Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

SKYKING

Novice
Učlanjen(a)
28.01.2013.
Poruke
8
Pohvaljen
107
Narod bi ih i pustio da rade da ne pokazuju toliku bahatost i bezobrazluk. Čitam i ne verujem šta čitam. Puna podrška za blokadu.
Grešis. Narod ih ipak ne bi pustio da rade.
Razlog je veoma jednostavan. Advokati su uleteli u celu priču sa masnim ponudama koje se ne odbijaju. Tu su uključeni svi, od katastra, sudova u Čačku i Ivanjici do opštinskih struktura.
Prilika da se ogrebe o državu se u ovim krajevima ne propušta .
 

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.652
Pohvaljen
4.000
Lokacija
Ocean
Problem je što ovi što bi da se ogrebu prave problem ovim ljudima kojima nisu isplaćene odgovarajuće nadoknade i koji bi samo da budu pošteno kompenzovani. Postavio sam sliku na temi autoputa Ruma-Šabac gde je na parceli preko koje će ići petlja taze zasađen lešnik. Sve je zaraslo u korov koji je iste visine kao i sadnice lešnika. Sad vlasnik će na to ime da dobije daleko veći iznos.
 

Skyrunner

Beginner
Učlanjen(a)
08.03.2021.
Poruke
56
Pohvaljen
152
Gledam kako pričate o nečemu o čemu pojma nemate, ali ajde nek se kaže nešto, pljune neko jer valja se jel da?


Kad bi znali da eksproprijacija kasni isključivo zbog nesposobnosti organa lokalne samouprave i potpune nespremnosti korisnika eksproprijacije ne bi krivili ljude kojima se oduzima neka imovina i koji se bore da postignu što višu cenu. Ni njih ni njihove pravne zastupnike.

Kad bi znali, kao što ne znate da stupanje izvođača u posed i sprovođenje eksproprijacije ne zavisi od isplate i visine cene za eksproprisanu imovinu, kao što ne zavisi ni od sudskog postupka malo bi manje bili ogorčeni prema pogrešnim ljudima.

Postupak je takav da se sprovodi oduzimanje imovine po ceni koju proceni komisija i to je nesporni deo. Nakon toga imovina više nije u svojini nekadašnjeg vlasnika već korisnika eksproprijacije pa on može da na njoj nesmetano radi. Ako nekadašnji vlasnik nije zadovoljan cenom, može da pokrene sudski postupak u kom bi se utvrdila stvarna vrednost eksproprisane imovine i koliko god postupak da traje, on ne utiče na dinamiku radova.
Tako da ljudi koji se bore za svoje i zli advokati nemaju nikakav uticaj na to što postoje neki zastoji, ali su dobar izgovor za neuki narod
 

Beli zo

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.09.2020.
Poruke
838
Pohvaljen
2.536
Najgore što su blokirali iskop u tunelu sa strane Pakovraća sve stoji gotovo tri meseca
 

boocky

Intermediate
Učlanjen(a)
14.11.2017.
Poruke
318
Pohvaljen
905
Gledam kako pričate o nečemu o čemu pojma nemate, ali ajde nek se kaže nešto, pljune neko jer valja se jel da?


Kad bi znali da eksproprijacija kasni isključivo zbog nesposobnosti organa lokalne samouprave i potpune nespremnosti korisnika eksproprijacije ne bi krivili ljude kojima se oduzima neka imovina i koji se bore da postignu što višu cenu. Ni njih ni njihove pravne zastupnike.

Kad bi znali, kao što ne znate da stupanje izvođača u posed i sprovođenje eksproprijacije ne zavisi od isplate i visine cene za eksproprisanu imovinu, kao što ne zavisi ni od sudskog postupka malo bi manje bili ogorčeni prema pogrešnim ljudima.

