Naravno da znam, ja sam pokrenuo temu
https://forum.beobuild.rs/threads/brojanje-saobraćaja-i-prioriteti-u-gradnji-puteva.3710/ ali su je ljudi iskulirali, pa sam batalio.
To su godišnji izveštaji, Hrvati bar odvoje saobraćaj u sezoni i van nje. Konkretne podatke za konkretnu naplatnu stanicu nećeš nigde naći javno.
A kad samo kod brojanja saobraćaja moram da primetim da sve više tih brojača ispada iz sistema kroz godine. Verovatno se kradu, kvare a možda se neki i namerno skidaju.
@Skyrunner
Trenutni prosek na Miloošu je veći i ima dana kada ide i preko 20.000 vozila. Kažu, ako je verovati, da na X ima dana kada je preko 100.000 kroz Vrčin
Kad razmatrate te rezultate, kao i razne nove deonice koje imaju "potencijal" razmislite o ovim brojevima. Neka je prosek 2 putnika u vozilu, a sigurno je veći, to je prema brojanju iz prošle godine 22.000 ljudi dnevno kroz Preljinu, odnosno 90.000 kroz Vrčin.
ili preko 200.000 duša kroz Vrčin u nekom udarnom danu.
Pogledajte kako pada "potencijal" na X čim se pređe Batočina, pa tek Niš... Tako će isto biti i na Milošu. Ne možete očekivati saobraćaj tamo gde nema toliko ljudi.
Miloš ima dobar potencijal do Požege, dalje ne jug drastično manji, jer glavni putnički tok skreće ka Užicu.
Smatram da će Miloš na deonici od Požega na jug imati do 25% saobraćaja koji dođe do Čačka.