Trejsi
Higher intermediate
Koja je beše neka granica opravdanosti/isplativosti autoputa?
Da, nije kredit, ali se pored davanja država puni i iz štamparije novca.I budžet EU je budžet, nije kredit. I taj se budžet puni odnekud, . .
Ranije se provlačila informacija od 10k vozila.Koja je beše neka granica opravdanosti/isplativosti autoputa?
Slazem se, posebno treba imati u vidu da je te 2 godine trajala pandemija, iz toga sledi da ce podaci za 2022 tek biti povoljni, ja ocekujem da povecanje bude min 50% u odnosu na 2021.A kad je to neka "studija" pogodila isplativost, tj promet nekog autoputa? Baba Vanga privatne vidovnjake zamenila država vidovnjaci sa licencama za vidovnjaštvo. Ako je ovo što je Đunis postavio tačno, baš me interesuje ko je to predvideo pre 10 godina kad se pripremao Ljig-Takovo, da će promet 2021. u odnosu na samo dve godine ranije, 2019., skočiti +50%?
Примећује се и да је деоница аутопута Обреновац - Сурчин скинула око 3000 возила са обреновачког пута.Takovo - Preljina
2019 - 6.8 hiljada
2020 - 8.2 hiljada
2021 - 11.1 hiljada
Ta deonica se približava nekom svom optimalnom saobraćaju, nakon čega će pratiti opšte trendove u Srbiji. Kao što znate, trend u Srbiji je ozbiljno povećanje saobraćaja i to je nešto što ne mogu da ospore ni najveći kritičari ove vlasti.A kad je to neka "studija" pogodila isplativost, tj promet nekog autoputa? Baba Vanga privatne vidovnjake zamenila država vidovnjaci sa licencama za vidovnjaštvo. Ako je ovo što je Đunis postavio tačno, baš me interesuje ko je to predvideo pre 10 godina kad se pripremao Ljig-Takovo, da će promet 2021. u odnosu na samo dve godine ranije, 2019., skočiti +50%?
Мислим да у овој фази изградње Моравског неће бити направљена петља Катрга, тј. неће бити искључења према Мрчајевцима. Тако да Моравски неће помоћи онима који из Чачка иду према Мрчајевцима и даље према Крагујевцу. Можда гријешим, ако неко има друге информације, нека ме исправи.По овоме се лепо види да је до Мрчајеваца и Златибора неопходан АП! Срећом ради се бар Моравски!
Tako je, neće biti isključenja sa Moravskog Koridora kod Katrge u ovoj fazi.Мислим да у овој фази изградње Моравског неће бити направљена петља Катрга, тј. неће бити искључења према Мрчајевцима. Тако да Моравски неће помоћи онима који из Чачка иду према Мрчајевцима и даље према Крагујевцу. Можда гријешим, ако неко има друге информације, нека ме исправи.
niti će se "generisati" išta kao ni do Duge poljane, moja mantra, a PŽ-Mačkat prioritet #1, moja mantra
Uvek su 4 za ENP osim kad su praznici i gužve, tad su dve, i to one skroz desno.Pokušaj fotkanja gabiona na glinenoj.
Naplatna Obrenovac danas imala ENP 4 trake, po dve sa leve i desne strane.
Pogledajte prilog 135752
Nešto ne videh ovolike vijadukte i tunele u Hrvatskoj na Splitu, a mnogo je teži teren...
Tačno.Slazem se, posebno treba imati u vidu da je te 2 godine trajala pandemija, iz toga sledi da ce podaci za 2022 tek biti povoljni, ja ocekujem da povecanje bude min 50% u odnosu na 2021.
Nezgodno je naći taj podatak, jer Uprava za javni dug ne prikazuje otplatu po planovima otplate pojedinačnih kredita.Inače, može li se negde pratiti koliko smo od kredita za razne projekte koji se grade otplatili do sada? Bilo bi kul videti koliko godišnje plaćamo za rate za kredite za autoputeve.
Промене током периода | ||||||
Опис задужења | Стање дуга на дан 01.01.2022. године | Задуживања (а) | Отплате (б) | Корекција (в) | Промена (а-б+в) | Стање дуга на дан 31.03.2022. године |
КИНЕСКЕ ИЗВОЗНО-УВОЗНЕ БАНКЕ | 1,602 | 71 | 30 | 22 | 62 | 1,664 |
Nešto ne videh ovolike vijadukte i tunele u Hrvatskoj na Splitu, a mnogo je teži teren...
Ko se puni iz štamparije?Da, nije kredit, ali se pored davanja država puni i iz štamparije novca.