Da se ne lažemo, ništa se ovde nije bitno desilo. Ko zna kada će krenuti da rade ovaj put, ali ajde, možemo mi diskutovati i dalje.
- Nama takodje Vatin vise odgovara jer se autoput prirodno nastavlja na obilaznicu (vec rade nadvoznjake ka Pancevu u Bubanj Potoku) bez puno krivudanja i skretanja na mapi. Fokus nije na Zrenjaninu vec na Beogradu i Juznom Banatu (cak i Smederevu i Pozarevcu u daljini) kao saobracajnom cvoristu. Najbolje da gradimo sve autoputeve u trouglu BG-NS-ZR a ostatak Srbije da ne dobije nista. To bi bio finalni udarac za Kovin, Vrsac i podunavski kraj uopste. Rumuni takodje gaje kulturne veze sa njihovom manjinom u juznom Banatu kao i mi sa Srbima u temisvarskom kraju, autoput bi prosao pored Cakova koje je veoma vazno mesto za nas i to su krajevi gde jos uvek obitava nasa manjina.
Ajde redom:
Nama takodje Vatin vise odgovara jer se autoput prirodno nastavlja na obilaznicu (vec rade nadvoznjake ka Pancevu u Bubanj Potoku) bez puno krivudanja i skretanja na mapi
- Putevi se ne projektuju po tome da li puno ili malo krivudaju na mapi
- Autoput se trenutno samo u planovima nastavlja na obilaznicu. Deonica od Bubanj Potoka ka Pančevu nije ni isprojektovana, a kamoli da se nešto gradi. Taj nadvožnjak o kom pričaš vodi u brdo i tako će ostati narednih 5-7 godina minimum.
Fokus nije na Zrenjaninu vec na Beogradu i Juznom Banatu (cak i Smederevu i Pozarevcu u daljini) kao saobracajnom cvoristu.
Poenta i jeste da fokus treba da bude na povezivanju Novog Sada i Zrenjanina sa Temišvarom pre nego Beograda. Porediti potencijal Zrenjanina sa jedne strane, i Smedereva i Požarevca sa druge strane u vezama sa Rumunijom je smešno. Inače, rumunski je jedan od 4 zvanična jezika u Zrenjaninu i često možete videti autobuse sa rumunskim turistima u gradu.
Najbolje da gradimo sve autoputeve u trouglu BG-NS-ZR a ostatak Srbije da ne dobije nista.
Bukvalno, šta si ovde napisao i šta si time mislio mislim da niko nije razumeo. O kojim autoputevima pričaš? Zrenjanin je kao najveći i najznačajniji grad celog srpskog Banata dobio moderan put prema Novom Sadu tek pre nekoliko godina. Do tada su se ljudi vozili preko nekakvih izbočina na svakih 20ak metara. Sramota je na šta je ličio taj put, a povezuje prvi i treći grad u Vojvodini po broju stanovnika.
I da, ostatak Srbije itekako dobija i autoputeve i brze puteve. Ne znam da li si upućen ali trenutno se grade (ne ulazeći u brzinu i efikasnost izgradnje):
- Čačak - Požega
- Moravski koridor
- deonica Sremska Rača - autoput Bg-Zg
- autoput Ruma - Šabac - Loznica (poslednji deo je brzi put)
- neka crkavica Niš - Merdare
- brzi put Požarevac - Golubac
- brzi put Iverak Lajkovac
- Surčin - NBG
- Fruškogorski koridor
Od svih nabrojanih, tek jedan se u potpunosti odnosi na teritoriju Vojvodine, i
nijedan na teritoriju sva tri banatska okruga.
Kako si ti došao do tog zaključka, samo je tebi znano.
To bi bio finalni udarac za Kovin, Vrsac i podunavski kraj uopste.
Za Kovin i Vršac možda, ne znam. Podunavski okrug neće mnogo profitirati od ovog puta, ali zato hoće od brzog puta Po-Golubac.
I poslednji argument u prilog puta preko Zrenjanina. Ukoliko gledamo tranzit rumuna prema Italiji na primer, bliže im je i brže doći do autoputa Bg-Zg (u teoriji) preko autoputa do Zrenjanina, dalje do Novog Sada i onda preko Fruškogorskog do Rume, nego da idu južno do Beograda, pa na tu čuvenu obilaznicu za koju svi znamo da neće biti dovoljna ni saobraćaju samo sa Koridora X.
Ja sam se i pre mesec dana uverio da na putu Zrenjanin - NS ima rumunskih vozila, italijanskih vozila, kao i kombija koji verovatno voze na toj relaciji.