Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399032#p399032:1uh8zruw je napisao(la):
nensav » 27 Jul 2016 12:23 pm[/url]":1uh8zruw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398942#p398942:1uh8zruw je napisao(la):
Blade » Tue Jul 26, 2016 9:47 am[/url]":1uh8zruw]Biću realan i nepristrasan da kazem. Meni ovaj auto put ne treba ni za sta. Ali je bio veći prioritet od onog ka Bugarskoj sigurno. A mozda čak i od nekih delova ka Makedoniji. Ne zbog pravca ka Crnoj Gori i bla, bla, bla,...Nego zbog toga što je Ibarska magistrala put gde se dešava najviše saobraćajnih nesreća. Sve i da taj auto-put ne bude finansijski isplativ, mnogo će više značiti da se smanji broj loših situacija u saobraćaju, pošto će se putovati bezbednijom saobraćajnicom koja povezuje glavni grad sa Šumadijom i Zapadnom Srbijom.

Samo da ne zaboravimo da je K10 prema Bugarskoj i prema Mak i dalje Gre MEDJUNARODNI put, i da smo za to dobili i kredite (ne znam da li su povoljni), tako da je taj prioritet ipak malo veci


При чему је и Бугарској и Грчкој завршетак тог истог МЕЂУНАРОДНОГ пута према Србији - последњи приоритет на путној мрежи. Грци, чак, граде аутопут за Битољ, а за Ђевђелију их изгледа засврбе.

Чему толика фасцинација ако је нешто међународно?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399043#p399043:2d0o3e5i je napisao(la):
Пантограф » 27 Jul 2016 01:21 pm[/url]":2d0o3e5i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399032#p399032:2d0o3e5i je napisao(la):
nensav » 27 Jul 2016 12:23 pm[/url]":2d0o3e5i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398942#p398942:2d0o3e5i je napisao(la):
Blade » Tue Jul 26, 2016 9:47 am[/url]":2d0o3e5i]Biću realan i nepristrasan da kazem. Meni ovaj auto put ne treba ni za sta. Ali je bio veći prioritet od onog ka Bugarskoj sigurno. A mozda čak i od nekih delova ka Makedoniji. Ne zbog pravca ka Crnoj Gori i bla, bla, bla,...Nego zbog toga što je Ibarska magistrala put gde se dešava najviše saobraćajnih nesreća. Sve i da taj auto-put ne bude finansijski isplativ, mnogo će više značiti da se smanji broj loših situacija u saobraćaju, pošto će se putovati bezbednijom saobraćajnicom koja povezuje glavni grad sa Šumadijom i Zapadnom Srbijom.

Samo da ne zaboravimo da je K10 prema Bugarskoj i prema Mak i dalje Gre MEDJUNARODNI put, i da smo za to dobili i kredite (ne znam da li su povoljni), tako da je taj prioritet ipak malo veci


При чему је и Бугарској и Грчкој завршетак тог истог МЕЂУНАРОДНОГ пута према Србији - последњи приоритет на путној мрежи. Грци, чак, граде аутопут за Битољ, а за Ђевђелију их изгледа засврбе.

Чему толика фасцинација ако је нешто међународно?

Ma nije niko fasciniran međunarodnošću puta, već mogućnošću da se za njega dobiju jeftiniji novci.

Inače je potpuno jasno da je deonica Preljina-Pakovraće prva sledeća na listi prioriteta, i morala bi hitno da se ugovara sa nekim. Ako budemo čekali da se ufura pod celokupnu deonicu ka Cg, bojim se da ćemo propustiti mnogaja ljeta.
 
Jel se zna kada će se spojiti Preljina - Ljig, koja se, Boze Zdravlja, otvara za mesec dana i Ub - Lajkovac? Tj. nemam informacije da li se išta radi na deonici Lajkovac - Ljig koja povezuje ove dve...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399031#p399031:h1i0mq1l je napisao(la):
markobg » 27 Jul 2016 12:03 pm[/url]":h1i0mq1l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=398928#p398928:h1i0mq1l je napisao(la):
gygy11 » 26 Jul 2016 01:29 am[/url]":h1i0mq1l]Preljina-Pakovrace , tih 10km je sledeca bitna deonica. Zasto se ovaj auto-put tako sporo ugovara? OK ,pare,ali vec 3 godine nije ugovorena nova deonica.

Meni je od samog početka čudno što se ta deonica nije našla u istom "paketu" koji rade Azerbejdžanci. Deonica je kratka ali bi se u startu rešio obilazak oko Čačka, gde su i najveće gužve i izgubi se puno vremena. Potpino je glupavo da deonica bude u "paketu" Preljina-Požega, trebala bi da bude apsolutni prioritet i prva sledeća koja če biti otvorena nezavisno, možda čak i pre završetka deonice Obrenovac-Beograd, jer troškovi za njenu izgradnju relativno nisu visoki.
To je praktično obilzanica oko Čačka. Još glupavije od toga je da nije ugovorena deonica Obrenovac-Beograd ali što bi rekli naši fudbaleri šta je, tu je. :D

P.S. Proširenje Ibarske očekujem našim ulaskom u neku Svemirsku uniju oko 2100. godine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399046#p399046:23ux7s4k je napisao(la):
mekbejn » 27 Jul 2016 01:43 pm[/url]":23ux7s4k]da urade tu deonicu, pa jos posle do Pozege i na konju smo

Ne moraju ni da je urade u nekom srednjem roku, obzirom da je to dosta skuplja deonica, poenta je samo zaobnići Čačak a to se relativno lako i jeftino da uraditi - pod hitno!

