Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Hajde da vas iskreno pitam, šta vas tera da prenosite izjave onih koji su dokazano desetine puta do sada javno slagali? Koji, dakle, i sada javno lazu iz lične političke koristi, lako i rutinski, to im je manir.

Shvatate li da tako samo ležete na rudu koja, izgleda, uvek i uvek iznova uspeva?

Zaista iskreno ne razumem.
 
Kad smo kod Kotromana, da li ste znali da se u Mokroj Gori placa Ekoloska taksa?!
Da je Zlatibor, parkiranje, zaustavljanje....nego prolaz kroz mesto kao i svako drugo....
Nama nisu naplatili( ispred nas su bile strane table njima jesu), a taman sam htela da se posteno isvađam. Jos je i veca bruka ako se selektivno placa.
Ko dozvoli naplatu na magistralnom putu.....sramota, za mene je sramota.
Plaća se ta taksa ima jedno 20 godina. Nama sa PB tablicama često neće da naplate. Mnogi se i ne zaustavljaju, samo prolete ako ima uslova.
 
@sev. Cist mazohizam ;) nekada je to da se covek nasmeje, nekada da cuje glupost, a kod mene vecito optimiste i neka nada da ovajnput mozda ne slazu.
Nije dao rokove za Pz, ali me " raduje" d aje upoznat koliko je veliki problem Pz-Ue iako to ne znaci resavanje ptoblema, ali eto, makar je cuo za guzve, udese, haos....

Sto se tice za Kadinjacu i tunel ,opet mazohizam jer prozovem nekog koji je kao " naslovi.net" samo kaci vesti i onda kao Pink brani sadrzaj, a " niđe veze"...to niti ce poceti kad je receno, niti ce biti brzo niti lako, ali ce uskoro biti otvaranje radova, kamen temeljac itd...

@stex_pb. Ja znam da je bilo nekada, ali nisam znala da se to naplacuje svo vreme, a za sta?! Pa nije to Prirodni rezervat pobogu. U Prijanovicima ima da Pozezani stave rampu i plati pa da prodjes kroz nas kraj..... :)
Ozbiljno bre, kako smeju onako nesto, hajde da se zaustavlja negde u naselje i zadrzava, pa plati opet i logicno je. Ovako je bezobrazluk i sramota, sta da kazu u Beogradu? Da mi naplate svaki put kad dolazim jer im zagadjujem vazduh, a sigurno je da u glavnom gradu upravo mi i stvaramo mozda i najvece zagadjenje pa me niko nije sacekao sa rampom, sramota sta je dopusteno. Placa se drumarina ko u Tursko doba
 
Mokra gora je "park prirode" i upravljač je dobio dozvolu da naplaćuje ekološku taksu. Da li smeji ili ne smeju ne bih znao, ali obzirom da se izdaje fiskalno račun znači da je legalno.
Prolazak važi 24h, neće naplatiti svaki put već jednom dveno.
A plaćaš svaki put kad ideš u BG autoput, u oba smera :)
 
Ja u Bg ne moram autoputem pa ne moram da platim ( tu sam te cekala hahahahaha) . A neka oni pomaknu put iz "parka prirode" nego zgodno ga proglase da neko ubira taksu i jos drzava odobri. I dalje je sramota po mom misljenju. Verov ima razlog zasto to prolazi, ali meni je glupost
P.S. Mogao je park prirode da pokosi travuljinu pored puta kad vec hoce nesto da pokazu :)
 
Cist mazohizam ;) nekada je to da se covek nasmeje, nekada da cuje glupost, a kod mene vecito optimiste i neka nada da ovajnput mozda ne slazu.
Nije dao rokove za Pz, ali me " raduje" d aje upoznat koliko je veliki problem Pz-Ue iako to ne znaci resavanje ptoblema, ali eto, makar je cuo za guzve, udese, haos....

Sto se tice za Kadinjacu i tunel ,opet mazohizam jer prozovem nekog koji je kao " naslovi.net" samo kaci vesti i onda kao Pink brani sadrzaj, a " niđe veze"...to niti ce poceti kad je receno, niti ce biti brzo niti lako, ali ce uskoro biti otvaranje radova, kamen temeljac itd...
Pa da, cuje se neka poluinformacija, pa se izvuce neki zakljucak iz toga. Daleko od toga da se veruje svemu sto se vidi i cuje, posebno od strane politicara.
 
