Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

И да, заборавих да кажем, пуштање аутопута до Лучана би било самоубиство што са локалце што за путнике намернике. Не кажем да је прикључак у Димитријевићима боље решење али је боље свакако од петље Лучани.
 
Pretpostavljam da će i ovde voda da leži unutar delova petlje. Visoki su nivoi podzemnih voda, međurečje, ravnica okružena brdima.
Isto se događa nešto niže, u Guglju, otkako je napravljena pruga za Čačak. Između magistrale koja ide obodom brda i pruge koja ide dolinom, javljaju se jezera kada naraste Morava i podigne podzemne vode, a nije retko i da s proleća potopi ceo prostor
 
Gledam ovaj najnoviji snimak, i nekoliko stvari mi pada na um.
Prva, ima nekog pomaka posebno sa ovim vijaduktima i mostovima, vidi se da ih cepaju jako dobrim ritmom.
Druga, Bože mi oprosti, čini mi se da je lakše sve u mostove podići po pitanju brzine rada nego li ovo nasipanje po zemlji. Imam utisak da je ova dionica čitava u mostu i ovo tunela, da bi zbog mostova bez zemljanih radova bez problema završili jako brzo. Samo je pitanje kolike su cijene. Naravno nisam strzčnjak samo laički iznosim ovo zapažanje.
Treća stvar, kad vidim koliko nekih odvoda prave, usjeka, nekakvih drenaža i čuda, stvarno djeluje kao jako komplikovana dionica iako je 20 km.
I četvrta stvar, na snimcima su toliko uklandžali okolinu, da je to prosto nevjerovatno. Gledao sam i drugih gradilišta ali ovo mi liči na mini ekološku katastrofu. Evo rađeni su i ostali autoputevi, ali nigdje nije ovako rastureno pola poljane ili brda zbog izgradnje.

Nisam optimista po svemu ovome što vidim. Ukoliko ne dodaju dobar gas ovo neće skorije biti gotovo, a kraj ove godine samo ako ubace ludački nivo mehanizacije i ljudi koji rade.
Po svenu sudeći i objektivno gledajući, kraj 2024 djeluje kao minimum za završetak ovih radova, a rekao bih i možda proljeće 2025 kao najrealniji rok.
Pu, mladost mi prođe u praćenju radova i vozeći se satima po dugim kolonama...
 
И да, заборавих да кажем, пуштање аутопута до Лучана би било самоубиство што са локалце што за путнике намернике. Не кажем да је прикључак у Димитријевићима боље решење али је боље свакако од петље Лучани.
Bio bi baš problem jer je uključenje na magistralu nepregledno zbog tunela
 
Једино да се искористи обилазница (стари пут) око тунела и да се са пожешке стране направи кружни ток (неколико метара иза дисплеја за брзину који већ одавно нема панел).
 
Upravo gledam na pinku- nac. dnevnik. Ko ima mogućnost nek vrati da pogleda.
"Odgovorno lice za tunele Laz i Munjino brdo" ( kako stoji u potpisu!?)
Za tunel Laz kaze da se trenutno nalaze u povoljnoj geologiji i da kopaju 2,5-3m dnevno i da je to "malo brzi korak nego sto je dato po projektu". Ako potraje ova geologija izjednačiće levu i desnu cev.
Kopa se sa obe strane, ako potraje ova dinamika, spajanje polovinom marta (desna cev)
U levoj cevi problemi sa velikom količinom vode.
 
Pa iz te izjave se da zakljuciti da je po projektu vreme probijanja tunela skoro 3,5 godine!!!!

A to sto je neko zamolio "brata Ksija" da ubrza, i sto su "politicki rokovi" bili do kraja ove, pa one, pa sledeće godine su za zatvor.

I onda se čudimo kako nema penala za "probijanje rokova".
 
Ni ja ne koristim Pink kao izvor informacija. U pitanju je intervju sa "odgovornim licem" uradjen u tunelu.
Nema to veze sa tim. Čim televizija i novinari na njoj ne smeju da pitaju normalna pitanja, tj. ona, koja nisu data iz direkcije, nema svrhe to gledati. Zašto? Jer ćeš videti ono što oni žele da ti vidiš. Nećeš imati celu sliku. Isto kao i sa otvaranjem nepotpunog KC Srbije i milion drugih stvari. :)
 
Nema to veze sa tim. Čim televizija i novinari na njoj ne smeju da pitaju normalna pitanja, tj. ona, koja nisu data iz direkcije, nema svrhe to gledati. Zašto? Jer ćeš videti ono što oni žele da ti vidiš. Nećeš imati celu sliku. Isto kao i sa otvaranjem nepotpunog KC Srbije i milion drugih stvari. :)
Da li si pogledao snimak? Ili bar pročitao ono sto sam napisao u postu iznad?
Čovek reče da " trenutno kopaju malo vise nego sto je projektom utvrdjeno".

