Naravno da ima , cuti i nek samo pustaju, snacicemo se!Da li bi petlja u Lučanima imala kapacitet da bude "čeona" ako se ta deonica pusti ranije?
Naravno da ima , cuti i nek samo pustaju, snacicemo se!Da li bi petlja u Lučanima imala kapacitet da bude "čeona" ako se ta deonica pusti ranije?
Oko 13h bio udes kod Meraka. Dva vozila teško oštećena, kolona se otegla do Doma u Ovčar banji. Ponegde potpuni zastoj, ponegde polako kretanje.Hvala @Roske .
Izvestaj sa puta Pž- Ue
Velike kolone vozila iz pravca Ca pa je preticanje gotovo nemoguce.
Jedna patrola na tom delu, u smeru ka Ue, a videli smo i nekoliko policajskih vozila koji voze tim delom, tako da je moguce da ce ih biti i vise.
Srecan put!
Hvala @Roske .
Izvestaj sa puta Pž- Ue
Velike kolone vozila iz pravca Ca pa je preticanje gotovo nemoguce.
Jedna patrola na tom delu, u smeru ka Ue, a videli smo i nekoliko policajskih vozila koji voze tim delom, tako da je moguce da ce ih biti i vise.
Srecan put!
čisto da ne bude zabune, ne ulažu kinezi ništa u Srbiju nego mi (skupo) pozajmljujemo taj novac i plaćamo kinezima da rade puteve kod nas.Кинези једини имају новца за улагање.
Nije za njihove banke problem da daju kredit od Milijardu evra, ali mi bi trebalo da se pozovemo na ovakvu ekonomsku situaciju u Svetu i zaključimo ugovor samo za prvu deonicu do Zlatibora ( Mačkat).Нажалост крак ка Котроману је интересна сфера америке и Турске, . .
Uh, to za ucene ćemo tek videti. Zapravo, možda smo već i očevici a da ne znamo. Pogledaj vojsku: avioni iz Rusije, PVO kratkog dometa iz Rusije, PVO srednjeg dometa iz Kine, bespilotne letilice iz Kine, prenosni PVO iz Francuske, novi avioni sa zapada... Otprilike ni afričke zemlje nam nisu ravne po diversitetu, a da smo toliko glupi da ne znamo kako ćemo to održavati, mislim da nismo.Лепо је што су се сетили да треба доћи до АП-а. Што се тиче пара, Србија се само задужује нема пара ни за шта. Највише слободног новца има Кина, по којој га цени пласира сем мале групе људи у Србији то нико не зна. Једина је разлика што нема уцена, за разлику од запада! Како год било, што више добрих путева, мање људи безсмислено страда! Поред свиг других користи! Друга је ствар ако овако наставе да расту цене горива, биће све мање гужви на путевима!
Crna Gora je uzela vrlo povoljan kredit na 20 godina, sa 6 godina grejs perioda i kamatom od 2%. Planirana godišnja rata je bila 55 mil $ i oni bi to lako otplaćivali, ali stigla je epidemija i turistička sezona je propala. A, radovi još traju i nema naplate putarine.S druge strane i Crna Gora se češka da li će im dati deo teritorije.
Па скупи ли се ишта од пореза па да улажемо у нешта или ништа не зарађујемо.Је ли могуће да се само задужујемо или ти је ово copy/paste изјава??Лепо је што су се сетили да треба доћи до АП-а. Што се тиче пара, Србија се само задужује нема пара ни за шта. Највише слободног новца има Кина, по којој га цени пласира сем мале групе људи у Србији то нико не зна. Једина је разлика што нема уцена, за разлику од запада! Како год било, што више добрих путева, мање људи безсмислено страда! Поред свиг других користи! Друга је ствар ако овако наставе да расту цене горива, биће све мање гужви на путевима!
Како да се не скупи, улаже се у стране фирме, дају субевнције по радном месту и кад нема више субвенција фирме се покупе и оду. Ни један АП се не гради са "вишком" пара из буџета. Сви до једног се праве преко кредита! Иста ствар је и са железницом. 88% прихода је од пореза увозне робе. Економски тигар практично нема више ништа своје. Оно што је преостало блајхана плавуша систематски уништава!Па скупи ли се ишта од пореза па да улажемо у нешта или ништа не зарађујемо.Је ли могуће да се само задужујемо или ти је ово copy/paste изјава??
Послато са SM-G9500 помоћу Тапатока
Koja to država gradi AP ili prugu sa "viškom" para iz budžeta?!Ни један АП се не гради са "вишком" пара из буџета.
Da, pre kolapsa EPSa i grčevite odbrane dinara je imala 14 milijardi, sada manje od 13, a javni dug Srbije je sada već oko 32, tako da smo u debelom minusu, najvećem ikada.Srbija ima skoro 14 Milijardi evra u deviznim rezervama, a šta se sve izgradilo poslednjih godina mogli ste da čujete u predizbornoj kampanji. A, veliki infrastrukturni projekti se uvek rade iz dugoročnih kredita, kao što je taj u Crnoj Gori.
Ali, meni je bitnije kada će CG nastaviti izgradnju sledeće deonice autoputa i da li će to da im bude prioritet ili izgradnja autotuta i magistrale u primorju. Jer pitanje je koliko još mogu da se zadužuju.