Politika je sve, a sad što je tako zagađena pa nam je postala jako mrska, to je već stvar na koju možemo da filozofiramo koliko hoćemo.Politika je bolest i trebalo bi je zabraniti!
Suštinski se slažem s tobom. Ali ne bih da idem off-topic. Kažem samo da politika u svom osnovnom značenju nije loša stvar kada je vođena ljudskošću, humanošću i zdravim razumom. Loša postaje onda kada nema dijaloga, diskusije, međusobnog poslovanja itd. Takva nam je genetika, ili smo prosto nedovoljno obrazovani.Postoji nesto sto bi trebalo da bude iznad politike a to je ljudskost, humanost, zdrav razum, moral. Politika je toliko zatrovala ljude, citave porodice, da se ne razlikuje dobro od loseg, bolest od zdravlja, mrak od tame...
Posebno to jednoumlje i razmisljanje "Ako nisi s nama, protiv nas si" ubija svaku vrstu progresa i napretka. Stotinama godina unazad nas ubija to osecanje nejedinstva i nesloge.
Zasto ne bi mogli komentarisati u vezi bilo koje teme (pa i autoputa) a ne doticati se politike? Jel to toliko tesko @ivchonny?
Izgleda da jeste...
Price o problemima na terenu su realne, ali patetika koja se prodaje, "najteza deonica u Evropi" i slicno, to vec nije.Eto kako napredujemo kao drzava i drustvo... onaj put kroz ravnicu sa 1 cut civer tunelom i ovamo 2 tunela i put ce sa se gradi 6 7 gidina. Za to vereme je izgradje i npr 20 tunela u cg, ili recimo za krace vreme cela Dalmatina u hr od Karlovca do Splita sa 20 tunela. Nike napredak da se radi, vec da se to bude brzo i efikasno. Presporo sve to ide, a mnogk se krade i zabusava. Ceo svet nema tako teske terene eto samo kod nas nenadani bazeni vode u tunelima i pecine... kako da ne. Price za mucebike koje u zivotu nista zivo ne interesuje i nesrecni naros koji nikad nije ni bio nigde, a internet ne zna ni sta je.
Ne želim da opravdavam nikoga zaista, ima se mnogo mnogo toga zameriti načinu na koji se izvode radovi na infrastrukturi širom zemlje. Ali fakat je sasvim drugačiji posao bušiti tunel kroz kamen kao u Dalmaciji ili u CG nego bušiti tunel kroz blato i vlažno podzemlje Šumadije i zapadne Srbije. Jednostavno drugačiji je teren i uslovi rada, recimo u HR se autoput provlači kroz kotline Dalmacije dok planirani autoput prema CG bukvalno seče teren iz brdo u brdo pošto nema kotlina u pravcu sever-jug.Eto kako napredujemo kao drzava i drustvo... onaj put kroz ravnicu sa 1 cut civer tunelom i ovamo 2 tunela i put ce sa se gradi 6 7 gidina. Za to vereme je izgradje i npr 20 tunela u cg, ili recimo za krace vreme cela Dalmatina u hr od Karlovca do Splita sa 20 tunela. Nike napredak da se radi, vec da se to bude brzo i efikasno. Presporo sve to ide, a mnogk se krade i zabusava. Ceo svet nema tako teske terene eto samo kod nas nenadani bazeni vode u tunelima i pecine... kako da ne. Price za mucebike koje u zivotu nista zivo ne interesuje i nesrecni naros koji nikad nije ni bio nigde, a internet ne zna ni sta je.
Ako je početak 2021. onda je blizu 2.5 godine.Ja ko papagaj ponavljam, al mi nije dosadno, ova deonica se ne gradi 5 godina (pakovrace-pozega)
Ovo je jedna od mojih prvih slika dron-om, nastala 19.12.2020, ako zumirate videcete da tunel nije probijen ni 10 metara, znaci ozbiljniji radovi na tunelu su krenuli tek 2021 godine, sto znaci da rade tek nekih godinu ipo dana.
Ista situacija je i sa druge strane tunela, evo mojih moguce i prvih slika sa ove deonice https://www.flickr.com/photos/189271222@N07/albums/72157715540493983/with/50213745836/
pogledajte samo datume kad su nastale i koliko ljudi ima na gradilistu.
Razumem te odlicno i slazem se s tobom u celini.Ako me razumeš šta hoću da kažem.