Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Još proletos su prokopali do puta Pž-Arilje.
Наравно, и то сам качио пре неки дан али су почели да насипају јуче.

По мени проблем прави и то што жице од једног мањег далековода иду изнад оних даљих стубова ма слици и нису баш високо.

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
To bi trebalo da je10KV za lokano snadevanje i nije težak za izmeštanje. Bilo bi dovoljno da se premosti jedno ili 2 polja između bandera podzemnim kablom.
Prošlog leta put Pž - Arilje je presvučen. Tada je propuštena prilika da se prošri na delu od tog budućeg uključenja do A.rampe i petlje, kao bi se bar malo rešila protočnost koja će evidentno biti problem. Isto tako, kad je put već rađen i bili zastoji na njemu, zar nije mogao da se pripremi i kružni tok oji će tu doći,već će sad kopati novi asfalt za njega, praviti novi zastoji...?
 
To bi trebalo da je10KV za lokano snadevanje i nije težak za izmeštanje. Bilo bi dovoljno da se premosti jedno ili 2 polja između bandera podzemnim kablom.
Prošlog leta put Pž - Arilje je presvučen. Tada je propuštena prilika da se prošri na delu od tog budućeg uključenja do A.rampe i petlje, kao bi se bar malo rešila protočnost koja će evidentno biti problem. Isto tako, kad je put već rađen i bili zastoji na njemu, zar nije mogao da se pripremi i kružni tok oji će tu doći,već će sad kopati novi asfalt za njega, praviti novi zastoji...?
Е ту долазимо до тога у каквом парадоксалном друштву живимо.
Ја сам питао тадашњег шефа који је руководио целом деоницом зашто се већ сада не уради кружни ток или бар припрема јер се зна где ће бити итд да би ми он одговорио да то није њихов проблем већ кинеза и да самим тим њих то не интересује.
Пропуштене су много прилике за многе ствари, тражена је јавна расвета, тротоари, мало шири пут јер сви знамо да ће када аутопут изађе овде бити пакао и ништа није одобрено. Писана петиција, контактиран председник општине, надзорни орган....
Мом деди скинули заштитну ограду коју је он лично финансирао и никада нису вратили јер није пи њиховом пројекту...

Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
@Roske, jel ovo ono nasipanje koje si pominjao?

1694073711539.png
 
О овом видеу се може чути за колико времена су пробијени неки тунели код комшија! Јако занимљиво!
 
Данас смо господин @KrCan и ја обишли трасу од Паковраћа до Горобиља. Имао сам велику част да се лично упознам са њим, шта рећи, човек оштар, тачан, прецизан, пун енергије, спреман, одушевљен сам. Онај ко га познаје зна о чему причам.
Е сад, да ми он не би одмах пребацио да претерујем да кренемо на ствар. Ово што видите испод су слике из Муњиног брда. На основу онога што смо ми видели не копа се одавно, раде се неке друге ствари, шолују се они тунели између што повезују две цеви, на основу одводних металних цеви које су на крају тунела, ту где се буши, смо закључили да бушења одавно није било јер се ухватила опасна рђа по њима. У принципу има доста воде у тунелима, мислим да ту има још доста пропратних проблема. Ради само једна смена, претпостављам од 7-17, јер ми смо стигли негде око 5 после подне а радници су кретали у бараке.
Све у свему ради се али споро, чинило ми се да се више ради у Паковраћу у тунелима. Нико не зна да каже који су рокови итд бар од тих подизвођача са којима смо разговарали. Има још слика, немојте да бринете, има и видеа, али полако, ово је на брзину окачен пост да будете у току. У Горобиљу се насипа траса до магистрале дан и ноћ, ево сада слушам како кипају шљунак.
Толико од мене за вечерас, чекам и @KrCan да се укључи, снимци су код њега. Снимљена је цела траса, без бриге, само времена треба док се све избаци. Живели
bfa49fc11397679c9e46fae8dd0f2c85.jpg
7bb6e0c02f712572d9e52818ebb92ca1.jpg
b21392dc0c6d6f5abb4bcb08c329ba45.jpg
ed3cbdf980f95b1a8d3238d87d92d1b6.jpg
8dcfa319d34dfbaf0f204009dfc53e6e.jpg
d2520c7fb78470764c0103bbbc0097bd.jpg
0335febd239582cbc4b09c41e534d8e0.jpg
6d812a708e5c6b7a4668a44de8cd8135.jpg


Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Kao sto vam je @Roske vec rekao jucosnji dan sam iskoristio da sa rodjakom skoknem do Cacka, a posto Roske radi do 12 mi smo produzili do Lajkovca. Na kruznom toku usli na trasu brze saobracajnice I onda bukvalno preko svih mostova celom transom prosli do pruge, a o tome cu na toj temi. Potom sam imao zelju da vidim sta se desava sa GM obilaznicom, ali je bilo bas mucno zavlacenje obilaznim seoskim stazama, pa smo odmah odustali. Kako smo se dogovorili tako smo se I nasli sa Roske I krenuli u Laz. Na zalost Yuan inzinjer nije bio tu, pa smo krenuli desnom I posle nekih 800m naleteli na masinu onu sto kljuca kamen, samo sto je ovde kljucala, obijala svod iznad I bas je neprijatno gledati obrusavanje komada betona primarne oblige iz nekog razloga. To se desavalo kod jednog prosirenja I spoja sa drugom cevi I tu jos nije bila uradjena sekundarna. Ono sto je bila pozitivna promena je to da se celom duzinom u obe cevi tunela gde je zavrsena sekundarna, sredinom svoda ukazala oprema tj kanali za kablove I osvetljenje tunela. Intenzivno se rade I armiraju ivicni delovi trupa trase koji ce drzati vodovod za hidrante, I druge elektromasinske instalacije.
Kako od te masine vise nismo mogli napred desnom presli smo u levu I tamo zatekli prizor kakav ja jos nigde nisam video, a verovatno niko u novijoj istoriji u ovim novim AP tunelima u nasem okruzenju. S O K! Nazalost sto opet ja moram da vam prenesem takvu sokantnu informaciju, ali kako rekose nekih stotinak metara je popustila sekundarna I obrusio se svod. Nemojte nas drzati za rec, jer niko tacno nije hteo potvrditi duzinu I datum, ali orjentaciono pre skoro dva meseca I preko 100m. Roske kao divno vaspitano, a I izuzetno vredno dete /radi cak cetiri posla/ me castio domacom rakijom, pa srecom da ne pijem inace ne bih verovao svojim ocima.
Posto je ovde u mojim Pljevljima narodno slavlje od jutros posle utakmice, a i veceras nastavljamo, pa ako bog da I u Ponedeljak, danas toliko, pa ce biti kasnije jos.
20230907_125023.jpg
20230907_125017.jpg
20230907_124838.jpg
20230907_124934.jpg
20230907_124930.jpg
20230907_125059.jpg
20230907_125027.jpg
20230907_124843.jpg
20230907_130132.jpg
20230907_125810.jpg
20230907_125555.jpg
20230907_125642.jpg
20230907_125633.jpg
20230907_125109.jpg
20230907_125104.jpg
20230907_125411.jpg
20230907_125628.jpg
20230907_125622.jpg
20230907_125344.jpg
20230907_125124.jpg
20230907_125555.jpg
20230907_131414.jpg
20230907_130532.jpg
20230907_125633.jpg
20230907_130508.jpg
20230907_131230.jpg
 
Poslednja izmena:
@Roske @KrCan Ljudi, svaka vam čast!
Precizno, jasno, slike... Hvala puno! Nismo nikakve informacije imali, sada da, a nisu dobre.

Nisam znala da moze tako da se urusi tunel, deluje strasno i sreca je da se desilo sada, valjda ce obe cevi ispitati i ojacati dodatno.