Postupak je takav da se sprovodi oduzimanje imovine po ceni koju proceni komisija i to je nesporni deo. Nakon toga imovina više nije u svojini nekadašnjeg vlasnika već korisnika eksproprijacije pa on može da na njoj nesmetano radi. Ako nekadašnji vlasnik nije zadovoljan cenom, može da pokrene sudski postupak u kom bi se utvrdila stvarna vrednost eksproprisane imovine i koliko god postupak da traje, on ne utiče na dinamiku radova.
Tako da ljudi koji se bore za svoje i zli advokati nemaju nikakav uticaj na to što postoje neki zastoji, ali su dobar izgovor za neuki narod
Možda si u pravu ali taj rezon, hajde da blokiram saobraćaj/radove (jer se meni ne sviđa zakon ili cena) mi nije jasan.
Kako to da nekima cena odgovara, neki su isplaćeni a nekima je cena niska?
Prvi put od početka da neko bukvalno blokira radove na 2-3 meseca.
Ne sprovodi se eksproprijacija od juče.
@Skyrunner Ako si bolje upućen u celu priču, podeli s nama detalje, npr, koliko im plaćaju parcele a koliko traže?
Ovako svi samo nagađamo šta je u pitanju...
 

Beli zo

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.09.2020.
Poruke
838
Pohvaljen
2.536
Ko god protestuje zato što misli da je na njemu izvršena nepravda, skladno zakonu, ima moju podršku taman se nikad put ne uradio. Ni ovaj ni bilo koji drugi.
Zakon je preči od puta.
Ja ih podržavam ali bolje da su blokirali autoput na nekoliko dana već bi bili rešeni ovako blokiraju bušenje tunela i ko zna šta sve već tri meseca
 

srdjanprpa

Higher intermediate
Učlanjen(a)
19.07.2017.
Poruke
1.773
Pohvaljen
5.536
Pre 2 i kusur meseca kad sam snimao, pricao sam sa mestanima koji su blokirali radove tad, pitam ih sto ne blokiraju kruzni tok u Pakovracu, to ce pre da im uspe, kaze nema nas mnogo i sad se kao rotiramo bude nas po 5,6 nekad i 2,3... dosta ljudi mora da radi i nemamo vremena za to.
 

MiraC

Higher intermediate
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
1.977
Pohvaljen
3.452
Juce, Pilatovici ( to je kraj AP u Požezi)
IMG-ece519ff64ac16ffdbee6ed51752ff9d-V.jpg
IMG-7cbd65a2b225a233f74fa0ec5e7a6689-V.jpg
IMG-52b44e65a6d4b6b247edc82f4c010d9e-V.jpg
IMG-5c0bff12fe786e7f5f142c8c413f1292-V.jpg
IMG-95b6965cba657e3bfa5473385d112bf9-V.jpg
IMG-ed23986fef013b05254b01699cc5a089-V.jpg
IMG-5231385e4507de96b6eb1a40561810c1-V.jpg
IMG-7f45e8716ff02bdd5db35aed96902e8a-V.jpg
IMG-38c6f531ef4a388f93e90b0663375027-V.jpg
 

srdjanprpa

Higher intermediate
Učlanjen(a)
19.07.2017.
Poruke
1.773
Pohvaljen
5.536
Samo da dodam da ljudi koji blokiraju ne blokiraju zato sto nisu zadovoljni cenom vec zato sto nisu isplaceni, oni su na sudu dobili puteve srbije i presudjeno je po kojoj ceni treba da se plate koje parcele al putevi nisu platili ljudima njihove parcele.
 