Уопште не сумњам да ће се направити до Котромана. Е сада када ће то бити и по којој цени је сасвим друго питање, вероватно ће да преместе екипу са Моравског. С обзиром да им тамо треба бар још годину и по до две. То је и оптимални почетак радова ка Котроману. Што се тиче крака ка ЦГ односно Бољарама, који се почео градити пре годину и по, Сада чујемо да ће почети да се гради за годину и по од сада. Вероватно са завршетком ове ноћне море до Пожеге. Мала лаж од ( 3 године ). По свој логици ствари према Бољара неће кренути радови пре 2025-е. Наравно ово све под условом да све буде како треба ....
 
Ja u Bg ne moram autoputem pa ne moram da platim ( tu sam te cekala hahahahaha) . A neka oni pomaknu put iz "parka prirode" nego zgodno ga proglase da neko ubira taksu i jos drzava odobri. I dalje je sramota po mom misljenju. Verov ima razlog zasto to prolazi, ali meni je glupost
P.S. Mogao je park prirode da pokosi travuljinu pored puta kad vec hoce nesto da pokazu :)
UE vozila su zvanično oslobođena takse, a za ostale komšijske, kako kad.
I sad kad čovek reče da će za godinu i po krenuti radovi ka Ivanjici i dalje, ćute oni kažu da su radovi otvoreni još prošle godine da radovi tek što nisu... Samo oni ne vide kolike laži gutamo.
Tih godinu i po je izgleda taman vreme kad će se završiti deonica od Lučana do Požege i tu se krije skrivena poruka.
 
Муњино брдо на 71% фали још 800-900м Све теже да ће бити готово до краја 2024-е. Није немогуће али треба онда много више машина и радника него сада!
 
Poslednja izmena:
Koliko su tacni ovi podaci? Samo da probiju tunel, pa da brojimo "sitno" . Zamisljam taj dan - tada ce krenuti i brze izvodjenje radova, bas se radujem, ulazimo u poslednje 2godine - finiš :)
Ja prognoziram 2025.pred letnje guzve...
Ljudi, mi smo nekada putovali ( vozimo sporije nekako) i 3ipo sata Pz- Bg, a od 2025..... ihaaaa pa mi cemo brze nego vi po Bg...

Ili-na primer- hocemo do Kraljeva, Vrnjacka Banja, Istocna Srb?
Mozeeeeee, kao gospoda sve je na sat vremena daleko, briga nas.... Jedva cekam. Oprostite mi malo na optimizmu i svemu, ali Zlatibor na manje od sat, Tara tu negde, Vrnjacka banja tu negde ce biti, Bg na manje od 2h, centar sveta, sve blizu :D bas ce biti super
 
Koliko su tacni ovi podaci? Samo da probiju tunel, pa da brojimo "sitno" . Zamisljam taj dan - tada ce krenuti i brze izvodjenje radova, bas se radujem, ulazimo u poslednje 2godine - finiš :)
Ja prognoziram 2025.pred letnje guzve...
Ljudi, mi smo nekada putovali ( vozimo sporije nekako) i 3ipo sata Pz- Bg, a od 2025..... ihaaaa pa mi cemo brze nego vi po Bg...

Ili-na primer- hocemo do Kraljeva, Vrnjacka Banja, Istocna Srb?
Mozeeeeee, kao gospoda sve je na sat vremena daleko, briga nas.... Jedva cekam. Oprostite mi malo na optimizmu i svemu, ali Zlatibor na manje od sat, Tara tu negde, Vrnjacka banja tu negde ce biti, Bg na manje od 2h, centar sveta, sve blizu :D bas ce biti super

Beograd centar sveta
 
Nemate vi pojma ;) ( salim se malo sa vama)
Ha ha, mi za 30min pređemo 30 km do Cacka, a vi toliko obilazite oko bloka i trazite parking mesto :D
Sad cete vi da kupujete placeve ovde i tamo oko Valjeva pa cu ja vas da viđam svaki vikend samo kad vidite kako su lepi i jeftini ovi krajevi. :)

