Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

sad ste ubacili i jedne i druge u isti kos
mada i ovi na terenu moraju malo da uljepsavaju istinu
sve u svemu samo da se ne stane sa radovima na izgradji infrastrukture u srbiji
ono kad se radi pa i sporim tempom i sa manje radnika i sa dopunskim problemima u radu posao se zavrsi
p.s.
znam da bi moglo brze ali samo da ne stane kao sto je obilaznica godinama stajala
nadvoznjak u resniku su trebali ostaviti kao spomenik stajanju radova
pa i dan danas nije zavrsen a vrlo je bitan
nadam se da ce ga pustiti za mjesec dva
 
Razumem šta kažeš i poštujem tvoj stav, ali se ne slažem.

"Samo da ne stanu" nije prihvatljivo, a svesna laž u javnom prostoru još manje (jer truje isti i obmanjuje u cilju sticanja političke koristi). Kad većina javnosti postane kritička tada i laganje neće da se isplati, a rokovi će morati da se poštuju i kontrolišu. Inače će biti političke cene. To je jedini način.

Društvo u kome vlada princip: "daj šta daš, bolje je od ništa" nije društvo kakvo treba da ostavimo svojoj deci.

Tačka.
 
prijatelju onda smo ja i ti promasili drzavu ili vremensku epohu
mi se sad nalazimo u drzavi koja je kombinacija zapadnog kapitalizma i ostataka istocnog socijalizma
i pri tom smo ostavili lose stvari iz socijalizma i dodali lose stvari iz kapitalizma
a vrlo smo daleko od sveckog socijal kapitalizma
tako da "daj šta daš, bolje je od ništa" za sada je jos dobra kombinacija
 
Ne, nije.

Lekcije u kakvoj smo državi su nepotrebne. Prosto smatram takav stav društveno štetnim, uz punu svest o karakteru našeg društva. Veruj mi da sam toga svestan bar jednako kao i ti, ako ne i duže i dublje :).
 

Pozdrav sa AO gde sam uzivao punim srcem proteklih dana!
Novak nas izgleda uveseljava neuporedivo vise od gradjevinaca!
IMG-b62e3af4863c25c40f1528115142a09f-V.jpg
 
Dobro, bila sad kineska Nova godina, očekivano je da se u januaru građevinarstvo manje radi. Ali od marta kreće sezona. Jedino pametni Beogradski sajam građevinarstva je od 24-27 aprila ove godine kad je sezona uveliko već u toku.
 
Na uaponu ka Zlatiboru bi trebalo dodati pored ignorisanja zimakih uslova i zakone fizike.
Ali, to bi funkcionisalo kad bi samo stradali ti koji ignorišu pravila. Nažalost, uvek povuku nekog ni krivog ni dužnog.
 
Код нас је око 30цм снега, а на путу је испод лед, низбрдо је јако опасно. Имам одличне зимске гуме и погон 4х4 па се свејдено морам спуштати у првој. Ако падне још 20 цм како су најавили па онда 5 дана -15. Биће весеља, срећа сви локални знају своје могућности али туристи из БГа и НСа немају појма, па имамо окретања и сличне догађаје, у јаркове слетање. Фасциниран сам да људи ни ланце не понесу!
 
Više sam puta gledao slične pojave.
Ljudi krenu u planinu kao grlom u jagode. Čak ni kad u podnožju izgleda lepo, u planini se za čas mogu promeniti uslovi.
Ove godine ćemo verovatno imati kasne snegove, u martu i aprilu, a tada može za vrlo kratko vreme da napada nekoliko desetina cm. Zato, ne ignorisati prirodu, kao ni zakone fizike (inerciju, trenje i centrifugalnu sllu),. Iato tako, poštovati i propise i druge učesnike.
Prošle noći je stajao saobraćaj od Bistrice ka N. Varoši. Iz snega u sneg se ponavlja situacija: crnogoraki vozači ignorišu znak zabrane za (polu)prikolice, obavezu lanaca, krenu iako 10-15cm na putu. I, naravno, na prvom dužem usponu staju, popreče se, zatvore prolaz svima. I naša policija ćuti, toleriše. A put stoji, dok je putarima tada dramatično otežano jer moraju da sipaju ručno dok se jedno po jedno zaglavljeno vozilo ne pokrene.
 
Vrh