prostorni planer

Higher intermediate
Učlanjen(a)
07.06.2010.
Poruke
1.548
Pohvaljen
2.153
Za ove kojima nije jasno kako je to nekima cena odgovarala a kako drugima ne odgovara, treba da krenete od polazista da je pola parcela u Srbiji zaparlozeno a da naslednici zive u velikim gradovima i ne znaju ni gde im je dedovina. Onda se pojavi drzava i kaze im da ce im dati par hiljada evra za neku cuku za koju ni ne znaju gde je i oni kazu uuu super, laka lova za nesto sto mi ne treba. Druga grupa ljudi su ljudi, nasi heroji, koji su izgradili i podigli zemlju, srpski seljaci, koji se bore na sve nacine da odrzavaju i unapredjuju svoja domacinstva i da gaje sta se moze gajiti na cesto nepristupacnom i neplodnom zemljistu i to uspevaju vekovima, a onda dodje drzava i kaze sta ti hoces svi su prodali za par hiljada evra, to toliko vredi. A on covek ne zna ni gde ce sa masinama, stokom, od cega ce da gaji tu stoku, gde da nadje odgovarajuce domacinstvo u koje da se preseli posle vekova pravljenja ovog domacinstva. Mozda mislite da treba da kupi garsonjeru i dodje u grad kao socijalni slucaj? E te dve grupe ljudi ne mogu ni da se porede, niti cene po kojima im se zemlja otkupljuje.
 

Алтаир

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.04.2021.
Poruke
1.279
Pohvaljen
2.798
Сад је само питање времена колапс свега! Надам се да ће ово до Пожеге успети завршити, али с обзиром на стање у тунелима и то је сада питање. Тешко да може бити готово пре краја 2024 а и то је питање, до тада по агендама белосветске багре иду јако тешке ствари! Нажалост и наши су у истом колу.
 

RHCP

Beginner
Učlanjen(a)
18.08.2019.
Poruke
51
Pohvaljen
237
Najoptimistističniji datum može biti sredina 2024.-e. Tuneli su najveći posao, oni sve diktiraju, ovo oko eksproprijacije će se riješiti, i taj dio posla će sigurno ići daleko brže. Realno i sada je dionica jako dobro, na moje iznenađenje načeta, mada ipak je to 14-15km ako izuzmemo tunele.

Pošto nisam dugo bio na forumu, moram napisati i par riječi o AP nakon uvođenja ovih kamera za 4 sekcije i mjerenje prosječne brzine.

Po mom mišljenju ovo mjerenje brzine i ovoliko seciranje samo je donijelo više problema nego koristi. Prošao sam dionicom kompletno nekoliko puta i zaključak je sledeći: svi voze od 120 do 130, i svi se nabiju u nekih 50-100 metara, jedna pretekne drugog, ovaj drugi pretekne prvog i svi su tu, bukvalno nebezbjedno. Sigurnije sam se osjećao ranije, od rampe do rampe prosječna brzina i to je to. Mogu ljudi bez bojazni da se malo odmaknu jedni od drugih, stižu na rampu za ravno 50 minuta i svi mirni. Logičnije je bilo da se postave kamere na odmorištima i da se tako mjeri prosječna, ovako sam jako ogorčen što se ovako realizuje kontrola saobraćaja, a i to jasno govori da je u pitanju samo otimačina para koja nema veze sa čuvanjem bilo čijeg života.

Po putevima od požege do Užica, ima masu ovih novih Fama radara i to u civilnim autima, pišu kazne tj. samo snimaju i pošalju na kućnu adresu pa se ti čudi šta i odakle, mene su ošurili uz tri trake uz Užice, makli znak 60, stavili 50 i evo opet vratili 60 kod parkinga. Valjda je poenta da se rastereti saobraćaj uz tri trake a ne pravi veći čep. Ne bi mi bilo žao što sam popio kaznu da sam vozio od BG ko nesoj, već što sam sve vrijeme kulturno vozio i uz tri trake gdje treba da pređem kamione preticajnom trakom ja dobijam kaznu. Naravno da će je tu svak platiti.

Što se mene tiče, ja sam na policiju jako ogorčen, gledam na njih ne kao na nekog ko će da me zaštiti i ko će da mi pomogne, već isključivo kao na neprijatelje koji gledaju samo kako da otmu pare i da oštete, a oni na vozače bukvalno gledaju kao na prirodne neprijatelje koje trebaju da tamane.
Prvi moj odlazak u Užice je u policijsku stanicu, ja neprijatnijih ljudi i u stanici i na ulici nisam sretao.

