Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Земљани, јел ико купује машине? Или све стаје?
Kupuje. Ja sam ove godine prodao u vrednosti 1,5 mil evra, doveo dosta novih kupaca, a ukupno smo prodali oko 150 mašina. Trenutno smo naručili 60 za kraj ove i proleće iduće godine, doduše ne samo za Srb nego za naše zemlje regiona. Ja mislim da je ovaj moj program sada na vrhu po prodaji, a kad se setim da sam pre 15 godina krenuo od broja nula. Tako da svi ovi što me kritikuju ako hoće budu bar delić uspešni kao ja u kojoj god oblasti života (sem u kladionicama i gledanju Svetskog prvenstva, blejanju po kafićima, tu sam slab), mora promene u logiku sličnu mojoj 💪😅 Mislim da kod nas još neće biti krize u građevinarstvu, rudarstvu bar narednih pola godina, novac iz kredita za projekte i dalje ulazi, Srbija se zadužuje. Ali postoje rizici: ako se rat u Evropi proširi, ako Kina uđe u rat oko Tajvana i stopira kredite, ako dođe do nestašice nafte usled rata (mašine rade na naftu) i sl. Nama je trenutno dobro što smo za ove projekte vezani za Kinu u kojoj trenutno nema zime, a EU je mrtvo puvalo, sva sreća retko koji projekat u ovoj oblasti je vezan za njih, a da jeste, kriza bi već bila tu.
 
Због индустрије (Линглонг), процењују да ће имати укупно 1.000 камиона дневно из Зрењанина.
А ово за Ибарску око Београда си тако у праву...
Zbog 1000 kamiona dnevno se ne gradi autoput.
Postoje i niže, a takođe dobre kategorije, motoput npr.
 
Ma, znam, stara priča.

Iskreno, što se mene tiče, i ja bih ovde gradio autoput. Motoput se ne naplaćuje. To je zapravo skuplje za državu.
 
Zbog 1000 kamiona dnevno se ne gradi autoput.
Postoje i niže, a takođe dobre kategorije, motoput npr.

Motoput bi se pre, po logici stvari, pre trebao graditi u nastavku Miloša Velikog od Požege ka granici sa CG, ili od Zlatibora ka Višegradu. Za razliku od tih deonica, količina saobraćaja na deonicama NS - ZR - BG je uglavnom konstantna i ne svodi se na budućih 1000 kamiona LingLonga (to je neka informacija koja kruži za koju ne znam ko je izvor zapravo). Zrenjanin i sada ima fabrike koje rade i izvoze, a železničke veze su prilično loše.
 
Нови Сад - Зрењанин има доста саобраћаја. Преко Зрењанина иде и саобраћај из Румуније и саобраћај из Кикинде и дела северног Баната, има довољно саобраћаја и без тих наводних 1000 камиона. Ако гледамо по том критеријуму, једнако или више саобраћаја од правца Мала Крсна - Пожаревац - Голубац. Други разлог је тај што се сваки инвеститор пре одлучује да инвестира тамо постоји ауто-пут и добра пруга него тамо где нема, логично. Немогуће је довести ауто-пут или брзи пут до сваког места у Србији али Нови Сад - Зрењанин је правац где је то и те како оправдано и из првог и из другог разлога пошто је град у чијој широј околини живи више од 120.000 људи.
 
Poslednja izmena:
Нови Сад - Зрењанин има доста саобраћаја. Преко Зрењанина иде и саобраћај из Румуније и саобраћај из Кикинде и читавог дела северног Баната, има довољно саобраћаја и без тих наводних 1000 камиона. Ако ћемо по том критеријуму. Други разлог је тај што се сваки инвеститор пре одлучује да инвестира тамо постоји добар ауто-пут и добра пруга него тамо где нема. Немогуће до довести ауто-пут до сваког места у Србији али Нови Сад - Зрењанин је правац где је то и те како оправдано и из првог и из другог разлога пошто је град
 
Zao mi je sto ne pocinju zemljane radove od Pozege ka Boljarima jer njima ne smeta hladno vreme. Ako su uopste sredili finansisku konstrukciju...
 
Pre neki dan a i jutros za tv Prvu u 9h ministar infrastrukture izjavi da posle Požege tek treba da ugovorimo oba pravca koji se odatle račvaju.Nisam nešto specijalno pratio to u poslednje vreme ali mi u sećanju ostala neka ceremonija beše makar za pravac ka CG.
 
Rekao je da se za ta dva pravca od Požege sada rade projekti.


 
Poslednja izmena:
Spomenuh pre neki dan kao jedan od rizika gradnje i eventualne nestašice nafte (jer mašine koje grade autoput rade na naftu) usled agresivne okupacije Zapada na rusku Ukr, i ograničenje cene ruske nafte, pa je stigao i ruski odgovor da im onda neće isporučivati naftu, pa sad je još nejasno da li će to trvljenje Rasa oslobodilaca i ovih lgbt migrantoljubaca poremetiti i naše tržište nafte i time izkomplikovati dalju gradnju, ili ne
 
Rekao je da se za ta dva pravca od Požege sada rade projekti.



