Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

I kakve veze ovo ima sa temom "Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)" ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400866#p400866:je*******ik9ds je napisao(la):
vlasta » Суб Авг 13, 2016 7:12 pm[/url]":je*******ik9ds]I kakve veze ovo ima sa temom "Autoput Beograd-Pozega (Koridor 11)" ?
Slazem se. Nema bas nikakve veze.
 
Bole Kop - MNE » Sub Avg 13, 2016 8:05 pm"]Na istom je koridoru, samo juznije
[/quote]
Dobrodosao Bole :) Ocigledno da ne mislimo svi isto, meni ima veze i interesuje me kako napreduje deonica u Crnoj Gori. Juce sam prolazio pored Mateseva i videh Kinezi izorase celo brdo (doduse nije mi bilo jasno zasto?). Jel mozes molim te nesto vise da kazes kako napreduju radovi u CG ? Ako znas, naravno.
 
Ima 6 tema niže "Crna Gora" pa se tamo informišite.
 
По мени је сасвим прикладно да се у овој теми налазе и постови везани за изградњу овог пута кроз ЦГ. Много прикладније него да буду у општој теми о ЦГ.
 
Ova rasprava je deja vu vec. Mozda bi bilo najprikladnije da se tema preimenuje u Koridor 11 Beograd Juzni jadran ili kako vec onda.
 
Otvorite temu Koridor 11 kroz CG pa kojim slucajem ako nekog to interesuje neka ide tamo. Ovo je tema Autoput Beograd - Pozega (Koridor 11)!!!!
 
Koje cjepidlacenje nebi da jednom to nece ciniti cjelinu jedan put
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=400945#p400945:1udch76j je napisao(la):
Earthmoving » 14 Aug 2016 11:52 am[/url]":1udch76j]Bole Kop - MNE » Sub Avg 13, 2016 8:05 pm"]Na istom je koridoru, samo juznije
Dobrodosao Bole :) Ocigledno da ne mislimo svi isto, meni ima veze i interesuje me kako napreduje deonica u Crnoj Gori. Juce sam prolazio pored Mateseva i videh Kinezi izorase celo brdo (doduse nije mi bilo jasno zasto?). Jel mozes molim te nesto vise da kazes kako napreduju radovi u CG ? Ako znas, naravno.
[/quote]

Takodje pozdrav Boletu i ocekujemo novosti o napredovanju sa drugog kraja koridora.
 
Zanimljivo je da se bune oni koji nicim ne doprinose ovoj temi. Za mene je visak na ovoj temi to sto oni pisu i ne vidim potrebu da glume moderatore.
A ako im smeta neka se obrate istim, ne vidim prednost u malicioznom trovanju teme makar govorila o jogurtu.
 
Па ево нешто о аутопуту кроз Црну Гору

11. avgusta 2016.
Na terenu 1.000 radnika: Brajović obišao autoput Bar-Boljare
Na svim gradilišitima na autoputu Bar-Boljare radi se aktivno, a na izgradnji prioritetne dionice Smokovac-Uvač-Mateševo angažovano je čak 1.000 radnika, uvjerio se danas ministar saobraćaja i pomorstva Ivan Brajović.

тунел Јабучки крш
Pogledajte prilog 2
http://crna.gora.me/vijesti/ekonomija/n ... r-boljare/

Pogledajte prilog 1
http://www.bankar.me/2016/06/27/autoput ... va-radove/

све о аутопуту на
http://www.bankar.me/2016/01/23/iz-kine ... -autoputu/


Аутопут Бар-Бољаре
http://autoput.me/
http://car.autoput.me/Bar%20Boljare[1].pdf

2014 12 14 Autoput prezentacija VIDEO HQ SA NARACIJOM
https://www.youtube.com/watch?v=JdN8XF2hYzk
 
Ja se jos uvek nadam da ce od Uzica skrenuti ka Mokroj Gori i dalje ka Visegradu, Trebinju do Boke. Mislim da je to znacajnije iz mnogo razloga. A pritom je takav krajolik da citav moze da bude zasticena turisticka regija.
 
Zar za put od Višegrada do Trebinja i Boke ne treba da se pita i neko ko takav autoput nema ni u najavi?
 
Mogao bi lako da padne dogovor sa Republikom Srpskom, samo kad bi relevantnim ljudima pala na pamet ta mogucnost.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=401036#p401036:2a39tc2b je napisao(la):
Sreda » 15 Aug 2016 06:53 am[/url]":2a39tc2b]Ja se jos uvek nadam da ce od Uzica skrenuti ka Mokroj Gori i dalje ka Visegradu, Trebinju do Boke. Mislim da je to znacajnije iz mnogo razloga. A pritom je takav krajolik da citav moze da bude zasticena turisticka regija.

neki dan sam prvi put prosao tom deonicom i zaista je priroda neverovatno lepa. za autoput postoji problem malog broja vozila i geografija koja iziskuje ogromne novce. da dodam i da postoji hajducija na putu, tj granicnom prelazu, gde dajete 100 dinara za "ekolosku taksu". nije toliko strasna sama cifra vec cinjenica da se neko usudio da i na ovaj nacin otima pare narodu
 
Pa mogao bi da se uradi predracun pa da se vidi. Sto se tice broja vozila, da, sada ih je relativno malo ali pre rata ta deonica je bila kao Ibarska, secam se bezbroj kamp prikolica sa nemackim, ceskim itd tablama, to je tad bilo u modi... Sada je tu granica, pa Kusturicina taksa, pa zeleni karton 2000 din... svasta je ljude odvratilo od te deonice, ali ja mislim da sve to moze da se resi uz samo malo dobre volje i akcije.
 