Vama je jedan AP vise- manje, nama je PRVI, mi smo bas srecni ,tj ja :) vraticete se vi u dedovinu, pazite kad vam kazem. A ja cu da vidim tamo gde je Surcin da kupim kucu pq da budem gospođa iz Beograda ( zamislite kako karikiram beogradaki govor). Tu jedino bi mi bilo ok i Zvezdara vam je lepa ali doci do nje....au... ( mi smo seljaci, nama suni duple trake problem ( pricam za mene)
 
Ovo je prvi video bukvalno posle godinu ili dve u kojem je detaljno objasnjeno koliko je uradjeno i kada mozemo otprilike ocekivati kraj radova... Ne znam koliko je realno ocekivati da se do kraja godine probije Munjino Brdo ali do recimo februara, marta je vec realno. Kao smo smo i znali, tuneli diktiraju rok zavrsetka radova.
Koliko su tacni ovi podaci? Samo da probiju tunel, pa da brojimo "sitno" . Zamisljam taj dan - tada ce krenuti i brze izvodjenje radova, bas se radujem, ulazimo u poslednje 2godine - finiš :)
Ja prognoziram 2025.pred letnje guzve...
 
Уопште не сумњам да ће се направити до Котромана. Е сада када ће то бити и по којој цени је сасвим друго питање, вероватно ће да преместе екипу са Моравског. С обзиром да им тамо треба бар још годину и по до две. То је и оптимални почетак радова ка Котроману. Што се тиче крака ка ЦГ односно Бољарама, који се почео градити пре годину и по, Сада чујемо да ће почети да се гради за годину и по од сада. Вероватно са завршетком ове ноћне море до Пожеге. Мала лаж од ( 3 године ). По свој логици ствари према Бољара неће кренути радови пре 2025-е. Наравно ово све под условом да све буде како треба ....
Треба да ангажују ове што ”раде” булевар Патријарха Павла, за њих 3 године кашњења је ништа. :)

Nemate vi pojma ;) ( salim se malo sa vama)
Ha ha, mi za 30min pređemo 30 km do Cacka, a vi toliko obilazite oko bloka i trazite parking mesto :D
Sad cete vi da kupujete placeve ovde i tamo oko Valjeva pa cu ja vas da viđam svaki vikend samo kad vidite kako su lepi i jeftini ovi krajevi. :)

Vama je jedan AP vise- manje, nama je PRVI, mi smo bas srecni ,tj ja :) vraticete se vi u dedovinu, pazite kad vam kazem. A ja cu da vidim tamo gde je Surcin da kupim kucu pq da budem gospođa iz Beograda ( zamislite kako karikiram beogradaki govor). Tu jedino bi mi bilo ok i Zvezdara vam je lepa ali doci do nje....au... ( mi smo seljaci, nama suni duple trake problem ( pricam za mene)

Види, није то далеко од истине. Многима од нас у урбаним срединама је период 2020-2022 отворио очи по питању предност имања куће са двориште (поготово битно ако имаш децу). На жалост, мислим да се неће довољно променити приступ и да ће Београд и даље наставити да расте. То што нам је инфраструктура била недовољна за 500.000 грађана мање, то, кога брига.
 
Радови у Пожешком пољу су дефинитивно интезивирани. На првим сликама можете видети где излази будући аутопут до Пожеге, на првој слици се може видети да је земљана подлога поравната и поваљана, припремају се за вучу шљунка.
Даље, траса кроз Горобиљско поље је насута преко пола, то су насули од недеље до данас а чини ми се да немају много радне снаге, дакле вредни су имајући у виду да раде до касно у ноћ, прексиноћ су се чули после 12 увече, ко зна до када су радили.
На дванаестој слици се могу у даљини видети Ваљевци како сређују речно корито, облажу га каменом итд, то ћу вам сликати вероватно у недељу. Они раде неким својим темпом, независно од кинеза.
На централним сликама се могу видети започети стубови будуће петље, е сад, то стоји, до када, видећемо, машине за извлачење воде из рупа за стубове стоје на овој огромној гомили шљунка, где сам ја између осталог паркирао мој црвени кабрио, већ неких пар месеци. Гомила је иначе била доста већа, са ње су узимали шљунак за насипање, сад су мало успорили, имам утисак да чекају да се ове машине склоне са гомиле да их не би поткопали јер су им пришли баш близу.
Толико од мене, чим буде неких већих новитета бићете обавештени!
980f6ac236b068f87bd4984a2ac13f4c.jpg
11d93518d4513dd70cfaf893e8f5ce7a.jpg
97689b1df61ea68b28cffbf46f30d6cc.jpg
d75cd39adca0737c78881dcafeb4e4fb.jpg
84d7dcb671e6f8396ba77009eaea35a6.jpg
9112ec352adeb9788039c819a46f8fc2.jpg
a16a651991f089ff5550178ddae6db21.jpg
ac820f0bdeae939f95f740d565bcab9d.jpg
2611915ed5b08d613b64fc375b877abc.jpg
1b87b0055b889ca12561a0b4ee72a139.jpg
46db65fe1b75c856bf8d3f678fc63f41.jpg
b9d2f7f40e7bd730e20228593cd1c432.jpg


Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Hvala @Roske na reportazi, raduju ove fotke, mada se tek ocekuje da ovde intenziviraju radove. Taman kad zavrse onaj deo do tunela Laz, pa da prebace mehanizaciju i ljudstvo ovde...
Ako si u mogucnosti, mozes slikati onaj deo kod Milicevog sela i betonsku bazu
 
Hvala @Roske na reportazi, raduju ove fotke, mada se tek ocekuje da ovde intenziviraju radove. Taman kad zavrse onaj deo do tunela Laz, pa da prebace mehanizaciju i ljudstvo ovde...
Ako si u mogucnosti, mozes slikati onaj deo kod Milicevog sela i betonsku bazu
То ћу сутра, то је баш на магистрали.
Нема на чему!


Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
 
Ево мало логике фали још око 900м у просеку, ако копају 3м дневно као што су раније говорили, то је 300 дана за пробој тунела. Срећом доста брзо иде секундарна оболга одмах је постављају. Пробој је реалан негде у марту 2024-е! Електромашинско опремање тунела од 2750м сигурно неће ићи брзо. Када би било довољно људи и машина могли би га урадити до краја 2024-е. Мада познавајући све претходно тешко да ће тако бити, па нећемо ићи пре 2025-е до Пожеге овом деоницом.
 
Радови у Пожешком пољу су дефинитивно интезивирани. На првим сликама можете видети где излази будући аутопут до Пожеге, на првој слици се може видети да је земљана подлога поравната и поваљана, припремају се за вучу шљунка.
Даље, траса кроз Горобиљско поље је насута преко пола, то су насули од недеље до данас а чини ми се да немају много радне снаге, дакле вредни су имајући у виду да раде до касно у ноћ, прексиноћ су се чули после 12 увече, ко зна до када су радили.
На дванаестој слици се могу у даљини видети Ваљевци како сређују речно корито, облажу га каменом итд, то ћу вам сликати вероватно у недељу. Они раде неким својим темпом, независно од кинеза.
На централним сликама се могу видети започети стубови будуће петље, е сад, то стоји, до када, видећемо, машине за извлачење воде из рупа за стубове стоје на овој огромној гомили шљунка, где сам ја између осталог паркирао мој црвени кабрио, већ неких пар месеци. Гомила је иначе била доста већа, са ње су узимали шљунак за насипање, сад су мало успорили, имам утисак да чекају да се ове машине склоне са гомиле да их не би поткопали јер су им пришли баш близу.
Толико од мене, чим буде неких већих новитета бићете обавештени!
980f6ac236b068f87bd4984a2ac13f4c.jpg
11d93518d4513dd70cfaf893e8f5ce7a.jpg
97689b1df61ea68b28cffbf46f30d6cc.jpg
d75cd39adca0737c78881dcafeb4e4fb.jpg
84d7dcb671e6f8396ba77009eaea35a6.jpg
9112ec352adeb9788039c819a46f8fc2.jpg
a16a651991f089ff5550178ddae6db21.jpg
ac820f0bdeae939f95f740d565bcab9d.jpg
2611915ed5b08d613b64fc375b877abc.jpg
1b87b0055b889ca12561a0b4ee72a139.jpg
46db65fe1b75c856bf8d3f678fc63f41.jpg
b9d2f7f40e7bd730e20228593cd1c432.jpg


Послато са SM-A920F помоћу Тапатока
Stizu valjda onih 100 Kineza sto su bili na odmoru, pa ce biti vise ljudi na trasi.
 
