Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Da li je u toku blokada ili se samo naslagalo autobusa?
Screenshot_2023-05-26-14-39-53-382_com.google.android.apps.maps.jpg
 
Bila je i blokada seobe autobusa sa automobilima ali su onda došli novi istetovirani policajci u crnom i "oslobodili" kružni tok da prođu autobusi. Ima snimak na twitteru da ne ulazim dalje u politiku...
 
Срки ,

Званичан почетак радова је био 19 мај 2019 . и од тада почење да се рачуна . То што обмањују ,као онда као пусте први лот ( Прељина - Паковраће ,иако није ни било у плану цепкање деонице ) нас не треба да занима. Једноставно рок је дебело пробијен и што је најгоре нико жив не зна када ће бити готово...
I ja da se nadovežem
Radovi su počeli 17.05.2019 sa rokom od 36 meseci.
Na toj rečenici je ova vlast skupljala političke poene. Poeni joj sluze za bolji rejting, za dobijanje izbore. A oni su ti koji odlucuju o svemu u vezi autoputeva.
Tako da, sve posle 17.05.2022. treba da bude negativni poen.
 
Bila je i blokada seobe autobusa sa automobilima ali su onda došli novi istetovirani policajci u crnom i "oslobodili" kružni tok da prođu autobusi. Ima snimak na twitteru da ne ulazim dalje u politiku...
 
 
То се дешава када мањка саобраћајно образовање услед лошег система обуке возача.
Увек треба бити иза заштитне ограде или ако је нема само се склонити са коловоза тј. удаљити.
 
Viđa se to povremeno, stanu ljudi da dete piški... Viđam i da ljudi popravljaju vozila u zaustavnoj.
U mnogim zemljama je zabranjeno napuštanje vozila vratima na levoj strani.
Zaustavna je da staneš kad moraš. Ako ćeš da se muvaš oko kola mora žut prsluk, šta je to teško, ionako ga svi imamo.
Zaustavna je deo puta, mora i trougao iza vozila.

Osetljiv sam na ove slučajeve, dalji rođak je poginuo kad je naleteo na neobeležen kamion u zaustavnoj. A sećamo se i onog kombija pre par godina.
 
Sve je to ok, ali kako udaris nekog ko stoji u zaustavnoj traci? Ili oni koji trebaju da budu u zaustavnoj su se malo presli u voznu traku ili kamion se malo "rasirio" na dve trake.
 
Ja sam video čoveka koji je pretrčavao autoput. Trenutak kad ti se odseku noge i moliš Boga da će stići da pretrči.
 
Sve je to ok, ali kako udaris nekog ko stoji u zaustavnoj traci? Ili oni koji trebaju da budu u zaustavnoj su se malo presli u voznu traku ili kamion se malo "rasirio" na dve trake.
Velike su brzine, ako ljudi u zaustavnoj traci ne nose prsluk, nisu stavili trougao, nisu ukljucili pokazivace pravca, velika je verovatnoca da ce ih tesko uociti.
Jos ako nose tamniju odecu, skoro ih je nemoguce videti :(
 
U januaru se ispred nas okrenuo automobil na autoputu. Bila je jaka kiša, vozio je dosta brzo, oko 140 sigurno. Udarili su u desnu bankinu i okrenuli se za 180 stepeni i ostali u brzoj traci tj. traci za preticanje. Mi smo bili drugo vozilo iza njih, zaustavili smo se bezbedno i ja i vozač ispred mene. Meni je trebalo nekoliko minuta da objasnim policiji gde je bio udes, onda sam izašao i vratio se do vozila koje je imalo udes a vozač i putnici i dalje stoje oko vozila u brzoj traci na autoputu. :oops: Pritom, veče je, mrak, jaka kiša pada, nemaju prsluke... Ne daj Bože da je neko naišao istom brzinom kao i oni, nema šanse da ih ne bi pokupio. Ovako sudobro prošli, jer nisu bili ni povredjeni, samo su bili pod šokom.
 
Ima ona anegdota, ne znam da li istinita, od pre par godina
Poslao mup statistiku udesa, povređenih i poginulih tamo nekom evropskom telu. I ovi nam vrate nazad sa obrazloženjem da u koloni "stradali pešaci na autoputu" imamo grešku, kažu nemoguća je ta cifra.
 
Милаки,како је могуће да неко уопште удари у банкину ,знаш ли шта је банкина?
И бре Нико што си наџак, свакако ако је читао форум зна шта је банкина јер барем 10-ак пута се водила иста полемика. Али већина нас ипак кад каже банкина не мисли на банкину и ако знају шта је банкина. :)
 
@paradox polje Tako je, znam da to na šta sam mislio nije bankina, ali tu reč uglavnom svi (laici) koriste.

Poenta je bila na tome da ljudi uopšte ne shvataju šta može da se desi u vrlo kratkom roku na autoputu.
 
Evo juče opet žrtva na Milos Veliki . Stajanje u zaustavnoj traci i pokupio ih kamion.
Ja sam odmah primetio da su te zaustavne trake uske . Zašto je to uradjeno tako zna li se ?
Razumem da nije dozvoljeno stajanje i sve to ali šta ako stvarno neko stane iz objektivnih razlog a
Uvek sam govorio da je veliki veliki rizik stati u zaustavnoj na Milos Veliki .
Zna li ko šta ?
 
Evo juče opet žrtva na Milos Veliki . Stajanje u zaustavnoj traci i pokupio ih kamion.
Ja sam odmah primetio da su te zaustavne trake uske . Zašto je to uradjeno tako zna li se ?
Razumem da nije dozvoljeno stajanje i sve to ali šta ako stvarno neko stane iz objektivnih razlog a
Uvek sam govorio da je veliki veliki rizik stati u zaustavnoj na Milos Veliki .
Zna li ko šta ?
druze, 10 poruka iznad se vec bave tom temom 🤣
 
Ok, nego pitam da li je neki propust sto su te trake uže dosta nego na E71 nor ?
Sna li ko ?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Постоји студија која је доказала да возач може несвесно да удари нешто што се налази у зауставној траци.
Пре наиласка на нпр. возило у зауставној траци, возач се фокусира на то возило да би га прошао или ако мало вири у возну траку да га обиђе. Превелики фокус на то возило несвесно може возача који наилази да приближи десно ка том возилу у зауставној траци и тек у последњем моменту када је у већини случајева незгода неизбежна возач буде свестан да се превише приближио.
 
Постоји студија која је доказала да возач може несвесно да удари нешто што се налази у зауставној траци.
Пре наиласка на нпр. возило у зауставној траци, возач се фокусира на то возило да би га прошао или ако мало вири у возну траку да га обиђе. Превелики фокус на то возило несвесно може возача који наилази да приближи десно ка том возилу у зауставној траци и тек у последњем моменту када је у већини случајева незгода неизбежна возач буде свестан да се превише приближио.
Kada god vidim vozilo u zaustavnoj traci, odmah palim migavac i prelazim u levu traku, sem ako me neko ne pretiče u tom trenutku. Što dalje od vozila u zaustavnoj...
 
Vrh