"Rade projekti"?! Sta znaci "rade projekti"? Steta sto su ovi rezimski novinari dileje pa nema dodatnih potpitanja.

Kako god, rece ministar da se do Pozege zavrsava do kraja sledece godine. Tuneli se probijaju jan/feb, drugi na leto. Svaka cast kako su ubrzali.
 
Snimano sad u subotu, Požeska magla se spustila do Pakovraća, šta više veća je bila od sela Negrišori ka Pakovraću nego kod Požege, sa prva tri mesta sa koja sam snimao je se i videlo nešto, na četvrto kad sam otišao nije se videlo ništa tako da nisam ni dizao dron. Zato snimak sa malo kraće deonice.

 
Јесу ли оне куће од Пакроваћа до улаза у тунел Лаз, откупљене и срушене? Било их 6-7 на траси донедавно!
 
Kako je ovo dobro, drzava (Koridori Srbije) uporno guraju pricu da je autoput Pozega - Duga Poljana uveliko u izgradnji.

Na naslovnoj strani sajta je mapa koridora iz maja 2022:


Crveno je u izgradnji, plavo je u pripremi dokumentacija.

1670362188859.png
 
Imam jedno pitanje koje i nije bas vazno, ali....
Na pinku u vestima Ljig, dobili su pijacu vodu, pristupne puteve i gradi se industrijska zona sa dobrim pristupom za K11....
Ja sad pitam kao laik- kako se sprema industr.zona? Objedine placevi, dovede voda, struja?
2016.jenpusteno do mesta Dići, a 2019.do Obrenovca i oni tek sad realizuju industrijsku zonu?!
Sta ces da ponudis privredniku da bi dosao ( a imao bi ekstra razlog jer je dalje od Bg a povezano) ako nemas placeve i put do AP?!

Jesam li ja luda ili Je to trebalo cekati zavrsetak AP 2016.a ne da se 3g jos nista nije uradjeno? Ne kazem da je to presudno, ali je vazno i pokazuje ozbiljnost opstine
 
Nema teorijske šanse da se ovo sledeće godine pusti u saobraćaj.
Eto, to je godinu dana od sad.

Do tad neće biti probijene ni sve tunelske cevi, a kamoli sve završeno testirano i predato na upotrebu.
 
Jesam li ja luda ili Je to trebalo cekati zavrsetak AP 2016.a ne da se 3g jos nista nije uradjeno? Ne kazem da je to presudno, ali je vazno i pokazuje ozbiljnost opstine
Ne brini Miro, videla si na Pinku, to nije stvarno. :) Mora da se zabavlja ciljna grupa...

Do prekosutra ista zaboravi sve, biće to ponovo, za godinu-tri... :)
 
@sev tako je. Ali provlaceci neke vesti kao uspeh vlade i AV, oni lupetaju takve stvari..... Ljig ce se transformisati, ima uslove, icice na bolje....
Ljudi imaju 3g ekstra vezu i za Zagreb I NS i Bg I Budimpestu I Cacak...i ti jos nista nisi iskoristio?!

A da, mora Veliki da dodje da zakopa kamen temeljac i da otvori novo postrojenje....

Ocekivala sam da ce Ljig postati jedno od interesantnijih mesta za investicije i zivot. Pa mi pre iz Surcina stignemo do Ljiga, nego sa starog dela i Gazele na novi deo u špicu.

E sad, mozda su pomaci krenuli, mozda je opstina dozivela neki preporod ili cemo zakopavanje temeljca cekati pred nove izbore....
 
Nema teorijske šanse da se ovo sledeće godine pusti u saobraćaj.
Eto, to je godinu dana od sad.

Do tad neće biti probijene ni sve tunelske cevi, a kamoli sve završeno testirano i predato na upotrebu.
A kada smo @Niko Kažanegra , moja malenkost i jos par nas govorili da je 2025.mozda i najrealnija, niko nije verovao. Rekli smo to 2019.

Da probuse sl g.na to jos +9meseci da opreme tunele. Da, moze brze, ali nece ici brze, ponovo realno pricamo i iz iskustva.
To je 2024-2025.

E, sada, za ovo sam prva rekla da su protrebne barem 4-5 g.a za nastavak mislim da niko ne moze ni da predvidi kraj
 
Dok ih ne kaznimo, serijski redom, neće naučiti. Ja to kao ŠvabO tra-la-la... No, tako je.

Dok smo malodušni, šišaće nas, jer i jesmo ovce. Eto, dobar početak je ne povećavati gledanost onih koji lažu.
 
Vrh