Taj podatak kaaze da Laz nece skoro, ne znam kakve su procene, a Munjino brdo nekako pobija nas prethodni optimizam i moju 2025.za pustanje....
Ne znam sta reci, ima li i jedno brdo da kopaju a da nisu samo jos i vanzemaljci iskocili... U svetu nema vode , kod nas mogu da naprave jezero....

Rqzocarana sam a vama hvala na trudu i bice jednom i super informacije, idemo ka kraju samo je dosta sporije
 
Rekao bih da se kod nas generalno jako sporo probijaju tuneli. Ne mogu da se setim da je bilo koji noviji tunel probijen pre roka ili u roku.

Da li je generalno teren u Srbiji nezgodan za probijanje tunela? Razumem da je u Dalmaciji dosta lakše probijati tunel kroz čist kamen, ali da li negde kod nas postoji lokacija (brdo/planina) gde bi probijanje tunela išlo lakše nego do sada.
 
Sjajne reportaže kao i uvek, ogromno hvala @KrCan i @Roske a i svima drugima koji aktivno prate gradilišta.
Ovo su prilično ekskluzivne i šokantne informacije, sad ćemo da vidimo koliko mediji čitaju ovaj forum i koliko od toga će biti preneto ovih dana.
 
Danas popodne je održana pokazna vežba za proveru kako će izgledati saobraćaj kada se (ako se) pusti saobraćaj do Lučana.
Zbog teške nesereće kod raskrsnice u Prijanovičima, veliki broj vozila krenuo je obilazno ka Lučanima (tačnije Dljinu). Što nekoliko kilometara ne vaš širokog puta, što onaj most sa antiterorističkim barikadama, što železnički most i konačno, uključenje kod tunela, napravili su haos, takav da su ljudi koji su krenuli zaobilazno, ostali duže u zastoju nego na magistrali.
Inače, od prošlog ponedeljka krenili su najavljeni radovi na rekonstrukciji puta od Zlatibora ka Borovoj glavi. Saobraćaj je regulisan sa 3 semafora, od kojih jedan pravi kolone od više kilometara (danas sat do sat i po) iz smera mora. Naravno, kao i obično, semafori su simetrično podešeni, a još uvek je osetno jači saobraćaj od mora i to pravi veliki problem, uz dugo zaštitno vreme jer je deonica duga, a nema optičku vidljivost.
Ko ide ka Užicu, posebno od podne do uveče, može taj prvi i najproblematičniji izbeći, tako što će posle kafana na Borovoj glavi, pre Divljeg zapada, skrenuti levo na stari put i lagano, krivinama, zaobići i uključiti se na Jokinoj ćupriji. Preostala dva kroz Smiljanića zakose nisu toliko strašna
 
То је заправо стара магистрала, која је сада остала као патрљак када је почетком 2000тих отворена нова (која се сада реконструише) :) Много је леп пут, може да се стане и сође до Рзава и одмори успут.

Иначе нада мсе да ће да укину оно сулудо дољвољено претицање одмах после Јокине ћуптије, где буквално људи (легално!) претичу ко камиказе а ништа се не види због кривине и растиња!
 
Иначе нада мсе да ће да укину оно сулудо дољвољено претицање одмах после Јокине ћуптије, где буквално људи (легално!) претичу ко камиказе а ништа се не види због кривине и растиња!

Pa da se nešto radi kako treba to rastinje bi davno bilo sređeno, a ovo treje već par godina. Mi koji znamo za to budemo oprezniji, ali ljudi koji ne voze često tim putem, vide isprekidanu i gas, video sam nekoliko kritičnih situacija. Slično je bilo do pre nekoliko godina između Bistrice i Prijepolja, visoko rastinje, drveće na obali Lima su potpuno obesmislili isprekidanu, jesen i zima ok, proleće i leto su bili kritični al' setili su se to da reše.
 
Vrh