Iako smatram da je gradnja AP kroz CG jedan od najvećih spomenika ljudskoj gluposti i kolektivno dužničko ropstvo jedne male države, ne vidim nikakav problem da to bude integrisano u ovu temu. ima tu vrlo zanimljivih objekata i prirodnih lepota. malobrojni putnici koji budu putovali tim parčetom AP jednom godišnje će zaista imati šta da vide pa i da se zaustave i da slikaju.
Ipak mislim da će on ostati, što bi rekli ovi naši indijanci, "put iz njive u njivu" i da se nikada neće spojiti sa našim delom AP.
"Srećom" smo došli na ivicu bankrota i više ni jedna finasijska institucija neće da nam da pare za sulude projekte.
koncesije otpadaju zbog nedostatka prometa.
Ostaju samo neki komercijalni krediti, ali i njih nema mnogo i njima će se završavati obilznica oko BG-a, eventualno K11 do Požege, Šabac-NS...
Možda pred izbore se udari kamen temeljac za npr moravički koridor, ali čisto sumnjam. Izbori su toliko često da ima jeftinijih načina dobijanja glasova od otvaranja puteva.
Okrenućemo se ulaganju u železnicu, rečni i avio saobraćaj, gde imamo neku perspektivu ako ništa bar kao tranzitna zemlja.
Koliko smo mi kao narod (da ne kažem vlast) pametni, najbolje govori to što smo obilaznicu, ako nema para za celu 3+3, umesto da otvorimo poluautoput celu pa da ima nekog smisla, mi počeli da gradimo drugu traku pa i most na jednom kraćem delu za nešto što na kraju završi na gradskoj ulici sa semaforima i tako 10km. :bash:
Što se tiče kašnjenja Ljig-Preljina, nije problem da se strpimo i četresnicu, kad smo već do sada čekali.
Veći je problem ovaj "kineski deo" koliko će ili neće kasniti. jer tek sa tim deonicama taj AP dobija smisao.
Koliko se ja sećam rok je bio april 2017. sada čujem kraj 2017.
Meni kao laiku deluje da je teren takav da bi poštenim radom udarnika sa pijucima u rukama za godinu dana moglo da se završi sve (tj da je već sve moglo biti gotovo).
tunel kroz ljig je možda izuzetak, ali on nije bitan jer može da se zaobiđe pa da se pusti kad se završi tj što bi rekli naši indijanci kada podizvođači završe.