Upravo je rekao ono sto se kosi sa svim naručenim pitanjima/ odgovorima i onim sto se godinama unazad prica, " biće gotovo do kraja godine".
Matematikom se lako utvrdi da je rok za probijanje tunela 3,5 godine!
 
Problem je u tome što je uvek brže nego što je projektom utvrđeno, ali uvek. I uvek na kraju kasne. Zar ne treba pored svakog projekta da bude istaknuta tabla sa krajnjim rokom za završetak? Tako i park za pse kasne već mesec i po dana u mojoj okolini, kasne sa autobuskom stanicom, kasnili su sa Savskim trgom, "Zelenim bulevarom" koji je zapravo sivlji nego ikad, kasnili su sa Trgom republike, kasnili su sa Ruzveltovom, a da ne pričamo o Bulevaru patrijarha Pavla.

Prosto im ne verujem i može da priča ko god hoće, ali za mene je ta televizija kao izvor informacija jedna velika nula. Pogotovo kada su lokalne babe išle i govorile da će Mitrović da dobije nagradu za lek protiv korone u početku vanrednog stanja. Toliko.
 
Problem je u tome što je uvek brže nego što je projektom utvrđeno, ali uvek. I uvek na kraju kasne. Zar ne treba pored svakog projekta da bude istaknuta tabla sa krajnjim rokom za završetak?
Upravo sam o tome i pisao na par različitih tema a u vezi sa rokovima. Naravno da treba da stoji tabla, kao sto je zakonom predvidjeno za svako gradiliste. Mi ne znamo koji su rokovi definisani ugovorima.
A, to što političari, "politički analitičari" (placeni da pričaju naručene priče) i prorežimski i ovi opozicioni, pričaju ne verujem ni reč.
Po njima uvek "samo što nije" i uvek se zamoli da se ubrzaju radovi, pa prodju izbori i svi zaborave obećano....

Retki su ovakvi snimci sa terena gde moze da se čuje i "neka druga pesma", gde se vidi "blato do kolena" pa makar i bez pitanja koja su "nezgodna". Pa svojom glavom podelis 170- 180m sa 2-3m dnevno ( u najboljem slucaju) pa dodjes do cifre koja ti kaze da ce ovo da se kopa jos najmanje 3-4 meseca, optimisticno....Pa vidiš da na mostovima pojedini stubovi nisu ni izasli iz zemlje, pa zaključiš da ovde ima da se radi, i da se radi...

A sto se tice Pinka, svaka rec je suvisna....Dodjoh sa posla, saltajuci kanale, naletim na reportazu i pogledah je. Ucinilo mi se da treba da odelim vest i ovde jer, kao sto rekoh, malo je informacija ( slike i tona) sa samog terena.
 
Poslednja izmena:
Pa iz te izjave se da zakljuciti da je po projektu vreme probijanja tunela skoro 3,5 godine!!!!

A to sto je neko zamolio "brata Ksija" da ubrza, i sto su "politicki rokovi" bili do kraja ove, pa one, pa sledeće godine su za zatvor.

I onda se čudimo kako nema penala za "probijanje rokova".

Ceo projekat treba da se zavrsi za 3 godine, a poceo je 2019. Zapravo, radovi su poceli, ali je ugovor za pocetak radova potpisan 2017.

Al ajde, da uzmemo 2019. kao polaznu godinu. Zavrsetak projekta po ugovoru je maj 2022. Ako zavrse do maja 2024, da pevamo i rostiljamo. Dakle, min 2 godine probijanja roka. I onda odgovorno lice kenja kako eto sad rade brze nego po projektu. Problem je sto smo u njihovim ocima svi mi ovce, to me nervira.
 
90470005_3418754214807112_4739067657435742208_n.jpg

Radovi su zapravo počeli tek u februaru/martu 2020.
Fotografija je iz marta 2020 godine, znači u to vreme bio samo malo zakopan tunel Laz, sve ostalo nije bilo ni pipnuto. Uglavnom od kojeg god datuma se računao početak radova rok će biti probijen.
 
Vrh