I ja da se nadovežemСрки ,
Званичан почетак радова је био 19 мај 2019 . и од тада почење да се рачуна . То што обмањују ,као онда као пусте први лот ( Прељина - Паковраће ,иако није ни било у плану цепкање деонице ) нас не треба да занима. Једноставно рок је дебело пробијен и што је најгоре нико жив не зна када ће бити готово...
Bila je i blokada seobe autobusa sa automobilima ali su onda došli novi istetovirani policajci u crnom i "oslobodili" kružni tok da prođu autobusi. Ima snimak na twitteru da ne ulazim dalje u politiku...
Velike su brzine, ako ljudi u zaustavnoj traci ne nose prsluk, nisu stavili trougao, nisu ukljucili pokazivace pravca, velika je verovatnoca da ce ih tesko uociti.Sve je to ok, ali kako udaris nekog ko stoji u zaustavnoj traci? Ili oni koji trebaju da budu u zaustavnoj su se malo presli u voznu traku ili kamion se malo "rasirio" na dve trake.
Mislim da je pitanje bilo vise u smeru Zasto je kamion uopste vozio u zaustavnoj traci...Velike su brzine, ako ljudi u zaustavnoj traci ne nose prsluk, nisu stavili trougao, nisu ukljucili pokazivace pravca, velika je verovatnoca da ce ih tesko uociti.
Jos ako nose tamniju odecu, skoro ih je nemoguce videti
И бре Нико што си наџак, свакако ако је читао форум зна шта је банкина јер барем 10-ак пута се водила иста полемика. Али већина нас ипак кад каже банкина не мисли на банкину и ако знају шта је банкина.Милаки,како је могуће да неко уопште удари у банкину ,знаш ли шта је банкина?
druze, 10 poruka iznad se vec bave tom temomEvo juče opet žrtva na Milos Veliki . Stajanje u zaustavnoj traci i pokupio ih kamion.
Ja sam odmah primetio da su te zaustavne trake uske . Zašto je to uradjeno tako zna li se ?
Razumem da nije dozvoljeno stajanje i sve to ali šta ako stvarno neko stane iz objektivnih razlog a
Uvek sam govorio da je veliki veliki rizik stati u zaustavnoj na Milos Veliki .
Zna li ko šta ?
Kada god vidim vozilo u zaustavnoj traci, odmah palim migavac i prelazim u levu traku, sem ako me neko ne pretiče u tom trenutku. Što dalje od vozila u zaustavnoj...Постоји студија која је доказала да возач може несвесно да удари нешто што се налази у зауставној траци.
Пре наиласка на нпр. возило у зауставној траци, возач се фокусира на то возило да би га прошао или ако мало вири у возну траку да га обиђе. Превелики фокус на то возило несвесно може возача који наилази да приближи десно ка том возилу у зауставној траци и тек у последњем моменту када је у већини случајева незгода неизбежна возач буде свестан да се превише приближио.