Sve u svemu, ovo više veze nema sa bezbjednošću, čisto uzimanje para, da se meni bukvalno više ne sjeda u kola, potpuno sam rezigniran i demotivisan da uopšte vozim, jer znam da idem na potencilanu čistu štetu. A da ne pominjem da više gledam oko puta ima li ih u civilnom autu i na cajgere nego na put. Što se mene tiče, skroz kontraproduktivno. Par puta sam zbog toga zamalo sletio s puta ili se zakucao u vozilo iz suprotnog smjera. A da ne pominjem da je put počeo opasno da me umara i uspavljuje, kako na autoputu tako i na magistrali, kad ne mogu da se opustim i normalno vozim, nego bukvalno strepim. Što veli jedan u potpisu na ovom forumu: kad vidite ulične razbojnike, obavezno blicajte. Sad potpuno razumijem šta je čovjek htio da kaže, kristalnije nego ikad.

I namjerno pišem ovaj post ovdje jer znam da pomno se čitaju komentari sa ovog foruma od onih koji baš trebaju da pročitaju ovo.
 

MiraC

Higher intermediate
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
1.977
Pohvaljen
3.452
Najoptimistističniji datum može biti sredina 2024.-e. Tuneli su najveći posao, oni sve diktiraju, ovo oko eksproprijacije će se riješiti, i taj dio posla će sigurno ići daleko brže. Realno i sada je dionica jako dobro, na moje iznenađenje načeta, mada ipak je to 14-15km ako izuzmemo tunele.

Pošto nisam dugo bio na forumu, moram napisati i par riječi o AP nakon uvođenja ovih kamera za 4 sekcije i mjerenje prosječne brzine.

Po mom mišljenju ovo mjerenje brzine i ovoliko seciranje samo je donijelo više problema nego koristi. Prošao sam dionicom kompletno nekoliko puta i zaključak je sledeći: svi voze od 120 do 130, i svi se nabiju u nekih 50-100 metara, jedna pretekne drugog, ovaj drugi pretekne prvog i svi su tu, bukvalno nebezbjedno. Sigurnije sam se osjećao ranije, od rampe do rampe prosječna brzina i to je to. Mogu ljudi bez bojazni da se malo odmaknu jedni od drugih, stižu na rampu za ravno 50 minuta i svi mirni. Logičnije je bilo da se postave kamere na odmorištima i da se tako mjeri prosječna, ovako sam jako ogorčen što se ovako realizuje kontrola saobraćaja, a i to jasno govori da je u pitanju samo otimačina para koja nema veze sa čuvanjem bilo čijeg života.

Po putevima od požege do Užica, ima masu ovih novih Fama radara i to u civilnim autima, pišu kazne tj. samo snimaju i pošalju na kućnu adresu pa se ti čudi šta i odakle, mene su ošurili uz tri trake uz Užice, makli znak 60, stavili 50 i evo opet vratili 60 kod parkinga. Valjda je poenta da se rastereti saobraćaj uz tri trake a ne pravi veći čep. Ne bi mi bilo žao što sam popio kaznu da sam vozio od BG ko nesoj, već što sam sve vrijeme kulturno vozio i uz tri trake gdje treba da pređem kamione preticajnom trakom ja dobijam kaznu. Naravno da će je tu svak platiti.

Što se mene tiče, ja sam na policiju jako ogorčen, gledam na njih ne kao na nekog ko će da me zaštiti i ko će da mi pomogne, već isključivo kao na neprijatelje koji gledaju samo kako da otmu pare i da oštete, a oni na vozače bukvalno gledaju kao na prirodne neprijatelje koje trebaju da tamane.
Prvi moj odlazak u Užice je u policijsku stanicu, ja neprijatnijih ljudi i u stanici i na ulici nisam sretao.