Ево мало логике фали још око 900м у просеку, ако копају 3м дневно као што су раније говорили, то је 300 дана за пробој тунела. Срећом доста брзо иде секундарна оболга одмах је постављају. Пробој је реалан негде у марту 2024-е! Електромашинско опремање тунела од 2750м сигурно неће ићи брзо. Када би било довољно људи и машина могли би га урадити до краја 2024-е. Мада познавајући све претходно тешко да ће тако бити, па нећемо ићи пре 2025-е до Пожеге овом деоницом.
Vidi sad, tri metara sa jedne strane ili ukupno sa dve strane?
 
Nije sa dve strane nego sa četiri.
Ima dva tunela i kopaju se sa obe strane svaki.
Dosta ikseva i ipsilona u jednačini.
Taman se učini da imamo neke informacije... kad ono mućak.
Ja sam optimistički prognozirao mart 2025.
Bilo bi više nego odlično kada bi bilo tad što zahteva da ne bude bilo kakvih nepredviđenih situacija.
Bolje da budem optimista...
 
Vidi sad, tri metara sa jedne strane ili ukupno sa dve strane?
Досадашња динамика је била и мања! Мање од 3м дневно по цеви
Ево и мало подсећање из 2021-е

МОМИРОВИЋ: РАДИ СЕ 20 САТИ У ДВЕ СМЕНЕ НА ТУНЕЛУ МУЊИНО БРДО, НЕМА ПАУЗЕ НИ ЗА ПРАЗНИКЕ​

03.05.2021. - 11:24
munjino%201.jpg


Лучани, 3. мај - Министар грађевинарства, саобраћаја и инфратструктуре Томислав Момировић наставио је контролу реализације најважнијих инфраструктурних радова. Као и током прошлогодишњег пика пандемије короне, и зимске сезоне, радови нису прекидани на продужетку Kоридора 11 и то на најкомплексијем делу – пробијању тунела Муњино брдо и Лаз.
Радници кинеске компаније Цхина Цоммуницатионс Цонструцтион Цомпанy нису прекидали радове током ускршњих празника, а министар их је други дан Ускрса посетио са најближим сарадницима и вд директором Путева Србије Зораном Дробњаком.
“Радимо 20 сати сваки дан већ неколико месеци и не можемо себи да дозволимо да имамо ни дан паузе зато што морамо да завршимо радове почетком следеће године. Ово је деоница, коју сам највише пута посетио и сваки пут сам био све задовољнији динамиком радова и ангажовањем наших кинеских партнера на овој деоници. Ни данас, током празника, радови нису стали, људство И механизација су ангажовани на терену. Ми градимо аутопутеве да би млади остајали у овој земљи, а не да би из ње одлазили”, рекао је министар Момировић.
Деоница Прељина - Пожега је дуга 30,9 километара на траси Коридора 11, према граници са Црном Гором И кључна је за повезивање региона и за јачање туристичких И привредних капацитета. То је једна од најзахтевнијих траса која ће имати шест километара мостова и шест километара тунела - дакле готово трећина трасе је у врло комплексним радовима.
“Овом пројекту придодали смо још три обилазнице око Горњег Милановца, Пожеге и Ужица. Тунел Лаз иде кроз планину Јелицу и биће најдужи тунел у Србији. Такође, гради се и тунел Муњино брдо од 2.800 метара. Деценијама се нико није усудио да покрене овакве радове, деценијама је нешто друго било важније, е ми сад завршавамо оне пројекте који су неопходни И које грађани сањају већ деценијама. Свесни смо комплексности радова И тешког терена, тежине И обима радова, али наши кинески партнери су обећали председнику Вучићу да ће ова деоница да буде готова до 7 .јануара следеће године”, нагласио је министар Момировић.
 
Муњино брдо на 71% фали још 800-900м Све теже да ће бити готово до краја 2024-е. Није немогуће али треба онда много више машина и радника него сада!
Kada bude otisao @KrCan Znaćemo pravo stanje stvari u tunelima
 
Vrh