DzonTravolta
Expert
- Učlanjen(a)
- 26.07.2015.
- Poruke
- 6.020
- Pohvaljen
- 7.678
Možda ide preko Mađarske...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882860#p882860:2gebfo64 je napisao(la):Pendolino » Thu Sep 23, 2021 5:38 pm[/url]":2gebfo64]Samo mi nije jasno gde ide ta roba, jer su putevi ka Rumuniji polu-prazni?
Sa dragim prijateljem i kolegom @sorin.grindeanu ministrom transporta i potpredsednikom Vlade Rumunije potpisali smo sporazum o uspostavljanju saobraćajne veze između Srbije i Rumunije direktnim povezivanjem auto-puteva #Beograd - Pančevo - Vršac - Vatin (državna granica sa Rumunijom) sa naše strane i auto-puta Moravica - Temišvar, sa rumunske strane. Ceo auto-put će biti u dužini od 143 kilometra, od čega je dužina trase u #Srbija 65 kilometara. Očekujem da krenemo sa radovima 2024. godine, a ceo auto-put želimo da završimo u roku od 3 godine.
Uprkos teškim vremenima izazvanim ratom na istoku Evrope, ne zaustavljamo izgradnju, već stvaramo uslove za nove investicije. Nastavljamo da gradimo puteve koji će povezati ceo region i omogućiti građanima potpuno nove ekonomske perspektive. Želimo da napravimo najmoderniju saobraćajnicu koja će dodatno ubrzati protok ljudi i dobara, integrisati dva naroda i poboljšati dalji ekonomski razvoj Srbije i Rumunije.
Mislim da se pominjalo ranije da su se Rumuni opredelili za ovaj pravacNiko ne spori da se trebamo bolje povezati sa Rumunijom. Stvar je u tome što je put do Temišvara preko Vršca i Vatina uglavnom pust i nema nikakvu ekonomsku opravdanost. Na putu Beograd Zrenjanin ima mnogo više saobraćaja, a i možemo se znatno lakše i povoljnije povezati sa Rumunijom iz tog pravca. Takođe bitan momenat što će od Zrenjanina moći da nastave dalje i ka Novom Sadu.
Bukurešt i okolina kada budu išli za sva mesta južno od Beograda će ići preko Đerdapa brzim putem.
Хтео је да каже да је Београд-Зрењанин-Темишвар практично једнаке дужине као Београд-Вршац-Темишвар, а да има неких просторних предности, као што је аутопутска веза Темишвара и са Новим Садом, која би се тиме добила. Тешко је порећи да је тако, мада добро, овако ће и Вршац добити аутопут.Šta sve čovek ovde neće pročitati.
Prvo, ovo o čemu se priča ni nema nikakve veze sa Zrenjaninom, babe i žabe.
Drugo, Zrenjaninac nikada nije naročito frekventan (sry but jbg).
Treće, i da jeste, Zrenjanin treba opasati zidom i nikoga ne puštati ni da uđe ni da izađe ( ). Doduše, ceo Banat takođe, ali hajde, treba nam veza sa Rumunijom ( ).
Četvrto, saglasan da treba razvijati saobraćaj i preko Đerdapa, ali znatno veći deo Srbije inklinira Beogradu nego istoku, plus, sve autoputne veze se "petljaju" u Beogradu. Dakle, lakše se stiže.
Peto, autoput kroz ravnicu.
Šesto, veći deo Srbije inklinira Temišvaru nego Bukureštu, naročito Vojvodina.
Očigledno nisi nikada išao preko Vatina, Zrenjaninac je bar 10 puta prometniji.Drugo, Zrenjaninac nikada nije naročito frekventan (sry but jbg).
Kad u navigaciju ukucaš Temišvar-Beograd ona te vodi preko Jaše Tomica što ja i predlažem, dok pravac preko Vatina vuče previše na jug. Takođe bi za Vojvodinu bilo mnogo značajnije da se povežu preko Zrenjanina, jer bi se tako povezali i sa Novim Sadom. Put preko Vatina je jedino u interesu VršcaŠesto, veći deo Srbije inklinira Temišvaru nego Bukureštu, naročito Vojvodina.