Sve u svemu, ovo više veze nema sa bezbjednošću, čisto uzimanje para, da se meni bukvalno više ne sjeda u kola, potpuno sam rezigniran i demotivisan da uopšte vozim, jer znam da idem na potencilanu čistu štetu. A da ne pominjem da više gledam oko puta ima li ih u civilnom autu i na cajgere nego na put. Što se mene tiče, skroz kontraproduktivno. Par puta sam zbog toga zamalo sletio s puta ili se zakucao u vozilo iz suprotnog smjera. A da ne pominjem da je put počeo opasno da me umara i uspavljuje, kako na autoputu tako i na magistrali, kad ne mogu da se opustim i normalno vozim, nego bukvalno strepim. Što veli jedan u potpisu na ovom forumu: kad vidite ulične razbojnike, obavezno blicajte. Sad potpuno razumijem šta je čovjek htio da kaže, kristalnije nego ikad.

I namjerno pišem ovaj post ovdje jer znam da pomno se čitaju komentari sa ovog foruma od onih koji baš trebaju da pročitaju ovo.
Ocigledno je da je mnogo vise saobracaja, nesto sto mnogi nisu ni sanjali nekad, pa kad se vozi sa nekim ogranicenjem vidljive su guzve.
Necu ulaziti u tvoj predlog o bezbednosti, mi uvek vozimo do max 130 i tu je kraj jer sve preko je neko oznacio kao veci rizik,
ali si u pravu za tacke provere na magistrali gde se na glupim mestima vrlo cesto meri brzina, a ne gledaju bezbednost. Kao da namerno cekaju gde ces biti prinuđen da malo ubrzas,a kad treba da iskljuce šleper,e to rade samo kad je neki veeeeeliki praznik pa su guzve.
Sto se tice neprijatnog iskustva, meni je zao i kao lokalac mogu ti reci da ima svakakvih ljudi....

Sto rece neko gore za AP, ja sam iznenadjena da ide i ovako, a sto se tice protesta dve stvari su jasne. 1. Snaga ( ali ne onih koji protestvuju, vec druge strane) da niko na to ne obraca paznju, cak ni opozicija, nikakavi mediji, novine bogzna 2. Da kod nas neko moze da mesecima blokira neki put i da je to ok. Razumem te ljude, ali drzava ne sme da dopusti da joj spor i problemi traju toliko, i da bilo ko pristupi gradilistu.
Ja sam cak mislila da se AP tretira kao ono " nacionalni znacaj" kao da gradis npr hidroelektranu.... e sad lupam verovatnooo
Dakle, treba da azurnije resava sporove i da se sve radi putem sudstva, a ulazak ne bi smeo biti dozvoljen, ali prvo da je sud brzi
 
Poslednja izmena:

MiraC

Higher intermediate
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
1.977
Pohvaljen
3.452
 

MiraC

Higher intermediate
Učlanjen(a)
30.10.2017.
Poruke
1.977
Pohvaljen
3.452
Ovo gore je jedna fB objava o AP i ne razumem zasto je ovako...jel ovo nemački?!
 

branik

Advanced
Učlanjen(a)
10.09.2019.
Poruke
3.185
Pohvaljen
4.739
Najoptimistističniji datum može biti sredina 2024.-e. Tuneli su najveći posao, oni sve diktiraju, ovo oko eksproprijacije će se riješiti, i taj dio posla će sigurno ići daleko brže. Realno i sada je dionica jako dobro, na moje iznenađenje načeta, mada ipak je to 14-15km ako izuzmemo tunele.

Pošto nisam dugo bio na forumu, moram napisati i par riječi o AP nakon uvođenja ovih kamera za 4 sekcije i mjerenje prosječne brzine.