Iako smatram da je gradnja AP kroz CG jedan od najvećih spomenika ljudskoj gluposti i kolektivno dužničko ropstvo jedne male države, ne vidim nikakav problem da to bude integrisano u ovu temu. ima tu vrlo zanimljivih objekata i prirodnih lepota. malobrojni putnici koji budu putovali tim parčetom AP jednom godišnje će zaista imati šta da vide pa i da se zaustave i da slikaju.
Ipak mislim da će on ostati, što bi rekli ovi naši indijanci, "put iz njive u njivu" i da se nikada neće spojiti sa našim delom AP.
"Srećom" smo došli na ivicu bankrota i više ni jedna finasijska institucija neće da nam da pare za sulude projekte.
koncesije otpadaju zbog nedostatka prometa.
Ostaju samo neki komercijalni krediti, ali i njih nema mnogo i njima će se završavati obilznica oko BG-a, eventualno K11 do Požege, Šabac-NS...
Možda pred izbore se udari kamen temeljac za npr moravički koridor, ali čisto sumnjam. Izbori su toliko često da ima jeftinijih načina dobijanja glasova od otvaranja puteva.
Okrenućemo se ulaganju u železnicu, rečni i avio saobraćaj, gde imamo neku perspektivu ako ništa bar kao tranzitna zemlja.
Koliko smo mi kao narod (da ne kažem vlast) pametni, najbolje govori to što smo obilaznicu, ako nema para za celu 3+3, umesto da otvorimo poluautoput celu pa da ima nekog smisla, mi počeli da gradimo drugu traku pa i most na jednom kraćem delu za nešto što na kraju završi na gradskoj ulici sa semaforima i tako 10km. :bash:
Što se tiče kašnjenja Ljig-Preljina, nije problem da se strpimo i četresnicu, kad smo već do sada čekali.
Veći je problem ovaj "kineski deo" koliko će ili neće kasniti. jer tek sa tim deonicama taj AP dobija smisao.
Koliko se ja sećam rok je bio april 2017. sada čujem kraj 2017.
Meni kao laiku deluje da je teren takav da bi poštenim radom udarnika sa pijucima u rukama za godinu dana moglo da se završi sve (tj da je već sve moglo biti gotovo).
tunel kroz ljig je možda izuzetak, ali on nije bitan jer može da se zaobiđe pa da se pusti kad se završi tj što bi rekli naši indijanci kada podizvođači završe.
 
Kada je u pitanju frekventnost, prosječni dnevni, odnosno godišnji saobraćaj na postojećim putevima od Bara do granice sa Srbijom na pojedinim dionicama procijenjuje se od 5.100 do 8.300 vozila sa izraženim sezonskim godišnjim intenzitetom koji dostiže i do 20.000 vozila.



Po ovim brojkama i nažalost po crnoj statistici auto put je preko potreban. I jedan život da se spasi vredi.
Brojke će kad se izgradi sigurno rasti.
 
@Žika
mi nismo ovde govorili o putu E75.
a i podatak koji si izneo je neko predviđanje iz neke studije " Србија инфо 21 пројекат за 21. век" koja nema čak ni validan link.
proseča promet na tom putu je naravno daleko manji, postoje egzaktni podaci, javno dostupni.
foskule i jedan život je vredan da se spasi, u putnoj infrastrukturi u Srbiji je bezveze.
jer nama deca umiru jer nemaju 100-200k € za operaciju u inostranstvu. prosečan km AP je 5M €.
sam sračunaj koliko je dece umrlo da bi se izgradio 1 km AP. pa pomnoži sa koliko km se gradi ili će se graditi.
složićeš se, glupa matematika ali to je život i realnost.
 
Sada postoje 4 ( ili 3+) putanje za CG od kojih je Bar Podgorica Bijelo Polje samo jedna. Kada se spoje autoputevi u jedan, sigurno ce odvuci dodatnih par hiljada sa alternativnih pravaca preko BiH, Pljevalja i Berana a i ucestalost putovanja ce se vjerovatno povecati, ja bi sigurno cesce putovao za CG da me ne ceka put od 10 sati.
 
Кратко питањце:

Из до сада објављених планова, мени делује као да ће деоница после Чачка да прође између села Марковица и Ртари (отприлике овде: https://goo.gl/maps/V1PEsmLiMds). Да ли је потврђена траса те деонице и кад се планирају радови на том делу?
 
Vrh