Beograd-Obrenovac je u obe varijante skupa i komplikovana trasa tako da sa te strane i mogu da razumem odugovlačenje, u svakom slučaju preživećemo nekako, ionako je put do Ostružnice sasvim pristojnog kapaciteta, a to parče od ostružnice do početka auto-puta preko Umke će se nekako još i preživeti do konačne izgradnje auto puta. No jasno je da prema sadašnjim pričama ta deonica vrlo izvesna, dok se za gradnju dalje od Preljine baš i ne šuška mnogo u poslednej vreme... Bojim se da ćemo se još dugo vremena provlačiti kroz Čačak i stajati na svim tim semaforima...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399064#p399064:2gvskfdt je napisao(la):
Blade » Wed Jul 27, 2016 4:30 pm[/url]":2gvskfdt]Jel se zna kada će se spojiti Preljina - Ljig, koja se, Boze Zdravlja, otvara za mesec dana i Ub - Lajkovac? Tj. nemam informacije da li se išta radi na deonici Lajkovac - Ljig koja povezuje ove dve...

Bio je snimak pre desetak dana gde se vidi da je postavljen prvi sloj asfalta i to u obe trake na jednom delu ap nakon Ljiga u pravcu Beograda, to je deonica koju grade Kinezi, a njeno otvaranje se očekuje krajem sledeće godine. Tu je najzahtevniji posao tunel Brančići koji ima 990 metara (već je probijena jedna cev, u drugoj se ja mislim stiglo do 300-400 metara, naravno posle mora oplata da se radi, opremanje tunela itd itd). Tako da ap Čačak-Obrenovac realno je očekivati krajem 2017. u fulu.
 
I meni izgleda da je kraj avgusta 2017 sasvim realan rok za tu deonicu, pod uslovom da nema imovinsko pravnih pitanja. Ravnica, bez tunela, bez većih mostovskih konstrukcija, a sve mostovske konstrukcije se uveliko rade ili su pri kraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399241#p399241:122b7dlb je napisao(la):
AleksandarGrf » Fri Jul 29, 2016 11:56 am[/url]":122b7dlb]Najava je da ce ta deonica biti otvorena ranije, za nekih 13 meseci.

Zvanican rok je jun 2017, ali su kilavili sa radovima na pocetku pa nema sanse do tada da bude zavrseno, ali je moguce pocetkom septembra ali samo uz maksimalnu angazovanost sto tamo do sada ni priblizno nije bio slucaj pa zato mislim da je novembar-decembar realan rok.
 
Danas sam isao iz IC ka BG i u Dićima sa nadvoznjaka gde ibarska prelazi preko A2 sam video da su iscrtali zaustavne trake u oba pravca :)
 
Za mesec dana ljudi ce voziti ka Cacku i Uzicu skoro pola sata manje i skoro 20km krace,to je fenomenalno!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399500#p399500:r6ufhnx0 je napisao(la):
rajkec » 31 Јул 2016 09:33 pm[/url]":r6ufhnx0]Danas sam isao iz IC ka BG i u Dićima sa nadvoznjaka gde ibarska prelazi preko A2 sam video da su iscrtali zaustavne trake u oba pravca :)
Требао си да сликаш као ја ономад у априлу месецу о.г.: viewtopic.php?f=9&t=1440&start=2575#p395611
 
Плећко, укњижени плусићћћи :kk:
Овде је Колубара баш немирна, али без обзира на то, напредује се, полако али сигурно :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399516#p399516:npglmx4i je napisao(la):
Гага » Sun Jul 31, 2016 11:53 pm[/url]":npglmx4i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399500#p399500:npglmx4i je napisao(la):
rajkec » 31 Јул 2016 09:33 pm[/url]":npglmx4i]Danas sam isao iz IC ka BG i u Dićima sa nadvoznjaka gde ibarska prelazi preko A2 sam video da su iscrtali zaustavne trake u oba pravca :)
Требао си да сликаш као ја ономад у априлу месецу о.г.: viewtopic.php?f=9&t=1440&start=2575#p395611

Trebao sam, ali nisam bio sam u autu, a i nemam onde gde da stanem jer je nadvoznjak, a u toku voznje ne bih bas da se igram sa zivotom :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399507#p399507:i7iw4xe7 je napisao(la):
gygy11 » 31 Jul 2016 22:37[/url]":i7iw4xe7]Za mesec dana ljudi ce voziti ka Cacku i Uzicu skoro pola sata manje i skoro 20km krace,to je fenomenalno!

Pola sata mi je jasna priblizna racunica, ali odakle sada da je 20km kraci put?
 
01.08.2016.borba s Kolubarom i dalje traje... desna strana obale tj. Mislođinska strana, treba da se nabije dobra podloga da bi se moglo prići šipovima koji su pod vodom (gomila betona desno od kašike) i nastaviti s izlivanjem stope i nosećih stubova...
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
grtalica se zaglavlja...

i odglavila...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399667#p399667:2enikhpm je napisao(la):
Pegasus » Tue Aug 02, 2016 10:35 am[/url]":2enikhpm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=399507#p399507:2enikhpm je napisao(la):
gygy11 » 31 Jul 2016 22:37[/url]":2enikhpm]Za mesec dana ljudi ce voziti ka Cacku i Uzicu skoro pola sata manje i skoro 20km krace,to je fenomenalno!

Pola sata mi je jasna priblizna racunica, ali odakle sada da je 20km kraci put?

I mene ovo cudi, koliko ja znam krace je jedva 10km.
 
ljig - preljina ibarskom je 56 km.


deonica koja se gradi je 40,36 km.
 
Vrh