Šta je novo?

Automobilska industrija

IMG-a0716059670b8c1063b7f77a6b32711a-V.jpg
 
Види нископодни градски аутобус. А на чијој је шасији рађен?
 
Od taksiste cujem pricu kako je kvalitet novih automobila iz Nemacke opao poslednjih godina.
koliko ima istine u tome?
 
Ne samo nemačkih, nego i svih ostalih evropskih proizvođača. A takođe ponuda modela je očajna, sve se svodi na SUV u raznim varijantama koji liče na sapun, tako da su došli do varijacije "mali gradski SUV" tako što odignu Reno Klio i stave mu velike točkove da izgleda ko SUV.

Konzumerizam, svake godine mora nov model, što veća zarada i što manji kvalitet.


A sa druge strane Kinezi su uplovili na tržište sa jeftinim, kvalitetom upitnim automobilima ali u premijum opremi kakvu na evropskom autu prosečan čovek ne može da priušti.
 
A како се звао модел?
Да ли је негде продаван?
Samo dva prototipa iz serije City Master. Projekat je stopiran, nekome nije bilo u interesu da se nastavi.

Napravljena su dva primerka. solo A547.3 sa Mercedes Euro3 motorom, vozio u Transprotuktu u Nišu i Beogradu. Homologovan i ispitan. Godina 2006.

Drugi je Harmonika A559.4 sa Man Euro 4 motorom, vozikan po sajmovima, na kraju završio u Autokodeksu, vozio za Progar. I dalje stoji u nekom šiblju, nije isečen.
Godina 2008.

Pričao sam na drugoj temi, uz ova dva gradska krenuo se u razvoj visokopodnog turističkog autobusa ali je i to stopirano, prototip nikad nije završen, stajao je do prošle godine u Fapu, kada je isečen i bačen.
 
Drugi je Harmonika A559.4 sa Man Euro 4 motorom, vozikan po sajmovima, na kraju završio u Autokodeksu, vozio za Progar. I dalje stoji u nekom šiblju, nije isečen.
Godina 2008.
Има ли више слика? Јел био скроз нископодан?
 
Malo mu se prikolica pogrbila,ali OK,ipak je bio prototip.
Prototip pun bagova koji nikad nisu stigli na ispravljanje. Generalno jako kompleksan bus i pun elektronike, potpuno nova stvar za tadašnje fapovce.

Dok su recimo bagovi na solo ispravljani jer je on prošao homologaciju, i dobro je odradio svoj vek.

Prikolica se pogrbila jer su vlasnici tu nakačili dodatni veliki rezervoar za gorivo na mesto gde baš i nije predviđen.
 
1737888845290-png.227203


@stex_pb Opaaa, pa ovde baš lepo izgleda. 👌 Ovo je neka skorija slika. Jel vozi i dalje?
Ово сам сликао 2016., период кад је Ц&ЛЦ окупио све приватне зглобове у Бг да би радио на 601 до доласка петовратних ГМАЗова. Нажалост није наставио живот негде другде и ако је могао.
 
Уместо да стоји у неком музеју.

Да ли су остали цртежи?

Мени је другар са фактултета радио у Икарбусу и причао је колико је проблема са електроником, па кад ми је ркеао да је он једини који се тиме бави, схватио сам да и није проблем у електроници већ у организацији фирме.

Наши људи су паменти па се на крају изборе са проблемом, међутим, није то циљ, већ да имаш екипу коју ћеш псолати на обуку, а не да сами "проваљују" како се и шта ради. Зато и имамо сирове производе, јер није баш све "проваљено" како треба.
 
On je realno 2008.godište. Nekoliko godina je stajao na lageru fabrike kada je menjan za neki dug. Zbog granice godina nije on mogo mnogo da radi, jedino ako ga nisi u fabrici prekrstili u novije godište.
 
Кажеш да је шасија ФАПова. Она није копирана, лиценцирана или прерађена, већ од нуле пројектована?
Чије су осовине, мотор, мењач?
 
Naše, e sad da li ima kopiranja ne bih ulazio ali kopiranja danas rade i mnogo veći igrači.
Motor na solo je Mercedes, na zglobu Man. Menjač standardno ZF automatik.
Osovine su ZF, do tog trenutka FAP nije razvijao osovine za niskopodne buseve, za razliku od srednjepodnih koji imaju naše.
 
Испада да је ФАП иако мало са закашњењем имао много више домаћи проивзод него Икрабус? И још, видим да је трећа осовина са удвојеним точковима, зачи да је то била и носивост легендарног тј Саноса?

А да ли се управљала трећа осовина?
 
Vrh