Gledam ovaj najnoviji snimak, i nekoliko stvari mi pada na um.
Prva, ima nekog pomaka posebno sa ovim vijaduktima i mostovima, vidi se da ih cepaju jako dobrim ritmom.
Druga, Bože mi oprosti, čini mi se da je lakše sve u mostove podići po pitanju brzine rada nego li ovo nasipanje po zemlji. Imam utisak da je ova dionica čitava u mostu i ovo tunela, da bi zbog mostova bez zemljanih radova bez problema završili jako brzo. Samo je pitanje kolike su cijene. Naravno nisam strzčnjak samo laički iznosim ovo zapažanje.
Treća stvar, kad vidim koliko nekih odvoda prave, usjeka, nekakvih drenaža i čuda, stvarno djeluje kao jako komplikovana dionica iako je 20 km.
I četvrta stvar, na snimcima su toliko uklandžali okolinu, da je to prosto nevjerovatno. Gledao sam i drugih gradilišta ali ovo mi liči na mini ekološku katastrofu. Evo rađeni su i ostali autoputevi, ali nigdje nije ovako rastureno pola poljane ili brda zbog izgradnje.
Nisam optimista po svemu ovome što vidim. Ukoliko ne dodaju dobar gas ovo neće skorije biti gotovo, a kraj ove godine samo ako ubace ludački nivo mehanizacije i ljudi koji rade.
Po svenu sudeći i objektivno gledajući, kraj 2024 djeluje kao minimum za završetak ovih radova, a rekao bih i možda proljeće 2025 kao najrealniji rok.
Pu, mladost mi prođe u praćenju radova i vozeći se satima po dugim kolonama...