Po mom mišljenju ovo mjerenje brzine i ovoliko seciranje samo je donijelo više problema nego koristi. Prošao sam dionicom kompletno nekoliko puta i zaključak je sledeći: svi voze od 120 do 130, i svi se nabiju u nekih 50-100 metara, jedna pretekne drugog, ovaj drugi pretekne prvog i svi su tu, bukvalno nebezbjedno. Sigurnije sam se osjećao ranije, od rampe do rampe prosječna brzina i to je to. Mogu ljudi bez bojazni da se malo odmaknu jedni od drugih, stižu na rampu za ravno 50 minuta i svi mirni. Logičnije je bilo da se postave kamere na odmorištima i da se tako mjeri prosječna, ovako sam jako ogorčen što se ovako realizuje kontrola saobraćaja, a i to jasno govori da je u pitanju samo otimačina para koja nema veze sa čuvanjem bilo čijeg života.

Po putevima od požege do Užica, ima masu ovih novih Fama radara i to u civilnim autima, pišu kazne tj. samo snimaju i pošalju na kućnu adresu pa se ti čudi šta i odakle, mene su ošurili uz tri trake uz Užice, makli znak 60, stavili 50 i evo opet vratili 60 kod parkinga. Valjda je poenta da se rastereti saobraćaj uz tri trake a ne pravi veći čep. Ne bi mi bilo žao što sam popio kaznu da sam vozio od BG ko nesoj, već što sam sve vrijeme kulturno vozio i uz tri trake gdje treba da pređem kamione preticajnom trakom ja dobijam kaznu. Naravno da će je tu svak platiti.

Što se mene tiče, ja sam na policiju jako ogorčen, gledam na njih ne kao na nekog ko će da me zaštiti i ko će da mi pomogne, već isključivo kao na neprijatelje koji gledaju samo kako da otmu pare i da oštete, a oni na vozače bukvalno gledaju kao na prirodne neprijatelje koje trebaju da tamane.
Prvi moj odlazak u Užice je u policijsku stanicu, ja neprijatnijih ljudi i u stanici i na ulici nisam sretao.

Sve u svemu, ovo više veze nema sa bezbjednošću, čisto uzimanje para, da se meni bukvalno više ne sjeda u kola, potpuno sam rezigniran i demotivisan da uopšte vozim, jer znam da idem na potencilanu čistu štetu. A da ne pominjem da više gledam oko puta ima li ih u civilnom autu i na cajgere nego na put. Što se mene tiče, skroz kontraproduktivno. Par puta sam zbog toga zamalo sletio s puta ili se zakucao u vozilo iz suprotnog smjera. A da ne pominjem da je put počeo opasno da me umara i uspavljuje, kako na autoputu tako i na magistrali, kad ne mogu da se opustim i normalno vozim, nego bukvalno strepim. Što veli jedan u potpisu na ovom forumu: kad vidite ulične razbojnike, obavezno blicajte. Sad potpuno razumijem šta je čovjek htio da kaže, kristalnije nego ikad.

I namjerno pišem ovaj post ovdje jer znam da pomno se čitaju komentari sa ovog foruma od onih koji baš trebaju da pročitaju ovo.
Naravno da je tako. Kod forma uvek trijumfuje nad suštinom. Tako se radi eksproprijacija, tako će se obeležiti autoput na kraju, recimo, iako godinama neće biti nastavljen (u Preljini stajao putokaz ta Užice od prvog dana), tako radi policija (postavie radar tamo gde je nelogično ograničenje, a ne tamo gde ljudi ginu)...
Isto tako smo @MiraC i ja ovde upozoravali na stanje i prilike na putu od Čačka do Zlatibora pa dobili packe da je ovo građevinska tema i ne pišemo više o tome pa si naleteo na jednu od n patrola koje svakodnevno i istovremeno dejstvuju na tom putu. A mi svakodnevno gledamo šta se događa, kako se vozi, kako se gine i kako policija jalovo deluje, ako ne računamo otimanje para.
Na drugoj strani, raduje svaki pomak, poput slika koja stižu iz Prilipca jer najavljuju kraj tim mukama o kojima prethodno pisah. Samo, da ne budem preveliki optimista u pesimističnom vremenu, reći ću samo da se bojim dana ispred nas, uzimajići u obzirnaše ekonomsko stanje, političko naelektrisanje i približavanje tački pucanja i političku situaciju u okruženju.
Zato, jedva čekam da počnem da pišem o kolapsima i gužvama na putu Gorobilje - Požega, ali sačekaću to, sigurno.
 

