Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Па лепо је рекао велики респиратор биће готово до Св. Николе једино је промашио годину уместо 2021 биће 2024-те. Наравно у случају да не крене општи рат! Брука са експропријацијом и ретроградним меркуром код Дробњака, може само овде да се види!
 
У Вирову код Ариља се врше испитивања земљишта на будућој траси (која још није сасвим позната). Слика преузета са ФБ.
FB_IMG_1663872689174.jpg
 
Онда се сетиш да је прошле године званично почела изградња од Пожеге до Дуге пољане и сад видиш да се не зна траса и тек почињу испитивања терена. Оваквих чуда мало где има!
 
У Вирову код Ариља се врше испитивања земљишта на будућој траси (која још није сасвим позната). Слика преузета са ФБ.
Pogledajte prilog 145413
20.03. Početak radova
06.07. Vučić: Za dva meseca biće poznata konačna trasa Požega - Duga Poljana
Hoće li više konačna trasa...🤬
 
20.03. Početak radova
06.07. Vučić: Za dva meseca biće poznata konačna trasa Požega - Duga Poljana
Hoće li više konačna trasa...🤬
Izmedju ostalih informacija koje su mi dali kinezi bila je i ta da kad sam ih pitao kad pocinju dalje ka Ivanjici, rekli su mi "vec smo poceli" na moje zaprepascenje kad sam rekao da niko nista nije do sada ni taknuo, odgovorili su mi da na jednoj tacki kuda prolazni regionalni vodovod u Ariljskoj opstini su krenuli sa premoscavanjem tog vodovoda na delu gde je se ukrsta trasa buduceg AP.
Jos su mi rekli da je po njih uzasno lose pogodjena deonica do Pozege, u smislu da je to trebala biti mnogo skuplji ugovor, ali da ce se kina drzati ugovora iako im navodno ne odgovara. Isto tako rekli su mi da je tunel kroz Frusku goru veoma posten sta god to znacilo i da je mnogo realniji i da sad kad krenu da ce mnogo brze napredovati nego sto je bio slucaj ovde na Milosu.
I jedan trac za kraj. Navodno iako radove izvode dve kineske firme i to firma "majka i kcerka" da se one uopste ne podnose i da radnici iz jedne i druge firme vrlo hladno odnose jedni prema drugima, te da se medjusobno oslovljavaju sa "komsija", a ne prijatelju ili zemljace.
 
Poslednja izmena:
Izmedju ostalih informacija koje su mi dali kinezi bila je i ta da kad sam ih pitao kad pocinju dalje ka Ivanjici, rekli su mi "vec smo poceli" na moje zaprepascenje kad sam rekao da niko nista nije do sada ni taknuo, odgovorili su mi da na jednoj tacki kuda prolazni regionalni vodovod u Ariljskoj opstini su krenuli sa premoscavanjem tog vodovoda na delu gde je se ukrsta trasa buduceg AP.
Jos su mi rekli da je po njih uzasno lose pogodjena deonica do Pozege, u smislu da je to trebala biti mnogo skuplji ugovor, ali da ce se kina drzati ugovora iako im navodno ne odgovara. Isto tako rekli su mi da je tunel kroz Frusku goru veoma posten sta god to znacilo i da je mnogo realniji i da sad kad krenu da ce mnogo brze napredovati nego sto je bio slucaj ovde na Milosu.
I jedan trac za kraj. Navodno iako radove izvode dve kineske firme i to firma "majka i kcerka" da se one uopste ne podnose i da radnici iz jedne i druge firme vrlo hladno odnose jedni prema drugima, te da se medjusobno oslovljavaju sa "komsija", a ne prijatelju ili zemljace.
Konacno neke lepe vesti. Ja i dalje verujem da će do kraja 2024. otvoriti autoput do Arilja, a ne samo do Požege.
Hvala na informacijama 😁
 
Ako su počeli radove dalje prema Arilju, to su onda neki nevidljivi radovi, što bi rekao Velja Ilić. 😁
 
Ako su počeli radove dalje prema Arilju, to su onda neki nevidljivi radovi, što bi rekao Velja Ilić. 😁

Nisu nevidljivi već idu ispod zemlje. Tako se još od februara gradi autoput ZR - BG. Svi misle da nema radova, ali se gradi punom parom. Samo se ne vidi. Jer je izgleda cela trasa ispod zemlje.
 
Пошто РЕМ још није доделио пету националну фреквенцију, могу само да предложим да је додели @KrCan-у. Било би много више корисних информација него на свим осталим заједно макар радила само пар недеља годишње.
 
Не знам да ли је Крцан Муња наша стварно зајахао кртицу, али ја ћу веровати да јесте. Како било, успео је да ме подсети на један од оних антологијских постова који ће ми вечно остати урезани у памћењу:

@mastercat:
"Dok ne vidim krticu koja svira Marseljezu i 2012 koji je jase nista ne verujem".
 
Neko je skoro pitao kakvo je stanje na Milošu Velikom što se tiče saobraćaja i protoka istog.
Večeras sam prošao u smeru ka Beogradu i mišljenja sam da se pojačao u odnosu na recimo period pre 6 meseci ili godinu dana.
Sada već postoje deonice na kojima su obe trake zauzete, primetno je i da vozači opreznije voze, u proseku 120/130 (velika većina).
Sve u svemu, primetno je da se broj vozila povećao.
 
Ja mahom vozim vikendom, na rampi Obrenovac se za keš napravi kolona gotovo kilometar. To nije bilo pre godinu dana tako gusto.
 
Intenzitet saobracaja se jeste povecao, ali svi voze 130 zbog prosecne brzine a ne zbog opreznosti (najvise se vidi pri preticanju gde to mili kao dva kamiona kad se obilaze)
 
Има ли неко податак испод ког времена не смеш да идеш од рампе до рампе?
 
Sve kamere za parcijalno merenje prosečne brzine sam video, osim kamera u Takovu. Ili ih nema, ili su dobro kamuflirane, pa ih ni posle više prolaza, nisam pronašao.
Slažem se da se sporije vozi - retko ko čak drži tempo 130.ali, uvek ima ekstrema, posebno sa stranim tablicama, a najčešće crnogorskim.
Sad su domaći vozači diskriminisani, jer očito nisu rešili kako da disciplinuju non SRB vozače. Ne vidim da je veliki problem uvezivanje tog sistema sa graničnim prelazima, tako da stranac ne može da izađe dok ne plati sve. Turci su to lepo rešili. Vozi kako hoćeš, ali može te sačekati iznenađenje na granici.
 
Vrh