danas nije bilo dramatično. Očito, u sredini nedelje se manje ljudi vraća iz CG. Završiće se i letovanja valjda
 
KrCanu sretan put i zahvalnost na odvojenom vremenu za rad na forumu
a da sam citao forum preko vikenda ne bih licno dozivio tu guzvu na tim semaforima
nisam imao informaciju,pa sam mislio da je neka saobracajka
i po obicaju opet neki likovi sa bijesnim kolima koji ne mogu da sacekaju ,nego lete pored kolone koja ceka
 
Jutros prosao u Cajetini auto na krovu, stvari razbacane ne verujem da ima prezivelih jer su preko ograde bankine preleteli I pali na krov.
U Pakovraci video asfalt krenuo uveliko uz trasu.
U Trbusanima tunelu jedna cev zatvorena. Sta rade ne znam kroz drugu dvosmerno se vozi I odmah na izlasku pre mosta Cemernice na celoj sirini promenjen nanovo presvucen asfalt.
U Savincu zatvorena cela leva, a u desnoj se vozi dvosmerno I kroz zaustavnu jer su doterali cisterne I peru zidove onaj deo ofarban belom. A I ostali tuneli ns Milosu su bas zreli za generalno pranje I ciscenje I to su trebali uraditi jos proletos , pa da letos budu cisti, a ne sad kad opet pocinje kisna sezona. Srecom signalizacija je ispravna I u funkciji.
Ono sto je takodje uzasavajuce to su oni mobilni wci na parkinzima, nisam koristio, ali oni koji su I'm prisli jednostavno kazu da su ne upotrebivi.
Srecom posle voznje magistralom covek kad udje na AP se oseca zadovoljno kao "Mujo kad izuje tesne cipele".
20230914_094228.jpg
 
ToiToi toaleti su apsolutno neupotrebljivi, a da stvar bude još gora, ljudi normalno neće da ulaze u tu prljavštinu pa oko samih toaleta možete videti i osetiti svašta.
Нису тешко повређени људи из преврнутих кола.
А тоалети су стварно ужасни.

Ти тоалети су добри зато што могу да те заклоне, па иза њих да обавиш нужду.
 
Jutros prosao u Cajetini auto na krovu, stvari razbacane ne verujem da ima prezivelih jer su preko ograde bankine preleteli I pali na krov.
U Pakovraci video asfalt krenuo uveliko uz trasu.
U Trbusanima tunelu jedna cev zatvorena. Sta rade ne znam kroz drugu dvosmerno se vozi I odmah na izlasku pre mosta Cemernice na celoj sirini promenjen nanovo presvucen asfalt.
U Savincu zatvorena cela leva, a u desnoj se vozi dvosmerno I kroz zaustavnu jer su doterali cisterne I peru zidove onaj deo ofarban belom. A I ostali tuneli ns Milosu su bas zreli za generalno pranje I ciscenje I to su trebali uraditi jos proletos , pa da letos budu cisti, a ne sad kad opet pocinje kisna sezona. Srecom signalizacija je ispravna I u funkciji.
Ono sto je takodje uzasavajuce to su oni mobilni wci na parkinzima, nisam koristio, ali oni koji su I'm prisli jednostavno kazu da su ne upotrebivi.
Srecom posle voznje magistralom covek kad udje na AP se oseca zadovoljno kao "Mujo kad izuje tesne cipele".
Pogledajte prilog 173164
И ја сам из оваквог аута изашао практично неоштећен.
 
Srecom posle voznje magistralom covek kad udje na AP se oseca zadovoljno kao "Mujo kad izuje tesne cipele".
Mislim da će vremenom taj osećaj biti prisutniji kod sve više ljudi u Srbiji, ne toliko zbog autoputa kao autoputa nego zbog katastrofalnog stanja magistralnih puteva i generalno svega i svačega što se može videti na njima i oko njih.
 
И ја сам из оваквог аута изашао практично неоштећен.
Jao , izvinjavam se, ali sam se toliko smejala na ovo "prakticno neostecen" hahahahahhaha, a zamisljam sta je to praktično hahahahaah izvini Goje, tebi verovatno nije smesno, ali verujem da je bilo vrlo ozbiljno, sad mi zao sto sam se smejala, izvini. Doduse, kad moze Tom Kruz da izvodi vratolomije i sve bude ok.... Izvini
 
Vrh