Niko Kažanegra

Higher intermediate
Učlanjen(a)
24.08.2017.
Poruke
1.043
Pohvaljen
1.813
Što veli jedan u potpisu na ovom forumu: kad vidite ulične razbojnike, obavezno blicajte. Sad potpuno razumijem šta je čovjek htio da kaže, kristalnije nego ikad.
Хаха, ја сам тај који је то давно написао,али и даље људи слабо блицају,изгледа да смо изгубили тај добар осећај упозоравања од друмских разбојника.( како их већ зову њихове колеге из УКП-а )...
 

Skyrunner

Beginner
Učlanjen(a)
08.03.2021.
Poruke
56
Pohvaljen
152
Ko misli da je problem jednostavan i da su sve urzočno-posledične veze jednoslojne, grdno se vara.

To zašto neko ne pokreće postupak povodom cena eksproprijacije a neko pokreće je tema o kojoj bi mogli da pišemo do ujutru i još bi imalo da se doda.
Prvo, ako neko nije pokrenuo postupak, to ne znači da je zadovoljan cenom. Češće to znači da ili nije ni znao koja su mu prava ili je ucenjen na drugi način.

Mnoge parcele se vode na pretke koji su umrli kad je u kući u najboljem slučaju bilo crno-beli televizor. Naslednici su nastavili da rade tu zemlju, da žive u kući ali nisu nikad "preveli" imanje.
Posao matičara je bio da pokrene ostavinski postupak, ali pošto nam sve u državi funkcioniše kako treba, ni ovo nije izuzetak.

Dalje, prosečan srpski domaćin, ako se zemlja i vodi na njega ima između 70 i 85 godina, izvor informacija mu je jedna emisija u 19,30 i nekim čudom i dalje veruje da su ljudi pošteni i da će nadležni sve to da srede kao što su i obećali jel. Samo da se izbore sa kukoljem u svojim redovima valjda.

Ima i elemenata, da ukoliko je komšija angažovao advokata i veštaka, pa mu preporučio, da on ima nešto od toga, kao i da neće neko da se bogati na njegovoj dedovini. A tu se vraćamo na prethodni navod, odnosno ničim utemeljenu veru da predsednik, premijer, ministar, predsednik opštine ili ne znam ko, neće dozvoliti da se njegov narod zakine i da će na kraju sve da bude u redu. (primera radi, bila je predsednica Vlade, pričala sa ljudima koji protestuju i dogovorili su se. U daljem tekstu saznajemo da su se dogovorili da će visinu da odredi sud. Mislim stvarno, ja ovde nemam ništa da dodam)

Na kraju tu je i neverovatna sporost suda i poslovična praksa korisnika eksproprijacije da osporavaju sve pa i ono šta im nikad neće proći.
Tako vreme prolazi, nezadovoljstvo raste pa imamo ovako neke događaje.

A na dalje, ko kaže da ti događaji ne dođu dobro za nešto.

Ima li boljeg opravdanja za kašnjenje, povećanje cene i smanjenje kvaliteta radova od toga "nije nam narod dao da radimo" a "mi smo dobri i nismo hteli da ih rasterujemo na silu"
Tako da, neko je korisni idiot, neko se nije snašao, neko donosi pogrešne odluke, a voda uvek ide nizbrdo.
 
Vrh